Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose, Kirtimuose ir Liepkalnyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Man įdomu, ar nėra planų kadanors iš esmės rekonstruoti Dunojaus g.? Dabartiniai palopymai vistiek neatims iš jos didžiausios tarkos mieste vardo, o eismas ten gan intensyvus.
    Dunojaus g. dar nieko, palyginus koks intensyvus ten transporto srautas, yra Vilniuje ir daug baisesnių gatvių, kur srautas irgi nemažas. pvz. Salininkų g. nuo Sakalaičių g. iki Eišiškių pl.
    Dear Sir,

    Comment


      Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
      Dunojaus g. dar nieko, palyginus koks intensyvus ten transporto srautas, yra Vilniuje ir daug baisesnių gatvių, kur srautas irgi nemažas. pvz. Salininkų g. nuo Sakalaičių g. iki Eišiškių pl.
      Kaip ir pats Eišiškių pl. Rytais kamštis nuo Salininkų iki Naujininkų, vakarais - irgi
      Pastačius išorinio aplinkkelio pirmuosius etapus bus dar blogiau.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Kaip ir pats Eišiškių pl. Rytais kamštis nuo Salininkų iki Naujininkų, vakarais - irgi
        Pastačius išorinio aplinkkelio pirmuosius etapus bus dar blogiau.
        Kamštis tai taip, bet ten nors kelias neseniai iš esmės buvo remontuojamas, yra tik atkarpa nuo geologų g. iki metalo g. kuri netvarkyta. Man tik keista, kad kai rekonstravo Eišiškių pl. nuo mechanikų g. iki geologų g. paliko 1x1.
        Dear Sir,

        Comment


          Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
          Kamštis tai taip, bet ten nors kelias neseniai iš esmės buvo remontuojamas, yra tik atkarpa nuo geologų g. iki metalo g. kuri netvarkyta. Man tik keista, kad kai rekonstravo Eišiškių pl. nuo mechanikų g. iki geologų g. paliko 1x1.
          Dar keisčiau, kad mieste (!) statomos gatvės be jokių bortelių, šaligatvių, nuotekynės. Asfalto kraštai purvyne mūsų klimate nubyra po 2-3 metų. Ir prasideda permanentinis "remontas"...

          Comment


            /\ Čia viskas per tą Vilniaus Oro uostą, kuris iš esmės niekam nereikalingas... Dariaus ir Girėno - Eišiškių pl. sankryžos rekonstruoti negalima, nes matai super duper kabeliai į oro uostą eina. Ne duok, prakirs ir nukris lėktuvas ant Naujininkų... Nesąmonė. Comedy Club
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              /\ Čia viskas per tą Vilniaus Oro uostą, kuris iš esmės niekam nereikalingas... Dariaus ir Girėno - Eišiškių pl. sankryžos rekonstruoti negalima, nes matai super duper kabeliai į oro uostą eina. Ne duok, prakirs ir nukris lėktuvas ant Naujininkų... Nesąmonė. Comedy Club
              Bet IKEA kažkaip gavo išskirtinę teisę. Netgi du viadukai suprojektuoti...

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Bet IKEA kažkaip gavo išskirtinę teisę. Netgi du viadukai suprojektuoti...
                "Ko negalima padaryti už pinigus, galima padaryti už didelius pinigus" - liaudies išmintis.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Bet IKEA kažkaip gavo išskirtinę teisę. Netgi du viadukai suprojektuoti...
                  Jeigu išties ir eina ten kokie kabeliai, tai jie eina vienoje linijoje. Statybos (viadukų, gatvių, pastatų) aplinkinėse teritorijose su tuom niekaip nesusijusios. O šiaip tai nauja Pietinio aplinkkelio jungtis su Oro uostu yra išties reikalinga ir naudinga.

                  P.S. Kur suplanuotas antrasis viadukas ?

                  Comment


                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    /\ Čia viskas per tą Vilniaus Oro uostą, kuris iš esmės niekam nereikalingas... Dariaus ir Girėno - Eišiškių pl. sankryžos rekonstruoti negalima, nes matai super duper kabeliai į oro uostą eina. Ne duok, prakirs ir nukris lėktuvas ant Naujininkų... Nesąmonė. Comedy Club
                    Čia rimtai?
                    O tai jie nežino kurioje tiksliai vietoje tie kabeliai?

                    Comment


                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                      Čia rimtai?
                      O tai jie nežino kurioje tiksliai vietoje tie kabeliai?
                      Niekas nežino. Klojo Stalino siųsti vokiečių belaisviai.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Niekas nežino. Klojo Stalino siųsti vokiečių belaisviai.
                        Gal kas rimtai plačiau apšviestų kas ten per kabeliai? A tai aš kažkodėl netikiu...
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          P.S. Kur suplanuotas antrasis viadukas ?
                          Nuo IKEA virš geležinkelio į D&G gatvę.

