Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kad ir kaip nepatinka man tas automobilistų verkšlenimas, turiu pripažinti, kad tas autobusas tame žiede tikrai atrodo kiek juokingai. Kaip suprantu, ten važiuoja tik 73. Laimei, turbūt maršruto autobusas nebūna prailgintas. Galbūt iškėlus žiedą, palikus vidurį išgrįstą trinkelėmis ir nusklembtais bortais, problema išsispręs.

    Comment


      Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
      Kad ir kaip nepatinka man tas automobilistų verkšlenimas, turiu pripažinti, kad tas autobusas tame žiede tikrai atrodo kiek juokingai. Kaip suprantu, ten važiuoja tik 73. Laimei, turbūt maršruto autobusas nebūna prailgintas. Galbūt iškėlus žiedą, palikus vidurį išgrįstą trinkelėmis ir nusklembtais bortais, problema išsispręs.
      O kas ten negerai su tuo autobusu? Kiek mačiau, važiuoja ir pravažiuoja ten tie autobusai. O pati sankryža lengviesiems automobiliams pasidarė gerokai saugesnė ir lengviau įveikiama. Tiesa, sunkiojo transporto tokioje gatvėje apskritai neturėtų būti.

      Comment


        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

        O kas ten negerai su tuo autobusu? Kiek mačiau, važiuoja ir pravažiuoja ten tie autobusai. O pati sankryža lengviesiems automobiliams pasidarė gerokai saugesnė ir lengviau įveikiama. Tiesa, sunkiojo transporto tokioje gatvėje apskritai neturėtų būti.
        O kur tada važiuoti statybinei technikai, šiukšliavežiams, sunkvežimiams? Naugarduko gatvė nėra kažkoks senamiesčio skersgatvis.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          O kur tada važiuoti statybinei technikai, šiukšliavežiams, sunkvežimiams? Naugarduko gatvė nėra kažkoks senamiesčio skersgatvis.
          Gal ne taip išsireiškiau - turėjau omeny nestandartinių gabaritų, prailgintas mašinas. Autobusas nesunkiai pravažiuoja, šiukšliavežės irgi ne kažkokių ypatingų gabaritų, kad netilptų.

          Comment


            Parašė bardakas Rodyti pranešimą
            Iš Savukyno fb sienos:
            Šiaip įdomu, o tai į kokią juostą tokie sunkvežimiai susisuka paprastose sankryžose? Nejau tiesiai į savo?

