Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje
Collapse
X
-
Kaip ir pats Eišiškių pl. Rytais kamštis nuo Salininkų iki Naujininkų, vakarais - irgiParašė toleranceofculture Rodyti pranešimąDunojaus g. dar nieko, palyginus koks intensyvus ten transporto srautas, yra Vilniuje ir daug baisesnių gatvių, kur srautas irgi nemažas. pvz. Salininkų g. nuo Sakalaičių g. iki Eišiškių pl.
Pastačius išorinio aplinkkelio pirmuosius etapus bus dar blogiau.
Comment
-
Kamštis tai taip, bet ten nors kelias neseniai iš esmės buvo remontuojamas, yra tik atkarpa nuo geologų g. iki metalo g. kuri netvarkyta. Man tik keista, kad kai rekonstravo Eišiškių pl. nuo mechanikų g. iki geologų g. paliko 1x1.Parašė Sula Rodyti pranešimąKaip ir pats Eišiškių pl. Rytais kamštis nuo Salininkų iki Naujininkų, vakarais - irgi
Pastačius išorinio aplinkkelio pirmuosius etapus bus dar blogiau.Dear Sir,
Comment
-
Dar keisčiau, kad mieste (!) statomos gatvės be jokių bortelių, šaligatvių, nuotekynės. Asfalto kraštai purvyne mūsų klimate nubyra po 2-3 metų. Ir prasideda permanentinis "remontas"...Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąKamštis tai taip, bet ten nors kelias neseniai iš esmės buvo remontuojamas, yra tik atkarpa nuo geologų g. iki metalo g. kuri netvarkyta. Man tik keista, kad kai rekonstravo Eišiškių pl. nuo mechanikų g. iki geologų g. paliko 1x1.
Comment
-
/\ Čia viskas per tą Vilniaus Oro uostą, kuris iš esmės niekam nereikalingas... Dariaus ir Girėno - Eišiškių pl. sankryžos rekonstruoti negalima, nes matai super duper kabeliai į oro uostą eina. Ne duok, prakirs ir nukris lėktuvas ant Naujininkų... Nesąmonė. Comedy Club
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Bet IKEA kažkaip gavo išskirtinę teisę. Netgi du viadukai suprojektuoti...Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Čia viskas per tą Vilniaus Oro uostą, kuris iš esmės niekam nereikalingas... Dariaus ir Girėno - Eišiškių pl. sankryžos rekonstruoti negalima, nes matai super duper kabeliai į oro uostą eina. Ne duok, prakirs ir nukris lėktuvas ant Naujininkų... Nesąmonė. Comedy Club
Comment
-
"Ko negalima padaryti už pinigus, galima padaryti už didelius pinigus" - liaudies išmintis.Parašė Sula Rodyti pranešimąBet IKEA kažkaip gavo išskirtinę teisę. Netgi du viadukai suprojektuoti...
Comment
-
Jeigu išties ir eina ten kokie kabeliai, tai jie eina vienoje linijoje. Statybos (viadukų, gatvių, pastatų) aplinkinėse teritorijose su tuom niekaip nesusijusios. O šiaip tai nauja Pietinio aplinkkelio jungtis su Oro uostu yra išties reikalinga ir naudinga.Parašė Sula Rodyti pranešimąBet IKEA kažkaip gavo išskirtinę teisę. Netgi du viadukai suprojektuoti...
P.S. Kur suplanuotas antrasis viadukas ?
Comment
-
Čia rimtai?Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Čia viskas per tą Vilniaus Oro uostą, kuris iš esmės niekam nereikalingas... Dariaus ir Girėno - Eišiškių pl. sankryžos rekonstruoti negalima, nes matai super duper kabeliai į oro uostą eina. Ne duok, prakirs ir nukris lėktuvas ant Naujininkų... Nesąmonė. Comedy Club
O tai jie nežino kurioje tiksliai vietoje tie kabeliai?
Comment
-
Niekas nežino. Klojo Stalino siųsti vokiečių belaisviai.Parašė oranger Rodyti pranešimąČia rimtai?
O tai jie nežino kurioje tiksliai vietoje tie kabeliai?
Comment
-
Gal kas rimtai plačiau apšviestų kas ten per kabeliai? A tai aš kažkodėl netikiu...Parašė Sula Rodyti pranešimąNiekas nežino. Klojo Stalino siųsti vokiečių belaisviai.
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Nuo IKEA virš geležinkelio į D&G gatvę.Parašė sleader Rodyti pranešimąP.S. Kur suplanuotas antrasis viadukas ?
