Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Xedos
    replied
    Sankryža nuo centro pusės.



    Kairėje pusėje matosi naujas stulpas. Spėju ten stovės naujas šviesoforas.







    Komentuoti:


  • Xedos
    replied


    Sprendžiant iš šių stulpų, šviesoforai bus įrengiami tikrai pagal naująjį standartą.





    Platinama Vilniaus g.



    Paskutinis taisė Xedos; 2015.07.18, 17:21.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Rekonstruojama Vilniaus ir Serbentų g.

    Nuo Aleksandrijos.



    Nėra šviesoforų.



    Niekur.....



    Sprendžiant iš naujai pastatų stulpų vietų, sankryžoje bus įrengiami šviesoforai pagal naująjį standartą.



    Platinama atkarpa link Pabalių turgaus.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pagaliau pabaigs tvarkyti pėsčiųjų taką šalia dviračių tako, tarp Tilžės/ J. Jablonskio/Aukštabalio g. sankryžos ir Rasos g.











    Komentuoti:


  • Xedos
    replied










    Likusi atkarpa kol kas nebus liečiama.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Prasidėjo Dvaro g. tarp Vytauto g. ir Aušros al. rekonstrukcija.









    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Senokai žadėti Dvaro gatvės rekonstrukcijos darbai pajudėjo

    Viena svarbiausių miesto gatvių pagaliau sulauks remonto. Per metus planuojama sutvarkyti 600 metrų ilgio Dvaro gatvės atkarpą. Jau kitąmet čia bus įrengtos automobilių stovėjimo vietos, pasodinti nauji medeliai ir atnaujintas vamzdynas. Tačiau kol vyks darbai, vairuotojams teks pakentėti sudėtingesnes eismo sąlygas – kol vyks darbai, gatvės atkarpa bus uždaryta.

    Dvaro gatvėje jau triūsia darbininkai – išardomos grindinio plytelės, pjaunami medžiai. Eismas šioje gatvės atkarpoje tarp Vytauto ir Vilniaus gatvių – uždarytas. Aplinkinių daugiabučių gyventojai neturi kur statyti mašinų, jiems draudžiama įvažiuoti į namų kiemus. Tačiau miesto savivaldybės atstovai tvirtina, kad tai – laikini nepatogumai, nes jau visai netrukus miestiečiai džiaugsis ne tik gražia aplinka, bet ir 85 erdviomis mašinų statymo vietomis:

    „Darbus vykdys etapais. Pirmas etapas – atkarpa tarp Vytauto ir Vilniaus gatvių. Antras etapas – tarp Vilniaus ir Aušros alėjos“, – vardija Giedrė Mendoza-Herrera, Šiaulių m. savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja.

    Leidimai atlikti darbus šioje gatvėje gauti jau birželio pradžioje, tad miesto savivaldybė tikisi, kad darbų rangovas – bendrovė „Šiaulių plentas“ visus numatytus darbus 570 metrų ilgio atkarpoje atliks iki kitų metų rugpjūčio mėnesio. Visą šį laikotarpį eismas gatvėje bus ribojamas, apie tai gyventojai bus informuojami iš anksto. Miesto infrastruktūros skyriaus specialistai tikina, kad Dvaro gatvėje bus iškirsta beveik 100 medžių, tačiau atsodinta – tik kiek daugiau nei pusšimtis. Važiuojamoji gatvės dalis susiaurės ir sieks vos pusseptinto metro, tai yra beveik 3 metrais mažiau nei dabar.

    Dvaro gatvės atkarpą tarp Vytauto gatvės ir Aušros alėjos darbų rangovas įsipareigojo atlikti už maždaug pustrečio tūkstančio eurų. Lėšas gatvės remontui skyrė Lietuvos Kelių direkcija pagal Kelių priežiūros programą.
    http://etaplius.lt/senokai-zadeti-dv...rbai-pajudejo/

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Išbraukus Draugystės prospektą – papildomos gatvės remontuojamų sąraše

    „Taisomų ir remontuojamų gatvių sąraše keičiama viena gatvė, tai yra Draugystės prospektas, kuris greičiausiai papuls į kvartalinės renovacijos projektą ir bus tvarkoma jo metu. O vietoj Draugystės prospekto atsiranda Tilžės gatvės dalis nuo Vytauto gatvės iki Vilniaus gatvės ir Trakų gatvės dalis nuo Šalkausio iki Ežero gatvės. Tai yra Trakų gatvė bus pilnai sutvarkyta. Trakų gatvės būtinumas tvarkyti aiškus jau seniai, planavome ją pabaigti tvarkyti iki galo. Tilžės gatvės atkarpa taip pat pakankamai bloga, ji yra reprezentacinė mūsų miesto vieta. Manau, logiška, kad pasirinktos šios vietos“, – sako Šiaulių miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjo pavaduotojas Andrius Androsovas.