            Comment


              Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
              Kad ir kaip nepatinka man tas automobilistų verkšlenimas, turiu pripažinti, kad tas autobusas tame žiede tikrai atrodo kiek juokingai. Kaip suprantu, ten važiuoja tik 73. Laimei, turbūt maršruto autobusas nebūna prailgintas. Galbūt iškėlus žiedą, palikus vidurį išgrįstą trinkelėmis ir nusklembtais bortais, problema išsispręs.
              Atrodo normaliai. UK (Londono) gatvėse belenkiek tokių mini žiedų. Autobusų vairuotojai ten gerai atidirbę techniką juos prašvilpia su vėjeliu. Šiaip manau teks įrengti kažkokį labai žemo profilio apskritimą su skirtinga tekstūra to žieduko centre, ant kurio autobusai nesibaimindami "užliptų" viena puse, jeigu idealiai neištaikys kitaip pravažiuoti baisiai neprilėtindami. Kol kas tą barikadą pastatė, kad mažiau pastabūs paprastų mašinų vaYrotojei pamatytų žiedą (nes ženklų kažkodėl nemato) ir neplaukiotų kaip iš mėnulio iškritę. Kitas dalykas, kad ir autobusų vairuotojai nelabai pratę prie tokių standartų. Jiems ir teks tobulinti vairavimo įgūdžius.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                O kur tada važiuoti statybinei technikai, šiukšliavežiams, sunkvežimiams? Naugarduko gatvė nėra kažkoks senamiesčio skersgatvis.
                Bent jau Linkmenų gatvėje statybinė technika nesibodėdama važiuodavo ir tebevažiuoja, kai nori, tiesiog šaligatviu, kai jiems reikdavo aplenkti kokią nors kliūtį. Jiems tikrai nėra problemų kur nors pravažiuoti, net jeigu tai reiškia visuomeninio turto niokojimą. Apie kokius nors maršrutų derinimus, švaros ir tvarkymo taisyklių laikymąsi nėra net kalbos.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Šiaip įdomu, o tai į kokią juostą tokie sunkvežimiai susisuka paprastose sankryžose? Nejau tiesiai į savo?
                  Aš tai irgi labai abejoju ar iki žiedo įrengimo toks nestandartinis sukvežimis būtų pasukęs neišvažiuodamas į priešpriešinę juostą. Net video matosi, kad jo ratų pasukamumas mažas, o bazė daug ilgesnė.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Bent jau Linkmenų gatvėje statybinė technika nesibodėdama važiuodavo ir tebevažiuoja, kai nori, tiesiog šaligatviu, kai jiems reikdavo aplenkti kokią nors kliūtį. Jiems tikrai nėra problemų kur nors pravažiuoti, net jeigu tai reiškia visuomeninio turto niokojimą. Apie kokius nors maršrutų derinimus, švaros ir tvarkymo taisyklių laikymąsi nėra net kalbos.
                    Tai vat, neturėtų taip būti, kad gatvėje, kur eismas gana intensyvus, niekas didesnis už mikriuką negali pravažiuoti nelipdamas ant šaligatvių. Gatves galima padaryti saugias ir kitais būdais, ne tik fiziškai siaurinant, pvz. Tuskulėnų g. plati su skiriamąja juosta 4 juostų, vizualiai autostrada, bet kai atsirado iškilios perėjos kas kelis šimtus metrų, fiziškai nebėra kur įsibėgėti ir lakstančių nebesimato. Panašiai ir su Rinktinės g. atsitiko (rekonstruotoje atkarpoje).
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Tai vat, neturėtų taip būti, kad gatvėje, kur eismas gana intensyvus, niekas didesnis už mikriuką negali pravažiuoti nelipdamas ant šaligatvių. Gatves galima padaryti saugias ir kitais būdais, ne tik fiziškai siaurinant, pvz. Tuskulėnų g. plati su skiriamąja juosta 4 juostų, vizualiai autostrada, bet kai atsirado iškilios perėjos kas kelis šimtus metrų, fiziškai nebėra kur įsibėgėti ir lakstančių nebesimato. Panašiai ir su Rinktinės g. atsitiko (rekonstruotoje atkarpoje).
                      Su gatve viskas ok. Viršgabaritinės ir nestandartinės mašinos turėtų derinti maršrutus su svaivakdybe,o ne važiuoti ad hoc ir tikėtis, kad "ai kaip nors gal".
                      Jeigu gatvė būtų dvigubai platesnė (kaip ankščiau), ten tiesiog būtų netvarkingai ir belekip priparkuota mašinų ir galimybės pravažiuoti būtų blogesnės.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Po to tie patys "urbanistai" piktinasi išlaužytais bordiūrais ir šaligatviais, lyg gatvėse visi važinėtų tik su mažais automobiliukais kaip jie.
                        Į "ramaus eismo" gatves juk jokia statybinė technika, šiukšliavežė ar gaisrinė nevažiuoja, jų vieta aplinkkeliuose.
                        Mažose (D kategorijos) gatvėse ir turi važinėti tik mažais automobiliukais. Tokiem ar kitokiem sunkvežimiams ten paprasčiausia ne vieta.


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        O kur tada važiuoti statybinei technikai, šiukšliavežiams, sunkvežimiams? Naugarduko gatvė nėra kažkoks senamiesčio skersgatvis.
                        Šiukšlevėžės daug kur pravažiuoja o jeigu ne tai gali būti mažesnės šiukšliavežės. Pvz Japonija mėgsta mažesniu gabaritų šiukšliavežes naudoti nes pas juos gatvės irgi siauros.

                        O statybinei technikai ir sunkvežimiams nėra ko ten važiuoti.
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Tai vat, neturėtų taip būti, kad gatvėje, kur eismas gana intensyvus, niekas didesnis už mikriuką negali pravažiuoti nelipdamas ant šaligatvių.
                        Kodėl neturėtu?

