Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Verslininkai siekia P.Cvirkos gatvę paversti dvipusio eismo

    Prekybos centras „Saulės miestas“ siūlo savivaldybei savo lėšomis pertvarkyti vienpusį eismą Petro Cvirkos gatvėje į dvipusį eismą, praplatinti gatvę, pakloti naują asfalto dangą. Rekonstrukciją siūloma atlikti nuo Žemaitės iki Tilžės gatvės.

    „Esama gatvė yra 10,5 metro pločio. Ji išplatėtų iki 12 metrų – po 75 centimetrus į vieną ir į kitą pusę. Tai reiškia, kad parkavimas būtų vienoje ir kitoje gatvės pusėje. Jam numatyta po 2,5 m. Privažiavimui – 3,5 m eismo juostos“, – pristato projektuotojas Ramūnas Vaičekauskas.

    Dar vienas pakeitimas – projektuotojai siūlo naikinti pėsčiųjų perėją Tilžės gatvėje, prie devynaukščio. Projektuotojas Ramūnas Vaičekauskas sako, kad dvipusis eismas būtų patogesnis gyventojams, nereikėtų sukti ratų per Vytauto gatvę.

    Petro Cvirkos gatvės rekonstrukcija miesto savivaldybei nekainuotų, tačiau šaligatvius tektų pakloti už biudžeto lėšas. Per posėdį savivaldybėje pertvarkoms prieštaravo tik opozicijos atstovas Vladas Damulevičius. Jis tvirtino, kad problemų kils dėl gyventojų saugumo, oro taršos.

    „Argumentas, kad vienos krypties eismas yra saugesnis, tai, jei vienos krypties eismas būtų patogesnis, miestuose taip eismas būtų organizuotas“, – kalba Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Romanas Kančauskas.

    Romanas Kančauskas sako, kad gatvės rekonstrukcija verslininkams kainuos apie milijoną litų, šaligatvių sutvarkymas savivaldybei – maždaug 300 tūkstančių. Dėl gatvės pertvarkos nei politikai, nei savivaldybės administracija nesiryžo priimti sprendimo. Nuspręsta į susitikimą pakvieti P. Cvirkos gatvės gyventojus, ten įsikūrusius verslininkus ir paklausti jų nuomonės.
    http://etaplius.lt/verslininkai-siek...vipusio-eismo/
    Na, įdomią čia idėją Saulės miestas pateikė, kad daugiau klientų pritrauktų į savo "marketą". Bet ką jie čia nori pagerinti ? Nebent jie galvoja apie tuos, kurie atvažiuoja nuo "pietinio", gal dar Stoties g., na jei dar labai labai norima pritempti gal dar važiuojant nuo centro. Bet tiesa sakant, kad ir dabar ten nėra kažkios tragedijos. Žinoma, neidealu, bet.....

    O ta panaikinta pėsčiųjų perėją patogumo pėstiesiems tikrai nepridėtų, bet ir nebūtų tragedija, nes yra dar viena perėja prie Stoties g./autobusų stoties. Tiesa, ją panaikinus automobilių pralaidumas turbūt padidėtų, nes pėstieji tikrai trikdo eismą toje sankryžoje (P. Cvirkos/Tilžės). Tik kažin kaip būtų su posukiu iš Tilžės g. į P. Cvirkos gatvę, negi ten neatsirastų sekcija į kairę ? Kažin ar ji teigiamai paveiktų eismą Tilžės g., kažin.......
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.03.04, 18:47.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Labai diskutuotinas tokios gatves poreikis.
    Tiesa, bet manau, kad labiau diskutuotina tai ar ši gatvė išvis kada nors bus pastatyta, atsižvelgiant į tai, kad stringa (bent jau strigo...) Baltų g.-Serbentų/Pramonės gatvių sankryžos jungties reikalai, nepaisant to, kad jos statybai būtų galima gauti ES eurų.

    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    Geriau sutvarkytų nuo nuklono link aplinkelio esančią žvyruotą gatvę sunkiasvorio transporto nuėmimui nuo gegužių gatvės.
    Ta gatvė yra bendrajame plane (bent dalis jos) ir apie jos techninio projekto rengimą kažkada lyg ir buvo užsiminta, bet manau, kad ji iš plano į realybę nepersikels dar labai laaaaabai ilgai .

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Geriau sutvarkytų nuo nuklono link aplinkelio esančią žvyruotą gatvę sunkiasvorio transporto nuėmimui nuo gegužių gatvės.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Labai diskutuotinas tokios gatves poreikis.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Šiauliai kažkada turės naują gatvę: Sodo gatvę sujungs su Tilžės g., įrengs Stumbro g. Bet tas "kažkada" turbūt dar labai negreitai . Žemėlapis

    Sodo gatvė turės tęsinį – Stumbro gatvę

    Administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Stumbro gatvės statybos darbų viešojo pirkimo komisija.
    Bus įrenginėjama Stumbro gatvė – Sodo gatvės tęsinys. Bus įrengiami gatvės pagrindai, asfaltuota danga.

