O kiek reikia palikti iki perėjos, kad stovintys automobiliai neužstotų matomumo ir kiti važiuojantys vairuotojai laiku pamatytų pėsčiuosius ne jau įžengusius į gatvę, o dar ant šaligatvio. 5 m pagal KET tikrai nepakanka. Be to yra didelė problema, kai stovi ne lengvasis automobilis, o mikroautobusas ar sunkvežinis. Tuomet net 10 m iki perėjos nepakanka normaliam perėjos matomumui užtikrinti. Ir dar - pas mus įprasta net ir perėjoje pastatyti automobilius. Vasarą tai dar rečiau daroma, bet žiemą, kai daug sniego, daugybė perėjų ne pagrindinėse gatvėse būna užstatytos. Policijai tai nelabai rūpi.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus pėsčiųjų perėjos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Policijai nerūpi, savivaldybei nerūpi, Susisiekimo ministerijai nerūpi. Niekam nerūpi. Svarbu skelbti, kad karas keliuose mažėja.Prieš;534949]O kiek reikia palikti iki perėjos, kad stovintys automobiliai neužstotų matomumo ir kiti važiuojantys vairuotojai laiku pamatytų pėsčiuosius ne jau įžengusius į gatvę, o dar ant šaligatvio. 5 m pagal KET tikrai nepakanka. Be to yra didelė problema, kai stovi ne lengvasis automobilis, o mikroautobusas ar sunkvežinis. Tuomet net 10 m iki perėjos nepakanka normaliam perėjos matomumui užtikrinti. Ir dar - pas mus įprasta net ir perėjoje pastatyti automobilius. Vasarą tai dar rečiau daroma, bet žiemą, kai daug sniego, daugybė perėjų ne pagrindinėse gatvėse būna užstatytos. Policijai tai nelabai rūpi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vakaruose užmiestyje nereguliuojamų perėjų negali būti!Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąChe, įdomu, kiek pinigų reikės apšviesti visas mūsų užmiesčio perėjas 
 
 Ir vargu, ar išties kas nors tuo rimtai užsiims
 
 Naujos Kelių ženklinimo taisyklės KŽT 10, užstrigusios biurokratų stalčiuose, irgi draudžia jas įrengti:
 
 Ne gyvenvietėje pėsčiųjų ir dviratininkų perėjos neženklinamos ir pirmumas kirsti kelią pėstiesiems/dviratininkams nesuteikiamas.Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.05, 23:03.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau čia norėta pasakyti apie užmiestyje esančias gyvenvietes, kuriose dauguma perėjų skendi aklinoje tamsoje.Parašė dsanto Rodyti pranešimąVakaruose užmiestyje nereguliuojamų perėjų negali būti!
 
 Naujos Kelių ženklinimo taisyklės KŽT 10, užstrigusios biurokratų stalčiuose, irgi draudžia jas įrengti:
 
 Ne gyvenvietėje pėsčiųjų ir dviratininkų perėjos neženklinamos ir pirmumas kirsti kelią pėstiesiems/dviratininkams nesuteikiamas.Dear Sir,
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir dideliuose miestuose tokių pilna. Greitis 70 km/h, perėjos neapšviestos... Kaunas - Marvelės g...Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąManau čia norėta pasakyti apie užmiestyje esančias gyvenvietes, kuriose dauguma perėjų skendi aklinoje tamsoje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pats žalingiausias požiūris.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąChe, įdomu, kiek pinigų reikės apšviesti visas mūsų užmiesčio perėjas 
 
