Verslininkai siekia P.Cvirkos gatvę paversti dvipusio eismo
Prekybos centras „Saulės miestas“ siūlo savivaldybei savo lėšomis pertvarkyti vienpusį eismą Petro Cvirkos gatvėje į dvipusį eismą, praplatinti gatvę, pakloti naują asfalto dangą. Rekonstrukciją siūloma atlikti nuo Žemaitės iki Tilžės gatvės.
„Esama gatvė yra 10,5 metro pločio. Ji išplatėtų iki 12 metrų – po 75 centimetrus į vieną ir į kitą pusę. Tai reiškia, kad parkavimas būtų vienoje ir kitoje gatvės pusėje. Jam numatyta po 2,5 m. Privažiavimui – 3,5 m eismo juostos“, – pristato projektuotojas Ramūnas Vaičekauskas.
Dar vienas pakeitimas – projektuotojai siūlo naikinti pėsčiųjų perėją Tilžės gatvėje, prie devynaukščio. Projektuotojas Ramūnas Vaičekauskas sako, kad dvipusis eismas būtų patogesnis gyventojams, nereikėtų sukti ratų per Vytauto gatvę.
Petro Cvirkos gatvės rekonstrukcija miesto savivaldybei nekainuotų, tačiau šaligatvius tektų pakloti už biudžeto lėšas. Per posėdį savivaldybėje pertvarkoms prieštaravo tik opozicijos atstovas Vladas Damulevičius. Jis tvirtino, kad problemų kils dėl gyventojų saugumo, oro taršos.
„Argumentas, kad vienos krypties eismas yra saugesnis, tai, jei vienos krypties eismas būtų patogesnis, miestuose taip eismas būtų organizuotas“, – kalba Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Romanas Kančauskas.
Romanas Kančauskas sako, kad gatvės rekonstrukcija verslininkams kainuos apie milijoną litų, šaligatvių sutvarkymas savivaldybei – maždaug 300 tūkstančių. Dėl gatvės pertvarkos nei politikai, nei savivaldybės administracija nesiryžo priimti sprendimo. Nuspręsta į susitikimą pakvieti P. Cvirkos gatvės gyventojus, ten įsikūrusius verslininkus ir paklausti jų nuomonės.
http://etaplius.lt/verslininkai-siek...vipusio-eismo/
Prekybos centras „Saulės miestas“ siūlo savivaldybei savo lėšomis pertvarkyti vienpusį eismą Petro Cvirkos gatvėje į dvipusį eismą, praplatinti gatvę, pakloti naują asfalto dangą. Rekonstrukciją siūloma atlikti nuo Žemaitės iki Tilžės gatvės.
„Esama gatvė yra 10,5 metro pločio. Ji išplatėtų iki 12 metrų – po 75 centimetrus į vieną ir į kitą pusę. Tai reiškia, kad parkavimas būtų vienoje ir kitoje gatvės pusėje. Jam numatyta po 2,5 m. Privažiavimui – 3,5 m eismo juostos“, – pristato projektuotojas Ramūnas Vaičekauskas.
Dar vienas pakeitimas – projektuotojai siūlo naikinti pėsčiųjų perėją Tilžės gatvėje, prie devynaukščio. Projektuotojas Ramūnas Vaičekauskas sako, kad dvipusis eismas būtų patogesnis gyventojams, nereikėtų sukti ratų per Vytauto gatvę.
Petro Cvirkos gatvės rekonstrukcija miesto savivaldybei nekainuotų, tačiau šaligatvius tektų pakloti už biudžeto lėšas. Per posėdį savivaldybėje pertvarkoms prieštaravo tik opozicijos atstovas Vladas Damulevičius. Jis tvirtino, kad problemų kils dėl gyventojų saugumo, oro taršos.
„Argumentas, kad vienos krypties eismas yra saugesnis, tai, jei vienos krypties eismas būtų patogesnis, miestuose taip eismas būtų organizuotas“, – kalba Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Romanas Kančauskas.
Romanas Kančauskas sako, kad gatvės rekonstrukcija verslininkams kainuos apie milijoną litų, šaligatvių sutvarkymas savivaldybei – maždaug 300 tūkstančių. Dėl gatvės pertvarkos nei politikai, nei savivaldybės administracija nesiryžo priimti sprendimo. Nuspręsta į susitikimą pakvieti P. Cvirkos gatvės gyventojus, ten įsikūrusius verslininkus ir paklausti jų nuomonės.
http://etaplius.lt/verslininkai-siek...vipusio-eismo/
O ta panaikinta pėsčiųjų perėją patogumo pėstiesiems tikrai nepridėtų, bet ir nebūtų tragedija, nes yra dar viena perėja prie Stoties g./autobusų stoties. Tiesa, ją panaikinus automobilių pralaidumas turbūt padidėtų, nes pėstieji tikrai trikdo eismą toje sankryžoje (P. Cvirkos/Tilžės). Tik kažin kaip būtų su posukiu iš Tilžės g. į P. Cvirkos gatvę, negi ten neatsirastų sekcija į kairę ? Kažin ar ji teigiamai paveiktų eismą Tilžės g., kažin.......

Komentuoti: