Parašė sleader
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na kodėl, išleidus praktinio taikymo vadovą (ar taikymo rekomendacijas) būtų galima labiau unifikuoti sprendimus ir juos labiau pritaikyti. Nemanyčiau, kad tai piktybiškai daroma, kad būtų painu ir nepatogu. Tiesiog tikriausiai trūksta žinių, o projektuotojams kompetencijos.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Na bet neaprašysi tokių dalykų. Vilnius išmąstė, kad visus visur reikia apsaugoti. Nors šviesoforų taisyklės to niekur nenurodo. Tai kaip jiems tą uždrausi? Kaune pėstieji dažniausiai neapsaugoti ir leidžiami kartu su transportu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinau nežinau dėl to mirksinčio žalio naikinimo. Nelabai suprantu, kas čia gali būti neaišku. Jis mirksi visada taip pat – 4 kartus. Per jį galima įvažiuoti į sankryžą, per geltoną jau nebe (tik baigti manevrą), todėl mirksėjimo metu galima puikiai paskaičiuoti, ar spėsime pravažiuoti, ar jau nebe.
Beje, neradau, kad kas būtų atkreipęs dėmesį, jog mirksinčio žalio nėra Latvijoje. Kartais tenka ten vairuoti, tai labai nemėgstu jų sankryžų su tuo iškart užsidegančiu geltonu. Intuityviai norisi kirsti per stabdžius, nes pagal mūsų taisykles įvažiuoti kaip ir nebegalima, ir pajusti tą skirtumą, kada bus staigus stabdymas, kada nebe, labai sunku. Aišku, tai pripratimo reikalas ir pasaulio pabaigos nebus panaikinus mirksintį žalią. Bet, mano nuomone, išvardinti trūkumai nepakankami, kad būtų keičiama sena visiems įprasta tvarka, kuri iš esmės nėra kažkuo bloga.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taisyklės visur yra vienodos. Pas mus irgi gali įvažiuoti į sankryžą per geltoną, jei užsidegus geltonam signalui esi taip arti Stop linijos, kad norint sustoti reikėtų staigiai stabdyti. Žalias mirksintis leidžia eismą ir tik įspėja, kad užsidegs geltonas signalas. Mirksint žaliam, stabdyti nereikia. O žalias mirksi įvairiai. Gal Vilniuj visur 4 s. Kaune transporto mirksi 3 s, kai kur 4. Pėsčiųjų mirksi 5 s. Taip kad mirksint žaliam tu net nežinai tiksliai, kuriuo momentu užsidegs geltonas.Parašė DArnas Rodyti pranešimąNežinau nežinau dėl to mirksinčio žalio naikinimo. Nelabai suprantu, kas čia gali būti neaišku. Jis mirksi visada taip pat – 4 kartus. Per jį galima įvažiuoti į sankryžą, per geltoną jau nebe (tik baigti manevrą), todėl mirksėjimo metu galima puikiai paskaičiuoti, ar spėsime pravažiuoti, ar jau nebe.
Beje, neradau, kad kas būtų atkreipęs dėmesį, jog mirksinčio žalio nėra Latvijoje. Kartais tenka ten vairuoti, tai labai nemėgstu jų sankryžų su tuo iškart užsidegančiu geltonu. Intuityviai norisi kirsti per stabdžius, nes pagal mūsų taisykles įvažiuoti kaip ir nebegalima, ir pajusti tą skirtumą, kada bus staigus stabdymas, kada nebe, labai sunku. Aišku, tai pripratimo reikalas ir pasaulio pabaigos nebus panaikinus mirksintį žalią. Bet, mano nuomone, išvardinti trūkumai nepakankami, kad būtų keičiama sena visiems įprasta tvarka, kuri iš esmės nėra kažkuo bloga.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nauji stulpai ir gembes is nerudijancio plieno. Techniskai ju dazyti nereikia. O siaip as irgi esu uz juodus stulpus, nes jie maziau matosi ir atrodo stilingiau.Parašė PoDV Rodyti pranešimąTada turiu pasidžiaugt dėl Kauno, kad nauji dalykai čia geriau standartizuoti nei Vilniuje. Apšvietimo stulpai dažomi tamsiai, kad ne taip matytųsi rūdys, nauji stulpai turbūt dėl to irgi statomi tamsūs, kad nebūtų spalvų maišalynės. Šviesoforų gembių standartas taip pat visur vienodas. Čia įspūdžiai grynai iš dashcam video iš Vilniaus, bei realios patirtys Kaune. Dar turiu vilties, kad Vilnius pasitemps per apšvietimo stulpų modernizaciją. Su šviesoforais lieka truputį katastrofa, kol nepradės bent kaunietiškų standartų taikyti šviesoforams
Anksčiau man atrodydavo, kad Vilnius daug geriau standartizuotas ir šiaip tvarkingesnis miestas, dabar nuo kažkur 2018 m. vidurio pradeda kilt kitokių minčių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Susisiekimo ministerijos atstovo komentaras dėl dalies naujovių Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse.
https://tvplay.tv3.lt/sviesoforai-veiks-kitaip-10326765
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"Atsisakius žalio mirksinčio šviesoforo signalo, mes galėsime vienos fazės metu sutaupyti 4 sekundes" - Susisiekimo ministerijos atstovas.Parašė dsanto Rodyti pranešimąSusisiekimo ministerijos atstovo komentaras dėl dalies naujovių Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse.
https://tvplay.tv3.lt/sviesoforai-veiks-kitaip-10326765
Šis paaiškinimas tai man visiškai nesuprantamas, naikinti nori mirksintį šviesoforo signalą tam, kad greitesni šviesoforo ciklai būtų? O kas dabar neleidžia sutrumpinti ciklo? Juk automobilių kiekis per sankryžą didesnis nepravažiuos, tai kaip čia tai suprast? Ir dar kalba apie tai tarsi tai būtų privalumas, trumpesnės fazės. Kažkas man čia trumpina, nelabai pagaunu kampo, ar čia jis nepasiruošęs buvo, ar žiūrovus/visuomenę kvailiais laiko?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kalba apie tai, kad pasibaigus srautui iš vienos pusės, bus galima iškart uždegti geltoną signalą ir greičiau paleisti kitą fazę. Bus daug lankstesnis reguliavimas.Parašė drulia Rodyti pranešimą
"Atsisakius žalio mirksinčio šviesoforo signalo, mes galėsime vienos fazės metu sutaupyti 4 sekundes" - Susisiekimo ministerijos atstovas.
Šis paaiškinimas tai man visiškai nesuprantamas, naikinti nori mirksintį šviesoforo signalą tam, kad greitesni šviesoforo ciklai būtų? O kas dabar neleidžia sutrumpinti ciklo? Juk automobilių kiekis per sankryžą didesnis nepravažiuos, tai kaip čia tai suprast? Ir dar kalba apie tai tarsi tai būtų privalumas, trumpesnės fazės. Kažkas man čia trumpina, nelabai pagaunu kampo, ar čia jis nepasiruošęs buvo, ar žiūrovus/visuomenę kvailiais laiko?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manau, turėtų būti tvarka su mirksinčia žalia. Neturėtų būti taip, kad vienuose mirksi, o kituose nemirksi. Pvz. Kaune, jei atsisakom mirksinčios žalios, tai visur jos tegul ir nelieka, juolabiau, kad pas mus beveik nebeliko šviesoforų su seno standarto papildomom sekcijom. Mirksintis žalias galbūt būtų naudingas seno tipo šviesoforams su papildoma sekcija.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kalba apie tai, kad pasibaigus srautui iš vienos pusės, bus galima iškart uždegti geltoną signalą ir greičiau paleisti kitą fazę. Bus daug lankstesnis reguliavimas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na tai tikslas ir bus per nustatytą laiką panaikinti žalią mirksintį transportui. Aišku per dieną nepadarys, o tai gali užtrukti ir kelis mėnesius. Papildoma sekcija irgi turi nemirksėti. Juk ji skirta transportui. Kaip atrodys, vieniems mirksi, kitiems – ne. Pats sakai, kad reikia vienodumo. Kopenhaga:Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Manau, turėtų būti tvarka su mirksinčia žalia. Neturėtų būti taip, kad vienuose mirksi, o kituose nemirksi. Pvz. Kaune, jei atsisakom mirksinčios žalios, tai visur jos tegul ir nelieka, juolabiau, kad pas mus beveik nebeliko šviesoforų su seno standarto papildomom sekcijom. Mirksintis žalias galbūt būtų naudingas seno tipo šviesoforams su papildoma sekcija.