 Ir vargu, ar išties kas nors tuo rimtai užsiims
 Seniai pastebėjau: jei kas nors siūlo kokią gerą idėją, iš karto atsiranda kas nors, kuris pradeda savo giesmę apie tariamus "baisius pinigus".
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gyvenvietes kertantys keliai iš viso turėtų būti apšviečiami visame jų ilgyje gyventvietės ribose, ne tik ties perėjomis. Užtat tarp Vilniaus ir Kauno kai kur apšvietimą buvo galima įrengti dvigubai rečiau pastatant stulpus. Dabar, kai šviečia kas antras stulpas, visai to pakanka. Bet svarbu buvo tik pinigus įsisavinti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus stadiono idėja gera, bet pinigų NĖRA. Metro ar tramvajaus idėja gera, bet pinigų tokiems projektams NĖRA. Tai gal nereikia nereikia šokinėti aukščiau bambos, bet įvertinti realias galimybes. Arba tie, kurie siūlo, tegul patys savo lėšomis įgyvendina.Parašė oranger Rodyti pranešimąPats žalingiausias požiūris.
 Seniai pastebėjau: jei kas nors siūlo kokią gerą idėją, iš karto atsiranda kas nors, kuris pradeda savo giesmę apie tariamus "baisius pinigus".
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas? Vaikai, einantys iš mokyklos vakarais per neapšviestas perėjas, turi surinkti savo pinigus jų apšvietimui? Gal nenusišnekėkime, gerai?Parašė Prieš Rodyti pranešimąTai gal nereikia nereikia šokinėti aukščiau bambos, bet įvertinti realias galimybes. Arba tie, kurie siūlo, tegul patys savo lėšomis įgyvendina.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ačiū už užvestą įdomią temą, bet negalėjau nepastebėti vieno dalykėlio:
 
 Netiesa, kasko tikrai neprivalomas. Ir tokios valstybės "Užsienis" žemėlapyje neradau.Parašė dsanto Rodyti pranešimąIr tada pačių vairuotojų reikalas katras katrą praleis, arba abu iš lėto ties perėja prasilenks. Užsienyje nesvarbu kartas bus kaltas tokioj avarijoj, nes kasko draudimas visiems privalomas ir draudimai nesiaiškina katras buvo kaltas.
 
 Kitaip tariant, užmiestyje pėsčiųjų perėjų nėra, o pėstieji pereidinėja kaip išmano (t.y. pagal bendrąsias taisykles, praleisdami kitas transporto priemones)? Gal ir logiška - žinojimas, kad neturi pirmumo, priverčia elgtis atsargiau (bent jau sveiko proto žmones)Vakaruose užmiestyje nereguliuojamų perėjų negali būti!
 
 Naujos Kelių ženklinimo taisyklės KŽT 10, užstrigusios biurokratų stalčiuose, irgi draudžia jas įrengti:
 
 Ne gyvenvietėje pėsčiųjų ir dviratininkų perėjos neženklinamos ir pirmumas kirsti kelią pėstiesiems/dviratininkams nesuteikiamas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau tiesiog pereina tuneliais ar viadukaisParašė c2h5oh Rodyti pranešimąKitaip tariant, užmiestyje pėsčiųjų perėjų nėra, o pėstieji pereidinėja kaip išmano (t.y. pagal bendrąsias taisykles, praleisdami kitas transporto priemones)? Gal ir logiška - žinojimas, kad neturi pirmumo, priverčia elgtis atsargiau (bent jau sveiko proto žmones)  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Be abejo, užsienį paminėjau bendrai, aišku, kad ne visur kasko privalomasParašė c2h5oh Rodyti pranešimąAčiū už užvestą įdomią temą, bet negalėjau nepastebėti vieno dalykėlio:
 
 
 
 Netiesa, kasko tikrai neprivalomas. Ir tokios valstybės "Užsienis" žemėlapyje neradau.
 
 
 Kitaip tariant, užmiestyje pėsčiųjų perėjų nėra, o pėstieji pereidinėja kaip išmano (t.y. pagal bendrąsias taisykles, praleisdami kitas transporto priemones)? Gal ir logiška - žinojimas, kad neturi pirmumo, priverčia elgtis atsargiau (bent jau sveiko proto žmones) 
 
