
https://ssc.siskom.waw.pl/
Šiuo metu Trimiesčio aplinkkelis (obwodnica Trójmiasta) S7 / S6 yra 2 * 3 juostų pločio
Foto 2024.10
Sekmadienio ryte kelias tuščias


Šiame kelyje didžiausios problemos turbūt iškyla vasaros sezono metu, kad nepakanka 2 * 3 juostų kelio.
Suprojektuotas ir statomas naujas S7 Trimiesčio aglomeracijos aplinkkelis, kuris Chwaszczyno mazge įsijungs į 2023 m. pastatytą S6 ruožą Gdynia wilki Kack - Chwaszczyno - Bożepople Wielke. Be poilsiautojų bus patogus ir fūroms kurios važiuoja link Ščecino ir Gdynės uostų.


https://tvregionalna24.pl/aktualnosc...wizualizacja-d
Šio aplinkkelio atveju matosi, kaip skiriasi Lenkijos ir Lietuvos kelių direkcijų (užsakovų) bei projektuotojų mąstymas ir galimybės:
- Lenkai skaido eismo srautus, ir tiesia alternatyvius kelius atskirdami vietinius ir tranzito srautus - S6 Trimiesčio aplinnkelį ir būsimą S7 Trimiesčio aglomeracijos aplinkkelį.
- Lietuviai turi tikrų ir tariamų problemų su žemės paėmimu, todėl, pvz. vietoj Kauno pietrytinio aplinkkelio ir Kauno išorinio šiaurinio aplinkkelio nutiiesia 2 *4 juostų kelią vos ne pačiame mieste, kur persipina vietiniai ir tranzitiniai srautai. Eismas A1 bei A5 vyksta pagal "Megos" parduotuvių išpardavimų grafiką.
Aišku, ir Lenkijoje yra nemažai problemų - ypač, kai klausaisi pranešimų per radiją apie avarijas ir kelių užkimšimus.
Tačiau iš anksto suplanuotų Mega nesąmonių, kaip srautų koncentravimas vienoje vietoje, jie stengiasi daryti mažiau.


























































Komentuoti: