Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šita atkarpa atrodo maksimaliai nelogiška ir beprasmiška. Plius dar eitų per ariamus laukus, privačius sklypus ir per garažų masyvą, dalį kurių tektų išpirkinėti ir atrodytų tai max nereprezentatyviai. Jau geriau susikoncentruotų į Dariaus ir Girėno gatvės konversiją į kažką funkcionalaus ir nedarančio gėdos.

    Comment


      Visiškai nereikalinga gatvės atkarpa. Bet vairuotojams, kurie neįgalūs pasukti vairo, tai patiktų, nes mažiau posūkių reikėtų atlikti.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Visiškai nereikalinga gatvės atkarpa. Bet vairuotojams, kurie neįgalūs pasukti vairo, tai patiktų, nes mažiau posūkių reikėtų atlikti.
        Buvo anksčiau variantas tiesioginis, bet su nauju terminalu, matyt, toks variantas atpuola.
        Dar ir tie garažai kaip šašas.

        Comment


          Iš VNO Master plan pristatymo: https://www.ltou.lt/uploads/document...ter%20Plan.pdf

          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-01-14 111607.jpg
Views:	1135
Size:	213,8 kB
ID:	2103992

          Comment


            Šiaip toks variantas man irgi atrodė kaip logiškiausias, bet panašu, kad šita schema nupaišyta kiek seniau ir nelabai atitinka realybės, nes pvz šita esama vieta atrodo kitaip, bet svarbiausia, kad naujas terminalas trukdo šiai nupaišytai trasai.

            Comment


              Tai, kad netrukdo. Plane naujasis terminalas yra pažymėtas.

              Comment


                Nelabai Liepkalnis, bet gal dar skaitysis?

                Gurių - Kamojos g. viadukas projektuojamas virš Minsko pl.

                https://citify.eu/lt/guriu-ir-kamojos-gatviu-viadukas/

                https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/

                Comment


                  Valdelis atsidėkoja Liudvikui už paramą rinkimuose. Štai, kokie turi būti prioritetai

                  O šiaip įdomu, ar bent bus dabaigta trūkstama dviračių tako ir šaligatvio atkarpa nuo tos vietos, kur ji baigiasi (arčiau Liepkalnio) iki Gurių g.?

                  Comment


                    Brėžiniuose matosi, kad kitu projektu (motelio su kempingu statyba) numatytas jungiamasis kelias ir takai

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                      Brėžiniuose matosi, kad kitu projektu (motelio su kempingu statyba) numatytas jungiamasis kelias ir takai
                      Ah, senas geras "kitu projektu". Kitaip tariant, nieko nebus daroma. Apgailėtina.

                      Comment


                        o nuo Gurių g. kas toliau, kur važiuoti?

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Ah, senas geras "kitu projektu". Kitaip tariant, nieko nebus daroma. Apgailėtina.
                          Nurodyta, kad tam objektui jau gautas statybos leidimas. Visko gali būti.

                          Comment


                            Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                            o nuo Gurių g. kas toliau, kur važiuoti?
                            Vienas iš tokių visai svarstytinų variantų, imho, galėtų būtų važiavimas toliau, nepatikėsi, Gurių gatve (šaligatviu ar važiuojamąją dalimi, pagal skonį)!

                            Comment


                              Patikėsiu, nes dažnai ten važiuoju dvirka, tai kai intensyvus eismas, visiškai nekažką, kaip ir toliau per Pavilnį į Naują Vilnią. Šaligatviai ten tik atkarpomis ir ne patys tinkamiausi dviračiams. Toje pusėje dar reikės palaukti infrastruktūros arba, aišku, gali smagiai nusileisti į Ribiškių parką, o paskui vėl į niekur, arba link Belmonto per taką aplink Vilnių arba MTB Pavilnio maršrutą, tai IMHO , dviračių takas turi sueiti į tęstinę infrastrultūrą, o nesibaigti kažkur vidury laukų.

