Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Apsilankiau šiandien Laisvės prospekto perėjoje prie Lidl. Tai Dėve Dėve, absoliuti tragedija. Liftai veikė (believe it or not), BET jie juda vėžlio greičiu ir tokiu būdu pereiti gatvę užtruktų turbūt pusvalandį. AKivaizdu, kad liftai netinkami paskirčiai. Negana to, liftų durys NĖRA automatinės. Jas reikia pačiam atsidaryti. Aš įsivaizduoju, kaip "patogus" toks sprendimas neįgaliesiems su vežimėliais. Vyresnio amžiaus žmonės (o tokių ten matomai gyvena daug) akivaizdžiai kankinasi lipdami laiptais su visokiais maišais ir prekių vežimėliais. Visiškas fail ir elementari durnystė.

    Moteris su vežimėliu. Kelias minutes spaudinėjo tą mygtuką, kol liftas pajudėjo. Aš tuo metu persinešiau savo dviratį per požeminę perėją į kitą pusę, apžiūrėjau liftą kitoje pusėje, padariau keletą nuotraukų, pasilaikiau susiėmęs už galvos iš siaubo ir po kokių 5 minučių grįžau atgal. Minima moteriškė tuo metu dar tik vargais negalais nusileido tuo "liftu" žemyn. Po to tikriausiai tiek pat laiko užtruko, kol kitoje pusėje pakilo aukštyn,



    Baisiausia yra tai, kad meras rašo tokias nesąmones. Jis yra arba visiškas debilas arba toks pats visiškas cinikas



    Paskutinis taisė John; 2018.04.07, 23:01.

    Comment


      Na kad lėtai juda liftas, tai turbūt normalu, jei jis hidraulinis. Tokių pilna Berlyne metro stotyse.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Na kad lėtai juda liftas, tai turbūt normalu, jei jis hidraulinis. Tokių pilna Berlyne metro stotyse.
        Niekur nemačiau tokiu greičiu judančių liftų. Jie netinkami naudojimui.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Niekur nemačiau tokiu greičiu judančių liftų. Jie netinkami naudojimui.
          Šio keltuvo (lifto) kėlimo greitis yra 0,15 m/s. Kas iš tiesų yra mažai, nes jeigu imant normalų keleivinį liftą, tai jų greitis yra 0,6-1,0 m/s.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Niekur nemačiau tokiu greičiu judančių liftų. Jie netinkami naudojimui.
            Sakau, Berlyne mačiau ne vieną.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

              Sakau, Berlyne mačiau ne vieną.
              Ir durys pačios neatsidaro Berlyne?

              Comment


                Negi jūs manote, kad kam nors rūpi, ar neįgaliesiems ar tėvams su vežimėliai patogu? Tiesiog yra reikalavimas pritaikyti aplinką žmonėms su spec. poreikiais. Keltuvas (pats pigiausias) įdėtas, kažkas užsidėjo "+", kad objektas pritaikytas. Tuo interesas ir pasibaigia.

                Tas pats John tuoj ten lėks su vėjeliu naujuoju VW Golf ir neberūpės jam ta perėja.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Ir durys pačios neatsidaro Berlyne?
                  Atsidaro

                  Comment


                    Ar yra kokiu nors naujienu del perejos G.V. ties didlaukio padarymu virs gatves? Pamenu buvo kalbu anksciau

                    Comment


                      Tarsi pasityčiojimas – naujas liftas nustojo veikti jau po valandos
                      https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...andos-5739138/