 O užmiestyje nereguliuojamų perėjų aišku, kad nėra. Tai statomi arba tuneliai, arba pėsčiųjų tiltai. Kur yra rizika išeiti pėsčiajam, dedamos tvoros ir pan.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Užmiestyje, t.y. ne gyvenvietėse pėsčiųjų perėjos yra absurdiškas dalykas. Paprastą krašto ar rajoninį kelią pereiti nėra jokių didelių problemų. Juo labiau, net ir taisyklėse nurodytas toks legalus perėjimo būdas. Gal tik magistraliniuose keliuose ir tik intensyvaus eismo ruožuose reikia statyti kažkokią infrastruktūrą pėsčiųjų perėjimui.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąKitaip tariant, užmiestyje pėsčiųjų perėjų nėra, o pėstieji pereidinėja kaip išmano (t.y. pagal bendrąsias taisykles, praleisdami kitas transporto priemones)? Gal ir logiška - žinojimas, kad neturi pirmumo, priverčia elgtis atsargiau (bent jau sveiko proto žmones)
 Nes perėja kelyje, kuriame leistinas greitis 90 km/h, sukurią neteisingą saugumo iliuziją pėsčiajam. Tokiu atveju jis gali ten manydamas, kad tai pakankamai saugu, nors tikimybė, kad vairuotojai sustos praleisti yra labai labai menka, nes sustoti važiuojant dideliu greičiu nėra labai paprasta.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pritariu.Parašė sleader Rodyti pranešimąUžmiestyje, t.y. ne gyvenvietėse pėsčiųjų perėjos yra absurdiškas dalykas. Paprastą krašto ar rajoninį kelią pereiti nėra jokių didelių problemų. Juo labiau, net ir taisyklėse nurodytas toks legalus perėjimo būdas. Gal tik magistraliniuose keliuose ir tik intensyvaus eismo ruožuose reikia statyti kažkokią infrastruktūrą pėsčiųjų perėjimui.
 Nes perėja kelyje, kuriame leistinas greitis 90 km/h, sukurią neteisingą saugumo iliuziją pėsčiajam. Tokiu atveju jis gali ten manydamas, kad tai pakankamai saugu, nors tikimybė, kad vairuotojai sustos praleisti yra labai labai menka, nes sustoti važiuojant dideliu greičiu nėra labai paprasta.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip daroma ir Vakaruose. Geltonas mirksintis signalas įspėja apie pavojų.Parašė sknts Rodyti pranešimąBent jau man patinka perėjų žymėjimas Latvijoje. Mažesniuose miesteliuose virš perėjų mirksi geltonas šviesoforas. Panašus yra Kaune, laisvės alėjoje. Tai vakare labai geri matosi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad "paprastuose keliuose" (tuose, kur po vieną eilę kiekviena kryptim) tunelių ir viadukų nėra daug net ir toje svajonių šalyje, vardu "Užsienis".Parašė oranger Rodyti pranešimąManau tiesiog pereina tuneliais ar viadukais 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaune keletoj vietų yra tie mirksiukai. Galėtų ant visų perėjų sudėti, tikrai labiau dėmesį atkreiptum. Ypač jei ne vietinis esi ir nežinai mintinai perėjų.Parašė sknts Rodyti pranešimąBent jau man patinka perėjų žymėjimas Latvijoje. Mažesniuose miesteliuose virš perėjų mirksi geltonas šviesoforas. Panašus yra Kaune, laisvės alėjoje. Tai vakare labai geri matosi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lenkijoje irgi kiekvienam kaime beveik tokie šviesoforiukai yra. O pas mus tam "nėra pinigų". Iš tikrųjų šie dalykai - pačių gyventojų savivaldybėse reikalas. Kol jiems patiems "dzin" dėl savo vaikų gyvybių, tol ir "nebus pinigų". Bet jeigu kokį vietos seniūną už kiaušų pakabintų virš perėjos, greitai pinigų atsirastų.Parašė sknts Rodyti pranešimąBent jau man patinka perėjų žymėjimas Latvijoje. Mažesniuose miesteliuose virš perėjų mirksi geltonas šviesoforas. Panašus yra Kaune, laisvės alėjoje. Tai vakare labai geri matosi.
 Comment







Comment