                              Comment


                                Ten dabar, kaip pastebėta, infros nėra, tad sunku ir prijungti prie "nieko".

                                Man kiek labiau keista, kad viadukas planuojamas Gurių g., o ne tarkim Ašmenėlės g. Ji irgi turėtų būti panašios reikšmės, tik būtų rajono centre, o ne pašonėje. Aišku, jos dar pilnos nėra, tad gal tame priežastis.

                                Comment


                                  Logiškas dvirtakio pratęsimas būtų, nes jis yra kitoje plento pusėje, todėl atvažiavus nuo centro pusės, kur eina takas iš vakarų ir dabar naujas iš šiaurės – nebereiktų laukti šviesoforo Liepkalnio sankryžoj, ten ilgi ciklai. Nauju viaduku ties Gurių g. pervažiavai ir iki pat Nemėžio yra takas.
                                  https://www.google.com/maps/d/viewer...395973002&z=15
                                  Click image for larger version

Name:	c.png
Views:	610
Size:	847,7 kB
ID:	2105729
                                  Click image for larger version

Name:	b.png
Views:	601
Size:	6,33 MB
ID:	2105731 Click image for larger version

Name:	a.png
Views:	604
Size:	5,50 MB
ID:	2105730
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                    Nurodyta, kad tam objektui jau gautas statybos leidimas. Visko gali būti.
                                    Tikrai yra: https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...dark&identify=
                                    Nors, mano apylinkėse pilna statybos leidimų gatvėms, kurių vystytojai net nebando įgyvendint. Gal čia bus kitaip, infrastruktūros įrengimas įrašytas kaip sąlyga statybos pridavimui?

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Logiškas dvirtakio pratęsimas būtų, nes jis yra kitoje plento pusėje, todėl atvažiavus nuo centro pusės, kur eina takas iš vakarų ir dabar naujas iš šiaurės – nebereiktų laukti šviesoforo Liepkalnio sankryžoj, ten ilgi ciklai. Nauju viaduku ties Gurių g. pervažiavai ir iki pat Nemėžio yra takas.
                                      Čia gal labiau į dviračių takų temą reikėtų rašyt, bet mano galva, takas kažkur turi eiti ratu. Tame pačiame Nemėžyje yra nauja dviračių tako atkarpa, bet per Kuprioniškį galėtų nueiti iki Liepkalnio gatvės ir grįžti ratu į taką Žirnių gatvejė. Gurių takas galėtų eiti iki Pavilnio, Serpantinu į Belmontą ir į Batoro g., nes nuvažiuoji į tą Nemėžį ir ką ten, sukiesi ir atgal. Takas yra, bet kiek esu važiavęs, tai nesu matęs nei vieno dviratininko, iškyrus plemtinukus, kurie plentu juda link Didžiasalio.

                                      Comment


                                        Jeigu jau nėra Liepkalnio gatvės projekto (na va tiesiog... o kam mum projektai 2024 metais?) tai gal bent jau kažkas šiaip "ant žodžio" žino iki kur tiksliai yra planuojama rekonstruot gatvę į centro pusę ir kur pasibaigs/kaip susijungs šaligatviai/dvirtakis?

                                        Kaip suprantu dabar kažkas yra daroma tik iki maždaug šios vietos?

                                        Comment


                                          Vietos atskiram takui yra iki stadijono. Tik ten yra šaligatviai abipus gatvės, bet kartu į šonus nuo jų pratrypti gruntiniai takai. Jei tiesiog nuties asfaltą toliau nuo gatvės, tai tie patys pėstieji vis tiek juo vaikščios. Pirma kliūtis VT stotelė (ties kuria spėju galėtų nutrūkt darbai). Palei stadijoną turbūt liks tik pravažiavimas išilgai parkingo, kas visai normalu (jei tik sniegą valys žiemą lyg būtų tikra dviračių trasa). Vietos nėra truputį už stadijono ties Liepkalnio 7. Spėju ten darbai tikrai nutrūks.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X