Tarp tokių gatvių, pavyzdžiui, dar yra Povilo Višinskio gatvės pritaikymas jaunimo poreikiams, Vilniaus gatvės bulvaro dalies su amfiteatru rekonstrukcija. Programos projekte, kuris bus teikiamas miesto Tarybai svarstyti, Pakruojo gatvės rekonstrukcija priskirta prie priemonių, kuriomis užsibrėžta didinti miesto konkurencingumą. Kaip?
Giedrė Mendoza Herrera, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja, „Šiaulių kraštui“ komentavo, jog gatvės rekonstrukcija laikoma svarbiu verslui projektu. Norima nutiesti eismo arteriją į Gubernijos pramoninį rajoną. Atnaujinta Pakruojo gatve transportas iš Tilžės gatvės būtų nukreiptas į Jono Basanavičiaus gatvę.
Dabar Pakruojo gatvės nė nepavadinsi gatve. Turėtų būti jungtimi tarp Tilžės ir Jono Basanavičiaus gatvių, bet vidurinė jos dalis – neišvažiuojamas purvynas. Iš vienos ir kitos pusės – po kelis šimtus metrų gatvė paasfaltuota, bet asfaltas – vienos duobės. „Iš esmės reikia šią gatvę naujai nutiesti, – sakė G. Mendoza Herrera. – Nes jos kaip ir nėra – viena atkarpa neišvažiuojama. Sujungę Tilžės ir Jono Basanavičiaus gatves, sunkųjį transportą galėtume nukreipti Pakruojo gatve, išlaisvintume nuo jo Vaidoto gatvę, čia mažėtų oro užterštumas.“ Numatoma rekonstruoti 1,5 kilometro Pakruojo gatvės. Skaičiuojama, jog reikės 1,16 milijono eurų. Iš jų beveik vieną milijoną eurų sudarytų europinės paramos lėšos. Likusios lėšos būtų valstybės, Savivaldybės.
Projektų sinergija
Daugiausia Pakruojo gatvėje įsikūrusios verslo įmonės. Čia yra ir Krašto apsaugos savanorių pajėgų Prisikėlimo 6-osios rinktinės štabo būstinė. Savanorių teritorijoje keliama idėja įgyvendinti karinio miestelio – patriotizmo ugdymo centro – viziją. Šį Lietuvos kariuomenės projektą palaiko miesto Savivaldybė. Kariniame miestelyje veiktų ne tik savanorių rinktinė. Galėtų kurtis Šaulių sąjunga ir kitos visuomeninės patriotinės organizacijos. Atsirastų konferencijų salė, sporto aikštynai.
G. Mendoza Herrera tikina, jog ne kariuomenės idėja paskatino planuoti Pakruojo gatvės rekonstrukciją. „Gatvės rekonstrukcija numatyta daug anksčiau, nei atsirado karinio miestelio idėja, bet gerai, kad šie projektai dabar sutampa – tokia sinergija naudinga“, – teigė G. Mendoza Herrera.
Pakruojo gatvės rekonstrukcijos techninis projektas buvo parengtas dar 2008–2009 metais. Jį numatoma koreguoti. „Parengtas brangus projektas, buvo suprojektuota keturių juostų eismo gatvė, tiek tikrai nereikia“, –mano direktoriaus pavaduotoja.
Su Pakruojo gatve yra susijęs ir dar vienas projektas. Šiemet yra skirtos lėšos įrengti reguliuojamą Pakruojo-Tilžės-Rasos gatvių sankryžą.
Apie pietrytinį aplinkkelį tarp A9/A18 Bertužių sankryžos ir P. Motiekaičio g./Zoknių. Turiu pripažinti, kad šios kadencijos Taryba įsuko tikrai neblogą PR'inę kampaniją .
