Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Su tais parkais tai atsargiai, nes dar sugalvos kokį apšvietimą įrengt, o jau dabar nebeįmanoma pamiegot kai tokia šviesos tarša.
    Tai pala... kas gi bus, kai viaduką apšvies!

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą

      Su tais parkais tai atsargiai, nes dar sugalvos kokį apšvietimą įrengt, o jau dabar nebeįmanoma pamiegot kai tokia šviesos tarša.
      Atrodo, šalia dendrofilų - medžių mylėtojų ir "paveldo" gynėjų atsirado naujas isterikų porūšis...
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        O tai pėsčiųjų ir dviračių jungtis irgi čia nereikalinga? Kaltint kitus siauru mąstymu, kai paties nelabai tolimas...
        Normali transporto jungtis čia visuomet buvo reikalinga ir tokia buvo suplanuota. Vietoje to suoptimizavo tik iki pėsčiųjų. Na nušovė du zuikius: nei Laisvės pr. mazgo tvarkyti, nei čia daug išlaidų, bet jau galės girtis jog vat darom. O dėl mastymo, tai apeliavau ne į viaduką, o į komentarą, kad mazge vaikščioti per toli. Pateikiau pavyzdį, kaip stotelės būna pačioje sankryžoje, o ne kažkur toli už jos ribų.
        Paskutinis taisė Ginthus; 2018.03.22, 18:17.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Normali transporto jungtis čia visuomet buvo reikalinga ir tokia buvo suplanuota. Vietoje to suoptimizavo tik iki pėsčiųjų. Na nušovė du zuikius: nei Laisvės pr. mazgo tvarkyti, nei čia daug išlaidų, bet jau galės girtis jog vat darom. O dėl mastymo, tai apeliavau ne į viaduką, o į komentarą, kad mazge vaikščioti per toli. Pateikiau pavyzdį, kaip stotelės būna pačioje sankryžoje, o ne kažkur toli už jos ribų.
          Tai kokią problemą tavo siūlymas spręstų? Nes problemų sukeltų daugiau:
          1. reikėtų perdaryti Narbuto g. pradžią, kad būtų vietos sustoti VT iš abiejų pusių;
          2. keleiviams reikėtų eiti toliau norint persėsti - stotelių prie pat perėjų nepadarysi, nes jose stos daug ilgo transporto (troleibusai, ilgieji autobusai);
          3. viaduką virš Narbuto g. vis tiek reikės statyti;

          Comment


            Narbuto viaduks (būsimas).









            Comment


              Požemiuks prie LIDLo.





