Parašė Ciurlionis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
1) Žalias šviesoforo blynas be jokių rodykliųParašė Romas Rodyti pranešimąKas gali paprastai paaiškinti, kuo skiriasi:
1) Žalias šviesoforo blynas be jokių rodyklių
2) Žalias fonas (blynas) su skaidriomis rodyklėmis
3) Žalias blynas su juodomis rodyklėmis
4) Juodas blynas su žaliomis rodyklėmis
Galima važiuoti visomis kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus. Kryptis gali riboti kelio ženklai arba atskiri šviesoforai su rodyklėmis
2) Žalias fonas (blynas) su skaidriomis rodyklėmis
Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)
3) Žalias blynas su juodomis rodyklėmis
Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)
4) Juodas blynas su žaliomis rodyklėmis
Galima važiuoti rodyklių kryptimis. Gali kirstis apsisukančių ir sukančių į dešinę trajektorijos. Pirmumas pagal KET.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ačiū už paaiškinimą.
Kaip vis dėlto sugebama iš parastų dalykų padaryti sudėtingus. Aišku, kad niekas neaišku.
Bandau orientuotis - jei matai blyną (nesvarbu, ar spėsi pastebėti skaidrią ar su lipduku prilipintą rodyklę) - tuomet reikia saugotis pesčiųjų, o jei juodas blynas su rodykle, tuomet sukant sankryžoje teoriškai neturėtų būti pėsčiųjų.
Ar teisingai?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, žalios rodyklės juodame fone garantuoja saugų posūkį be pėsčiųjų. Bet kertantis apsisukančių ir sukančių į dešinę trajektorijoms, reikia vadovautis KET ir neturintis pirmumo turi duoti kelią kitai transporto priemonei.Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už paaiškinimą.
Kaip vis dėlto sugebama iš parastų dalykų padaryti sudėtingus. Aišku, kad niekas neaišku.
Bandau orientuotis - jei matai blyną (nesvarbu, ar spėsi pastebėti skaidrią ar su lipduku prilipintą rodyklę) - tuomet reikia saugotis pesčiųjų, o jei juodas blynas su rodykle, tuomet sukant sankryžoje teoriškai neturėtų būti pėsčiųjų.
Ar teisingai?
Jeigu dega žalias blynas be ar su juodomis rodyklėmis, teks praleisti pėsčiuosius ir dviratininkus, jei jų bus.Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.18, 23:38.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Blynas BE rodyklių- galimaParašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTad jeigu dega žalias blynas, bet nedega žalia papildoma rodyklė į dešinę sukti negaliu?
Blynas SU bet kuriomis rodyklėmis (pilnomis ar tuščiavidurėmis) - negalima.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galite. Niekas juk nedraudžia. Papildoma sekcija nedega, bet nebėra KET punkto, kuris draustų sukti, kai ji nedega. O žalias blynas leidžia važiuoti ir į dešinę.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTad jeigu dega žalias blynas, bet nedega žalia papildoma rodyklė į dešinę sukti negaliu?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai tada nuoširdžiai nesuprantu, kam ta papildoma rodyklė į dešine, jei blynas žalias leidžia sukti į dešinę? Papildomas, laikas pasukt dešinėn kai nėra pėsčiųjų?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Blynas BE rodyklių- galima
Blynas SU bet kuriomis rodyklėmis (pilnomis ar tuščiavidurėmis) - negalima.
Nes vadovaujantis elementaria logika, gali sukti tik užsidegus papildomai sekcijai jei ji yra įrengta.
Užtruks kol visi įsikirs, bet atvykę tikrai nesupras.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Papildoma sekcija dabar ir atlieka savo tikrąją paskirtį - papildomai leidžia sukti. Jei ji nedega, neturi draudžiamosios reikšmės.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Tai tada nuoširdžiai nesuprantu, kam ta papildoma rodyklė į dešine, jei blynas žalias leidžia sukti į dešinę? Papildomas, laikas pasukt dešinėn kai nėra pėsčiųjų?
Nes vadovaujantis elementaria logika, gali sukti tik užsidegus papildomai sekcijai jei ji yra įrengta.
Užtruks kol visi įsikirs, bet atvykę tikrai nesupras.
Nesupras nebent atvykę iš Rytų. O iš Vakarų supras, nes pas juos tas pats.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėkui už pagalbą bandant suprasti - laiko tikrai prireikė, visą koncepcija iš naujo galvoje susidėliotiParašė dsanto Rodyti pranešimą
Papildoma sekcija dabar ir atlieka savo tikrąją paskirtį - papildomai leidžia sukti. Jei ji nedega, neturi draudžiamosios reikšmės.
Nesupras nebent atvykę iš Rytų. O iš Vakarų supras, nes pas juos tas pats.
							
						Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Neleidžia, nes daugumoje šviesoforų yra juodos tik tiesiai rodančios rodyklės.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Tai tada nuoširdžiai nesuprantu, kam ta papildoma rodyklė į dešine, jei blynas žalias leidžia sukti į dešinę? Papildomas, laikas pasukt dešinėn kai nėra pėsčiųjų?
Nes vadovaujantis elementaria logika, gali sukti tik užsidegus papildomai sekcijai jei ji yra įrengta.
Užtruks kol visi įsikirs, bet atvykę tikrai nesupras.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠnd ryte neveikė šviesoforas D&G-Kapsų-Šaltkalvių sankryžoje, tai kamščiai buvo perpus mažesni nei įprastai.
 Aš irgi pastebėjau. Galėtų dažniau neveikti.
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O ar nebus, kad tai pesčiųjų ir dviratininkų sąskaita tų kamsčių nebuvo?Parašė DArnas Rodyti pranešimą
 Aš irgi pastebėjau. Galėtų dažniau neveikti.
 Mačiau aš irgi sankryžą, pravažiavau greičiau, bet pažiūrėjau į pesčiuosus bandančius prabėgti sankryžą, tai nenorėjau jų vietoje būti.
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašykit į Tvarkau Vilnių. Gal klaida įsivelė.Parašė Riedis Rodyti pranešimąKažką labai keistai ten prireguliavo taisydami, prošal važiuojant įsijungė žalias D&G, kol pėstiesiems tik pradėjo mirksėti užgęstantis žalias (bent jau kirsti Kapsų g.) Neturėjau laiko stabtelt geriau įsižiūrėt ir įsitikinti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten taip jau seniaiParašė Riedis Rodyti pranešimąKažką labai keistai ten prireguliavo taisydami, prošal važiuojant įsijungė žalias D&G, kol pėstiesiems tik pradėjo mirksėti užgęstantis žalias (bent jau kirsti Kapsų g.) Neturėjau laiko stabtelt geriau įsižiūrėt ir įsitikinti.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokia pat situacija su juodomis rodyklėmis yra ir Žirmūnų-Kareivių sankryžoje, sukant link Milašiaus g. Šiaip sprendimas visai neblogas, nes net ir nesusipažinę su KET pakeitimais mato, kad galima sukti nedegant sekcijai.Parašė dsanto Rodyti pranešimąKadangi nuo tilto pusės yra papildoma sekcija į kairę ir norima dešinįjį posūkį leisti kartu su pėsčiaisiais, dešinėje esančių šviesoforų žaliuose signaluose įrengtos juodos rodyklės tiesiai ir į dešinę. Jau ir balti skydai nebededami. Foto gavau iš kolegos Vilniuje
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sprendimas kaip laikinas yra geras, nes leidžia sukti į dešinę dviejose fazėse. Bet tik kaip laikinas iki normalios rekonstrukcijos. Nes juodos rodyklės žaliame signale dėl nepakankamo matomumo nenaudojamos absoliučioje daugumoje šalių. Leidžiamų krypčių indikacijai naudojamos žalios rodyklės tamsiame fone. Juodo kontūro rodyklės žaliame signale naudojamos praktiškai buvusios SSRS teritorijoje.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tokia pat situacija su juodomis rodyklėmis yra ir Žirmūnų-Kareivių sankryžoje, sukant link Milašiaus g. Šiaip sprendimas visai neblogas, nes net ir nesusipažinę su KET pakeitimais mato, kad galima sukti nedegant sekcijai.
Mūsų vairuotojai turi suprasti vieną esminį dalyką - žalias skritulio formos signalas leidžia važiuoti visomis kryptimis, nebent eismo kryptis riboja kelio ženklai arba dega draužiamas (raudonas) signalas atitinkamai krypčiai. Nedeganti papildoma sekcija nėra draudžiamas signalas. Užtenka kirsti Lenkijos sieną ir judėti toliau, kad pamatytum tą patį.
Comment
 
Comment