    Darbus planuojam vykdyti keliais etapais. Šiais metais iš Kelių priežiūros programos lėšų prašoma projektavimui ir darbų pradžiai 500 tūkst. Lt. Visa darbų vertė paaiškės po konkurso.
    http://etaplius.lt/sodo-gatve-tures-...stumbro-gatve/

    Komentuoti:


  • agnette
    replied
    Nebesugebam net ziedines sankryzos pasistratyti be paramos? Ar ne geda?

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    "Puikiai" dirba mūsų savivaldybė. Dar nesugebės net pasiimt ES milijonų, nors ir taip jau prasiskolinusi.......

    Žiedinė sankryža „pakibo“ ore

    Miestui kyla grėsmė keletą metų nesulaukti pirmosios žiedinės sankryžos. Savivaldybės skelbtas viešųjų pirkimų konkursas tokio tipo sankryžai mieste įrengti Viešųjų pirkimų tarnybos atstovams pasirodė keliantis per daug neaiškumų. Tarybos nariams skambinant pavojaus varpais, savivaldybėje apsiribojama tik pabarimais.

    Aptikta dviprasmybių

    Nors jau turėjo vykti konkursas Aukštabalio gatvės tęsiniui iki Baltų gatvės nutiesti, valdininkai taiso savo klaidas. Techninio žiedinės sankryžos projekto rengimo pirkimo dokumentus peržvelgusiems Viešųjų pirkimų tarnybos atstovams kilo įtarimų, kad Šiaulių miesto savivaldybės darbuotojai galėjo dirbtinai apriboti konkurenciją. Būta ir kitų priekaištų.

    „Pirkimo dokumentai turi būti tikslūs, aiškūs, be dviprasmybių, kad tiekėjai galėtų pateikti pasiūlymus, o perkančioji organizacija nupirkti tai, ko reikia“, – prieš keletą dienų išvadas pateikė VPT atstovai.

    Apie Savivaldybei mestus priekaištus dėl pirkimo išgirdę kai kurie Tarybos nariai būgštauja, kad žiedinė sankryža mieste apskritai gali būti neįrengta.

    „Gali būti negauta ES parama, nes dėl teisinių procedūrų buvo būtina išsamesnė konsultacija su savivaldybės, Teisingumo, Ūkio ministerijos teisininkais. Miesto valdininkai labai skuba įgyvendinti investicinius projektus, pirkimus, nederindami su Miesto ūkio ir plėtros komitetu, neinformuodami Tarybos narių. Atrodo, kad labai sunku paskambinti į Teisingumo ministeriją“, – stebisi vienas iš Tarybos narių.
    http://etaplius.lt/ziedine-sankryza-pakibo-ore/
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.27, 17:23.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Kažkaip anksčiau nepastebėjau tos siūlės per vidurį. Šiandien užmečiau akį, tikrai kitaip nei kitos atrodo. Bet man atrodo, kad ten nėra deformacinio pjūvio, o tik šiaip kažkokia siūlė. Juk ten viaduko vidurys, nėra atramos, toje vietoje viadukas kabo virš geležinkelio. Ar išvis gali būti deformacinis pjūvis ten kur nėra atramos, ar aš čia visiškai nusišneku ?

    Komentuoti:


  • NIR_Rimc
    replied
    Man keista kodel ant viaduko nepakeite - netvarke siules per pati viduri ??? Dabar visos siules isskyrus per pati viduri atnaujintos cia pinigu neuzteko ar vel dingo pinigai kieno nors kiseneje, kaip ir aplinkelio dar 2 juostos (aplinkelis gavo pinigus is ES uz 4 juostas o padarytos 2).

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pagaliau, atrodo jau galutinai, baigė "senojo" viaduko remontą, paleido eismą visom 4-iomis juostomos. Jau buvo pilnai atidarytas lyg ir nuo praeitos savaitės. Bet ganėtinai įdomiai atrodė tas remontas . Ryte važiuoji dešine viaduko puse - kita uždaryta. Vakare jau atvirkščiai . Ir taip bent kelias dienas. Kad ir kaip bebūtų smagu, kad pagaliau jie ten susitvarkė, nes jau buvo pradėję atsibosti......O prie "Splius", atsirado dar viena salelė. Beje apšvietimas prie jų tikrai neblogas.

    Komentuoti:


  • zaraza-Šiauliai
    replied
    Taip, juostos tikrai susiaurėjo. Galima sakyti užema ji viena juosta puse juostos vienoj pusėj ir puse juostos kitoj eismo pusej. Aš kaip kasdien važinėjanti tilžės gatve tai labai nepatenkintas, nors jau baigiu priprasti iš dalies. Pėsčiųjų atžvilgiu tai labai gerai, nes tose perėjose sunku būdavo pereiti dabar nori nenori pristabdo ten žmonės

