Parašė Vilnius
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Požeminė perėja. Daugiau apie tai temoje apie perėjas Vilniuje.Parašė Mettal Rodyti pranešimąLaisvės pr., prie perėjos ties Norfa / Lidl / Karoliniškių poliklinika išardyti šaligatviai, pasmaigstyta kuoliukų ir jau ardomos tvoros žaliojoje skiriamojoje juostoje. Kas ten bus daroma?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Baikit, tikrai ne. Vilniaus dujiniai MAN NL273 autobusai yra 3.3 metro aukščio, paprasti - beveik 3 m. Troleibusams reikia apie 5 m.Parašė Vilnius Rodyti pranešimąTai pažeminti laisvės prospektą 1 m. ir 2 m. pakelt viaduku ir 3 m. man atrodo kaip tik troleibuso laidai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Oho, kad 5 metrai, tikrai nesitikėjauParašė Mettal Rodyti pranešimąBaikit, tikrai ne. Vilniaus dujiniai MAN NL273 autobusai yra 3.3 metro aukščio, paprasti - beveik 3 m. Troleibusams reikia apie 5 m. ačiū už info ačiū už info
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Vilnius Rodyti pranešimąOho, kad 5 metrai, tikrai nesitikėjau ačiū už infoTaigi Laisvės pr. reiktų iškasti apie 3 metrus, pagal jūsų idėją, kas yra žvėriškai daug, nekalbu kad reiktų perkelti tiek daug komunikacijų, sužeminti lietaus surinkimą ir pan.. Ir kad padarytume tolygią "duobę" po viaduku, reiktų nemažoje atkarpoje perkasti gatvę... Kosminiai pinigai. Požeminė perėja kainuos centus, palyginus su tokiu projektu.Virš gatvės kontaktinio laido pakabinimui reikalingas 5,7 ± 0,1 m aukštis. Kontaktinio laido pakabinimo aukščio nuokrypiai nuo reikalavimų leidžiami: iki 5,2 metro troleibusų parkų pastatuose, iki 4,7 metro ties troleibusų parkų pastatų vartais ir po inžineriniais statiniais – iki 4,2 metro, laikantis tolygaus kontaktinių laidų pakabinimo aukščio keitimo. ačiū už infoTaigi Laisvės pr. reiktų iškasti apie 3 metrus, pagal jūsų idėją, kas yra žvėriškai daug, nekalbu kad reiktų perkelti tiek daug komunikacijų, sužeminti lietaus surinkimą ir pan.. Ir kad padarytume tolygią "duobę" po viaduku, reiktų nemažoje atkarpoje perkasti gatvę... Kosminiai pinigai. Požeminė perėja kainuos centus, palyginus su tokiu projektu.Virš gatvės kontaktinio laido pakabinimui reikalingas 5,7 ± 0,1 m aukštis. Kontaktinio laido pakabinimo aukščio nuokrypiai nuo reikalavimų leidžiami: iki 5,2 metro troleibusų parkų pastatuose, iki 4,7 metro ties troleibusų parkų pastatų vartais ir po inžineriniais statiniais – iki 4,2 metro, laikantis tolygaus kontaktinių laidų pakabinimo aukščio keitimo.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 /\ 3 metrai tikrai daugParašė Smalsuolis Rodyti pranešimąTaigi Laisvės pr. reiktų iškasti apie 3 metrus, pagal jūsų idėją, kas yra žvėriškai daug, nekalbu kad reiktų perkelti tiek daug komunikacijų, sužeminti lietaus surinkimą ir pan.. Ir kad padarytume tolygią "duobę" po viaduku, reiktų nemažoje atkarpoje perkasti gatvę... Kosminiai pinigai. Požeminė perėja kainuos centus, palyginus su tokiu projektu.  