Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
Collapse
X
-
Nusikaltimas yra XXI amžiuje pėsčiuosius be priežasties vėl kišti po žeme.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Ar yra kažkokios konkretesnės info dėl to? Man atrodo, kad nusikaltimas buvo tokioje puikioje vietoje užkasti požeminę perėją. Aišku, reiktų normalaus nusileidimo nuo Kernavės g. pusės – ne laiptų, o patogaus nuvažiavimo dviračiams.
- 5 patinka
Comment
-
Gerai padarius anoje pusėje, ten gautųsi labai teisinga perėja. Ypač dviratininkams būtų labai patogu. Nusikaltimas neišnaudoti tokios galimybės sujungti erdves.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Nusikaltimas yra XXI amžiuje pėsčiuosius be priežasties vėl kišti po žeme.
- 5 patinka
Comment
-
Bendras principas – požemis visada yra blogai, nes signalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami. Šitą efektą galima nebent šiek tiek sušvelninti. Kitas dalykas, Lietuvoje aš dar nemačiau gerai padaryto tunelio. Gal kažką pamiršau ar pražiopsojau?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gerai padarius anoje pusėje, ten gautųsi labai teisinga perėja. Ypač dviratininkams būtų labai patogu. Nusikaltimas neišnaudoti tokios galimybės sujungti erdves.
- 1 patinka
Comment
-
Šito viena pusė jau iškart yra padaryta gerai. Ir net norint nesigautų sugadinti.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Bendras principas – požemis visada yra blogai, nes signalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami. Šitą efektą galima nebent šiek tiek sušvelninti. Kitas dalykas, Lietuvoje aš dar nemačiau gerai padaryto tunelio. Gal kažką pamiršau ar pražiopsojau?
Teisingai padaryti tuneliai nieko nesignalizuoja. Gal dar Aušros vartų/Liepkalnio tunelį po geležinkeliu uždaryt ir pėsčiuosius siųst per viršų? Nu nessignalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami.
- 3 patinka
Comment
-
Tai pėstieji (kaip ir automobiliai) nėra pageidaujami ant geležinkelio, akivaizdu.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šito viena pusė jau iškart yra padaryta gerai. Ir net norint nesigautų sugadinti.
Teisingai padaryti tuneliai nieko nesignalizuoja. Gal dar Aušros vartų/Liepkalnio tunelį po geležinkeliu uždaryt ir pėsčiuosius siųst per viršų? Nu nessignalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami.
- 1 patinka
Comment
-
Netiesa. Požeminis yra blogai tik tada, jeigu blogai įrengtas. Gerai įrengtas požeminis yra gerai, nes nereiki pėstiesiems/dviratininkams stovėti prie šviesaforo, taip pat pliusas lietingu oru.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Bendras principas – požemis visada yra blogai, nes signalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami. Šitą efektą galima nebent šiek tiek sušvelninti. Kitas dalykas, Lietuvoje aš dar nemačiau gerai padaryto tunelio. Gal kažką pamiršau ar pražiopsojau?
O kad Lietuvoje dabar yra padaryta svietinį šikna tai sutinku.
- 2 patinka
Comment
-
Iešmininkų g. Vilniuje įrengė praėjimą po geležinkeliu:Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Bendras principas – požemis visada yra blogai, nes signalizuoja pėstiesiems, kad jie nėra pageidaujami. Šitą efektą galima nebent šiek tiek sušvelninti. Kitas dalykas, Lietuvoje aš dar nemačiau gerai padaryto tunelio. Gal kažką pamiršau ar pražiopsojau?
- 9 patinka
Comment
-
Pavyzdys gražus, bet netinkamas. Iešmininkų g. atveju tai yra viadukas, o ne tunelis. Šiuo atveju erdvė yra atvira ir lengvai apžvelgiama, o pežeminės niekada tokios nebūna.
Pabandžiau prisiminti asmenines patirtis su požeminėmis perėjomis Vilniuje ir turiu pripažinti, kad vienareikšmiškai pozityvaus varianto neturiu.
