Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keista, kad nenusprendė tiesiog pridėti papildomus dešinio posūkio šviesoforus, kad išvengti tų kitokio dizaino rodyklių, ir šiaip Europoje nepaplitusio reguliavimo (neskaitant NVS šalis).

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Keista, kad nenusprendė tiesiog pridėti papildomus dešinio posūkio šviesoforus, kad išvengti tų kitokio dizaino rodyklių, ir šiaip Europoje nepaplitusio reguliavimo (neskaitant NVS šalis).
      Aš jau nebesuprantu juridikos. LST 1405 negalioja 7 metus, bet Vilnius ir toliau pagal jį įrenginėja šviesoforus su papildomomis sekcijomis

      Comment


        Bandau dabar suprast kodėl jie užsiciklinę ant sekcijų. Spėju, jei pradėtų rengti atskirus posūkių šviesoforus, tada jiems reiktų visus šviesoforus su sekcijomis paliesti. Matyt norėjo išlaikyti vienodą standartą tarp šio tipo šviesoforų. Nežinau, kiek procentaliai šviesoforų bus paliesta šiuo projektu. Jei reiktų įgyvendint šį projektą, rengiant atskirus posūkio šviesoforus, tai vieni sulauktų pvz. kairiųjų posūkių šviesoforų, o tie šviesoforai, kurie jau turėjo pagr. šviesofore seno dizaino rodykles turbūt liktų senas standartas. Nenori iš kadaise bendrai rengtos sistemos sukurti maišalynės. Gal kada susirūpins, susidėvės sistema ir atsinaujins šviesoforus pagal 2012 m. ar vėlesnius standartus

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          Bandau dabar suprast kodėl jie užsiciklinę ant sekcijų. Spėju, jei pradėtų rengti atskirus posūkių šviesoforus, tada jiems reiktų visus šviesoforus su sekcijomis paliesti. Matyt norėjo išlaikyti vienodą standartą tarp šio tipo šviesoforų. Nežinau, kiek procentaliai šviesoforų bus paliesta šiuo projektu. Jei reiktų įgyvendint šį projektą, rengiant atskirus posūkio šviesoforus, tai vieni sulauktų pvz. kairiųjų posūkių šviesoforų, o tie šviesoforai, kurie jau turėjo pagr. šviesofore seno dizaino rodykles turbūt liktų senas standartas. Nenori iš kadaise bendrai rengtos sistemos sukurti maišalynės. Gal kada susirūpins, susidėvės sistema ir atsinaujins šviesoforus pagal 2012 m. ar vėlesnius standartus
          Sutinku, kad nenori mixo. Bet bent šviesoforuose su papildomomis sekcijomis į dešinę galėtų nedėti rodyklių žaliuose pagrindiniuose signaluose. Tada būtų pralaidumas į dešinę didesnis. Juk dabar, kai yra lentelės, degant žaliam signalui, eismas į dešinę leidžiamas kartu su pėsčiaisiais. Tai kodėl taip negali būti įrengiant papildomas sekcijas?
          Paskutinis taisė dsanto; 2019.05.17, 17:10.

          Comment


            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
            Pilnavidurės reiškia tą patį kaip ir tuščiavidurės, neapsaugotą posūkį.
            Ar ne atvirkščiai? Ar čia tik Vilniuje taip?

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Ar ne atvirkščiai? Ar čia tik Vilniuje taip?
              Kalba eina apie juodas rodykles. Jos nereiškia apsaugoto posūkio.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                Kalba eina apie juodas rodykles. Jos nereiškia apsaugoto posūkio.

                O nejuodos rodyklės reiškia apsaugotą posūkį? Vilniaus sankryžose gresia katastrofomis.

                Klaipėdoje yra dvi sankryžos su suklijuotomis savadarbėmis juodomis rodyklėmis. Visą laiką tikėjau, kad jos reiškia tą patį ką ir tuščiavidurės - apsaugotą važiavimą rodyklės kryptimi. Gerai kad laiku apie tai sužinojau...
                Paskutinis taisė Briedis; 2019.05.17, 17:16.

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą


                  O nejuodos rodyklės reiškia apsaugotą posūkį? Vilniaus sankryžose gresia katastrofomis.

                  Klaipėdoje yra dvi sankryžos su suklijuotomis savadarbėmis juodomis rodyklėmis. Visą laiką tikėjau, kad jos reiškia tą patį ką ir tuščiavidurės - apsaugotą važiavimą rodyklės kryptimi. Gerai kad laiku apie tai sužinojau...
                  Realiai KET nieko nerašo apie apsaugotus posūkius. Bet praktikoje apsaugotus posūkius reiškia tik žalios rodyklės. Išskyrus atvejį, kai dega raudonas signalas su papildoma sekcija. Tada sukant pagal papildomą sekciją reikia duoti kelią pagal KET 163 p.

