Parašė Mørtã
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Ten problema didesnė turbūt ne vien dėl nežinojimo, bet ir dėl naglumo ir pačio žiedo dydžio. Nes ties Radviliškiu tokių šposų neiškrėsi, nes žiedas priverčia sulėtėti, nes tiesiog yra didesnis ir kelias labiau išsilenkia į šoną. Turbo žiedas ties Aleksandrija atvažiuojant nuo Panevėžio lyg ir yra pakankamai išlenktas, bet atvažiuojant nuo Šiaulių niekas netrukdo kirsti kiaurai, ypač iš pirmos juostos, todėl dauguma taip ir daro....
-
Todel kad pas musu turbo ziedus juostos tik nupaisytos, o pvz. Nyderlanduose jos atskirtos kad ir neaukstu, bet barjeru, su fura prasoksi, su lengva kliudysi:Parašė Xedos Rodyti pranešimą...bet atvažiuojant nuo Šiaulių niekas netrukdo kirsti kiaurai, ypač iš pirmos juostos, todėl dauguma taip ir daro....
http://goo.gl/maps/NemjMEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Čia turbūt pats paprasčiausias variantas, kaip uždrausti tuos kirtimus. Bet ir to nereikia. Kaip sakiau, prie Radviliškio žiedas šiek tiek didesnis ir tokių "bajerių" ten jau nėra, nors juostos neatskirtos, kaip Nyderlanduose. Nors aišku viskas įmanoma, jei labai nori. Tačiau panašu, kad Turbo žiedo prie Aleksandrijos ,atvažiuojant nuo Šiaulių, paprasčiausiai per mažas išlinkimas į dešinę ir tiek.....Jei jie atvažiuojant pirma juosta, už žiedo matytų ne pirmą ir net ne antrą juostą, o pačio žiedo centrinę salelę atšoktų noras lėkti "kiaurai".Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTodel kad pas musu turbo ziedus juostos tik nupaisytos, o pvz. Nyderlanduose jos atskirtos kad ir neaukstu, bet barjeru, su fura prasoksi, su lengva kliudysi:
http://goo.gl/maps/NemjM
Comment
-
Trys iš penkių pavojingiausių sankryžų - žiedinėsParašė donatasa Rodyti pranešimąDraudimo įmonės įvardijo pavojingiausiais sankryžas Vilniuje. Pasirodo pačios pavojingiausiai sankryžos yra: Gerosios vilties ir Olandų gatvių sankryžose, žiede prie buvusio Pedagoginio universiteto, taip pat Ozo ir Gelvonų gatvių sankryžoje prie prekybos centro "Akropolis" bei Kalvarijų ir Ozo g. sankryžoje prie buvusios Kuro aparatūros gamyklos.
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...s/69643d353232
Comment
-
"Olandų" sankryžoms galima priskirti bent dvi. Šiaip tai kone visi iš nedaugelio rimtų Vilniaus žiedų.Parašė Romas Rodyti pranešimąTrys iš penkių pavojingiausių sankryžų - žiedinės
Comment
-
Olandų žiedas problematiškas dėl to, jog yra labai mažas, nepatogu (nelegalu) įvažiuoti iš dešinės juostos, o atitinkamai išvažiuoti dviem juostomis, nors realiai eismas taip ir vyskta, taip pat dažnai užsikemša, kol išvažiuojantieji praleidinėja pėsčiuosius. Ten tikrai geriau padarytų plačią sankryžą.Parašė Sula Rodyti pranešimą"Olandų" sankryžoms galima priskirti bent dvi. Šiaip tai kone visi iš nedaugelio rimtų Vilniaus žiedų.
Su kitais žiedais situacija žymiai geresnė, ten avarijos dažniau įvyksta tik dėl to, jog ir eismas labai intensyvus.
Comment
-
Olandų žiedas - berods vienintelis žiedas Vilniuje, į kurį galima įvažiuoti iš pirmos (dešinės) juostos. Bent jau nėra prie šio žiedo jokių ženklų, nurodančių iš kurios juostos kaip važiuoti (ne)galima.Parašė Lettered Rodyti pranešimąOlandų žiedas problematiškas dėl to, jog yra labai mažas, nepatogu (nelegalu) įvažiuoti iš dešinės juostos<...>
Comment
-
Į Savanorių žiedą taip pat galima įvažiuoti iš pirmos juostos, tik tada reikės išvažiuoti artimiausiame išvažiavime (išs. atvažiuojant iš Kauno pusės), tas pats yra ir Olandų žiede prie upės.Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimąOlandų žiedas - berods vienintelis žiedas Vilniuje, į kurį galima įvažiuoti iš pirmos (dešinės) juostos.
Comment
-
Geriausia važiuojant vadovautis konkrečioje vietoje kabančiais kelio ženklais ir KET, o ne neaiškaus šviežumo ir neaiškios kompetencijos aiškinimais iš filmukų (Kažkurioje tv laidoje, koks tai policininkas kadaise buvo papasakojęs važiuoti kitaip, nei rodė jo komentuojamas kelio ženklas....).Parašė balietis Rodyti pranešimąBuvo delfyje filmukas, kur kelių policininkas aiškino, kad tame žiede galima važiuoti iš abiejų juostų.
