Parašė Diim4iik
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet kodėl taip yra? Mano spėjimas - skirtingų institucijų darbų nederinimas tarpusavyje. Čia kaip neseniai (ar ne 2021) Vilniaus savivaldybė berods kažkokį nutarimą išleido, kad (pagaliau) pvz taisant šaligatvius elektrikai pradėtų derinti darbus su dangų klojimo žmonėmis ir panašiai.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Žiauru. Lygiai tas pats kaip Vakariniame aplinkkelyje ties Karoliniškėmis. Na ką, bus daug šulinių taisymo dešimtmečiams į priekį.
Pvz iš mano asmeninės patirties - visokiems ESO, elektros, dujų darbus miesto teritorijoje vykdantiems, dujų vamzdžius ant pastatų fasadų bandantiems kabinti (vienus tokius sustabdžiau) yra nusispjauti kas kur kaip bus tiesiama. Jie, susidaro įspūdis, tiek sprendžiant iš daugelio metų stebėjimo kaip jie vykdo darbus bei pokalbių su darbuotojais, yra nusispjauti kaip kur kas us tiesiama. Jiem svarbu įgyvendinti zadaniją nutiesiant komunikaciją nuo taško A iki taško Z ir viskas.
Dėl to taip ir spėju, kad kanalizacininkai gavo užduotį nutiesti nuotakynę darbų vykdymo zonoje (tai yra pvz asfaltuota zona) ir viskas. Jei mano spėjimas teisingas, aš nesuprantu ko valdžia apie 30 metų delsia įvesti nutartį, kad baigtųsi šios beprotystės. Įdomu būtų sužinoti kiek pinigų išeina kasmet šulinių taisymui.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau yra nuotraukų iš dalinai paleisto eismo tuneliu ir viaduku.
Pagaliau: Liepkalnio sankryžoje jau leidžiamas eismas nauju tuneliu ir viaduku
							
						
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Teko šiandien išbandyti nauja eismą važiuojant nuo Ikeos sukant i dešine link Rudaminos ,iš pradžių patenki i dvi juostas paskui susiaurėja i viena juosta kuriuo metu automobiliai pradeda blaškytis nes susiaurėjimas i viena juosta ,manau toje vietoje formuosis kamštis (butelio kaklelis)kas trukdė padaryti dvi juostas juk vietos buvo,paskui kelias praplatėja i keturias juostas.Nuo Rudaminos važiuojant sukant i dešine link Ikeos teko ilgokai važiuoti per laikinus žiedus greičiau važiavosi ,aišku dar nepilnai paleistos visos juostos,matomai kaip stovėjo Rudaminos,Salininku gyventojai kamsčiuosę taip ir stovės .

- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turbūt į kairę?Parašė Soprano Rodyti pranešimąNuo Rudaminos važiuojant sukant i dešine link Ikeos
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar ko gero reiktų paminėti trinkeles skiriamojoje juostoje. Kam į galvą šovė ten jas kloti ir koku tikslu?Parašė PoDV Rodyti pranešimąTrūkumai, kuriuos randu kol kas yra tiesiog endeminiai projektų trūkumai visoje Lietuvoje
 Ženklinimas ir šuliniai 
 Krypčių rodyklės mažokos, nepaliko įspūdžio, jokių inovacijų neįgyvendino 
 Norėtųsi jau tolti nuo 2000-ųjų Lietuvos infrastruktūros srityje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sunku pasakyti apie tokio dalyko endemiškumą. Nebent kažkokios bendros prastos greito eismo gatvių Vilniuje statymo tradicijos. Tai nebuvo dalykas į kurį kreipiau dėmesį, nes dizainiškai trinkelės neblogai atrodo, transporto saugumo prasme, sunku pasakyti. Gal dar kokie aptvarai atsiras.Parašė deep'as Rodyti pranešimą
Dar ko gero reiktų paminėti trinkeles skiriamojoje juostoje. Kam į galvą šovė ten jas kloti ir koku tikslu?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kadangi siaura vidurinė juosta - trinkelės, manau, labai praktiškas sprendimas. Jei būtų žolė - reikėtų ją šienauti ir pan. Dabar suklojai ir ramu.Parašė deep'as Rodyti pranešimą
Dar ko gero reiktų paminėti trinkeles skiriamojoje juostoje. Kam į galvą šovė ten jas kloti ir koku tikslu?
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vairuotojai lieja pyktį dėl Liepkalnio sankryžos Vilniuje: spūstys kilometrinės, ženklų nėra https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ra-221-1500464
„Taip blogai dar nebuvo. Sustojo ne tik viskas aplink šią sankryžą, bet ir Pavilnys, Kalnėnai. Eismas paleistas neva per naujai suformuotą sankryžą, bet net ženklų nėra – važiuoji ir staiga nebežinai, iš kurios juostos kur pasukti gali. O pėstieji tai iš viso nebežino, kaip elgtis. Stovi ir žvalgosi, nes net pėsčiųjų perėjos nepažymėtos. Tai tenka tiesiog eiti, bijant, kad traktorius nekliudytų. Su kokiu vežimėliu tai ten turbūt jokie tėvai nerizikuotų kirsti gatvės“, – pirmadienio rytą pasakojo Povilas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėl ženklinimo sutinku, kad paleidus eismą buvo galima sustatyti bent kažkokius laikinus ženklus su kryptims. Pats vakar važiavau Žirnių g. nuo Ikea, norėjau sukti į Liepkalnio g. link Dunojaus g. ir net žinodamas kad tunelis per vidurį ir man reikia per dešinę apvažiuoti, vis tiek sugebėjau nuvažiuoti į tunelį, nes ties ta vieta kur eismas išsiskiria vaizdas buvo toks, kad normali gatvė tiesiai,o dešiniau į statybų aikštelę nuvažiuotum, nors į dešinę ir buvo kelias link sankryžos.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVairuotojai lieja pyktį dėl Liepkalnio sankryžos Vilniuje: spūstys kilometrinės, ženklų nėra https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ra-221-1500464
Eismas paleistas neva per naujai suformuotą sankryžą, bet net ženklų nėra – važiuoji ir staiga nebežinai, iš kurios juostos kur pasukti gali
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai šeštadienį pats pasimečiau su draugais, važiuodamas nuo Ikea link Maximos. Ties Liepynės kapinėmis rimtai momentas buvo, kad įvažiuoji į statybų aikštelę. Dieną viešojo vėlavimai buvo po 20min.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Dėl ženklinimo sutinku, kad paleidus eismą buvo galima sustatyti bent kažkokius laikinus ženklus su kryptims. Pats vakar važiavau Žirnių g. nuo Ikea, norėjau sukti į Liepkalnio g. link Dunojaus g. ir net žinodamas kad tunelis per vidurį ir man reikia per dešinę apvažiuoti, vis tiek sugebėjau nuvažiuoti į tunelį, nes ties ta vieta kur eismas išsiskiria vaizdas buvo toks, kad normali gatvė tiesiai,o dešiniau į statybų aikštelę nuvažiuotum, nors į dešinę ir buvo kelias link sankryžos.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Apžiūrėjau naująjį sankryžos valdymą, tai nekeista, kad kaupiasi spūstys. Neišnaudojamos visos juostos, primityviai sureguliuoti ciklai. Daugmaž taip sudėliota šiuo metu (kiek rodyklių, tiek ir juostų). Aišku, čia laikina. Vėliau bus po 2 juostas posūkiams ir atskirti dešinieji 2 vietose, tai normalizuosis
Paskutinis taisė Riedis; 2021.05.10, 20:35.
- 11 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Laikini nepatogumai, viską atidarius niekada nebebus tokių kamščių, kurie būdavo seniau. Na nebent Vilniaus gyventojų skaičius perkops milijoną.Parašė themanual Rodyti pranešimąSuprantu, kad dar pilnai sankryža neatidaryta, bet induced demand dabar bus toks didelis toje vietoje, jog dauguma galvos, kad maži žiedeliai daug efektyviau už daugiamilijoninę dviejų lygių sankryžą
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Toks jaumas, kad tas Liepkalnio nesureguliavimas užkimšo visas aplinkines gatves. Kapsų g. į abi puses apie 17:30, ko senai nemačiau, išskyrus prieš ilguosius savaitgalius.
Naujininkų sankryžą 7:10 per Kapsų g. link orouosto pravažiavau tik per ketvirtą ciklą, toks jausmas, kad šviesoforai užmigo, labai dideli tarpai tarp sekcijų.
Vakar 17:30 nuo Dzūkų, per Kapsų iki Dariaus ir Girėno.
Paskutinis taisė Robyla; 2021.05.11, 16:34.
Comment
 
							
						
Comment