Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Parodos g. rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai jau atsakė - projektuojama buvo pagal senas, ir todėl leidžiama įrengti. Nors aš, pvz., nematau didelių problemų ir dėl perprojektavimo - kodėl to nedaro?
    Nei valdžiai, nei projektuotojams tai neįdomu. Sovietinis mąstymas, kompetencijos stoka ir trumparegiškumas.

    Comment


      Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
      2012-12-01


      Atvaizdas

      Va čia tai yra visiškas valdininkų ir projektuotojų mąstymo pravalas. Tokioje įkalnėje, su tokiu eismo apkrovimu padaryti leidimus suktis į kairę? WTF?

      Su kuria vieta jie mąsto? Kam to reikia? parvažiuos žmogėnas, gyvenantis toje įkalnėje, sustos antroj juostoj, ir lauks kol galės prašokti į kairę pusę? Va taip ir gaunasi, kad vietoj saugumo ir gatvių pralaidumo didinimo, vienu lengvu mostu užprogramuojami trukdžiai ir avarinės situacijos.

      Kada pagaliau valdininkai supras, kad pažeidimų sumažės ne tada, kada baust pradėsim griežčiau ar dažniau, o kada sumažės prielaidų tiems pažeidimams daryt....
      Mano blogas

      Comment


        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
        Va čia tai yra visiškas valdininkų ir projektuotojų mąstymo pravalas. Tokioje įkalnėje, su tokiu eismo apkrovimu padaryti leidimus suktis į kairę? WTF?

        Su kuria vieta jie mąsto? Kam to reikia? parvažiuos žmogėnas, gyvenantis toje įkalnėje, sustos antroj juostoj, ir lauks kol galės prašokti į kairę pusę? Va taip ir gaunasi, kad vietoj saugumo ir gatvių pralaidumo didinimo, vienu lengvu mostu užprogramuojami trukdžiai ir avarinės situacijos.

        Kada pagaliau valdininkai supras, kad pažeidimų sumažės ne tada, kada baust pradėsim griežčiau ar dažniau, o kada sumažės prielaidų tiems pažeidimams daryt....
        Kaip ir sakiau - kompetencijos trūkumas ir bukumas...

        Comment


          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
          ...pažeidimų sumažės ne tada, kada baust pradėsim griežčiau ar dažniau, o kada sumažės prielaidų tiems pažeidimams daryt....
          Jau daug metu taip pat visiems sakau, ypac po to kai susipazinau su Nyderlandais.
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Jau daug metu taip pat visiems sakau, ypac po to kai susipazinau su Nyderlandais.
            Šitoj vietoj man labai patinka Saakašvilis (ar kaip jis ten rašosi )

            Pamatė, kad Gruzijoje automobilių techninių apžiūrų sistema visiškai korumpuota - panaikino ją nachrien. Bent jau tol, kol bus sugalvota, kaip ją padaryti skaidrią. Tas pats buvo padaryta ir su pastatų priešgaisriniu pridavimu...

            Deja, bet panašu, kad tiek Gruzija, tiek Lietuva po kol kas dar nėra priaugusios prie progresyvaus ir vakarietiško mąstymo. (Saakašvili ir TSLK pralaimėjimai....)
            Mano blogas

            Comment


              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
              Va čia tai yra visiškas valdininkų ir projektuotojų mąstymo pravalas. Tokioje įkalnėje, su tokiu eismo apkrovimu padaryti leidimus suktis į kairę? WTF?

              Su kuria vieta jie mąsto? Kam to reikia? parvažiuos žmogėnas, gyvenantis toje įkalnėje, sustos antroj juostoj, ir lauks kol galės prašokti į kairę pusę? Va taip ir gaunasi, kad vietoj saugumo ir gatvių pralaidumo didinimo, vienu lengvu mostu užprogramuojami trukdžiai ir avarinės situacijos.

              Kada pagaliau valdininkai supras, kad pažeidimų sumažės ne tada, kada baust pradėsim griežčiau ar dažniau, o kada sumažės prielaidų tiems pažeidimams daryt....
              Cia jau skandalinga nekompetencija, o kaip buvo iki rekonstrukcijos?

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Cia jau skandalinga nekompetencija, o kaip buvo iki rekonstrukcijos?
                Retai aš tuo Parodos kalnu važinėju, tai nepamenu. Bet bent jau nepamenu, kad stovėtų mašinos ir lauktų, kol galės pasukti į kairę...
                Mano blogas

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Cia jau skandalinga nekompetencija, o kaip buvo iki rekonstrukcijos?
                  Buvo istisine, tiksliau jos beveik nebuvo jau matyti. I kaire ikalneje niekas nesukdavo. NIEKADA
                  Birth, school, METALLICA, death

                  Comment


                    Parašė Simex Rodyti pranešimą
                    Buvo istisine, tiksliau jos beveik nebuvo jau matyti. I kaire ikalneje niekas nesukdavo. NIEKADA
                    Tai bet dabar suks. Nes gi leidžiama.

                    Aplamai, tai pagaliau turėtų būti suprasta, kad tų posūkių į kairę pusę nereguliuojamose sankryžose neturi būti. Puikus pavyzdys kodėl - Savanorių pr. Dėl tokių leidimų sukinėtis į kairę, ten neįmanoma važiuoti kaire juosta. Nes kas 20m atsiranda norintis pasisukti į savo mikroskopinę gatvelę ar kiemą. O kadangi pirma juosta Savanorių pr. irgi yra praktiškai parkingas arba įvažiavimas/išvažiavimas iš parkingų, tai ten važiuojant jautiesi kaip slalomo varžybose.
                    Mano blogas

                    Comment


                      Parodos kalne padaryti punktyrines linijas - tai jau auksciausio laipsnio kvailyste.
                      Birth, school, METALLICA, death

                      Comment


                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                        Tai bet dabar suks. Nes gi leidžiama.

