Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Dėl Klaipėdos melas. Nėra tokio žiedo, kuriame išsukimas iš 3 juostos būtų legalus.
    Flickr

    Comment


      Vilniuje kažkuriuo metu buvo mada eismo juostas atskirti tokiais prie asfalto prisuktais gumbais. Bet pats esu matęs, kaip vyrukas su ponauju BMW visiškai sėkmingai pervažiavo tą Šimašiaus (?) liniją. Aišku BMW truputį skrido oru, bet tikras vilnietis vis tiek nuvažiavo ten kur jam reikia.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Na tai ir sakau, užkiša 1 iš 1000. Tai 1 nežiūri, 999 žiūri.
        Kur čia "nėra žiūrinčių"?

        O pirma juosta jau baisiau važiuot, kad kas nenukirstų sugalvojęs iš antros sukti.
        Nu tai likę 999 važiuoja pirma juosta. O iš tų kurie važiuoja antra ir bando išsukti užkiša 999 iš 1000
        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
        Vilniuje kažkuriuo metu buvo mada eismo juostas atskirti tokiais prie asfalto prisuktais gumbais. Bet pats esu matęs, kaip vyrukas su ponauju BMW visiškai sėkmingai pervažiavo tą Šimašiaus (?) liniją. Aišku BMW truputį skrido oru, bet tikras vilnietis vis tiek nuvažiavo ten kur jam reikia.
        Tai pravažiuoti įmanoma, bet nemalonu, o tai jau savaime atgrasys 90% tokių pažeidėjų. Reikėtu daugiau tokių gumbų, ypač fiziškai atskirti A juostas kad būtų mažiau "aplenkinėjantis kamštį"

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Juk akivaizdu, kad prieš išsukant iš žiedo reikia persirikiuoti iš 3 į 2 juostą

          Comment


            Atkeliu iš temos apie Vilniaus perėjas.
            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            Čia tik Klaipėdoje sugeba miesto gatvių žiedus paversti į kažkokius nesusipratimus. Gal iš ten būsit kilęs?
            Kas nesuprantamo Klaipėdos žieduose?

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Atkeliu iš temos apie Vilniaus perėjas.

              Kas nesuprantamo Klaipėdos žieduose?
              Miesto gatvėse neturėtų būti tokių masyvių žiedų arba jie turėtų būti pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, ypač Klaipėdoje, kuri turbūt labiausiai tinkamas Lietuvos miestas kelionėms dviračiais.

              Dabar kiek teko matyti Klaipėdoje arba didelis žiedas su požeminėmis perėjomis, kurių nenulipus nuo dviračio neįmanoma įveikti (tarkim Baltijos pr - Taikos pr lygtais tik 1/4 pusių galima išvengti laiptų), arba be požeminių perėjų, bet tuomet jas panaikinant prie žiedo ir nukreipiant pėsčiuosius puskilometrio lankstui per reguliuojamą šviesoforu perėja ten kur jie mažiausiai trukdytų (Statybininkų pr - Taikos pr judant šiaurine puse rytų - vakarų kryptimi).

              Nesakau jog prie tokių masyvių žiedų nereguliuojamos perėjos būtų idealus sprendimas, bet jei bent kiek būtų girdėta Klaipėdoje apie darnų judumą tuomet prieš leidžiant milijonus estakadoms, kurios bus tiesiog naudojamos kaip sunkvežimių parkingas, būtų pirmiausia pasirūpinta normaliomis nuovažomis į požemines perėjas ten kur jų nėra ir įrengtos požeminės perėjos su normaliomis nuovažomis dideliuose žieduose kur tų požeminių perėjų nėra.

              Tuo tarpu Žirmūnų žiedas tikrai nėra toks masyvus, jau dabar turi tris normalias perėjas ir žmogus supanikavo jog įrengiama ir ketvirtoji, tai ir pagalvojau, kad gal jis iš Klaipėdos ir nepratęs prie žiedų matyti perėjas

              Comment


                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                Miesto gatvėse neturėtų būti tokių masyvių žiedų arba jie turėtų būti pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, ypač Klaipėdoje, kuri turbūt labiausiai tinkamas Lietuvos miestas kelionėms dviračiais.

                Dabar kiek teko matyti Klaipėdoje arba didelis žiedas su požeminėmis perėjomis, kurių nenulipus nuo dviračio neįmanoma įveikti (tarkim Baltijos pr - Taikos pr lygtais tik 1/4 pusių galima išvengti laiptų), arba be požeminių perėjų, bet tuomet jas panaikinant prie žiedo ir nukreipiant pėsčiuosius puskilometrio lankstui per reguliuojamą šviesoforu perėja ten kur jie mažiausiai trukdytų (Statybininkų pr - Taikos pr judant šiaurine puse rytų - vakarų kryptimi).