                  Comment


                    Sakyčiau, rodyklė apie apsaugotą posūkį iš vis labiau informacinio pobūdžio Rodyklė reiškia, kad sukti galima tik rodyklės kryptimi Geras informatyvumas, kaip rodo Europos praktika, taip pat yra labai svarbus dalykas kelių eisme, saugantis sveikatą (tiek emocinę, tiek turbūt ir fizinę).

                    Comment


                      Paskaičiau dar kartą KET redakciją nuo 2019-11-01. Vis tik su Vilniaus šviesoforais viskas bus gerai - juodos rodyklės žaliame fone nedraudžia važiuoti kita kryptimi nei rodo rodyklė, tad nedegant papildomai sekcijai sukti dešinėn bus galima.
                      ​​

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Bet bent šviesoforuose su papildomomis sekcijomis į dešinę galėtų nedėti rodyklių žaliuose pagrindiniuose signaluose. Tada būtų pralaidumas į dešinę didesnis. Juk dabar, kai yra lentelės, degant žaliam signalui, eismas į dešinę leidžiamas kartu su pėsčiaisiais. Tai kodėl taip negali būti įrengiant papildomas sekcijas?
                        Lentelė leidžia sukti į dešinę visada, o žalias signalas - ne visada. Išvada - sankryžos su lentele pralaidumas yra didesnis nei be lentelės. O tai reiškia mažesnes degalų sąnaudas, mažesnę taršą, sveikesnę visuomenę, mažiau pinigų už degalų akcizus.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Paskaičiau dar kartą KET redakciją nuo 2019-11-01. Vis tik su Vilniaus šviesoforais viskas bus gerai - juodos rodyklės žaliame fone nedraudžia važiuoti kita kryptimi nei rodo rodyklė, tad nedegant papildomai sekcijai sukti dešinėn bus galima.
                          ​​
                          Patikslink, prašau, nes nesupratau, apie kokius šviesoforus kalbi.

                          Comment


                            Apie https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=457719

                            Comment


                              Žalias signalas su juodomis rodyklėmis tiesiai ir į kairę, kai papildomos sekcijos signalas į dešinę išjungtas, leidžia važiuoti tik tiesiai ir į kairę.

                              Comment


                                Jei nebūtų rodyklių ant pagr. šviesoforo tada taip. Nedegtų sekcija, tada vis tiek būtų galima sukti į dešinę (ar į kairę). Tuo atveju sekcija liktų labiau informacinio pobūdžio, informuotų ar posūkis apsaugotas, o kelių eismo tvarkos (pagal KET) jis nereguliuotų.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                  Jei nebūtų rodyklių ant pagr. šviesoforo tada taip. Nedegtų sekcija, tada vis tiek būtų galima sukti į dešinę (ar į kairę). Tuo atveju sekcija liktų labiau informacinio pobūdžio, informuotų ar posūkis apsaugotas, o kelių eismo tvarkos (pagal KET) jis nereguliuotų.
                                  Papildoma sekcija dar suteiktų galimybę sukti į dešinę degant raudonam signalui.

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                    Papildoma sekcija dar suteiktų galimybę sukti į dešinę degant raudonam signalui.
                                    A taip Tada kelių eismą reguliuotų tik raudono (su geltonu) signalo atveju.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.05.17, 18:08.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Žalias signalas su juodomis rodyklėmis tiesiai ir į kairę, kai papildomos sekcijos signalas į dešinę išjungtas, leidžia važiuoti tik tiesiai ir į kairę.
                                      Ne, KET nėra žodelio tik
                                      73.6. žalias signalas su juoda (-omis) rodykle (rodyklėmis) leidžia važiuoti jame pažymėtos rodyklės (rodyklių) kryptimi (kryptimis);
                                      Jeigu būtų žalia rodyklė tiesiai ir į kairę juodame fone, tada taip, leidžia važiuoti tik tiesiai ir į kairę:
                                      73.2. žalias rodyklės (rodyklių) formos signalas tamsiame fone leidžia eismą tik rodyklės (rodyklių) nurodyta kryptimi (kryptimis);

                                      Comment


                                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                        Ne, KET nėra žodelio tik


                                        Jeigu būtų žalia rodyklė tiesiai ir į kairę juodame fone, tada taip, leidžia važiuoti tik tiesiai ir į kairę:
                                        Aš skirtumo nematau, nes 73.6 punktas leidžia važiuoti rodyklių nurodytomis kryptimis. Kitomis kryptimis važiuoti jis neleidžia.

                                        Comment


                                          Taip, kiek pamenu iš egzaminų laikymo laikų, KET suvokt irgi reikia savotiškame loginiame režime. Ar nedasakymas automatiškai reiškia neigimą ir pan. Pasakytų bet koks IT developeris, kuriam pagal KET formuluotę tektų suprogramuoti mašinų eismą - kad yra dviprasmybių ir neapribėžtumų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X