              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Tai kokią problemą tavo siūlymas spręstų? Nes problemų sukeltų daugiau:
                1. reikėtų perdaryti Narbuto g. pradžią, kad būtų vietos sustoti VT iš abiejų pusių;
                2. keleiviams reikėtų eiti toliau norint persėsti - stotelių prie pat perėjų nepadarysi, nes jose stos daug ilgo transporto (troleibusai, ilgieji autobusai);
                3. viaduką virš Narbuto g. vis tiek reikės statyti;
                1. ai kažką reiktų daryti, blin, davai nedarom, o žmonės tegul žūna po ratais;
                2. kažkaip telpa esamose stotelėse, o jos lyg ir ne kilometrinės;
                3. teisingai, tik tikėjomės pilnaverčio, na bet kaip pėsčiųjų man jis nebeaktualus, tad negaila - tegul stato. Tikėkimės, kad bestatans nesugrius, kaip tas prieš savaitę Amerikoje.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  1. ai kažką reiktų daryti, blin, davai nedarom, o žmonės tegul žūna po ratais;
                  2. kažkaip telpa esamose stotelėse, o jos lyg ir ne kilometrinės;
                  3. teisingai, tik tikėjomės pilnaverčio, na bet kaip pėsčiųjų man jis nebeaktualus, tad negaila - tegul stato. Tikėkimės, kad bestatans nesugrius, kaip tas prieš savaitę Amerikoje.
                  Pats sau pradedi prieštarauti. "Reikia daryt, bet nedaro" ir "stato viaduką" viename poste yra stipru.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Pats sau pradedi prieštarauti. "Reikia daryt, bet nedaro" ir "stato viaduką" viename poste yra stipru.
                    Tai gal pagaliau pats isiskaityk apie ką kalbėjau, vietoj to kad pultum visur prieštarauti. Stotelių iškėlimas (arba tiesiog naujų įkūrimas, sudarant salygas persėdimams) buvo/yra reikalingas maždaug nuo 1991 iki 2019, po to jau pagaliau bus viadukas. Kažką pagaliau padarys. Valio. Plojam katučiu.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Tai gal pagaliau pats isiskaityk apie ką kalbėjau, vietoj to kad pultum visur prieštarauti. Stotelių iškėlimas buvo/yra reikalingas maždaug nuo 1991 iki 2019, po to jau pagaliau bus viadukas. Kažką pagaliau padarys. Valio. Plojam katučiu.
                      Labai "toliaregiškas" sprendimas būtų buvęs penkiems metams iškelti stotelę, pridaryti krūvą problemų, o po to turbūt grąžint atgal? Tą visą laiką reikėjo ne apie stotelių iškėlimą galvot, o imt ir pastatyti viaduką. Pagaliau tas ir vyksta.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Labai "toliaregiškas" sprendimas būtų buvęs penkiems metams iškelti stotelę, pridaryti krūvą problemų, o po to turbūt grąžint atgal? Tą visą laiką reikėjo ne apie stotelių iškėlimą galvot, o imt ir pastatyti viaduką. Pagaliau tas ir vyksta.
                        Tai kodėl nestatėt ir leidot žūti pėstiesiems?

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Tai kodėl nestatėt ir leidot žūti pėstiesiems?
                          O aš turiu statyt ar miesto valdžia? O tu kodėl nestatei?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            O šiaip tai turiu kvailą klausimą: o kodėl ten išvis yra stotelės su perėja? Jokių traukos taškų, kuriuos būtinai reiktų aptarnauti kaip ir nėra... Dauguma išlipa tik persėsti į kitą maršrutą, nes ten patogiau, nei eiti per didžiulę sankryžą. Bet tai tą patį efektą galima būtų išgauti, jei stotelės būtų prie sankirtos su Laisvės pr., kur ir taip yra reguliuojamos perėjos.
                            80% miesto stotelių yra "be traukos taškų, būtinų aptarnauti". Darželis, mokykla, keliolika daugiabučių namų yra ne traukos taškai ir nebūtini aptarnauti. Pagal jūsų mąstymą stotelės turi būti tik prie sankryžų, kad galėtų persėsti važiuojantys tarp akropolių ir poliklinikų?
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                              80% miesto stotelių yra "be traukos taškų, būtinų aptarnauti". Darželis, mokykla, keliolika daugiabučių namų yra ne traukos taškai ir nebūtini aptarnauti. Pagal jūsų mąstymą stotelės turi būti tik prie sankryžų, kad galėtų persėsti važiuojantys tarp akropolių ir poliklinikų?
                              Priekabiaujam prie žodžių? Karoliniškių pusėje surastum gal porą namų, kuriems iki šių stotelių keliais metrais arčiau nei iki Laisvės pr. Ir tai jeigu sausai žemėlapyje matuosim, nevertindami, kad laiptais dar reiks kopti. Jais lipti renkamasi grynai tik dėl patogaus maršruto. Šios stotelės tarnauja pagrinde persėdimo tikslais. Ne vietinis tai net gali ir nesuprasti tokios schemos.