                Nesakau jog prie tokių masyvių žiedų nereguliuojamos perėjos būtų idealus sprendimas, bet jei bent kiek būtų girdėta Klaipėdoje apie darnų judumą tuomet prieš leidžiant milijonus estakadoms, kurios bus tiesiog naudojamos kaip sunkvežimių parkingas, būtų pirmiausia pasirūpinta normaliomis nuovažomis į požemines perėjas ten kur jų nėra ir įrengtos požeminės perėjos su normaliomis nuovažomis dideliuose žieduose kur tų požeminių perėjų nėra.

                Tuo tarpu Žirmūnų žiedas tikrai nėra toks masyvus, jau dabar turi tris normalias perėjas ir žmogus supanikavo jog įrengiama ir ketvirtoji, tai ir pagalvojau, kad gal jis iš Klaipėdos ir nepratęs prie žiedų matyti perėjas
                Baltijos pr. - Taikos pr. žiede nuo šiol 3/4 pusių galima išvengti laiptų. Bet taip norint išvengti laiptų reikka daryti puskilometrinius, o pačios požeminės perėjos ištiesų tragiškos. Tačiau nenustebčiau jog nieko nebus daroma, nes juk numatyta žiedo rekonstrukcija.

                Žardės žiedas (Taikos pr.- Statybininkų pr. žiedas) pėstiesiems tikrai nėra problema. Iš visų pusių yra pėsčiųjų perėjos, taip einant pagal Statybininkų pr. reiktų daryti puslankį. Tačiau dažniausiai toks srautas juda link Žardės PC ar Naujojo turgaus tai dabartinės pėsčiųjų perėjų vietos tam puikiai tinka. Seniau šiaip buvo pėsčiųjų perėjos rytų-vakarų kryptimi prie žeido išvažiavimo, bet jos buvo panaikintos, nes Taikos pr. per platus nereguliuojamai perėjai. Požeminės perėjos niekas nestatys dėl mažo srauto, kai šalia yra reguliuojamos perėjos. Žinau, kad jūs ten Vilniuje labai mėgstat požemines perėjas .

                Comment


                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                  Baltijos pr. - Taikos pr. žiede nuo šiol 3/4 pusių galima išvengti laiptų. Bet taip norint išvengti laiptų reikka daryti puskilometrinius, o pačios požeminės perėjos ištiesų tragiškos. Tačiau nenustebčiau jog nieko nebus daroma, nes juk numatyta žiedo rekonstrukcija.
                  Tokios pačios tragiškos požeminės perėjos bus ir rekonstruojamame Baltijos pr.-Šilutės pl. žiede. Ar verta tikėtis, kad Baltijos žiedo rekonstrukcija bus geresnė?

                  Comment


                    Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
                    Mano galva čia vairuotojų bukumas...

                    Naugarduko - Vytenio g. sankryža

                    ​​​​​​http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
                    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.27, 13:10. Priežastis: Buvo plika nuoroda

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                      Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
                      Mano galva čia vairuotojų bukumas...

                      Per vidurį to žiedo statyt policiją ir kiekvienam po protokolą už taisyklių nesilaikymą. Jei kitaip nesugeba

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
                        Mano galva čia vairuotojų bukumas...

                        Tai negu čia galutinis žiedo variantas? Nebus kažko pan.?

                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                          Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
                          Mano galva čia vairuotojų bukumas...

                          Naugarduko - Vytenio g. sankryža

                          ​​​​​​http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
                          Negali kaltinti vairuotojų - ypač, kai tai yra naujovė. Būtų padarę bent iš trinkelių žiedą ir visos problemos būtų išspręstos.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                            Mano galva čia vairuotojų bukumas...
                            Naugarduko - Vytenio g. sankryža
                            ​​​​​​http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
                            Jei būtų vienas kitas pažeidėjas, tuomet kalti vien vairuotojai. Jei yra masiškai pažeidinėjamos taisyklės, labiau kalti projektuotojai ir Vilniaus m. eismo organizatoriai.

                            Žiedinė sankryža vizualiai neįžiūrima, jos viduryje nėra jokių ženklų ar išskirtinumo.
                            Pakabintas kelio ženklas, tačiau dauguma iš įpratimo žiūri į eismą, kaip prašokti tą sankryžą (ypač iš šalutinio kelio), ne skanuoja pasikeitimus kažkur aukštai pakabintuose ženkluose.
                            Pagal chaosą galima tikėtis, jog jokių įspėjamųjų ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą niekas nesivargino pakabinti.

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                              Negali kaltinti vairuotojų - ypač, kai tai yra naujovė. Būtų padarę bent iš trinkelių žiedą ir visos problemos būtų išspręstos.
                              Juokais>> Vairuotojų kaltint negali niekada - gatvėse vien nepakaltinami
                              Ar tikrai?
                              Taisyklės juk nesikeitė - ištisinės linijos negalima kirsti nepriklausomai nuo dažymo šviežumo, ženklus taip pat stebėti ir jų laikytis privalu.
                              Šita istorija daugiau apie tai kokios išvados daromos iš šių kelių nedėmesingų vairuotojų daromų klaidų, nei apie pačias klaidas ar ką nors kitą

                              Comment


                                Infrastruktura reikia daryti normaliai, o ne šita parodija i žieda. Čia tas pats kas padaryt siaurinima prieš peščiuju perėje vien linijom ir sakyt kad viskas gerai.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Jei būtų vienas kitas pažeidėjas, tuomet kalti vien vairuotojai. Jei yra masiškai pažeidinėjamos taisyklės, labiau kalti projektuotojai ir Vilniaus m. eismo organizatoriai.