                      Brokas plika akimi matyti, o pensininkai, neįgalieji, motinos su vežimėliais patiria ir nepatogumų. Anksčiau Laisvės prospektą buvo galima kirsti šviesoforu reguliuojama perėja, o dabar tenka leistis į požemį savomis kojomis, nes liftas neveikia. Bet kopti laiptais ne visi pajėgia.
                      Šalia naujosios perėjos lifto užrašytas bendrovės avarinės tarnybos telefono numeris. Atsiliepusi operatorė informaciją perduoda „Baltijos liftams“. Šios įmonės vadovas Jevgenijus Vasiljevas neigė, kad perėjoje įrengti liftai buvo sugedę. Anot jo, perėjoje įrengti keltuvai, skirti judėjimo negalią turintiems asmenims. „Jau pirmosiomis valandomis avarinė tarnyba fiksavo pranešimus dėl neveikiančių keltuvų. Atvykę į vietą rasdavome nuspaustą avarinio sustabdymo mygtuką, kuris yra privalomas tokio tipo įrenginių kabinoje“, – pasakojo J.Vasiljevas. Keltuvai skirti judėjimo negalią turintiems asmenims, todėl turi ir daugiau valdymo ypatumų, dėl kurių ir skiriasi nuo įprastinių liftų. Pavyzdžiui, norint išsikviesti keltuvą reikia kelias sekundes palaikyti nuspaustą iškvietimo mygtuką. Norint, kad keltuvas judėtų į pasirinktą aukštą, mygtuką reikia laikyti nuspaustą tol, kol keltuvas pasieks sustojimo aikštelę. Visi šie ir kiti valdymo ypatumai esą yra įdiegti dėl asmenų, kurie naudojasi keltuvu, saugumo.
                      Dabar skelbimų, kad keltuvai neveikia – nebėra. Vietoj jų pakabinta net 13 punktų instrukcija. „Valdymas reikalauja laikyti nuolat paspaustą mygtuką, atleidus mygtuką keltuvas visiškai sustoja. Visi mygtukai, išskyrus avarinio stabdymo raudonos spalvos mygtuką „Stop“, veikia su užlaikymu apie 10 sek.“ Tai – tik keli instrukcijos perlai. Jai perskaityti ir suprasti reikia tikrai nemažų pastangų. Pasirodo, pasinaudojus keltuvu reikia paspausti mygtuką „Platformą užlenkti“. Kai platforma bus užlenkta, būtina dar spustelėti mygtuką „Užtvarą į vertikalią padėtį“. Tik tada keltuvu galės pasinaudoti kitas asmuo
                      Gerai, kad ne 50 punktų instrukcija pakabino. Reikės dar kokių 15 metų palaukti, kol priaugsime prie patogios miesto infrastruktūros ir pagarbos neįgaliems, seniems žmonems.

                      Comment


                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                        Tarsi pasityčiojimas – naujas liftas nustojo veikti jau po valandos
                        https://verslas.lrytas.lt/rinkos-pul...andos-5739138/

                        Gerai, kad ne 50 punktų instrukcija pakabino. Reikės dar kokių 15 metų palaukti, kol priaugsime prie patogios miesto infrastruktūros ir pagarbos neįgaliems, seniems žmonems.
                        Offtopic ir verkslenimas, bet planas "pazemink pensininka ir atsikratyk juo" vykdomas valstybes mastu pradedant pensiju didžiais, sveikatos apsaugos sistemos tvarka ir baigiant tokiom perejom. Deje per paskutinius 10 metu niekas nepasiekite i geresne puse, kodel per kitus 15 turetu kazkas pasikeist?

                        Comment


                          Click image for larger version

Name:	IMG_20180409_164629.jpg
Views:	46
Size:	210,1 kB
ID:	1633469Click image for larger version

