Parašė digital
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar variantas būtų tiesti gatvę ne čia, o po esamais viadukais arčiau pilaitės. Ten po jais visvien ruošiamasi artimiausiu metu pabaigti pravažiavimą. Dėl šviesoforų pilnai pritariu. Galėjo taikyti šios dienos situacijai, o ne universalų variantą tolimai ateičiai, kai galbūt abiejose pusėse apsistatys kvartalais ir galbūt atsiras poreikis apsaugotam posūkiui.Parašė SkepBrain Rodyti pranešimąIšvažiavimas iš Buivydiškių ir Zujūnų link centro be abejonės reikalingas. Sankryža - ne, tuo labiau dviejų lygių. Ar reikalingas kairysis posūkis iš Senosios Pilaitės kl.? Ar reikalingas kairysis posūkis iš Pilaitės pr. nuo centro link Senosios pilaitės kl.? Ar reikalingas kairysis posūkis iš Pilaitės pr. judant link centro į naują kelią? Šiems posūkiams yra atskiros šviesoforo fazės, kurių reikalingumas abejotinas.
 
 O alternatyvų sankryžai buvo - viadukas per VA link Viršuliškių skg., vaidukas nuo naujojo kelio link Pilaitės pr. į centro pusę, galų gale įvažiavimas į VA iš Sidaronių g.
 
 Galų gale jeigu taip norisi šviesoforų ir sankryžos, tai galima buvo palikt vos dvi fazes - panaikint kairiuosius posūkius iš Pilaitės pr., taip pat iš Senosios Pilaitės kl. leist sukt tik į dešinę su greitėjimo juosta kaip buvo iki dabar. Tokiu atveju užtenka trijų fazių - iš naujo kelio belekur (į kairę, dešinę, tiesiai) ir Pilaitės pr. tiesiai ir į dešinę, taip pat pėsčiųjų fazės, jeigu paspaudžiamas mygtukas, leidžianti kirst Pilaitės pr. dalis, kuriose nestabdomas eismas pagal šį reguliavimą. Na, o tuomet jau sankryžos pralaidumas manau būtų pakankamas gerai, kad niekas nesiskųstų, o tai dabar stovi visas Pilaitės pr., kaupiasi kamštis tam, kad praleist vaiduoklius ar vieną automobilį. Juk būtent dėl to ir skundžiamasi, kad praleidinėjami vaiduokliai - http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...jai-221-783574
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Posūkiai į kairę gali degti tik kelias sukundes, arba iš vis neužsidengti, jei nėra toje juostoje automobilių, galima dar pagrindinio eismo ciklą prailginti, nematau čia didelių problemų, bent tokių, kad reiktų kažkokias naujas gatves tiesti. Vat Narbuto g. ir pedagoginis žiedas jau kur kas rimtesnė problema ir ten ateityje reiks rimtų infrastruktūros sprendimų ir viadukų.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąDar variantas būtų tiesti gatvę ne čia, o po esamais viadukais arčiau pilaitės. Ten po jais visvien ruošiamasi artimiausiu metu pabaigti pravažiavimą. Dėl šviesoforų pilnai pritariu. Galėjo taikyti šios dienos situacijai, o ne universalų variantą tolimai ateičiai, kai galbūt abiejose pusėse apsistatys kvartalais ir galbūt atsiras poreikis apsaugotam posūkiui.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 V. Pociūno g.
 Nuotraukos darytos 2017 04 14
 Pilaitės pr. sankryža su V. Pociūno g.
 
 
 
 
 
 
 
 
 Atsisukus atgal (Vaizdas link Girulių miško/Oslo g.)
 
 
 
 Vieta žemėlapyje.Paskutinis taisė M1gdas; 2017.04.16, 09:17.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 V. Pociūno g.
 Nuotraukos darytos 2017 04 14
 Link Pilaitės pr.
 
 
 
 
 
 
 Link Sidaronių/Mozūriškių g.
 