Net ir paėmus artimiausias NMC požemines perėjas, situacija yra tokia, kad jeigu reikėtų rinktis - daryti ar nedaryti naują požeminę perėją Konstitucijos pr. - tikriausiai, susilaikyčiau. Jeigu požeminė, prie savivaldybės, dar prieš remontą buvo tokia iš bėdos, tai ties SVJC esanti požeminė yra visiška tokios infrastruktūros antitezė. Senokai teko eiti per Panoramos požeminę. Pradžioje ji atrodė visai ok, bet girdėjau, kad dabar irgi pasidarė labai nejauki.
- 3 patinka
Comment
-
principas tas pats nes ne bėgiai buvo pakelti estakados pagalba o pėsčiųjų takas pakištas po bėgiais kurie išliko tame pačiame lygyje kaip pradinis vieno lygio susikirtimasParašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąČia ne tunelis, o viadukas.
- 3 patinka
Comment
-
Sakyčiau, nusikaltimas yra versti lipti šitais laiptais, užuot leidus eiti tiesiai po Konstitucijos pr. (įėjimas yra šitoje sienoje, tik nesimato, nes užmūryta).Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Nusikaltimas yra XXI amžiuje pėsčiuosius be priežasties vėl kišti po žeme.
Lietuva visiems.
- 7 patinka
Comment
-
Sutinku, šita perėja nebloga, buvau pamiršęs. Ir, kas svarbiausia, tokioje vietoje išties nebūtų prasminga daryti antžeminę perėją.Parašė digital Rodyti pranešimąPerėja prie Litexpo stotelės po Laisvės prospektu visai nieko:
- 3 patinka
Comment
-
Atsakymas priklauso turbūt nuo to, ar būtų ketinama naikinti antžeminę perėją. Jeigu ne, tai tada galima klausti: o kodėl neturėti pėstiesiems ir kitiems patogesnio būdo kirsti gatvę (tiems, kas ją kerta tik tranzitu)? Jeigu sugebėtų perėjoje numatyti ir dviračių taką, tai galėtų būti gana patrauklus būdas patekti nuo upės į Kernavės g. Bet vėl gi, tai neturėtų būti antžeminės perėjos sąskaita.
Kitas momentas turbūt yra, kad nutiesus Kernavės - Konstitucijos pr. jungtį esama antžeminė perėja bus pastumta arčiau Swedbank, o esama prie Quadrum - panaikinta. Kyla klausimas ar nereikėtų tada naujos antžeminės prie Quadrum ir arčiau žiedo? Nes tada jau gausis vos ne 300 metrų gatvės be jokios perėjos.
- 4 patinka
Comment
-
Turbūt nesate matęs normalios perėjos, kuria naudojantis niekur nereikia „lįsti“, nes tai yra normalios trasos dalis. Štai pavyzdys: https://maps.app.goo.gl/6DuLcNuXP1i9MJnS6Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Man tik keista, kai tiek daug pasipiktinimo, kad 'nepatogu su dviračiu', kai realiai dabar su dviračiu važiuojant nuo baltojo tilto nereikės jo stumtis laiptais į viršų ir po to vėl į apačią kad pro požeminę perėją praeiti. Požeminės perėjos svaime nėra patogios dviračiams ir kitiems ratuotiems, bet pagrindinis skirtumas kas įvyko su šia požemine perėja, buvo būtent tai, kad vienoje pusėje ši problema buvo išspręsta, nes nebeliko laiptų.
O šiuo atveju pasipiktinimas ne dėl perėjos vietos, bet dėl komunikacijos, nes TOKIA perėja dviračiu važiuoti apskritai turi būti draudžiama dėl erdvės stokos. Kitaip tariant – dviračiams čia nepadaryta absoliučiai nieko, kas nėra labai natūralu ir sveikintina 2023-iais Kristaus metais.
- 2 patinka
Comment
Comment