Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Kaip tik aiškių ribų nustatymas techniniuose dokumentuose yra gerai. Turi būti aiškiai parašyta: "nuo ... iki ... ". Kitaip ir būti negali.Parašė dsanto Rodyti pranešimąYra nurodytas minimalus aukštis 5 m. Kažkodėl vokiečiai į dangų nekabina. Dar kartą pasitvirtina taisyklė, kad lietuviams turi būti viskas apribota ir tiesmuksi surašyta.Paskutinis taisė Aleksio; 2015.03.27, 22:00.
Comment
-
Čia tik užteko įrengti šviesoforus. Ten dar reikėjo nutiestas papildomas juostas.Parašė disident Rodyti pranešimąSuper, va čia tempas darbų, o ne Sukilėlių - Šiaurės, kur 3 mėnesius krapštėsi.
Comment
-
Tikrai ne 5 mėnesių darbasParašė PoDV Rodyti pranešimąČia tik užteko įrengti šviesoforus. Ten dar reikėjo nutiestas papildomas juostas.
Comment
-
Taip buvo anksčiau. O dabar viską kopijuojame nuo vokiečių. Anie gal labiau pratę pasikliauti kompetetingų projektuotojų sveika nuovoka, tad ir daugiau laisvės paliekama. Reikia keisti pačius projektavimo principus, į viską žiūrėti labiau kompleksiškai. Pvz. kad atitikti apsauginių barjerų įrengimo taisykles, reikia pirma pasirinkti reikiamo pločio žemės ruožą, neprojektuoti apšvietimo stulpų skiriamojoje juostoje ir pan., o ne po visko sukti galvą, kokiais gi atitvarais atitverti tuos prakeiktus apšvietimo stulpus. Turi dar užaugti nauja karta.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKaip tik aikių ribų nustatymas techniniuose dokumentuose yra gerai. Turi būti aiškiai parašyta: "nuo ... iki ... ". Kitaip ir būti negali.
Comment
-
Būtent taip ir pasakė dsantoParašė Aleksio Rodyti pranešimąKaip tik aiškių ribų nustatymas techniniuose dokumentuose yra gerai. Turi būti aiškiai parašyta: "nuo ... iki ... ". Kitaip ir būti negali.
. Beje, Vilniuje Skersinės ir Molėtų pl. sankryžoje nauji šviesoforai jau žmoniškame aukštyje - kaip tik kokie 5 metrai. Matomai arba suveikė sveikas protas arba dėl taupumo, mat šviesoforų gembės labai jau masyvios.
Comment
-
Kaune jau irgi kuo žemiau kabina. Nieko čia nepritaupysi, turbūt ir projektuotojai, ir savivaldybės suprato. Aišku, kai kur yra troleibusų laidai, bet niekas netrukdo šviesoforus statyti iš šono, o ne virš laidų.Parašė Mettal Rodyti pranešimąBūtent taip ir pasakė dsanto
. Beje, Vilniuje Skersinės ir Molėtų pl. sankryžoje nauji šviesoforai jau žmoniškame aukštyje - kaip tik kokie 5 metrai. Matomai arba suveikė sveikas protas arba dėl taupumo, mat šviesoforų gembės labai jau masyvios.
Comment
-
Foto / videoreportažas iš Savanorių pr. - Birželio 23-iosios - Žukausko g. sankryžos Kaune. 1984 m. įrengta sankryža rekonstruota. Fazės važiuojant iš Birželio 23-iosios ir Žukausko gatvių dabar atskirtos (seniau buvo ta pati fazė). Dėl to pailgėjo ciklo laikas. Tikėkimės, artimiausiu metu sureguliuos fazių laikus ir sankryžą integruos vėl į Savanorių pr. žaliąją bangą (šiuo metu tai dar nepadaryta).
Savanorių pr. privažiavimas nuo Muravos pusės. Pakeistas šviesoforų išdėstymas - panaikintas šviesoforas už sankryžos, šviesoforai įrengti virš gatvės. Pėstiesiems suteiktas pirmumas įžengti į pėsčiųjų perėją - kadangi panaikinta lentelė su žalia rodykle, pėstieji gali pilnai pasinaudoti šia teise.
Prieš rekonstrukciją:
Po rekonstrukcijos:
Senieji šviesoforai dar neišmontuoti:
Video:
Savanorių pr. privažiavimas nuo centro pusės. Viskas analogiška kaip ir įvažiavime prieš tai, tik salelėje įrengtas transporto šviesoforas.
