Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Prie Hyper Maximos pagal seną standartą yra atskiros fazės tiesiai ir į kairę, nors trečia eismo juosta skirta abiems kryptims. Pagal naujas taisykles toks eismo reguliavimas draudžiamas.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąKažkas panašaus prie Hiper Maximos įrengta.
Comment
-
Tai prie Birželio 23-iosios g. sankryžos, degant žaliai šviesai, bus galima apsaugotai sukti kairėn?Parašė dsanto Rodyti pranešimąPrie Hyper Maximos pagal seną standartą yra atskiros fazės tiesiai ir į kairę, nors trečia eismo juosta skirta abiems kryptims. Pagal naujas taisykles toks eismo reguliavimas draudžiamas.
Comment
-
Savanorių pr. tai tikrai. Dėl Birželio 23-iosios ir Žukausko g. nežinau.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąTai prie Birželio 23-iosios g. sankryžos, degant žaliai šviesai, bus galima apsaugotai sukti kairėn?
Comment
-
Tai realiai, neliks tokios fazės, kad vienu metu Savanorių pr. šviestų žalia važiuoti abiem kryptimis tiesiai?Parašė dsanto Rodyti pranešimąSavanorių pr. tai tikrai. Dėl Birželio 23-iosios ir Žukausko g. nežinau.
Comment
-
Ir dabar atskirai važiuojamaParašė Komandoras Rodyti pranešimąTai realiai, neliks tokios fazės, kad vienu metu Savanorių pr. šviestų žalia važiuoti abiem kryptimis tiesiai?
Comment
-
Geras. Tiek metų važinėju ir nepastebėjau to.Parašė dsanto Rodyti pranešimąIr dabar atskirai važiuojama
Comment
-
Ar ne racionaliau būtų iš trečios juostos leisti važiuoti tik į kairę iš abiejų pusių per atskirą fazę? Kaip pvz. K. Petrausko g. ir Savanorių pr. sankryžoje?Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Comment
-
Mintis yra ta, kad Savanorių pr. bus įrengta A juosta. Nežinau, ar ji tikrai reikalinga, bet tada tiesiai liktų tik antra eismo juosta.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąAr ne racionaliau būtų iš trečios juostos leisti važiuoti tik į kairę iš abiejų pusių per atskirą fazę? Kaip pvz. K. Petrausko g. ir Savanorių pr. sankryžoje?
Comment
-
Kas įdomiausia, Savanorių pr. - Kovo 11-osios g. - Lukšio g. sankryžoje visi keturi privažiavimai su apsaugotais kairiaisiais posūkiais.
Savanorių pr. nuo Muravos sankryžos:
Savanorių pr. nuo centro:
Kovo 11-osios g. (pėstiesiems tiek kairėje, tiek dešinėje dega raudonas signalas):
Lukšio g. (pėstiesiems tiek kairėje, tiek dešinėje dega žalias signalas):
Comment
-
Ar čia irgi nedaroma efektyviau dėl autobusų juostos?Parašė dsanto Rodyti pranešimąKas įdomiausia, Savanorių pr. - Kovo 11-osios g. - Lukšio g. sankryžoje visi keturi privažiavimai su apsaugotais kairiaisiais posūkiais.
Savanorių pr. nuo Muravos sankryžos:
Youtube video
Savanorių pr. nuo centro:
Youtube video
Kovo 11-osios g. (pėstiesiems tiek kairėje, tiek dešinėje dega raudonas signalas):
Youtube video
Lukšio g. (pėstiesiems tiek kairėje, tiek dešinėje dega žalias signalas):
Youtube video
Comment
-
Savanorių pr. taip ir po rekonstrukcijos bus - liks apsaugoti kairieji posūkiai, nes nuo šios sankryžos ir prasidės A juosta link miesto centro. Kovos 11-osios ir Lukšio g., tikiuosi, ir liks apsaugoti kairieji posūkiai, tik, tikėtina, kad pėsčiųjų eismas bus reguliuojamas kitaip - paleidus eismą tiek iš Kovo 11-osios arba Lukšio g., pėstiesiems kairėje degs raudonas signalas. Beje, iš Lukšio g. bus įrengta trečia eismo juosta. Iš pirmos eismo juostos bus galima sukti tik į dešinę, tad tikėtina bus įrengtas apsaugotas dešinysis poūskis.Parašė Komandoras Rodyti pranešimąAr čia irgi nedaroma efektyviau dėl autobusų juostos?
Comment
-
Po vairuotojų skundų Vilniuje įrengti nauji šviesoforai
Eismo specialistai įsiklausė į vairuotojų skundus. Dviejose sudėtingose sankryžose įrengti šviesoforai, bet pareigūnai nesitiki, kad avarijų staiga sumažės. Prie naujovių teks priprasti.
Ne kartą skundus Vilniaus miesto savivaldybei rašę Skersinės gatvės gyventojai galų gale sulaukė šviesoforų.
Comment
-
Šiandien teko važiuoti per sankryžą, kuri yra įrengta pagal naujas taisykles. Reikėjo sukti į kairę, todėl ir sustojau kairėje eilėje prie pat "stop-linijos". Viršutinio šviesoforo, suprantama, nematau, bet ir apatinio taip pat beveik nematau (vaizdą uždengia kabinos stogas, matosi tik apatinis "žalias" segmentas) - norint pamatyti visus signalus, tenka pasilenkti prie stiklo.
Comment
-
Kokia sankryža? Taip, vienintelis, mano manymu, senosios tvarkos privalumas dubliuojant už sankryžos - patogumas. Šiandien sustojau Kaune, Parodos kalno papėdėje prieš šviesoforą. Irgi reikėjo šiek tiek palenkti galvą.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠiandien teko važiuoti per sankryžą, kuri yra įrengta pagal naujas taisykles. Reikėjo sukti į kairę, todėl ir sustojau kairėje eilėje prie pat "stop-linijos". Viršutinio šviesoforo, suprantama, nematau, bet ir apatinio taip pat beveik nematau (vaizdą uždengia kabinos stogas, matosi tik apatinis "žalias" segmentas) - norint pamatyti visus signalus, tenka pasilenkti prie stiklo.
Tačiau bent jau mano nuomone, kadangi dubliavimas už sankryžos turi daugybę trūkumų, naujoji tvarka nedubliuojant yra geresnė.Paskutinis taisė dsanto; 2015.03.21, 19:15.
Comment
Comment