                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              O aš turiu statyt ar miesto valdžia? O tu kodėl nestatei?
                              Tai baigiam tuos asmeniškumus.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Priekabiaujam prie žodžių? Karoliniškių pusėje surastum gal porą namų, kuriems iki šių stotelių keliais metrais arčiau nei iki Laisvės pr. Ir tai jeigu sausai žemėlapyje matuosim, nevertindami, kad laiptais dar reiks kopti. Jais lipti renkamasi grynai tik dėl patogaus maršruto. Šios stotelės tarnauja pagrinde persėdimo tikslais. Ne vietinis tai net gali ir nesuprasti tokios schemos.
                                Siūlau grynai pastovėti ten ir paskaičiuoti, kiek žmonių ateina, o ne burti iš kavos tirščių. Pats, kaip karoliniškietis, į tą stotelę vaikštau beveik kasdien. Narbuto stotelę daug kas renkasi vietoj Laiisvės ar Sietyno st. todėl, kad ten tiesiog didesnis maršrutų pasirinkimas.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                  Siūlau grynai pastovėti ten ir paskaičiuoti, kiek žmonių ateina, o ne burti iš kavos tirščių. Pats, kaip karoliniškietis, į tą stotelę vaikštau beveik kasdien. Narbuto stotelę daug kas renkasi vietoj Laiisvės ar Sietyno st. todėl, kad ten tiesiog didesnis maršrutų pasirinkimas.
                                  Tai tik patvirtinai mano žodžius, kad eina dėl maršruto.

                                  Comment


                                    Diskusija į pievas. Papaišykit kitą variantą Pilaitės/Narbuto/Laisvės perprojektavimui su stotelėm kitose vietose ir taip, kad nereikėtų dubliuojančių papildomų maršrutų, kurių dabar išvengiama ganėtinai paprastai, tik bus padidintas saugumas ir pralaidumas. Ne kiekvienas išsišakojimas gali turėti dubliuojančius variantus ir persėdimai maršrutuose yra įprastinis dalykas.

                                    Comment


                                      Apie ka jus tiek laiko diskutuojate... Visa savo jau netrumpa gyvenima gyvenu Karoliniskese. Ne, nera kitos vietos padaryti persedimu stotele patogiau nei dabartine Narbuto.
                                      1. Ja tiesiog nuimt ir persest stotelese Zverynas Seliu ir Narbuto g. Ne, nes reikia kazkiek praeit. Ypac nelogiska atrodo kai reikia persest ta pacia kryptimi ir tektu eit per gatve ir slapt per lietu.
                                      2. Permest Narbuto stotele arciau Laisves pr. nelogiska nes a) labai mazas atstumas gaunasi nuo Sietyno ir Laisves pr stoteliu, b) zmonems kad pereit gatve reiketu kirst 4 kelius vietoj dvieju c) eiti toliau, d) tektu platint kelia kisenems, kas nera paprasta del slaitu, parkingo virsuj ir t.t. apskritai absurdiska ideja kaip nepaziuresi.
                                      3. Narbuto stotele yra patogi Kačialovo gimnazijos moksleiviams ir turbut tevams kurie veda vaikus i Strazdelio darzeli.

                                      Comment



                                        Lrytas.lt 2018.03.26
                                        Vilniuje atidaroma brangiai kainavusi perėja
                                        Sostinės Laisvės prospekte šį penktadienį bus atidaryta nauja saugi požeminė pėsčiųjų perėja.


                                        Lazdynų, Karoliniškių ir Viršuliškių rajonus skiriantis itin judrus šešių eismo juostų Laisvės prospektas taps saugesnis tiek dviratininkams, tiek pėstiesiems. Naujoji perėja – 43 m ilgio ir 4 m pločio.

                                        Sostinės savivaldybės teigimu, požeminė perėja įrengta vos per pusę metų, savivaldybei pasitelkus privačias lėšas.
                                        Tiesa, vairuotojai pastebėjo, kad statybos šioje vietoje truko gerokai ilgiau

                                        UAB „Lidl Lietuva“ perėjos įrengimui skyrė daugiau kaip 291 tūkst. Eur, tiek pat lėšų skyrė ir Vilniaus savivaldybė (...)

                                        https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...ojams-5435983/

                                        Comment


                                          O tai vis gi įdomu, LIDL sujungtas su perėja ar ne?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X