Prieš rekonstrukciją iš vairuotojų pusės:
Po rekonstrukcijos iš vairuotojų pusės:
Prieš rekonstrukciją iš pėsčiųjų pusės:
Po rekonstrukcijos iš pėsčiųjų pusės. Salelėje įrengti pėsčiųjų šviesoforai:
Pėsčiųjų mygtukai dar neveikia:
Salelėje mygtukas dar neįrengtas (penktadienis - darbas baigtas
):
Video:
Comment
-
Privažiavimas iš Žukausko gatvės. Anksčiau posūkis į kairę būdavo neapsaugotas. Be to, žalias signalas priešpriešiniam eismui degdavo ilgiau, todėl net užsidegus raudonam signalui tekdavo stovėti vidury sankryžos norint pasukti į kairę. Dabar posūkis į kairę visiškai apsaugotas.
Prieš rekonstrukciją iš vairuotojų pusės:
Po rekonstrukcijos iš vairuotojų pusės:
Prieš rekonstrukciją iš pėsčiųjų pusės:
Po rekonstrukcijos iš pėsčiųjų pusės:
Video:
Comment
-
Privažiavimas iš Birželio 23-iosios gatvės. Anksčiau posūkis į kairę būdavo iš dalies apsaugotas - priešpriešiniam eismui ir lygiagrečiai einantiems pėstiesiems raudonas signalas užsidegdavo anksčiau. Dabar posūkis į kairę visiškai apsaugotas.
Prieš rekonstrukciją iš vairuotojų pusės:
Po rekonstrukcijos iš vairuotojų pusės:
Prieš rekonstrukciją iš pėsčiųjų pusės:
Po rekonstrukcijos iš pėsčiųjų pusės:
Video:
Comment
-
Kiek neįprastai kai tau kaip vairuotojui dega žalias kairėn (ne lentelė), bet dar turi ir pėsčiuosius praleist.Parašė dsanto Rodyti pranešimąSavanorių pr. privažiavimas nuo Muravos pusės. Pakeistas šviesoforų išdėstymas - panaikintas šviesoforas už sankryžos, šviesoforai įrengti virš gatvės. Pėstiesiems suteiktas pirmumas įžengti į pėsčiųjų perėją - kadangi panaikinta lentelė su žalia rodykle, pėstieji gali pilnai pasinaudoti šia teise.
Comment
-
Gal dešinėn? O kas čia keisto? Ir prieš tai sukant dešinėn reikėjo praleisti pėsčiuosius.Parašė Gator Rodyti pranešimąKiek neįprastai kai tau kaip vairuotojui dega žalias kairėn (ne lentelė), bet dar turi ir pėsčiuosius praleist.
Comment
-
Taip, dešinėn. Keista, nes norisi, kad kai tau dega žalias nereikėtų galvoti apie pėsčiuosius.Parašė dsanto Rodyti pranešimąGal dešinėn? O kas čia keisto? Ir prieš tai sukant dešinėn reikėjo praleisti pėsčiuosius.
O kodėl rašai, kad tik dabar pirmumą turės pėstieji jei ir anksčiau jį turėjo?
Comment
-
Kai yra lentelė, į dešinę sukama nuolat, todėl kartais pėsčiajam gali būti sunkiau įžengti į perėją, užsidegus žaliam signalui. Kai nėra lentelės, pėstieji netrukdomai gali įžengti į perėją, nes jų žalias signalas uždegamas mažiausiai 1 s anksčiau nei transporto. Tad automobilis perėją privažiuoja po kelių sekundžių, kai pėsčiasis jau eina perėja. Beje, minėtoje sankryžoje iš Žukausko g. neteisingai suprogramuota - pėsčiųjų ir transporto žali signalai užsidega vienu metu, reikės informuoti savivaldybę.Parašė Gator Rodyti pranešimąTaip, dešinėn. Keista, nes norisi, kad kai tau dega žalias nereikėtų galvoti apie pėsčiuosius.
O kodėl rašai, kad tik dabar pirmumą turės pėstieji jei ir anksčiau jį turėjo?
Comment
-
Visose sankryžose, kur nėra papildomų krypčių sekcijų ar šviesoforų, reikia praleist pėsčiuosius sukant į kairę ar dešinę. Artimiausias pavyzdys Kaune - Žukausko/Lukšio sankryža.Parašė Gator Rodyti pranešimąKiek neįprastai kai tau kaip vairuotojui dega žalias kairėn (ne lentelė), bet dar turi ir pėsčiuosius praleist.