Praėjusių metų vasarą pasirašytas protokolinis susitarimas tarp Šiaulių miesto ir Automobilių kelių direkcijos, rudenį pasirašyti susitarimai taro Šiaulių miesto ir rajono merų dėl bendradarbiavimo tiesiant aplinkkelio jungtį tarp LEZ ir Bertužių žiedo. Jau pradėtos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, jas atlikus, žemė bus perduota Automobilių kelių direkcijai, kuri vykdys projektą.
Nėra šviesoforo kairėje pusėje. Ar jis neturėtų ten būti ?
Ačiū už fotoreportažą. Ne, kairėje pusėje šiuo atveju šviesoforas neprivalomas, nors matomumą tikrai pagerintų.
Kaip matau, šviesoforų išdėstymas šiek tiek skiriasi nuo siūlyto eismo studijoje, adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=250616. Iš Žemaitės ir J.Basanavičiaus g. nėra šviesoforų virš važiuojamosios dalies, nes jie ir neprivalomi:
Informacija apie visuomenei svarbaus statinio Vytauto gatvės atkarpos tarp Tilžės g. ir Draugystės pr. rekonstrukcijos projekto rengimą bei parengtų šio statinio projektinių pasiūlymų svarstymą su visuomene
VĮ „Šiaulių miesto savivaldybės administracija“ (statytojas) informuoja apie numatomo rekonstruoti Vytauto gatvės atkarpos tarp Tilžės g. ir Draugystės pr. rekonstrukcijos projekto rengimą bei apie parengtus projektinius pasiūlymus.
Statinio statybvietės adresas: - Vytauto gatvės atkarpa tarp Tilžės g. ir Draugystės pr., Šiaulių miesto teritorija.
Projektinius pasiūlymus parengęs Projektuotojas – UAB „Hidrostatybos projektai“, Gamyklos g. 4, LT-96155 Gargždai, tel./faks. +370 46 470940, el. p. info@hsp.lt.
Man irgi buvo kilęs klausimas ko jie taip ilgai laukia.
Niekaip nepaleidžia avaringoje sankryžoje įrengto naujo šviesoforo
Šiauliuose, Aušros alėjos, Žemaitės ir J. Basanavičiaus gatvių sankryžoje įrengtas naujas šviesoforas vis dar neveikia. Pagal pirminius numatytus planus, šviesoforas turėjo būti paleistas dar praėjusių metų gruodžio 1-ąją. Šiaulių miesto savivaldybės atstovų teigimu, šviesoforo rengėjų darbų grafikus koregavo ne tik gamta, bet ir kitos priežastys.
„Užsitęsė projektavimas, projektavimo spinta buvo privačioje teritorijoje. Tas žmogus, kurio teritorijoje buvo įrengta spinta, persigalvojo, nebeleido jos ten palikti, tad reikėjo ją perkelti į kitą vietą“, – naujienų portalui Etaplius.lt teigė Savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vyr. specialistė Jūratė Sodienė.
Šiaulių miesto savivaldybės ramina, kad naujas šviesoforas netrukus bus paleistas.
„Šviesoforą rengusi įmonė dar nespėjo priduoti darbų, bet tai netrukus bus padaryta“, – teigia Savivaldybės Miesto Infrastruktūros skyriaus vedėjo pareigas einantis Andrius Androsovas. Šviesoforo rengėjų atliktą darbą Savivaldybės sudaryta komisija žada vertinti pirmadienį.
„Pirmadienį įjungsime bandymui. Jei paaiškės, kad viskas tvarkoj, artimiausiomis dienomis šviesoforas bus paleistas“, – žada J. Sodienė.
Šviesoforas ties Lidl dar išjungtas ir toks bus turbūt dar ne vieną mėnesį.
O atvažiuojant nuo Akropolio ne. Čia padaryta šiek tiek chaotiškai. Iškart dešinėje yra dar vienas šviesoforas, ten dar dvi atskiros fazės į dešinę ir į kairę/tiesiai.