Į visus žiedus galima įvažiuoti iš visų eismo juostų, tik prieš artimiausią išvažiavimą kabantis kelio ženklas, gali liepti ta juosta iš jo ir išvažiuoti (Vilniuje taip berods yra visur).
Situaciją dar pagerintų didesnio skersmens, bet vienos eismo juostos žiedinė sankryža. "Mikro" žiedai pasitarnautų daugelyje miesto vietų, bet ten turėtu važiuoti pagrinde tik lengvieji automobiliai.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKultinis sprendimas yra įrengti mikro žiedą Verkių/Žirmūnų. Pasikeitė į gerą pusę tikrai.
Comment
-
deja olandu ziedas kaip ir visi kiti, galima ivaziuoti tik is antros juostos, ir ta nurodo kabandys zenklai. Cia i savanoriu zieda nuo kauno puses galima ivaziuot pirma juosta. o seip ivaziuot i visus ziedus gali pirma juosta, bet iskart turi persirikiuot i antraja (negalima ziedu vaziuot pirma juosta)Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimąOlandų žiedas - berods vienintelis žiedas Vilniuje, į kurį galima įvažiuoti iš pirmos (dešinės) juostos. Bent jau nėra prie šio žiedo jokių ženklų, nurodančių iš kurios juostos kaip važiuoti (ne)galima.
Comment
-
Čia reikia nemaišyti sąvokų. Įvažiuoti galima visomis eismo juostomis (kiek jų bebūtų). Ir pirma eismo juosta negalima važiuoti tik ten, kur prieš sekantį skirtingų krypčių susikirtimą ar atsišakojimą (žiedinė sankryžą yra faktiškai daug atskirų T formos sankryžų vienoje vietoje) kabo nurodomasis ženklas, kuris nurodytų, kad pirma juosta apskritai negalima važiuoti arba galima važiuoti tik kryptimi į dešinę.Parašė Tomskis Rodyti pranešimądeja olandu ziedas kaip ir visi kiti, galima ivaziuoti tik is antros juostos, ir ta nurodo kabandys zenklai. Cia i savanoriu zieda nuo kauno puses galima ivaziuot pirma juosta. o seip ivaziuot i visus ziedus gali pirma juosta, bet iskart turi persirikiuot i antraja (negalima ziedu vaziuot pirma juosta)
Jeigu nurodomųjų ženklų nėra, tuomet reikia vadovautis taisyklėmis, kaip ir važiuojant paprastomis sankryžomis (į dešinę galima sukti tik iš dešiniausios eismo juostos). O žiedų, kuriuose yra daugiau nei viena eismo juosta ir kuriuose nėra nurodomųjų ženklų - tikrai yra
Comment
-
Kas iš to, kad galima, jeigu realiai susikertantys srautai labai nepatogūs, ir kas blogiausia, kamštis susidaro pačiame žiede, taip ir gaunasi avarinės situacijos.Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimąOlandų žiedas - berods vienintelis žiedas Vilniuje, į kurį galima įvažiuoti iš pirmos (dešinės) juostos. Bent jau nėra prie šio žiedo jokių ženklų, nurodančių iš kurios juostos kaip važiuoti (ne)galima.

Žvalgų gatvėje kamštis beveik išnyko, tačiau Žirmūnų gatvėje vakarais dabar kamštis kosminis būna, žiede srautai pasiskirsto netolygiai, todėl kai kuriomis kryptimis važiuojantiems reikia ilgai laukti.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKultinis sprendimas yra įrengti mikro žiedą Verkių/Žirmūnų. Pasikeitė į gerą pusę tikrai.
Comment
-
What? Tai, kaip nubraižėte, važiuoti negalima. Būtent dėl tokio važiavimo kyla daug avarijų. Iš dešinės juostos čia tik į dešinę.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKas iš to, kad galima, jeigu realiai susikertantys srautai labai nepatogūs, ir kas blogiausia, kamštis susidaro pačiame žiede, taip ir gaunasi avarinės situacijos.
Atvaizdas
Lietuva visiems.
Comment
-
Beje senai pastebėjau, kad viešasis transportas Vilniuje važiuoja, mano supratimu, per žiedines sankryžas ne pagal KET.
Dažniausiai įvažiuoja pirmąją juostą į žiedą ir važiuoja ją toliau, net, tada kai tūri išvažiuoti ne pirmajame išvažiavime.
Ar tai tiesiog vairuotojų įsitikinimai? Ar aš ne taip kažką suprantu ir VT leidžiamą taip važiuoti?
Comment
-
VT galioja tos pačios taisyklės kaip ir kitiems vairuotojams. Dažnu atveju jie važiuoja jas pažeisdami.Parašė Resutas Rodyti pranešimąAr tai tiesiog vairuotojų įsitikinimai? Ar aš ne taip kažką suprantu ir VT leidžiamą taip važiuoti?
Comment
Comment