Comment
-
Ir vel problema, kai atsistoji 2-4tas (o pirmoj autobusas) - neimanoma matyt signalo ir tenka laukt, kol kazkas pajudes arba prades pypsint... Kas per fetishas su tais ant dangaus kabinamais sviesoforais, kodel negalima pvz salelej irengt ar bent nuleist i normalu auksti, kuriam butu galima signala matyt ir nevairuojant cabrio, kaip tai yra daroma visoj likusioj Europoj?
Comment
-
Jei yra salelė, tai joje ir įrengiamas šviesoforas. O dėl aukščio tai minimalus aukštis 5 m. Aukščiau kabinama nebent dėl troleibusų laidų Kaune ir Vilniuje, arba kartais dėl nepaaiškinamų priežasčių, kaip pvz.: Pilaitės pr. prie Prismos arba Buivydiškių - Dūkštų sankryžose, kur šviesoforai kabo padangėse, o troleibusų laidų nė kvapo.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąIr vel problema, kai atsistoji 2-4tas (o pirmoj autobusas) - neimanoma matyt signalo ir tenka laukt, kol kazkas pajudes arba prades pypsint... Kas per fetishas su tais ant dangaus kabinamais sviesoforais, kodel negalima pvz salelej irengt ar bent nuleist i normalu auksti, kuriam butu galima signala matyt ir nevairuojant cabrio, kaip tai yra daroma visoj likusioj Europoj?
Comment
-
Šiandie važiavau pro naująjį Brželio 23 iosios ir savanorių prospekto šviesoforą. Tai galiu pasakyti kad kol kas ten katastrofa. Pradžioj nesupratau kodėl dar ties partizanų gatvės sankryža nuo telekomo pusės jau susidarė kamštis. O pasirodo kad ten naujasis savanorių pr. šviesoforas. Panaikinta žalioji kortelė ir nėra jokios atskiros sekcijos sukantiems į savanorių prospektą.
Kol kas man labai stipriai nuvilia nauji Kauno šviesoforai. Prie molo nuo stoties atvažiuojant ir norint įsukti į molą tenka laukti pakankamai ilgai nors nei vieno pėsčiojo tenai nėra.. ir t.t.
Taip pat naujasis šviesoforas šiaurės pr. sudaro žymiai didesnes automobilių spūstis nei anksčiau.Paskutinis taisė GediminasJa; 2015.04.01, 19:41.
Comment
-
Savanorių pr. - Birželio 23-iosios sankryžoje, kaip jau rašiau, pailgėjo ciklas:Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąŠiandie važiavau pro naująjį Brželio 23 iosios ir savanorių prospekto šviesoforą. Tai galiu pasakyti kad kol kas ten katastrofa. Pradžioj nesupratau kodėl dar ties partizanų gatvės sankryža nuo telekomo pusės jau susidarė kamštis. O pasirodo kad ten naujasis savanorių pr. šviesoforas. Panaikinta žalioji kortelė ir nėra jokios atskiros sekcijos sukantiems į savanorių prospektą.
Kol kas man labai stipriai nuvilia nauji Kauno šviesoforai. Prie molo nuo stoties atvažiuojant ir norint įsukti į molą tenka laukti pakankamai ilgai nors nei vieno pėsčiojo tenai nėra.. ir t.t.
Taip pat naujasis šviesoforas šiaurės pr. sudaro žymiai didesnes automobilių spūstis nei anksčiau.
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1575
Natūralu, kad atsiradus papildomai fazei iš šalutinio kelio, pablogėjo situacija pagrindiniame kelyje. Šiandien kalbėjau su savivaldybės atstovu, sankryžos valdymas dar koreguojamas. Palauksim rezultatų.
Šiaurės pr. - Sukilėlių pr. sankryžoje jau anksčiau esu sakęs, kad šalutiniuose keliuose reikalingi atskiri šviesoforai į dešinę. Nes dabar posūkiai į dešinę iš šalutinių kelių piko metu tikrai nepralaidūs.
Dėl Molo sankryžos, turėkime omenyje, kad anksčiau ten sankryžos nebuvo. Ir kalbant apie važiavimą Baršausko gatve nuo centro, atsirado dvi fazės, kurios stabdo šį srautą. T.y. nuo VI forto žiedo ir iš prekybos centro sukama į kairę. Natūralu, kad eismas nuo centro dabar turi laukti, ko seniau išvis nereikėjo daryti.
Comment
Comment