Tokie pasirinkimai pasukus į dešinę už vos kelių metrų (atleiskite už nuotrauką). Pagal ką bus nustatinėjamas poreikis įjungti fazes, jei reikia sustoti dar prieš posūkį į dešinę ? Be to, ir pasukus į dešinę, prieš šviesoforą tilps vos pora automobilių. Taip pat, iš šios pusės tiesiai, į priešingoje pusėje esantį turgelį važiuoti galima, tuo tarpu iš turgelio į Akropolį/Lidl - ne.
Manau, kad čia dar ne viskas, nes taip palikta tikrai nebus, dar reikia pertvarkyti ir išvažiavimą iš Lidl. Sankryža ties išvažiavimu iš Lidl/Akropolio kol kas atrodo tikrai chaotiškai.
Rekonstruota sankryža ties Akropoliu. Su perėjų ženklais ryškiai persistengta, manau šviesoforo nemato ir vairuotojai.
Manau, kad šiam šviesoforui fazę nesunkiai gali įjungti ir atgal važiuojantis automobilis, pavyzdžiui, kad ir matomas dešinėje pusėje apačioje, nes vietos ten tikrai nedaug.
Čia yra klaida. Nors ir nesimato, bet viršuje esantis šviesoforas skirtas rodyti posūkį į kairę yra be rodyklės, esantis salelėje - su...
Čia šviesoforo salelėje iš viso nesimato. O viršutinis, akivaizdu, be rodyklės.
Apie šių metų planus. Bet planų būdavo kiekvienais metais, o realizuodavo tik nedidelę dalį jų. Kažin kaip bus šiais metais....
Šiemet pirmą kartą numatome kapitaliai suremontuoti gatves, jas rekonstruoti ir tiesti naujas.
Šiemet pirksime gatvių techninės būklės audito ir monitoringo paslaugą. Bus įvertinta visų Šiaulių gatvių būklė, tvarkymo galimybės bei kaina.
Pernai didelė Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų dalis skirta Dvaro g. rekonstrukcijai, taip pat pradėti Architektų g. kapitalinio remonto projektavimo darbai.
Šią savaitę miesto Taryba tvirtins 2016 m. gatvių tiesimo, remonto, priežiūros ir plėtros programą, pagal kurią bus paskirstoma 2 287 300 Eur.
Planuojame neatidėliotinai kapitaliai suremontuoti Pramonės g. tarp Serbentų ir Bačiūnų g.
Tilžės ir Pakruojo g. sankryžoje eismas bus reguliuojamas šviesoforu. Taip pat bus suprojektuota Lyros ir Gardino g. sankryžos rekonstrukcija, projektuojama šviesoforų reguliavimo Statybininkų ir Tilžės g. sankryžoje rekonstrukcija.
Saugias perėjas rengti pradėsime nuo perėjų vienoje intensyviausių miesto transporto arterijų – Vytauto g..
Buvo padaryta, bet apie darbus toje atkarpoje nėra jokių žinių, tuo tarpu į priešingą pusę link Serbentų g., gatvės projektas jau turėtų būti parengtas, 2014 m. buvo projekto pristatymas savivaldybėje. Todėl toks variantas žymiai realesnis, ir, manau, tikrai naudingesnis.
Ačiū už informaciją.
Turėtų būti laisvesnė Išradėjų - Pramonės g. sankryža
Šiauliuose įsižiebė dar vienas šviesoforas. Praėjusių metų spalio mėnesį bendrovės „Gatvių apšvietimas“ Gamybinio-techninio skyriaus viršininko pavaduotojas investicijoms ir plėtrai Tomas Petreikis naujienų portalą Etaplius.lt informavo, kad šioje vietoje šviesoforas planuojamas dėl „Lidl“ statybų.
Naujas šviesoforas, dviejų jau esančių tarpe, turėjo atsirasti dėl kilusių prekybos centrų nesutarimų bei saugaus eismo komisijos rekomendacijų. „Akropolio“ valdytojai baiminosi, kad greta atsiradus prekybos centrui, ženkliai išaugs automobilių srautai ir gali kilti konfliktinės situacijos“, – prekybininkų susirūpinimą tuomet aiškino Saugaus eismo komisijos pirmininkas R. Kančauskas..