 
 
 
 
 Vieta žemėlapyje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pilaitės prospektas kažko laukia prie šviesoforo.Parašė M1gdas Rodyti pranešimąV. Pociūno g.
 Nuotraukos darytos 2017 04 14
 Pilaitės pr. sankryža su V. Pociūno g.
 
 Ar daug tuo metu buvo iš šalutinio kelio sukančių mašinų?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip matosi prisiartinus foto, visas vienas automobilis stovi sankryžoje. Ši sankryža yra visiškas nesusipratimas.Parašė Romas Rodyti pranešimąPilaitės prospektas kažko laukia prie šviesoforo.
 Ar daug tuo metu buvo iš šalutinio kelio sukančių mašinų?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 sutinku. Kur saligatviai?... gatve gi "priduota".Parašė digital Rodyti pranešimąVilniuje atidaryta nauja gatvė, kurią jau keikia Pilaitės gyventojai
 
 Yra nuotraukų. Tik keista, kad naujoje gatvėje nėra net techninių šaligatvių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu "priduota", reiškia projekte taip ir buvo numatyta gatvė be šaligatvių.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąsutinku. Kur saligatviai?... gatve gi "priduota".
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasigavo temą žurnalistai
 Naujasis Pilaitės šviesoforas: vairuotojai pyktį išlieja A juostose?
 
 Pikčiausia spėju tiems kurie važiuoja į aplinkkelį, nes važiuojantiems toliau tiesiai dažniausiai ir taip tenka stovėt kamščiuose.
 Klausimas kas padėtų išspręsti problemas, turbūt reiktų pradžiai platinti Narbuto g., pėščiųjų viaduko prie stotelės.
 Tolimoj ateity suplanuota estakada per pedagoginio žiedą, o sankryžoje su Laisvės pr. nebuvo planuotas koks tunelis, nieks nežinot?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Naujasis Pilaitės šviesoforas: vairuotojai pyktį išlieja A juostose?
 
 Šiandien nuo Pilaitės važiavau 8 h. Kamštis siaubingai ilgas. Galbūt patys Buividyškių gyventojai neįpratę važiuoti V. Pociūno gatve ir važiuoja pro Pilaitę, nes realiai iš šios gatvės tik porą mašinų įsuką į Pilaitės pr. Bet bet kokiu atveju, kol kas tai tikras hemarojus.Praėjusią savaitę pradėjus veikti naujam šviesoforui sostinės Pilaitės pr. sankryžoje su V.Pociūno gatve (nuo Buivydiškių pusės), aistros virė tik socialiniuose tinkluose – gatvėje didelių problemų nekilo. Skubantiems Pilaitės prospektu, tekdavo prie šviesoforo sustoti minutei dviem. Tik tiek.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu būtų koks yra suminis efektas važiuojantiems centro link - ar nėra taip, kad stovėjimo laikas pasidalina tarp trijų šviesoforų (sankryža su Pociūno, sankryža su Sietyno ir sankryža su Laisvės pr.)?Parašė R.D. Rodyti pranešimąNaujasis Pilaitės šviesoforas: vairuotojai pyktį išlieja A juostose?
 
 
 
 Šiandien nuo Pilaitės važiavau 8 h. Kamštis siaubingai ilgas. Galbūt patys Buividyškių gyventojai neįpratę važiuoti V. Pociūno gatve ir važiuoja pro Pilaitę, nes realiai iš šios gatvės tik porą mašinų įsuką į Pilaitės pr. Bet bet kokiu atveju, kol kas tai tikras hemarojus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 14 ir 15 nuotraukose gerai matosi, kad kitas kamštis prasideda po keliolikos metrų už Pociūno g. šviesoforo ir tęsiasi iki centro.Parašė vėkas Rodyti pranešimąĮdomu būtų koks yra suminis efektas važiuojantiems centro link - ar nėra taip, kad stovėjimo laikas pasidalina tarp trijų šviesoforų (sankryža su Pociūno, sankryža su Sietyno ir sankryža su Laisvės pr.)?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Realiai už to pykčio dėl šviesoforo slypi visiškai kita priežastis. Iš Pilaitės yra vienintelis išvažiavimas labiausiai augančiam rajonui mieste, o apie srautų paskirstymą niekas net nešneka – Taurupės gatvė jau skirta tik “kaimiškoms vietovėms”, Šiaurinės gatvės pratęsimo siūloma atsisakyti dėl Vilniaus rajone neišpirktų sklypų trasai, o dar svarstoma dėl išvažiavimo iš miesto/į miestą (kas vėl ženkliai padidintų srautus ryte į miestą iš Pilaitės krypties). Mano nuomone, toks požiūris rodo nenorą spręsti problemos arba nesugebėjimą to padaryti. Gyventojų nepasitenkinimas visiškai pagrįstas, nes miesto valdžios sprendimai “atsisakyti” niekaip nesprendžia rajono problemų. O tokie sprendimai kaip Pociūno gatvė dar blogiau – sprendžia miesto problemas rajono gyventojams (o kas už juos moka..?). Manau, kad dabar planuojant BP Šiaurinės gatvės pratęsimo arba Taurupės asfaltavimo prioritetas gerokai atlaisvintų rajoną. Beje, apie BP nieko negirdėti, nors jau balandžio mėn. turėjo būti pateikti siūlymai ir vykti diskusija su visuomene…
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manyčiau pagrindinė problema ne Pilaitės pr. kaip tokiame, o kitose gatvėse arba jų nebuvime.Parašė Cilis Rodyti pranešimąRealiai už to pykčio dėl šviesoforo slypi visiškai kita priežastis. Iš Pilaitės yra vienintelis išvažiavimas labiausiai augančiam rajonui mieste, o apie srautų paskirstymą niekas net nešneka – Taurupės gatvė jau skirta tik “kaimiškoms vietovėms”, Šiaurinės gatvės pratęsimo siūloma atsisakyti dėl Vilniaus rajone neišpirktų sklypų trasai, o dar svarstoma dėl išvažiavimo iš miesto/į miestą (kas vėl ženkliai padidintų srautus ryte į miestą iš Pilaitės krypties). Mano nuomone, toks požiūris rodo nenorą spręsti problemos arba nesugebėjimą to padaryti. Gyventojų nepasitenkinimas visiškai pagrįstas, nes miesto valdžios sprendimai “atsisakyti” niekaip nesprendžia rajono problemų. O tokie sprendimai kaip Pociūno gatvė dar blogiau – sprendžia miesto problemas rajono gyventojams (o kas už juos moka..?). Manau, kad dabar planuojant BP Šiaurinės gatvės pratęsimo arba Taurupės asfaltavimo prioritetas gerokai atlaisvintų rajoną. Beje, apie BP nieko negirdėti, nors jau balandžio mėn. turėjo būti pateikti siūlymai ir vykti diskusija su visuomene…
 Bent jau vakare labai eismą stabdo perėja ant Narbuto kalno (žada greit statyti pėsčiųjų viaduką) už kurios iš 2 pasidaro 6 juostos, teko pačiam įklimpti nuo pat Panoramos. Nežinau tiksliai kaip ryte, bet tikiuosi tas viadukas pagerins. O geriausiai pagerintų Šiaurinė gatvė, kuri nuimtų srautą ir nuo Narbuto tame tarpe.
 Juk objektyviai šnekant tikrai Šiaurinė, M.Lietuvio gatvės ir Liepkalnio/Žirnių sąnkryža yra didesni prioritetai nei kažkokia Taurupės gatvė, kurios reikalingumas diskutuotinas, centro kryptimi ji nepadės, o ar yra didelė problema iš Pilaitės patekti į VA Lazdynų kryptimi gali pasakyti Pilaitės gyventojai.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment









Comment