                        Comment


                          Vilnius pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien – bando įrengti dar vieną žiedą
                          Pastaruoju metu eismo dalyviai nuolat sulaukia pokyčių Vilniaus gatvėse. Siaurinamos eismo juostos, tarp jų sodinami želdynai. O Naujamiestyje dar kitokie sprendimai – vietoj sankryžų čia atsiranda žiedai. Vienas toks pakeitė eismą Vytenio ir Naugarduko g. sankirtoje, dar vienas nupieštas šviesoforu reguliuojamoje Vytenio ir T.Ševčenkos g. sankryžoje. Tiesa, čia dar tik vertinama situacija.
                          (...)
                          Naujamiestyje, toje pačioje Vytenio gatvėje, nupieštas dar vienas žiedas.
                          Kaip pasakojo sankryžoje tarp pastarosios ir T.Ševčenkos g. apskritimą pastebėjęs vilnietis, čia situacija stebina dar ir tuo, kad šiuo metu sankryžoje eismą reguliuoja šviesoforas, tad negi jį naikins? O tai esą būtų šis tas naujo Vilniaus mieste.

                          Tačiau Vilniaus savivaldybė ramina – esą kol kas nerimauti dėl dar vieno pokyčio Naujamiestyje anksti.
                          „Šiuo metu tiesiog yra nubraižytas apskritimas, leidžiantis vertinti situaciją, parametrus ir žiedinės sankryžos galimybę. Kol kas jokie fiziniai darbai nėra ir greitu metu nebus atliekami, žiedinės sankryžos atsiradimas šioje vietoje taip pat nėra patvirtintas. Apie pokyčius, kaip ir visuomet, pranešime“, – komentare 15min tvirtina Vilniaus miesto savivaldybė.

                          https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1595784
                          Paskutinis taisė Romas; 2021.11.13, 05:58. Priežastis: Pridėta citata su vietos nuoroda

                          Comment


                            Parašė luknas Rodyti pranešimą
                            Vilnius pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien – bando įrengti dar vieną žiedą
                            Ne visai tikslus straipsnio pavadinimas.
                            Tiksliau būtų ne "Vilnius pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien" o "Vilniui pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien"
                            Vilnius šiuo atveju yra pasyvusis elementas, kurio atžvilgiu yra atliekami bandymai - kokios gali būti absurdo ribos.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Ne visai tikslus straipsnio pavadinimas.
                              Tiksliau būtų ne "Vilnius pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien" o "Vilniui pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien"
                              Vilnius šiuo atveju yra pasyvusis elementas, kurio atžvilgiu yra atliekami bandymai - kokios gali būti absurdo ribos.
                              O tų eksperimentų be abejo prisigalvoja imigrantai iš Tauragės, nes ten visi važinėjasi tramvajais ir niekas nesupranta Vilniaus vairOtojų bėdų?

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Darnaus nejudumo žanro klasika.
                                Ta Naugarduko - Vyteno gatvių sankryža vėl aptarinėjama spaudoje.
                                Ne "aptarinėjama spaudoje", o eilinis Dumalako "šedevras", kurio tikrai negalima skaityti be šypsenos

                                Comment


                                  .
                                  Paskutinis taisė alga; 2021.12.08, 11:08.

                                  Comment


                                    Būna ir taip, ir neretai. Naujamiestis. Ar nėra kokių ženklų ar GPS sistemų, kad draustų tokius apsisukimus, nes kenčia ir augalija ir kita aplinka?

                                    Comment


                                      Ten reikia drausti fūras tiesiog, gatvė tam neskirta.

                                      Comment


                                        Stebina mane fūristų logika

                                        Comment


                                          Parašė Pupajus87 Rodyti pranešimą
                                          Būna ir taip, ir neretai. Naujamiestis. Ar nėra kokių ženklų ar GPS sistemų, kad draustų tokius apsisukimus, nes kenčia ir augalija ir kita aplinka?
                                          Navigacijos spec. skirtos sunkvežimiams taip pat ne visada apie draudžiamus ženklus žino, tad furistui reiktų vadovautis galva ir ten, kur mato, kad nėra vietos apsisukti, to ir nedaryti. Šiuo atveju panašu turim tiesiog nemastantį egzempliorių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X