O siaip as jum paaiskinsiu kodel nieko Naujojoje Vilniuje netvarke ir dabar susigriebe: taisi Simasius pralaimejo ten paskutiniuose rinkimuose. Ten laimejo Uspaskichas, nes visiems jau uzkniso, kad rajonas tiesiog pamirstas. O centre laimi Simasius. Todel dabar Senamiestyje nedaroma absoliuciai nieko, nes ir taip ji myli, o Nauja Vilnia reikia iki sekanciu rinkimu patvarkyt.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Bent jau apšvietimą planuoja ten įrengti, kaip kad buvo minėta straipsnyje apie Parko g. Tikėkimės, kad bent tiek bus padaryta. Nemanau, kad Šimašius ten laimės daug balsų tais darbais, nes balsavimo rezultatai ten didžiąja dalimi nulemti labai margos tautinės sudėties.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPraeitais metais domejausi kodel S. Batoro gatve turi tokius nesamoningus plocius - tai per plati tai per siaura. Man kazkas atsake, kad negali keisti jos plociu del ... paveldosauginiu reikalavimu. Nieko nuostabaus, kad tarybines kreivos gatves yra paveldas. Kaip ir tarybines valdininku smegenys.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Apytiksli statybų pradžia 2019-09, taigi jau labai nebetoli..Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kernavės g. projektas jau prieš 2 metus pristatytas, o dar net kastuvas žemėn neįbestas.
- 2 patinka
Comment
-
Na negalima pasakyti, kad išvis nieko, Linksmoji ir Pergalės buvo sutvarkyti, dar bent jau pora man žinomų žvyrkelių asfaltuoti, bet bendrai tai dėmesio truko, pvz. ar yra Vilniuj blogesnis už Batoro 4 juostų kelias?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąO siaip as jum paaiskinsiu kodel nieko Naujojoje Vilniuje netvarke ir dabar susigriebe: taisi Simasius pralaimejo ten paskutiniuose rinkimuose. Ten laimejo Uspaskichas, nes visiems jau uzkniso, kad rajonas tiesiog pamirstas. O centre laimi Simasius. Todel dabar Senamiestyje nedaroma absoliuciai nieko, nes ir taip ji myli, o Nauja Vilnia reikia iki sekanciu rinkimu patvarkyt.
Comment
-
Savanoriu pr. nuo Basanaviciaus link Vilkpedes ziedo.Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
Na negalima pasakyti, kad išvis nieko, Linksmoji ir Pergalės buvo sutvarkyti, dar bent jau pora man žinomų žvyrkelių asfaltuoti, bet bendrai tai dėmesio truko, pvz. ar yra Vilniuj blogesnis už Batoro 4 juostų kelias?
- 1 patinka
Comment
-
Kai važiuoju ja, sunku net patikėti, kad Vilniuje esi. Bet gal ir tiesa- elektorato nepagausinsi, kad ir kiek čia beinvestuosi.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąBatoro g. tai tikrai klaiki. Magistralinė gatvė, o nėra net normalaus apšvietimo, asfaltas kreivas, sulopytas, ženklinimas nusitrynęs. Negalima taip apleisti tokios svarbos gatvių.
- 1 patinka
Comment
-
Ji B1 kategorijos, kaip Žaliųjų ežerų, Lentvario, Narbuto, Žirmūnų g.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąBatoro g. tai tikrai klaiki. Magistralinė gatvė, o nėra net normalaus apšvietimo, asfaltas kreivas, sulopytas, ženklinimas nusitrynęs. Negalima taip apleisti tokios svarbos gatvių.
- 1 patinka
Comment
-
Visur gyvena vienodi žmonės ir ne į elektoratą reikia žiūrėti, o į tai, kad miestas būtų visur tvarkingas ir patogus gyventi žmonėms.Parašė arturiux Rodyti pranešimą
Kai važiuoju ja, sunku net patikėti, kad Vilniuje esi. Bet gal ir tiesa- elektorato nepagausinsi, kad ir kiek čia beinvestuosi.
