Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Pirma liuks ne tik tuo, kad viskas aisku - kiekviena juosta turi savo sviesafora, bet dar ir tuo, kad kryptys nurodomos, vairuotojam nereikia per daug galvot.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Comment
-
Dėl ženklų sutinku, bet jie daug kur statomi. Palyginimui Jonavos - Šiaurės pr. sankryža su vienu šviesoforu virš kelio.Parašė Gator Rodyti pranešimąPirma liuks ne tik tuo, kad viskas aisku - kiekviena juosta turi savo sviesafora, bet dar ir tuo, kad kryptys nurodomos, vairuotojam nereikia per daug galvot.
Comment
-
Oho, nejau panašėjam į Ameriką? Pagaliau.Parašė dsanto Rodyti pranešimąJonavos - Nuokalnės g. sankryža su daugybe šviesoforų virš kiekvienos eismo juostos:
Atvaizdas
Comment
-
Kai pastate ta sviesofora prie gel. stoties irgi vaziuoju ir galvoju "kazkas keisto". Vienas per dvieju juostu viduri. Dabar supratau, kad jau pripratau prie tu nauju sankryzu, kur kiekvienai juostai po sviesofora, del to ir keista tokias naujas sankryzas matyt, kur vienas visom juostom. Aisku tuo konkreciu atveju viskas pateisinama, nes ten pagrinde tik mirkses ir veiks tik autobusam issukinejant. Bet jei butu aktyvi sankryza tikrai butu keista nedeti atskiru.Parašė dsanto Rodyti pranešimąDėl ženklų sutinku, bet jie daug kur statomi. Palyginimui Jonavos - Šiaurės pr. sankryža su vienu šviesoforu virš kelio.
Atvaizdas
Comment
-
Ne „jau“, o nuo praeitų metų gegužės pirmosios.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąOho, nejau panašėjam į Ameriką? Pagaliau.
Comment
-
Tai dabar visoje Lietuvoje masiškai keis šviesoforus? Ar tik naujose sankryžose?Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNe „jau“, o nuo praeitų metų gegužės pirmosios.
Comment
-
Greičiau į Vokietiją. Pagal naujas taisykles virš važiuojamosios dalies įrengiamas vienas šviesoforas. Kiekvienam atskirai reguliuojamam posūkiui dar po vieną šviesoforą, nepriklausomai nuo eismo juostų kiekio.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąOho, nejau panašėjam į Ameriką? Pagaliau.
Comment
-
Bet juk parodei pavyzdi sankryzos kur daugiau nei vienas irengtas. Taigi yra du variantai - arba vienas visom juostom, arba po viena kiekvienai juostai. Butent pastaraji varianta forumeciai pagyre.Parašė dsanto Rodyti pranešimąGreičiau į Vokietiją. Pagal naujas taisykles virš važiuojamosios dalies įrengiamas vienas šviesoforas. Kiekvienam atskirai reguliuojamam posūkiui dar po vieną šviesoforą, nepriklausomai nuo eismo juostų kiekio.
Comment
-
Pagal naujas taisykles privalomas vienas šviesoforas visoms eismo juostoms. Bet niekas nedraudžia įrengti ir virš kiekvienos eismo juostos.Parašė Gator Rodyti pranešimąBet juk parodei pavyzdi sankryzos kur daugiau nei vienas irengtas. Taigi yra du variantai - arba vienas visom juostom, arba po viena kiekvienai juostai. Butent pastaraji varianta forumeciai pagyre.
Comment
-
Esmė tokia. Jei visos kryptys reguliuojamos bendrais šviesoforais, tai pagrindinis šviesoforas statomas dešinėje kelio pusėje. Toliau viskas priklauso nuo eismo juostų skaičiaus ir sprendžiama pagal šią schemą:Parašė Gator Rodyti pranešimąNa maziau nei 1 ir neirengsi
Jei ne visoms eismo juostoms vienu metu dega žalias signalas, tai kiekvienai atskirai reguliuojamai krypčiai reikia dviejų šviesoforų.
Comment
-
Kaune paleista pirmoji pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles šviesoforais reguliuojama sankryža. Šviesoforai išdėstyti prieš sankryžą, kairieji apsaugoti posūkiai reguliuojami atskirais šviesoforais su rodyklėmis, pėsčiųjų šviesoforai įjungiami 2 s anskčiau nei sukančiųjų automobilių, nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis.
Comment
-
Man tai tik neramu iš estetinės pusės. Ar nebus taip, kad ilgainiui šie šviesaforai nuo savo storio pakryps ir taip stovės prie visų sankryžų pakrypėliai, sudarydami netvarkingą sankryžos vaizdą?Parašė dsanto Rodyti pranešimąKaune paleista pirmoji pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles šviesoforais reguliuojama sankryža. Šviesoforai išdėstyti prieš sankryžą, kairieji apsaugoti posūkiai reguliuojami atskirais šviesoforais su rodyklėmis, pėsčiųjų šviesoforai įjungiami 2 s anskčiau nei sukančiųjų automobilių, nėra lentelių su žaliomis rodyklėmis.
Atvaizdas
Nes Vilniuje nemažai tokių plonesnių atitikmenų, tai jau vos ne iš karto pakrypę stovi...
Comment
-
Reiktų KET pasikartot, jei tokie klausimai kyla.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąDidesnės nesąmonės kelyje dar nemačiau
O tai koks šviesoforas galioja pirmai juostai?
Comment
-
Šviesoforai neprivalo būti įrengti virš kiekvienos eismo juostos. Iki šiol virš eismo juostų jie net dažnai būdavo neįrengiami, nes tai nebuvo privaloma. Šioje situacijoje vairuotojai mato žalią šviesoforo signalą ir važiuoja tiesiai ir į dešinę. Į kairę sukantys stovi, nes jiems dega raudonas signalas su rodykle į kairę.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąDidesnės nesąmonės kelyje dar nemačiau
O tai koks šviesoforas galioja pirmai juostai?
Ką reiškia pakrypę? Šviesoforai specialiai pasukami į vairuotojus, kad būtų geriau matomi. Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių priedo 14 p.:Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąMan tai tik neramu iš estetinės pusės. Ar nebus taip, kad ilgainiui šie šviesaforai nuo savo storio pakryps ir taip stovės prie visų sankryžų pakrypėliai, sudarydami netvarkingą sankryžos vaizdą?
Nes Vilniuje nemažai tokių plonesnių atitikmenų, tai jau vos ne iš karto pakrypę stovi...
Atsižvelgus į vietines sąlygas ir siekiant pagerinti šviesoforų signalų matomumą, juos tikslinga pasukti kelio ašies atžvilgiu, kaip parodyta 1.11 pav. Virš kelio važiuojamosios dalies šviesoforus galima palenkti į važiuojamąją dalį apie horizontalią ašį.
Comment
-
Man rodos jis kalbėjo apie laikančio metalinio strypo nulinkimą (ore kabanti dalis per kažkiek laiko tiesiog nuliks žemyn).Parašė dsanto Rodyti pranešimąKą reiškia pakrypę? Šviesoforai specialiai pasukami į vairuotojus, kad būtų geriau matomi. Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių priedo 14 p.:
Atsižvelgus į vietines sąlygas ir siekiant pagerinti šviesoforų signalų matomumą, juos tikslinga pasukti kelio ašies atžvilgiu, kaip parodyta 1.11 pav. Virš kelio važiuojamosios dalies šviesoforus galima palenkti į važiuojamąją dalį apie horizontalią ašį.
Comment
Comment