                                  Žiedinė sankryža vizualiai neįžiūrima, jos viduryje nėra jokių ženklų ar išskirtinumo.
                                  Pakabintas kelio ženklas, tačiau dauguma iš įpratimo žiūri į eismą, kaip prašokti tą sankryžą (ypač iš šalutinio kelio), ne skanuoja pasikeitimus kažkur aukštai pakabintuose ženkluose.
                                  Pagal chaosą galima tikėtis, jog jokių įspėjamųjų ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą niekas nesivargino pakabinti.
                                  Palangoje Vytauto g., Klaipėdoje Joniškės gatvėje ir NET Plungėje Rietavo g. yra panašūs žiedai ir kažkaip visi ten sugeba važinėti pagal taisyklės.

                                  Comment


                                    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                    Palangoje Vytauto g., Klaipėdoje Joniškės gatvėje ir net Plungėje Rietavo g. yra panašūs žiedai ir kažkaip visi ten sugeba važinėti pagal taisyklės.
                                    Nieks nesako kad vairuotojai teisūs - į ženklus reikia visada žiūrėti.

                                    Kas gerai veikia Vanagupėje (Palangoje pakraštyje) ir Plungėje, ne visada tinka Vilniui. Projektuotojai neatsižvelgė į eismo intensyvumą, kuris Vilniuje skiriasi nuo Vanagupės.
                                    Šiuo atveju eismo organizatoriai nepasitengė, kad būtų aiškiai informuota apie pokyčius.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Jei būtų vienas kitas pažeidėjas, tuomet kalti vien vairuotojai. Jei yra masiškai pažeidinėjamos taisyklės, labiau kalti projektuotojai ir Vilniaus m. eismo organizatoriai.

                                      Žiedinė sankryža vizualiai neįžiūrima, jos viduryje nėra jokių ženklų ar išskirtinumo.
                                      Pakabintas kelio ženklas, tačiau dauguma iš įpratimo žiūri į eismą, kaip prašokti tą sankryžą (ypač iš šalutinio kelio), ne skanuoja pasikeitimus kažkur aukštai pakabintuose ženkluose.
                                      Pagal chaosą galima tikėtis, jog jokių įspėjamųjų ženklų apie pasikeitusį eismo organizavimą niekas nesivargino pakabinti.
                                      Retai pritariu Romui, bet šįkart iš tikro. Masiškas pažeidinėjimas rodo prastą projektavimą.

                                      Buvo nueita pigiausiu keliu.

                                      Negi trūko vietos padaryti kaip čia: https://www.google.com/maps/@54.7219.../data=!3m1!1e3

                                      O jeigu trūko vietos, tai reiškia vargu ar čia žiedui tinkama vieta.
                                      Paskutinis taisė tajus2; 2021.10.27, 13:42.

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Nieks nesako kad vairuotojai teisūs - į ženklus reikia visada žiūrėti.

                                        Kas gerai veikia Vanagupėje (Palangoje pakraštyje) ir Plungėje, ne visada tinka Vilniui. Projektuotojai neatsižvelgė į eismo intensyvumą, kuris Vilniuje skiriasi nuo Vanagupės.
                                        Šiuo atveju eismo organizatoriai nepasitengė, kad būtų aiškiai informuota apie pokyčius.
                                        Chaosas kilo ne dėl eismo intensyvumo, o dėl to kad vieni vairuotojai iš įpročio važiuoja taip tarsi ten ir toliau būtu keturšalė sąnkryža, kai kiti bando važiuoti kaip žiedinėje sąnkryžoje.

                                        Comment


                                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                          Palangoje Vytauto g., Klaipėdoje Joniškės gatvėje ir NET Plungėje Rietavo g. yra panašūs žiedai ir kažkaip visi ten sugeba važinėti pagal taisyklės.
                                          Vanagupėje (Palangos Vytauto g. gale) važiavau prieš mėnesį. Ten vis dėlto yra kažkokie iškilimai ir skiriasi dangos. Nė minutei nekilo abejonių, kad ten yra žiedinė sankryža.

                                          Gal būtų galima surasti tų žiedinių sankryžų nuotraukas.
                                          Kyla įtarimų, kad Naugarduko - Vytenio g. žiedinė sankryža yra unikali. Ji gali būti antra pagal absurdiskumą Lietuvos žiedinė sankryža (Nr.1 prizas kol kas lieka Veisiejuose).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X