Šeip (dalyje tarp aukštabalio ir baltų gatvės) visos komunikacijos ir perkasimai - žemės sutankinimas buvo padarytas tiesiant aplinkelį, taip pat manau kad toje vietoje ir būtų numatytas žiedas su serbentų gatvės atkarpos susijungimu į baltų gatvę. Dar ir dabar matosi padaryti darbai nors ir žemė žole apžėlė. Taip kad greičiausia padaroma atkarpa iš aplink Šiaulius esančių naujų atkarpų butų ši. Atvaizdas
Buvo padaryta, bet apie darbus toje atkarpoje nėra jokių žinių, tuo tarpu į priešingą pusę link Serbentų g., gatvės projektas jau turėtų būti parengtas, 2014 m. buvo projekto pristatymas savivaldybėje. Todėl toks variantas žymiai realesnis, ir, manau, tikrai naudingesnis.
Savivaldybė paviešino kai kuriuos vis dar projektuojamos Baltų ir Pramonės gatvių jungties brėžinius. Iš jų galima susidaryti vaizdą kaip atrodys naujoji gatvė.
(Paspaudus ant brėžinių jie padidės)
Planas
Žiedas ties Baltų ir Aukštabalio gatvių susikirtimu.
Beveik 90 laipsnių posūkis ir susijungimas su anksčiau nutiesta Serbentų g. atkarpa. Jei atkreipsite dėmesį pamatysite, kad ten kur baigiasi naujoji gatvės atkarpa, kartu baigiasi ir dviračių takai. O senoje dalyje jokių takų nėra . Tiesiog fantastiškai suprojektuota. Na, bet kas čia nuostabaus, juk čia Lietuva .
Šiaulių miesto gatvių, kelių jungčių tarp aplinkkelių ir miesto rajonų nutiesimo ir modernizavimo III etapas
Šiaulių rajono savivaldybės administracija informuoja, kad rengiami objektų „ Aukštabalio g. įrengimo nuo Baltų g. iki Serbentų g. ir Serbentų g. nuo Aukštabalio g. iki esamos Serbentų g., Šiaulių mieste“ ir “Tauro g. tęsinio įsijungimas į žiedinę sankryžą“ statybos projektai. Statybvietės adresas – Šiaulių r. sav., Aukštabalio g., Išradėjų g., Baltų g., Tauro g., Serbentų g., Šiaulių mieste.
Įgyvendinant I statybos etapą numatoma: įrengti dviejų eismo juostų žiedinę sankryžą, kuri sujungs Baltų g., Išradėjų g., Aukštabalio g. bei Tauro g. Įrengti B2 kategorijos Aukštabalio g. nuo žiedinės sankryžos iki Serbentų g. apie 1900 m. ilgio, dviejų eismo juostų 8 m pločio važiuojamąja dalimi bei 2,5 m pločio pėsčiųjų-dviračių taku (dešinėje) su asfalto danga. Ir įrengti B1 kategorijos Serbentų g. tęsinį iki Aukštabalio g. apie 420 m ilgio, keturių eismo juostų po dvi eismo juostas (važiuojamoji dalis 8 m) kiekviena kryptimi su 3,5 m pločio skiriamąja juosta m. bei 2,5 m pločio pėsčiųjų-dviračių takais su asfalto danga. Sankryžą bei gatves numatyta apšviesti.
Įgyvendinant II statybos etapą numatyta įrengti D1 kategorijos Tauro g. tęsinį iki žiedinės sankryžos, kuri bus įrengta I statybos etape. Gatvės numatoma dviejų eismo juostų, važiuojamosios dalies plotis 6 m, 1,5 m pločio šaligatviu (dešinėje). Gatvę numatyta apšviesti.
Planuojama statybos pradžia - pabaiga – 2016-2020 m.
Susipažinti su projektu galima darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. Šiaulių miesto savivaldybės administracijoje skelbimų lentoje, Vasario 16-osios g. 62,LT-76295 Šiauliai.