o 5 metrų viadukas irgi būtų nesąmonė, bet esu matęs Belgijoje, Vokietijoje, kad visur stengiasi viadukas daryti virš kelių, o ne tunelius. Kažkaip ten sugeba trupučiuka kelią pagilint, tas aikštes abipus kelio pakelt, kokį prekybcentrį pastatyt ir tas viadukas palaipsniui užsikelia ant stogo, tada virš gatvės ir kitoje pusėje nusileidžia kaip nors panašiai. Tos tranzitinės gatvės labiau slepiamos už prekybcentrių, daugiaaukščių parkingų, tuneliukais, o pas mus paradiniai prospektai su triukšmu, smarvė o 5 metrų viadukas irgi būtų nesąmonė, bet esu matęs Belgijoje, Vokietijoje, kad visur stengiasi viadukas daryti virš kelių, o ne tunelius. Kažkaip ten sugeba trupučiuka kelią pagilint, tas aikštes abipus kelio pakelt, kokį prekybcentrį pastatyt ir tas viadukas palaipsniui užsikelia ant stogo, tada virš gatvės ir kitoje pusėje nusileidžia kaip nors panašiai. Tos tranzitinės gatvės labiau slepiamos už prekybcentrių, daugiaaukščių parkingų, tuneliukais, o pas mus paradiniai prospektai su triukšmu, smarvė Kada nors ir pas mus taip gal projektuos. Kada nors ir pas mus taip gal projektuos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "Kažkaip ten sugeba"..Parašė Vilnius Rodyti pranešimą/\ 3 metrai tikrai daug o 5 metrų viadukas irgi būtų nesąmonė, bet esu matęs Belgijoje, Vokietijoje, kad visur stengiasi viadukas daryti virš kelių, o ne tunelius. Kažkaip ten sugeba trupučiuka kelią pagilint, tas aikštes abipus kelio pakelt, kokį prekybcentrį pastatyt ir tas viadukas palaipsniui užsikelia ant stogo, tada virš gatvės ir kitoje pusėje nusileidžia kaip nors panašiai. Tos tranzitinės gatvės labiau slepiamos už prekybcentrių, daugiaaukščių parkingų, tuneliukais, o pas mus paradiniai prospektai su triukšmu, smarvė o 5 metrų viadukas irgi būtų nesąmonė, bet esu matęs Belgijoje, Vokietijoje, kad visur stengiasi viadukas daryti virš kelių, o ne tunelius. Kažkaip ten sugeba trupučiuka kelią pagilint, tas aikštes abipus kelio pakelt, kokį prekybcentrį pastatyt ir tas viadukas palaipsniui užsikelia ant stogo, tada virš gatvės ir kitoje pusėje nusileidžia kaip nors panašiai. Tos tranzitinės gatvės labiau slepiamos už prekybcentrių, daugiaaukščių parkingų, tuneliukais, o pas mus paradiniai prospektai su triukšmu, smarvė Kada nors ir pas mus taip gal projektuos. Kada nors ir pas mus taip gal projektuos. pas mus irgi viską sugeba, bet kaip ir minėjau, viskas  remiasi į pingus. Kol Vilniuje gatvių būklė tragiška, pinigus galima panaudoti racionaliau. Reikia džiaugtis, kad apskritai ta požeminė perėja bus ir nebestabdys  eismo tas šviesoforas, mažiau jūsų  minimos "smarvės" bus. pas mus irgi viską sugeba, bet kaip ir minėjau, viskas  remiasi į pingus. Kol Vilniuje gatvių būklė tragiška, pinigus galima panaudoti racionaliau. Reikia džiaugtis, kad apskritai ta požeminė perėja bus ir nebestabdys  eismo tas šviesoforas, mažiau jūsų  minimos "smarvės" bus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų įdomu pamatyti požeminės perėjos projektą nes įdomu kaip bus sprendžiamas pensininkų ir kitų judėjimo negalią turinčių asmenų judėjimas.Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąReikia džiaugtis, kad apskritai ta požeminė perėja bus ir nebestabdys eismo tas šviesoforas, mažiau jūsų minimos "smarvės" bus.
 