Ir visos šitos gatvės yra labai stipriai apkrautos, todėl privalo būti geros būklės. Ne tie keliai, kuriais pravažiuoja 10 mašinų per valandą. Žaliųjų Ežerų g., beje, irgi kažkas baisaus.Parašė alga Rodyti pranešimą
Ji B1 kategorijos, kaip Žaliųjų ežerų, Lentvario, Narbuto, Žirmūnų g.Snowflakes will attack U <3
- 1 patinka
Comment
-
Suprantam mes vienodai, vienok, realybė kiek kitokia.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Visur gyvena vienodi žmonės ir ne į elektoratą reikia žiūrėti, o į tai, kad miestas būtų visur tvarkingas ir patogus gyventi žmonėms.
Comment
-
Daug didelių ponų brangiais automobiliais bus nepatenkinti, todėl šitie planai visada ruošiami kitai kadencijai, kad juos įgyvendintų jau kita valdžia.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
iki 2030... viskas diskutuotina... gal, o gal.. zodziu nieko.Lietuva visiems.
Comment
-
Bent jau tikiu, kad ir su didelių ponų problema tranzitą galima būtų pašalinti. Kam ponui važiuot senamiesčiu, jei gali apvažiuot tam labiau skirtomis gatvėmisParašė abruo Rodyti pranešimą
Daug didelių ponų brangiais automobiliais bus nepatenkinti, todėl šitie planai visada ruošiami kitai kadencijai, kad juos įgyvendintų jau kita valdžia.
Jei ponui Senamiestis yra galutinis taškas tada kita kalba
- 1 patinka
Comment
-
Iki 2030 metų juk kalba eina apie įvažiavimo ribojimą į visą centrinę dalį (buvo paminėta net dešinių krantinių teritorija), ne Senamiestį. Faktiškai 10 metų. Turint omenyje, kiek laiko pas mus eina kalba apie auto mokesčius, tai 10 metų iki smarkaus ribojimo yra gana nedaug. O tranzitas Senamiestyje uždaromas jau kitąmet, dabar tarkim uždaryta yra Vilniaus g. testavimui. Tai planas geras, tik reikia jo laikytis. Ir, aišku, kitos priemonės tolygiai.
- 4 patinka
Comment
-
Tai kad Vilniaus g. ir anksčiau buvo uždaryta. Ar čia kalbama apie atkarpą nuo Islandijos iki Labdarių g.? Jei taip, tai toks ribojimas nieko vertas, pvz. ir Universiteto g. ne taip seniai pastatė ženklą "Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas", bet srautas koks buvo, toks ir liko. Jei viskas bus sprendžiama tik tokiais ženklais, tai realiai tas pirmas etapas su tranzito ribojimu yra tik resursų švaistymas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąIki 2030 metų juk kalba eina apie įvažiavimo ribojimą į visą centrinę dalį (buvo paminėta net dešinių krantinių teritorija), ne Senamiestį. Faktiškai 10 metų. Turint omenyje, kiek laiko pas mus eina kalba apie auto mokesčius, tai 10 metų iki smarkaus ribojimo yra gana nedaug. O tranzitas Senamiestyje uždaromas jau kitąmet, dabar tarkim uždaryta yra Vilniaus g. testavimui. Tai planas geras, tik reikia jo laikytis. Ir, aišku, kitos priemonės tolygiai.Lietuva visiems.
Comment
-
Buvo "uždaryta" ženklais. Dabar užtvėrė pilnai. Tiesa, nežinau kuriam laikui. Bet pabandymui. Kartais užtenka mažų žingsnių pradžioje. Čia kaip su Islandijos g. pertvarkomis. Per metus žada parengti schemą kaip uždaryt tranzitą Senamiestyje. Palaukim, tada kritikuokim.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai kad Vilniaus g. ir anksčiau buvo uždaryta. Ar čia kalbama apie atkarpą nuo Islandijos iki Labdarių g.? Jei taip, tai toks ribojimas nieko vertas, pvz. ir Universiteto g. ne taip seniai pastatė ženklą "Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas", bet srautas koks buvo, toks ir liko. Jei viskas bus sprendžiama tik tokiais ženklais, tai realiai tas pirmas etapas su tranzito ribojimu yra tik resursų švaistymas.