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    Bet ties šiomis salelėmis įrengiamas naujas apšvietimas. Šios perėjos tikrai ŠVIEČIA tamsiu paros metu.
    Ne visur įrengimas apšvietimas, beto ten, kur jis įrengtas ir nėra salelių, matyti pėsčiuosius gerokai lengviau, nes jų neužstoja jokie kelio ženklai.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Bet ties šiomis salelėmis įrengiamas naujas apšvietimas. Šios perėjos tikrai ŠVIEČIA tamsiu paros metu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John
    Tokios salos Lietuvoje nebuvo populiarios. Kiek pastebėjau, Vokietijoje tokių irgi nelabai (iš viso?) nebūna. Ir šiaip, kiek teko kur būti, toks eismo saugumo sprendimas naudojamas gana ribotai. Užtat Anglijoje tokių "salų" yra pilna ne tik ant kiekvieno kampo, bet ši šiaip tiesiog gatvės vidury net ten, kur nėra jokių sankryžų. Čia šitas sprendimas naudojamas visiškai be saiko. Tai galbūt kažkiek pagerina eismo saugumą pėsčiųjų atžvilgiu, nes pėsčiasis kaip ir gauna savo "saugią vietą" vidury gatvės ir taip išskaido savo pavojingą kelionę per gatvę į dvi perpus trumpesnes atkarpas, kas suteikia daugiau psichologinio saugumo. Ar kažkas panašaus. Bet tai lėtina eismą ir šiaip yra gana užknisantis dalykas, žiūrint iš vairuotojo perspektyvos. Nors, turint omeny, kad tai, jei gerai suprantu, Lietuvoje įrenginėjama beveik išimtinai nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose, gal tai ir turi kažkokią prasmę.
    Paties pėstiesiems greičiau ir saugiau, bet vairuotojams prieš tas saleles stovintys ženklai prastina matomumą, pvz. tokioje salelėje naktį net ir su atšvaitu esantį žmogų matyti praktiškai neįmanoma, nes šviečia ir užstoja prieš jį esantys ženklai:
    http://www.urbico.lt/get.php?i.345

    Komentuoti:


  • orangen
    replied
    /\ Tilžės g. ties Vairu tokią pat salą lipdo dabar.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Turbūt ir lengvieji du prasilenktų šiaip ne taip, bet abejoju ar lengvasis ir autobusas prasilenktų.

    Geresnių fotografijų pailiustruoti situacijai kol kas neturiu, reikės pasižvalgyti kokią dieną.



    Čia geriau matosi buvusios juostos.

    Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.10, 14:46.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ar tikrai eismo juostos ties salelėmis yra pernelyg siauros? Kažin ar projektuotojai pražiopsotų tokią "smulkmeną". Vilniuje maždaug prieš 10 metų irgi įrenginėjo saugumo saleles keturių eismo juostų gatvėse, bet gatvių platinti neprireikė. Eismo juostos ties salelėmis susiaurėja, bet jose autobusai telpa.
    Tilpti teoriškai telpa, bet pvz. Kareivių/Verkių g. sankryžoje reikia arba bandyti aplenkti arba staigiai stabdyti prieš troleibusą, nes normaliai lygiagrečiai važiuojant atstumas gal keliolika cm., labai nejauku, dažnai ten ir avarijos būna, kada į salelę tiesiai įvažiuoja. Kas pirmą kartą važiuoja pro tą sankryžą ir dar tamsiu paros metu, tikrai daug streso.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Kažin ar kas nors savivaldybėje išvis pagalvojo, kad tos salelės normaliai netelpa į važiuojamąją dalį. Nors turėjo pagalvoti, nes pastatė saleles žyminčius ženklus . Bet kam praplatinti gatvę metru, jei galima ženklą pastatyti: ir lengviau ir pigiau. Jeigu viskas nebūtų daroma atbulomis rankomis tokių cirkų neturėtume.
    Ar tikrai eismo juostos ties salelėmis yra pernelyg siauros? Kažin ar projektuotojai pražiopsotų tokią "smulkmeną". Vilniuje maždaug prieš 10 metų irgi įrenginėjo saugumo saleles keturių eismo juostų gatvėse, bet gatvių platinti neprireikė. Eismo juostos ties salelėmis susiaurėja, bet jose autobusai telpa.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Kažin ar kas nors savivaldybėje išvis pagalvojo, kad tos salelės normaliai netelpa į važiuojamąją dalį. Nors turėjo pagalvoti, nes pastatė saleles žyminčius ženklus . Bet kam praplatinti gatvę metru, jei galima ženklą pastatyti: ir lengviau ir pigiau. Jeigu viskas nebūtų daroma atbulomis rankomis tokių cirkų neturėtume.

    Komentuoti:


  • zaraza-Šiauliai
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Na, žinoma, kad galėjo tuos bortelius padaryt žemesnius, bet esminė problema vis tiek išliktų, t.y. antra juosta vis tiek būtų per siaura. Juk nevažiuotų per tuos bortelius, kad ir kokie jie žemi būtų..........
    Pastatė ženkla kad salelė ir tą antra juosta praplatinta į dešinę pusę ir pirmoji juosta susiaurėja. Mašina telpa tik sakau autobusai bei sunkvežimiu vairuotojai nelabai paiso to nes jiem važiuojant pirmoj juostoj nelabai ir belieka vietos važiuot plačiau i dešinę, nors automobiliai normaliai jau važiuoja. Nepatariu sakau važiuot pro salelę kartu su autobusu ar sunkvežimiu, nes užstums ant salos.

    Komentuoti:

Working...
X