O papildomos sekcijos į dešinę bus įrenginėjamos ir toliau, tik pagal naują tvarką. Kaune jų atsiras ir greičiausiai nemažai.Paskutinis taisė dsanto; 2019.06.08, 00:41.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dviračių (trijų sekcijų) nemirksės, nes yra geltonas signalas. Pėsčiųjų ir bendri pėsčiųjų / dviračių mirksės. Pėsčiųjų žalio signalo mirksėjimą numato Kelio ženklų ir signalų konvencija. Konvencijoje nenumatytas transporto žalio signalo mirksėjimas. Neįsivaizduoju, kaip tie rusai sugalvojo, kad mirksėtų transporto žalias signalas.Parašė PoDV Rodyti pranešimąTada viskas OK.
Pėsčiųjų ir dviračių šviesoforai taip pat nemirksės?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu tikri valdikliai, tai aišku, yra. Juk transporto žalias mirksi tik Austrijoje ir rytų Europoje. Kitur nemirksi, tai valdikliuose turi būti abi galimybės. O jeigu tarybinių laikų komutacinė įranga, tai neįsivaizduoju. Bet tokių nelabai ir likę.Parašė bakenonas Rodyti pranešimąkazin seni valdikliai sviesoforu tures tokia funkcija kaip zalio signalo nemirksejimas?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vakarų Europa ir du pasaulinius karus sukėlė, kad Vakarų Europa, tai nereiškia, kad ten absoliučiai viskas geriau.Parašė MartynasT Rodyti pranešimąPas mus ir dar keliuose Baltarusijos/Ukrainos kaimuose jaučiu mirksi žalios šviesos. Pls, greičiau panaikintų šitą dalyką.
Nuvažiuokit į vakarų europą ir papasakokit kur matėt mirksinčias žalias ir papildomus posūkius į dešinę
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šviesoforiniai talibanai prigalvoja taisyklių, kurios vargu ar didina eismo saugumą, bet garantuotai sumažina sankryžų pralaidumą.Parašė drulia Rodyti pranešimą"Atsisakius žalio mirksinčio šviesoforo signalo, mes galėsime vienos fazės metu sutaupyti 4 sekundes" - Susisiekimo ministerijos atstovas.
Šis paaiškinimas tai man visiškai nesuprantamas, naikinti nori mirksintį šviesoforo signalą tam, kad greitesni šviesoforo ciklai būtų? O kas dabar neleidžia sutrumpinti ciklo? Juk automobilių kiekis per sankryžą didesnis nepravažiuos, tai kaip čia tai suprast? Ir dar kalba apie tai tarsi tai būtų privalumas, trumpesnės fazės. Kažkas man čia trumpina, nelabai pagaunu kampo, ar čia jis nepasiruošęs buvo, ar žiūrovus/visuomenę kvailiais laiko?
Dubliojančių šviesoforų už sankryžų panaikinimas atima iš mašinų bent 3-5 metrus prieš sankryžą. Nuo to nėra jokio patogumo, bet mažinamas praliduamas, ypač kai yra riboto ilgio sukimo juostos.
Žalių rodyklių naikinimas nuo kitų metų - tai absurdas. Kadangi apie tai yra atskira tema, tai čia neverta plėstis.
Dabar tarpai tarp fazių ir dirbtinai prikurtų fazių bent Vilniuje tokie ilgi, kad tarp tarpų galima kelis kartus pereiti gatvę. Panaikinus mirksinčius šviesoforus su tokais ilgais tarpas bus kažkas naujo.
Beje, ar kas nors pagalvoja, kaip išmokyti (ar priversti) stovinčius prieš šviesoforą vairuotojus palikti tarp mašinų minimalius tarpus, o ne 1-1½ mašinos ilgio?... Kai taip stovima, tai užtenka 2-3 žioplų mašinų, kad šoninė juosta užkimštų ne tik sukimo, bet ir pagrindines juostas.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal žiūrėkime ne į karus, o lyginkime eismo saugumo statistiką Rytuose ir Vakaruose.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Vakarų Europa ir du pasaulinius karus sukėlė, kad Vakarų Europa, tai nereiškia, kad ten absoliučiai viskas geriau.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ok, kokia yra ta statistika? Kiek eismo įvykių Lietuvoje įvyko dėl šviesoforų?Parašė dsanto Rodyti pranešimąGal žiūrėkime ne į karus, o lyginkime eismo saugumo statistiką Rytuose ir Vakaruose.
Comment
 
			
			
		
Comment