Comment
-
Kaip ne diena tai naujiena..
Rodos mes šviesos greičiu artėjame link Čeliabinsko. Savivaldybės įmonė Vilniaus planas rašo:
Dabar keletas to plano sprendimų. Paliksiu ramybėje Nemenčines bei Eišiškių plentą ir kitas tolimesnes vietas, bet norėčiau atkreipti dėmesį į pačiame mieste esančias gatves, ties kuriomis ruošiasi statyti kelių aukštų namo aukšcio akustines sienutes:Kviečiame susipažinti su Vilniaus miesto triukšmo prevencijos veiksmų plano 2019 – 2023 m. projektu, kurio tikslas - sumažinti triukšmo normas viršijančiose teritorijose ir pastatuose gyvenančių žmonių, ugdomų mokinių skaičių.
Su plano projektu galite susipažinti ir pastabas teikti https://vilnius.lt/…/parengtas-projektas-vilniaus-miesto-s…/
Tokie veiksmų planai rengiami ir tvirtinami siekiant įgyvendinti pagrindinį triukšmo valdymo principą – užtikrinti žmogaus gyvenimo kokybę, apsaugant jį nuo triukšmo poveikio.
Su planu taip pat galite susipažinti SĮ „Vilniaus planas“, adresu Konstitucijos pr. 3, Vilniuje, 5 – tame aukšte, 505 kab., darbo dienomis, 9.00 – 11.30 valandomis nuo š. m. liepos 1 d. iki liepos 26 d.
Viešas susirinkimas vyks liepos 31 d. 17:30 val. Vilniaus miesto savivaldybės 2 aukšte, 215 salėje (Konstitucijos pr. 3, Vilnius).
Geležinio vilko:
Ukmergės / Šiaurinė / Laisvės
Oslo:
nesuprantantiems kas vyksta štai keletas nuotraukų iš realaus gyvenimo kas yra garso sienutės mieste ir į ką pavirsta aplinka:
Kalbant apie sienelę ties Oslo gatvę tai mokslas sako, kad jau 100 metru atstumu nuo sienos (čia pavaizduota iš akies kokie 2-2,5m) efektas yra NULINIS:
Kadangi visi daugiabučiai namai yra ant kalno o ne gatvės lygyje, tai net nuo 4 metrų sienutės jokio efekto niekas nepajus. Arba jis bus minimalus. Užtat bus suniokota aplinka ir amžinas grafiti.
Skaičiau Čeliabinsko urbanistą ir stebėjausi kaip jie gali taip niokoti savo miestus tomis sienutėmis, gerai kad pas mus nedaro.. Štai, jau daro!
Vilnių ištiko didelė bėda - pinigai. Pinigai kvailių rankose yra daug baisiau nei jų nebuvimas.
- 14 patinka
Comment
-
Nenoriu keiktis, todėl nekomentuosiu Geležinio Vilko gatvės sprendimo ir kaip jis paveiks aplinką bei miesto įvaizdį, bet turiu klausimų dėl kitos vietos: Ukmergės g. ir Laisvės pr. - tipo rimtai planuojama statyt sienas, kad paskui nugriaut jas kai ties Šiaurinę gatvę? O iki tol jos reikalingos tam, kad Hesburger, garažuose ir tuščiuose laukuose būtų tyliau, teisingai suprantu? Na ir paskutinis, ar šitos sienos įeina į Šimašiaus priešrinkiminę Ukmergės gatvės super-duper-uber-mega viziją?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąUkmergės / Šiaurinė / Laisvės
- 1 patinka
Comment
-
O triukšmo sumažinimas 2 aukštams ir praeiviams nieko neverti?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąJau nuo trecio auksto tame daugiabutyje nieko absoliuciai nepasikeis. Koks dizainas bebutu, visa siena bus ispaisytaNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
Comment