Name:	IMG_20180409_164638.jpg
Views:	47
Size:	223,3 kB
ID:	1633470

                          Comment


                            Tesiant tema apie lifta, nutariau ir as ji ismegint.
                            Pamasciau ...galima butu parasyt visa rasineli, apie taip kaip su viena ponia mes keliavom is vieno galo iki kito, su visais jausmais, naujais potyriais, nuostabom, pasibaisejimu ir galiausiai happy endu Tai be konkurencijos pats kieciausias liftas koki esu mates. Net Markuciu bendabuciu liftas atrodytu kaip nauja Porsche Panamera pries Golf-8 su vos gyvu varikliu, jau nekalbu apie valdymo paprastuma. Tai nera taip, kad jis arba veikia arba neveikia, bet per du pasikelimus aukstyn ir zemyn mes su viena pagyvenusia ponia strigom .. nesumeluosiu gal 14-ka kartu. Mygtuka reikia nuolat laikyt, bet net ir laikant problemos nesisprendzia, pavaziuoja 10cm ir ATA. Ponia aiskiai pasake - kadangi dar atsidare Maxima - i LIDLa daugiau NEIS.
                            Pati pereja man patiko - svari, jokiu graficiu, sviesi, visi sviestuvai sviete, o tas pilkas sviesus betonas su nerud.plieno tureklais gyvai labai korekt. Kas nekorekt - tai tos pastogiu bordo spalvos, menancios sovietmeti. Galejo buti kokios nors pilksvos, atrodytu teisingiau.
                            Taigi tiek. Bus ka draugam papasakot prie alaus. Siulau ir kitiems ismegint.
                            Beje, kai surinkau avarines tarnybos numeri, tai ismete MANO BUSTO telefona, kuri esu isivedes. Tai supratau, kad nera prasmes kazka operatyviai aiskintis. Jei tai butu Balltijos liftai, tai butu galima juos kulturingai bent avigalviais isvadint.

                            Comment


                              Click image for larger version

Name:	IMG_7149.JPG
Views:	58
Size:	278,8 kB
ID:	1633486 vienur raso spaust, kitur nespaust.

                              Comment


                                Kaip manot. Ar galėjo būtį kažkokia objektyvi priežastis kodėl ties šita vieta požeminė perėja nebuvo įrengta sovietmečiu? Nes taip žiūrint, požeminės perėjos buvo įrengtos nuo pat litexpo iki pat karoliniškių pabaigos. Tačiau šita perėja kažkodėl buvo praleista. Ar tai tik elementarus finansų trūkumas? Tačiau tuomet kodėl jau po to esančią laisvės pr. perėją jau galėjo įrengti...

                                Comment


                                  Ten iš pradžių nebuvo stotelės, nebuvo "Kometos". Viešojo transporto stotelė atsirado lyg pastačius Kometą, tada matyt ir antžeminė perėja atsirado. O senesnes požemines perėjas matyt statė tiesiant Kosmonautų prospektą. Požeminė perėja prie Saturno buvo įrengta anksčiau.

                                  Comment


                                    Nieko nesuprantu, kuo neįgaliesiems patogiau, kad reikia pačiam atsidaryti, užsidaryti duris, mygtuką laikyti visą laiką, kol važiuoja liftas?

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Nieko nesuprantu, kuo neįgaliesiems patogiau, kad reikia pačiam atsidaryti, užsidaryti duris, mygtuką laikyti visą laiką, kol važiuoja liftas?
                                      Kam tas patogumas kai pasipiarint ir prirašyt nesąmonių apie patogumą yra svarbiau?
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Ten iš pradžių nebuvo stotelės, nebuvo "Kometos". Viešojo transporto stotelė atsirado lyg pastačius Kometą, tada matyt ir antžeminė perėja atsirado. O senesnes požemines perėjas matyt statė tiesiant Kosmonautų prospektą. Požeminė perėja prie Saturno buvo įrengta anksčiau.
                                        Stotelė ten buvo visą laiką, bent jau nuo troleibusų žiedo panaikinimo.

                                        Manau esmė tame, kad ten buvo planuojama ne požeminė perėja, o pėsčiųjų viadukas, kuris taip ir nebuvo realizuotas.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Stotelė ten buvo visą laiką, bent jau nuo troleibusų žiedo panaikinimo.

                                          Manau esmė tame, kad ten buvo planuojama ne požeminė perėja, o pėsčiųjų viadukas, kuris taip ir nebuvo realizuotas.
                                          Stotelės ten nebuvo tikrai. Faktas. Tose senos dvi požeminės tikrai buvo padarytos tiesiant Kosmonautų pr. iš karto, nes buvo šalia parduotuvių Merkurijus ir Saturnas. Kiek pamenu, vietoj Kometos, pagal senus projektus turėjo būti lyg ir kino teatras, bet pastatė Kometą. Tada padarė stoteles ir perėją, o dar po kiek laiko ir šviesoforą pastatė.
                                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X