 O čia šiaip neblogas straipsnelis apie požemines perėjas:
 Чем плохи подземные переходы
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Berots jau buvo įmestas šis brėžinys, bet pakartosiu, kad priminti.Parašė spirit Rodyti pranešimąBūtų įdomu pamatyti požeminės perėjos projektą nes įdomu kaip bus sprendžiamas pensininkų ir kitų judėjimo negalią turinčių asmenų judėjimas.
 
 O čia šiaip neblogas straipsnelis apie požemines perėjas:
 Чем плохи подземные переходы
 Išilginis perėjos pjūvis.
 (paspaudus-didesnis)
  48 (Small).jpg) 
 Viešųjų pirkimų tarnybos infromacija. Vieši dokumentai. Požeminės pėsčiųjų perėjos Laisvės pr. statybos darbai. 5 priedas. Architektūros dalis.pdf
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent. Šaligatvio vietos ten pilna į visas puses, laisvai galima įrengti nedidelį nuolydį visiems ratuotiems. Aš tą patį siūliau daryti ir Narbuto/Saltoniškių g. sankryžoje, kur bus tiesiamas dviračių takas kitąmet. Panašu, kad vis gi taupumas ima viršų - ten lyg tai atsiras šviesoforas dviratininkams šalia požeminės perėjosParašė Pilaitis Rodyti pranešimąGalima tiesiog padaryti ne tik laiptus, bet ir įlgą nuolužnų įėjimą (pandusą) iš kitos pusės. Kas labai skuba -pasinaudos laiptais, kam sunkiau lipti laiptais - galės eiti pandusu.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia tai būtų nesąmonė.. Geriau jau padaryti pėsčiųjų-dviračių perėją per Saltoniškių gatvę kur nors ties sankryža su Liepyno gatve. Gerai būtų ir pėstiesiems - atsirastų nauja perėja tarp Narbuto ir Sėlių gatvių.Parašė Creatium Rodyti pranešimąBūtent. Šaligatvio vietos ten pilna į visas puses, laisvai galima įrengti nedidelį nuolydį visiems ratuotiems. Aš tą patį siūliau daryti ir Narbuto/Saltoniškių g. sankryžoje, kur bus tiesiamas dviračių takas kitąmet. Panašu, kad vis gi taupumas ima viršų - ten lyg tai atsiras šviesoforas dviratininkams šalia požeminės perėjos 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sostinėje bus įrengta nauja Laisvės pr. požeminė pėsčiųjų perėja – bus eismo pakeitimų
 www.vilnius.lt/index.php?4114362536Sostinės savivaldybė įrengs Laisvės pr. požeminę pėsčiųjų perėją – jau šį rudenį Karoliniškių rajono gyventojai galės saugiai ir patogiai pereiti beveik 43 metrų ilgio, 4 metrų pločio nauja požemine pėsčiųjų perėja. Joje bus įrengti du dengti įėjimai ir išėjimai, taip pat abiejose Laisvės prospekto pusėse numatyta įrengti neįgaliųjų keltuvus. Įrengus saugesnę naują požeminę perėją, antžeminė šviesoforais valdoma pėsčiųjų perėja bus panaikinta, taip pat nebeliks pėstiesiems skirto šviesoforo.
 
 Vilniaus savivaldybė praneša, kad dėl požeminės pėsčiųjų perėjos įrengimo darbų, nuo balandžio 25 d. iki liepos 28 d., laikinai bus ribojamas transporto eismas Laisvės pr., ties išvažiavimais iš Sausio 13-osios ir L.Asanavičiūtės gatvių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip.Parašė Horn Rodyti pranešimąPrie Karoliniškių poliklinikos pradėjo daryti požeminę perėją (per Laisvės pr.)?
 Jau matau kitoj temoj atsakymą. Darbai jau prasidėję.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, išasfaltuota skiriamoji juosta 2 vietose, prieš ir už dabartinės perėjos, turbūt tam, kad automobiliai persirikiuotų į kitą pusę, kai iš tiesų pradės kasti.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMatomai buvo iškasę šią dalį požeminei perėjai?
 O tai kokiu principu darė požeminę Pilaitės perėją?
 Comment










 
							
						
Comment