                          Comment


                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            Gal kas rimtai plačiau apšviestų kas ten per kabeliai? A tai aš kažkodėl netikiu...
                            Oro uostas kaip tik dabar paskelbes technines salygas kabelio keitimo 1-am etapui. Ten yra ir tinklu planas nuo Kauno gatves transformatorines. Problema manau ne tame, kad kazko nezinoma, o kad pagal galiojancius normatyvus nera kur ju perkelti, nes vietos nedaug, o pozeminiu tinklu daug. Reiktu po visa gatve naujai viska perkloti, o tai reiskia ir visa gatve naujai pertiesti. Dideli pinigai.
                            Paskutinis taisė Ginthus; 2012.05.08, 23:04.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                              Oro uostas kaip tik dabar paskelbes technines salygas kabelio keitimo 1-am etapui. Ten yra ir tinklu planas nuo Kauno gatves transformatorines. Problema manau ne tame, kad kazko nezinoma, o kad pagal galiojancius normatyvus nera kur ju perkelti, nes vietos nedaug, o pozeminiu tinklu daug. Reiktu po visa gatve naujai viska perkloti, o tai reiskia ir visa gatve naujai pertiesti. Dideli pinigai.
                              Užtektų praplatinti tą 300m. atkarpą nuo Pietinio aplinkkelio iki Eišiškių pl. ir pačią sankryžą:

                              http://foto.terpe.lt/inkelti/20120508/i96_Untitled.png
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                Oro uostas kaip tik dabar paskelbes technines salygas kabelio keitimo 1-am etapui. Ten yra ir tinklu planas nuo Kauno gatves transformatorines. Problema manau ne tame, kad kazko nezinoma, o kad pagal galiojancius normatyvus nera kur ju perkelti, nes vietos nedaug, o pozeminiu tinklu daug. Reiktu po visa gatve naujai viska perkloti, o tai reiskia ir visa gatve naujai pertiesti. Dideli pinigai.
                                Pati gatvė galėtų irgi būti rekonstruota ta proga. Rekonstrukcijos tikrai prašosi...
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Kad neperseniausiai ta atkarpa rekonstruota.

                                  Comment


                                    Dėl to nesiginčiju, tiesiog konstatavau faktą.

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Ta rekonstrukcija buvo labai "iš bėdos". Tas faktas, kad iki oro uosto nuo Pietinio Aplinkkelio nėra normalios 2+2 ar 3+3 gatvės, yra kažkoks nesusipratimas.
                                      Formaliai ta gatvės dalis yra 2+2 (tik juostos nenupaišytos), problemos yra tame, kad autobusu sustojimai nėra "kišenėse", o taip pat nelabai vykusi sankryža su Eišiškių plentu.

                                      Comment


                                        Kažkokio didelio poreikio būtinai turėti 2+2 ar 3+3 eismo juostų gatvė - nėra. Pilnai poreikius gali užtikrinti ir dviejų eismo juostų gatvė. Tiesiog maršrutas turėtu būti pakankamai aiškus ir nebūti gaišačių. Kadangi Eišiškių pl. bei Dariaus ir Girėno g. sankryžoje svarbesnė ir intensyvesnė kryptis yra į Eišiškių pl. - ši sankryža ir šalia esantis transporto mazgas su Pietiniu aplinkkeliu neužtikrina gero susisiekimo su Oro uostu. Racionaliausia ir patogiausia tokiu atveju būtu nauja jungtis, kuri atsirastu statant viaduką ir gatvė šalia IKEA prekybos centro.

                                        Comment


                                          Parašė John
                                          Ta rekonstrukcija buvo labai "iš bėdos". Tas faktas, kad iki oro uosto nuo Pietinio Aplinkkelio nėra normalios 2+2 ar 3+3 gatvės, yra kažkoks nesusipratimas.
                                          Kai nuties jungtį pro IKEA, turbūt automobilių srautai Dariaus ir Girėno gatvės atkarpoje tarp Eišiškių pl. ir posūkio į Oro uostą sumažės nemenkai. Tai net nežinau, ar dar bus reikalinga ją platinti.

                                          O Dariaus ir Girėno/Eišiškių pl. sankryžos nukrovimui siūyčiau tokį sprendimą (žinoma, jis iš brangesnių, be to, nežinau, ar techniškai įmanomas)- jungiamąją gatvę, leidžiančią iš Eišiškių plento išvažiuoti į Pietinį aplinkelį (ir atvirkščiai) aplenkiant minėtą sankryžą ir D&G/Pietinio aplinkelio. Tam galėtų pasitarnauti Burbiškių gatvė . Ją reikėtų praplatinti iki pilno 1+1, įrengti dviejų lygių sankryžą su Pietiniu aplinkeliu ir šviesoforinę sankryžą su Eišiškių plentu. O jei yra galimybė, galima, kad ta jungiamoji gatvė išlįstų į sankryžą su Metalo gatve. Tai toks mano pasiūlymas, žinoma, brangesnis. Norėčiau paklausti specialistų, ar techniškai yra galimybę tokią gatvę nutiesti.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X