                        Aplamai, tai pagaliau turėtų būti suprasta, kad tų posūkių į kairę pusę nereguliuojamose sankryžose neturi būti. Puikus pavyzdys kodėl - Savanorių pr. Dėl tokių leidimų sukinėtis į kairę, ten neįmanoma važiuoti kaire juosta. Nes kas 20m atsiranda norintis pasisukti į savo mikroskopinę gatvelę ar kiemą. O kadangi pirma juosta Savanorių pr. irgi yra praktiškai parkingas arba įvažiavimas/išvažiavimas iš parkingų, tai ten važiuojant jautiesi kaip slalomo varžybose.
                        Aš irgi visada piktinuosi posūkiais į kairę, bet tik tol kol neprisimenu, kad man kasdien taip reik išsukinėt
                        Jei mano posūkį užpaišytų, tai tektų leistis žemyn nuo viso Savanorių kalno ir apsisukus užkilt į viršų

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Aš irgi visada piktinuosi posūkiais į kairę, bet tik tol kol neprisimenu, kad man kasdien taip reik išsukinėt
                          Jei mano posūkį užpaišytų, tai tektų leistis žemyn nuo viso Savanorių kalno ir apsisukus užkilt į viršų
                          O aš pvz. nesuprantu tų žmonių, kurie akivaizdžiai nepatogioj vietoj stovi ir laukia, kol galės pasukti į kairę. Toks puikus pvz. kurį kasdien iš darbo matau yra Radvilėnų - Baranausko g. sankryža. Nesuprantu žmonių, kurie bando suktis į kairę iš Radvilėnų į Baranausko. Nes toj vietoj jie yra paskutiniai pagal KET, kurie gali įvažiuoti į sankryžą.

                          Aš savo maršrutus planuoju taip, kad galėčiau išvengti tokių vietų - važiuoju ten, kur galiu daugiau sukti į dešinę, tegu maršrutas ir truputį ilgesnis.
                          Mano blogas

                          Comment


                            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                            O aš pvz. nesuprantu tų žmonių, kurie akivaizdžiai nepatogioj vietoj stovi ir laukia, kol galės pasukti į kairę. Toks puikus pvz. kurį kasdien iš darbo matau yra Radvilėnų - Baranausko g. sankryža. Nesuprantu žmonių, kurie bando suktis į kairę iš Radvilėnų į Baranausko. Nes toj vietoj jie yra paskutiniai pagal KET, kurie gali įvažiuoti į sankryžą.

                            Aš savo maršrutus planuoju taip, kad galėčiau išvengti tokių vietų - važiuoju ten, kur galiu daugiau sukti į dešinę, tegu maršrutas ir truputį ilgesnis.
                            Srautai automatiškai susireguliuoja, jeigu vienoje vietoje reikia laukti minimum 3 šviesaforo ciklus kol pasukti į kairę, tada yra renkamasi kiti maršrutai. Rimas_OK teisus,labai nepatogu daryti didelius lankus. Beto tuo pačiu tai reiškia ir didesnius srautus kitose sankryžose, sugaištą laiką, pinigus, oro taršą ir t.t.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2012.12.05, 07:41.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Srautai automatiškai susireguliuoja, jeigu vienoje vietoje reikia laukti minimum 3 šviesaforo ciklus kol pasukti į kairę, tada yra renkamasi kiti maršrutai. Rimas_OK teisus,labai nepatogu daryti didelius lankus. Beto tuo pačiu tai reiškia ir didesnius srautus kitose sankryžose, sugaištą laiką, pinigus, oro taršą ir t.t.
                              Sutik, tokia situacija, kokia yra Savanorių pr. neturėtų būti. Negali būti leidžiami sukimaisi į kairę pusę, į kiekvieną kiemą, į kiekvieną šalutinę gatvelę. Tas pats ir su stovėjimo aikštelėm. Savanoriuose turėtų būti tik įvažiavimai į stovėjimo aikšteles, o ne stovėjimo vietos, priglaustos prie gatvės.
                              Mano blogas

                              Comment


                                O jei dar leis parkuoti Parodos g. bus visai smagu.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                  Jei mano posūkį užpaišytų, tai tektų leistis žemyn nuo viso Savanorių kalno ir apsisukus užkilt į viršų
                                  Na ir nusileistum. Nes kažin ar geriau, kai tu sustojęs lauki posūkio į kairę, o už tavęs virtinė mašinų manevruoja kaip slalome ir kyla pavojus eismo saugumui.

                                  Comment


                                    Cia tie posukiai i kaire Parodos kalne, labai jau retai bus naudojami.. Kaip ir minejo Lettered, kogero maziausia blogybe pasirinkta..

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Cia tie posukiai i kaire Parodos kalne, labai jau retai bus naudojami.. Kaip ir minejo Lettered, kogero maziausia blogybe pasirinkta..
                                      Tai kam jie ten išvis reikalingi?

                                      Comment


                                        Na, kada nuvaziavus nuo kalno ar uzvaziavus i virsu, gyventojas noredamas apsisukti nestabdytu eismo stovedamas puse valandos ir laukdamas progos apsisukt.

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Na, kada nuvaziavus nuo kalno ar uzvaziavus i virsu, gyventojas noredamas apsisukti nestabdytu eismo stovedamas puse valandos ir laukdamas progos apsisukt.
                                          ... o kad stabdys eismą vidury kalno?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X