Klausimas tapornas nes teiginiai irgi dogmatiniai 
Tai mes Šiaurinės g. vizijomis bandom įsivaizduot kaip galėtų būti suprojektuota naujo pavyzdžio gatvė. Kažką svajojo savivaldybė ir dėl Ukmergės g.
Čia kaip tik neturėtų būti antagonistinis užsiciklinimas. Kai kurios gatvės šiais laikais galėtų būti iš viso be asmeninio transporto judėjimo.
Pvz.: buvo tokia galimybė su nauju tiltu Vingio parke...

Tai mes Šiaurinės g. vizijomis bandom įsivaizduot kaip galėtų būti suprojektuota naujo pavyzdžio gatvė. Kažką svajojo savivaldybė ir dėl Ukmergės g.
Čia kaip tik neturėtų būti antagonistinis užsiciklinimas. Kai kurios gatvės šiais laikais galėtų būti iš viso be asmeninio transporto judėjimo.
Pvz.: buvo tokia galimybė su nauju tiltu Vingio parke...

taip nebūna, kažkada automobilis kapitaliai sugenda, nebpraeina technikinės, ar tiesiog parduodamas ir tai nebūtinai reiškia, jog žmogus tikrai seną automobilį pakeis nauju.


Realiai Naugarduko g. reikia rekonstruoti tas dviračių juostas, nes jos neatitinka STR, vasara renkasi purvas, žiemą neįmanoma nuvalyti sniego arba per daug sudėtinga dėl borto gatvės krašte. Neliečiant automobilių, galima esamą tech. šaligatvį perkalti į nukreipimo saleles, kur atsiremptų parkuotojai, o dviračių juosta stipriai praplatėtų ir atitiktų STR visais parametrais.
Comment