Comment
-
Oro uostas kaip tik dabar paskelbes technines salygas kabelio keitimo 1-am etapui. Ten yra ir tinklu planas nuo Kauno gatves transformatorines. Problema manau ne tame, kad kazko nezinoma, o kad pagal galiojancius normatyvus nera kur ju perkelti, nes vietos nedaug, o pozeminiu tinklu daug. Reiktu po visa gatve naujai viska perkloti, o tai reiskia ir visa gatve naujai pertiesti. Dideli pinigai.Parašė SPX Rodyti pranešimąGal kas rimtai plačiau apšviestų kas ten per kabeliai? A tai aš kažkodėl netikiu...Paskutinis taisė Ginthus; 2012.05.08, 23:04.
Comment
-
Užtektų praplatinti tą 300m. atkarpą nuo Pietinio aplinkkelio iki Eišiškių pl. ir pačią sankryžą:Parašė Ginthus Rodyti pranešimąOro uostas kaip tik dabar paskelbes technines salygas kabelio keitimo 1-am etapui. Ten yra ir tinklu planas nuo Kauno gatves transformatorines. Problema manau ne tame, kad kazko nezinoma, o kad pagal galiojancius normatyvus nera kur ju perkelti, nes vietos nedaug, o pozeminiu tinklu daug. Reiktu po visa gatve naujai viska perkloti, o tai reiskia ir visa gatve naujai pertiesti. Dideli pinigai.
http://foto.terpe.lt/inkelti/20120508/i96_Untitled.png
Comment
-
Pati gatvė galėtų irgi būti rekonstruota ta proga. Rekonstrukcijos tikrai prašosi...Parašė Ginthus Rodyti pranešimąOro uostas kaip tik dabar paskelbes technines salygas kabelio keitimo 1-am etapui. Ten yra ir tinklu planas nuo Kauno gatves transformatorines. Problema manau ne tame, kad kazko nezinoma, o kad pagal galiojancius normatyvus nera kur ju perkelti, nes vietos nedaug, o pozeminiu tinklu daug. Reiktu po visa gatve naujai viska perkloti, o tai reiskia ir visa gatve naujai pertiesti. Dideli pinigai.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Formaliai ta gatvės dalis yra 2+2 (tik juostos nenupaišytos), problemos yra tame, kad autobusu sustojimai nėra "kišenėse", o taip pat nelabai vykusi sankryža su Eišiškių plentu.Parašė JohnTa rekonstrukcija buvo labai "iš bėdos". Tas faktas, kad iki oro uosto nuo Pietinio Aplinkkelio nėra normalios 2+2 ar 3+3 gatvės, yra kažkoks nesusipratimas.
Comment
-
Kažkokio didelio poreikio būtinai turėti 2+2 ar 3+3 eismo juostų gatvė - nėra. Pilnai poreikius gali užtikrinti ir dviejų eismo juostų gatvė. Tiesiog maršrutas turėtu būti pakankamai aiškus ir nebūti gaišačių. Kadangi Eišiškių pl. bei Dariaus ir Girėno g. sankryžoje svarbesnė ir intensyvesnė kryptis yra į Eišiškių pl. - ši sankryža ir šalia esantis transporto mazgas su Pietiniu aplinkkeliu neužtikrina gero susisiekimo su Oro uostu. Racionaliausia ir patogiausia tokiu atveju būtu nauja jungtis, kuri atsirastu statant viaduką ir gatvė šalia IKEA prekybos centro.
Comment
-
Kai nuties jungtį pro IKEA, turbūt automobilių srautai Dariaus ir Girėno gatvės atkarpoje tarp Eišiškių pl. ir posūkio į Oro uostą sumažės nemenkai. Tai net nežinau, ar dar bus reikalinga ją platinti.Parašė JohnTa rekonstrukcija buvo labai "iš bėdos". Tas faktas, kad iki oro uosto nuo Pietinio Aplinkkelio nėra normalios 2+2 ar 3+3 gatvės, yra kažkoks nesusipratimas.
O Dariaus ir Girėno/Eišiškių pl. sankryžos nukrovimui siūyčiau tokį sprendimą (žinoma, jis iš brangesnių, be to, nežinau, ar techniškai įmanomas)- jungiamąją gatvę, leidžiančią iš Eišiškių plento išvažiuoti į Pietinį aplinkelį (ir atvirkščiai) aplenkiant minėtą sankryžą ir D&G/Pietinio aplinkelio. Tam galėtų pasitarnauti Burbiškių gatvė . Ją reikėtų praplatinti iki pilno 1+1, įrengti dviejų lygių sankryžą su Pietiniu aplinkeliu ir šviesoforinę sankryžą su Eišiškių plentu. O jei yra galimybė, galima, kad ta jungiamoji gatvė išlįstų į sankryžą su Metalo gatve. Tai toks mano pasiūlymas, žinoma, brangesnis. Norėčiau paklausti specialistų, ar techniškai yra galimybę tokią gatvę nutiesti.
Comment
Comment