Viešasis susirinkimas įvyks 2014 m. rugpjūčio mėn. 13 d. 10-00 val. Šiaulių m. savivaldybės tarybos posėdžių salėje (Vasario 16-osios g. 62, Šiauliai, 1a., 116 kab.)
Šeip (dalyje tarp aukštabalio ir baltų gatvės) visos komunikacijos ir perkasimai - žemės sutankinimas buvo padarytas tiesiant aplinkelį, taip pat manau kad toje vietoje ir būtų numatytas žiedas su serbentų gatvės atkarpos susijungimu į baltų gatvę. Dar ir dabar matosi padaryti darbai nors ir žemė žole apžėlė. Taip kad greičiausia padaroma atkarpa iš aplink Šiaulius esančių naujų atkarpų butų ši.
Turi omenyje A9/A18 Bertužių sankryžos jungtį su pramoniniu parku ir Zokniais ? Neįmanoma, neišpirkta žemė, neparengtas projektas.
Vienintelis galimas variantas yra Serbentų/Pramonės g. jungtis su Baltų/Išradėju g., nes ji buvo projektuojama. Ten būtų įrengtas ir žiedas. Kitų variantų nežinau.
Gaila, kad kartu neplanuojama nutiesti ir Aukštabalio g. į vakarus nuo Baltų g. link Tilžės g. Tai būtų puikus variantas, bet...
O dėl žiedų, jų tikrai reikėtų ne vienoje vietoje.
Gal pagaliau sujungs aukštabalio su baltų ir padarys žieduką (nežinau kodėl bet Šiauliai prieš žiedus nusistatę, o daug kur pagelbėtu? Bet manau čia bus aplinkelio šiaurine dalis.
Įdomu apie kokių magistralinių gatvių tiesimą eina kalba, ir kiek tai realistiška.
Pusė milijono eurų – į duobes keliuose
Šiemet Šiaulių miesto savivaldybės biudžete miesto gatvių duobių taisymui planuojama skirti pusę milijono eurų. Be to, žadama išasfaltuoti keturias gatves ir atlikti kapitalinį gatvių remontą maždaug du kilometrus siekiančioje gatvių atkarpoje.
Naujos gatvės – individualių namų kvartaluose
Gatves planuojama įrengti individualių namų kvartaluose. Remiantis Savivaldybės planais, asfaltas bus nutiestas žvyruotuose Žiemgalių, Kalniškių, Ginkūnų ir Padirsių gatvėse. Pastarąją gatvę Savivaldybė planavo rekonstruoti dar 2010 metais, bet dėl vienokių ar kitokių priežasčių ji taip ir liko žvyruota.
Be to, šiemet Šiauliuose planuojama suprojektuoti ir nutiesti naujas magistralines gatves, įrengti, rekonstruoti, remontuoti susisiekimo komunikacijas, įrengti autobusų apsisukimo žiedus, dviračių takus ir įvažas. Taip pat žadama baigti ir daug diskusijų tebekeliančios Dvaro gatvės rekonstrukciją, tęsti miesto gatvių bei šaligatvių kapitalinį remontą.
Prašomų lėšų gali negauti?
Savivaldybės atstovai pripažįsta, kad lėšų poreikis gatvių ir kelių priežiūrai yra gerokai didesnis už joms planuojamas išlaidas. Dėl nepakankamo finansavimo iš Savivaldybės biudžeto, investicinių projektų gatvių tiesimui, remontui paraiškos, teikiamos Lietuvos automobilių kelių direkcijai, vertinamos mažesniu balų skaičiumi, todėl kyla grėsmė gauti mažesnį finansavimą iš Kelių priežiūros ir plėtros programos nei galėtume gauti. Dėl šios priežasties gatvių, aikščių, takų modernizavimas ir atnaujinimas vyksta nepakankamai sparčiai. 500 000 Eur suma planuojama miesto gatvių duobių taisymui. Anksčiau priemonė finansuota Kelių priežiūros programos lėšomis.
Komentuoti: