/\ Vakar (ŠEŠTADIENĮ!!!!) papėdėje mačiau pilna technikos ir sukosi kaip bitės jie ten
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Parodos g. rekonstrukcija
Collapse
X
-
http://www.kaunas.lt/index.php?1752312769Eismas Parodos gatve bus atidarytas po dviejų savaičių
Nuo gruodžio 2 d., 18 val., rekonstruojama Parodos gatve galės važiuoti ne tik viešasis transportas, bet ir lengvieji automobiliai.
Pasak Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, atidarius eismą rekonstruojamose gatvėse, įkalnės apačioje bus įjungti šviesoforai, o K. Petrausko g. ir Vydūno g. sankryžoje bus pastatyti kelio ženklai.
„Šviesoforai šioje sankryžoje turėtų būti įrengti iki gruodžio 15 d. Pagalbos prižiūrėti ir reguliuoti padidėjusį automobilių eismą prašysime policijos pareigūnų", - teigė P. Keras.
Comment
-
Bent jau pagal horizontalųjį ženklinimą tai turėjo praplatinti. Dabar yra dviguba ištisinė linija ir paženklintos keturios eismo juostos. Seniau buvo tik ištisinė linija per vidurį.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Comment
-
Jeigu kalbi apie nupjovimą prie posūkį žemyn, tai būtų pavojinga pėsčiųjų atžvilgiu, nes automobiliai įsibėgėtų dar prieš perėją. Juk pėsčiųjų perėja ten liks? Kuo mažesnis spindulys, tuo reikia daugiau pristabdyt.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTen padare kaip suprantu mineta atskira juosta i Perkuno aleja, bet zadeto "nupjovimo" sukant link nuokalnes nera, arba ne taip as supratau. O del sprendimo sukt is Perkuno al link Parodos, gal kas zino kaip issprende? Nes iki siol reikedavo naglai list..
Comment
-
Kauno miesto meras: „Dviračių takas ant Parodos kalno – būtinas!“
Kažkaip net neabejojau, kad projekte dviračių takas turėtų būti. Iš kitos pusės, gal geriau jį nutiesti kažkur atokiau nuo gatvės, kad nereiktų dviračiais važinėti šalia automobilių eismo?Parodos gatvės rekonstrukcijos techniniame projekte nebuvo numatytas dviračių takas. Norėdamas įtikinti, kad dviračių takas šioje vietoje reikalingas ir gali būti saugus, miesto vadovas A. Kupčinskas susitiko su Parodos gatvės rekonstrukcijos projekto autoriais, Kultūros paveldo departamento Kauno skyriaus atstovais, gatvės rekonstrukcijos darbus atliekančiais rangovais ir techniniais prižiūrėtojais.
Comment
-
Tai viskas tuo ir baigiasi, kad situacija po "rekonstrukcijos" iš esmės lieka kaip buvo. Geriau jau būtų už tuos pinigus viršuje įrengę požemines perėjas dviejomis kryptimis. Tada situacija eismui būtų akivaizdžiai pagerėjusi.Parašė dsanto Rodyti pranešimąJeigu kalbi apie nupjovimą prie posūkį žemyn, tai būtų pavojinga pėsčiųjų atžvilgiu, nes automobiliai įsibėgėtų dar prieš perėją. Juk pėsčiųjų perėja ten liks? Kuo mažesnis spindulys, tuo reikia daugiau pristabdyt.
Comment
-
Apie kokią punktyrinę kalbi?Parašė Mjso Rodyti pranešimąJie ką ant kalno apsisukimą padarė, kad punktyrinė linija ar wtf?
Comment
-
O kodėl vienoje pusėje vienokios spalvos stulpai, o kitoje - kitokios?„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Įvažiavimas į kiemus. Nors mano nuomone, jokių kairių posūkių šiame kalne neturėtų būti. Kalno apačioje ir viršuje artimiausiose sankryžose galima apsisukti.Parašė Mjso Rodyti pranešimąJie ką ant kalno apsisukimą padarė, kad punktyrinė linija ar wtf?
Comment
-
Ten gal tik del to, kad vieni dar su plevele, kiti jau be.Parašė Taut. Rodyti pranešimąO kodėl vienoje pusėje vienokios spalvos stulpai, o kitoje - kitokios?
Comment
-
Siandien buvau seniunijoj ir stai ka pamaciau kabancio:
P.S. Sorry uz telefonine kokybe, foto specialiai nemazinau.
http://foto.terpe.lt/inkelti/20121127/i30_IMG_0430[1].JPG
http://foto.terpe.lt/inkelti/20121127/i45_IMG_0428[1].JPG
http://foto.terpe.lt/inkelti/20121127/i45_IMG_0431[1].JPG
Comment
-
TaipParašė Smauglys Rodyti pranešimąPirmos foto nesugebėjau suprasti, į apačią parodos kalnas?
Comment
-
Tegu koks nors protingas žmogus pasako: koks yra eismo juostos pločio standartas, ir kokio pločio eismo juosta yra naujajame Parodos kalne? Nes kažkaip jos ten siaurokos atrodo, ir nelabai tikisi, kad posūkyje eis tilpti šalia autobuso/troleibuso, neišvažiuojant į priešpriešinę juostą. O gal čia tik optinė apgaulė ir viskas tilps?
Comment
Beje, gal kas turi nuotraukų? Ir šiaip įdomu, kokie bus apšvietimo stulpai, geriausiai būtų tokie patys kaip Juozapavičiaus pr., nes priešingu atveju būtų per daug marga.
Comment