    Gatvės bus tvarkomos Kelių plėtros ir priežiūros lėšomis. Kokios tiksliai lėšos bus reikalingos minėtoms atkarpoms renovuoti paaiškės parengus projektus.
    http://etaplius.lt/isbraukus-draugys...uojamu-sarase/

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Architektų g. šalia Avitelos ir "Autodainų" įrengta pėsčiųjų perėja ir dar viena VT stotelė ("Pietinio" link), kol kas dar nėra ženklinimo. Ar tik neatsiras ten 50 km/h greitį žymintys ženklai...

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Ne tik kad ne pirmo būtinumo projektas, bet dar ir dėl nepaaiškinamų priežasčių ir aplaidžių praėjusios kadencijos savivaldybės sprendimų "surys" visas infrastruktūrai skirtas lėšas. Ne gi šiais metais visiškai nebus tvarkomos gatvės....

    Visas dėmesys Dvaro gatvei

    Dar vienas projektas, kuriam pakišo koją viešieji pirkimai, – Dvaro gatvės rekonstrukcija tarp Vytauto gatvės ir Aušros alėjos. Šio projekto vertė – 8,7 milijono litų. Sutartis jau įsigaliojo, darbai pradėti, tad kelio atgal nėra.

    „Miestas dėl kelių infrastruktūros yra atsidūręs keistoje situacijoje. Pagal dabartinę tvarką, lėšos turėtų būti skiriamos niekam kitam, kaip tik apmokėti Dvaro gatvės rekonstrukciją. Tačiau darbai yra neįtikėtinai brangūs. Nėra paaiškinimo, kodėl būtent ten buvo nukreiptos lėšos. Ši situacija nėra visiškai naudinga miestui. Iš tų pačių lėšų yra tvarkomos gatvės, lopomos duobės, o viskas numatyta Dvaro gatvei. Stengsimės, kad taip neatsitiktų“, – teigė meras.

    Darbai Dvaro gatvėje turi būti baigti 2016 m. rugsėjo 1 d.

    Anot mero, būtina stengtis sutvarkyti lėšas taip, kad pinigai, skirti Dvaro gatvei, taptų papildomomis lėšomis, kad miestui liktų lėšų visoms kitoms gatvėms tvarkyti.
    http://etaplius.lt/mero-pozicija-pre...a-grybauskaite

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Pasirodo štai kodėl šį pavasarį gatvėse netaisoma danga. O aš dar stebėjausi, kad jau kurį laiką niekas nelopo duobių . Neįtikėtinas aplaidumas.

    Dėl valdininkų aplaidumo Šiaulių gatvėse duobių daugėja kasdien

    Šiaulių gatvėse kiekvieną dieną daugėja duobių, bet jų niekas nelopo. Pasirodo, dėl to kaltas valdininkų nerangumas – nepratęstos sutartys su gatves prižiūrinčiomis įmonėmis.

    Pastaruosius dvejus metus Šiauliuose asfaltuotas gatves prižiūrėjo bendrovė „Šiaulių plentas“, o žvyruotas – įmonė „Limega“. Su abiem rangovais buvo pasirašytos dvejų metų sutartys su galimybe pratęsti dar metams. Šiaulių miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyrius likus dviem mėnesiams iki sutarties pabaigos buvo gavęs siūlymą pratęsti jas dar metams, bet nesutiko.

    Rangovams buvo išsiųsti pasiūlymai dirbti, kol įvyks viešasis konkursas. Jis taip ir nebuvo paskelbtas, o sutarčių galiojimo laikas baigėsi. Supratęs, kad dėl savo nerangumo prisivirė košės, Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjas Arūnas Adomaitis suskubo siūlyti vadovautis senosiomis sutartimis – dirbti dar metus. Bet savivaldybės teisininkai išaiškino, kad toks posūkis prieštarautų įstatymams. Dar bandyta kreiptis į teismą, bet šis atsakė, kad tai ne jo, o tiktai užsakovo ir rangovų reikalas.

    Po savivaldos rinkimų miesto valdymą perėmė politikos naujokai. Todėl atsirado spėlionių, kad tokia padėtis – įtaką praradusių buvusiųjų kerštas: norima sudaryti įspūdį, jog naujokams netgi duobes užlopyti pernelyg sunku. Kai kas įtarinėjo, kad valdininkai tiesiog laukė atlygio už sutarčių pratęsimą.

    Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjas A.Adomaitis iš pradžių tikino, kad kebeknė kilo dėl savivaldybės teisininkų neapsižiūrėjimo. Bet vėliau valdininkas pripažino, kad kaltas jo vadovaujamas skyrius, nes jam niekas nekliudė paskelbti viešojo konkurso.

    Bandė apsiginti melu

    A.Adomaitis sakė, kad su buvusiais rangovais yra pasirašytos laikinosios sutartys, tad miestas neliks be priežiūros: „Ruošiamės konkursui, per kurį rangovą rinksimės nebe dvejiems, o trejiems metams – pasimokėme.“ Bet paaiškėjo, kad valdininkas vėl apsimelavo. „Apie siūlymą pasirašyti laikinąsias sutartis esu girdėjęs, bet mes nieko nepasirašėme. Gatvėse nedirbame jau beveik du mėnesius“, – stebėjosi bendrovės „Šiaulių plentas“ generalinis direktorius Juozas Aleksa.

    Gatvių priežiūrai savivaldybė šiemet numačiusi išleisti apie 0,8 mln. eurų.
    http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...ja-kasdien.htm
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.24, 12:04.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Reikia tikėtis, kad naujai išrinktai savivaldybei pavyks tvarkytis geriau ir bent panaudoti LAKD skiriamas lėšas. Blogiau turbūt jau nebegali būti. Tikiuosi .

    Kuriame Lietuvos mieste prasčiausios gatvės?

    Ar tikrai iš šalies didmiesčių prasčiausios gatvės yra Kaune? Skaičiai rodo kitaip: apsileidėlių vardas turėtų atitekti Šiauliams. Šiauliai yra panašesni ne į didmiestį, o į miesto tipo gyvenvietę – asfalto danga padengta vos 53,13 proc. kelių (187 iš 352 km). Likusios gatvės yra žvyruotos (31,53 proc.) ar išvis niekuo nepadengtos (15,34 proc.).

    Rūpinosi tik popieriuje

    Tragiška Šiaulių padėtis pernelyg nestebina, nes pastarąjį penkmetį miesto vadovai švaistėsi milijonais pirkdami abejotinos būtinybės projektų galimybių studijas, o investicijas į infrastruktūrą pamiršo.

    Šiaulių miesto taryba dar 2008 metais patvirtino žvyruotų gatvių asfaltavimo programą, pagal kurią užsimota asfaltuoti 26 gatves. Įsipareigojimai buvo pamiršti išsyk – miesto biudžete šiai programai pinigų nenumatyta. Per septynerius metus savivaldybės lėšomis buvo išasfaltuota Liepų gatvė ir pora atkarpų Paitaičių ir J.Žemaičio gatvėse. Iš miesto biudžeto buvo tik patrupinama pinigų duobėms daugiabučių kiemuose palopyti, o investicijos į plėtrą pamirštos.

    Pinigų pakako kelionėms

    Negana to, šiauliečiai pernai sugebėjo nepanaudoti ir LAKD skirtų pinigų – nepanaudotos Dvaro gatvei, P.Lukšio ir Dvaro gatvių sankryžai ir Stumbro gatvei gautos lėšos. Todėl teko sugrąžinti per 230 tūkstančių eurų.

    Prieš kelerius metus Šiauliai jau buvo gavę pylos iš sostinės, kad nesirūpina miestiečių saugumu. 2012 metais mieste buvo įrengta apšviestų saugumo salelių, bet savivaldybės vadovai paskubėjo tuo girtis – tam pinigų irgi skyrė LAKD.

    Įrengti vieną saugumo salelę nekainuoja nė 2000 eurų, bet Šiaulių valdininkams tai buvo pernelyg dideli pinigai. Užtat kelionėms po užsienį negailėta – tais pačiais metais išvykoms į egzotiškus kraštus nepagailėta per 30 tūkstančių eurų.
    http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...ios-gatves.htm

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Darbai turėtų prasidėti 2016 m. Kalba eina apie žiedinę sankryžą Baltų/Išradėjų/Aukštabalio g. sankirtoje ir jungtį tarp Baltų/Išradėjų g. ir Serbentų g.

    Per artimiausius dvejus metus Šiauliuose turėtų atsirasti žiedinė sankryža. Ji numatyta Aukštabalio ir Baltų gatvių sankirtoje. Jau patvirtintas ir pirmojo statybų etapo techninis projektas. Skaičiuojamoji pirmojo etapo kaina – daugiau, nei 6 milijonai eurų. Tokią milžinišką sumą Šiauliai turėtų gauti iš Europos Sąjungos.
    http://etaplius.lt/administracijos-d...monto-projekta

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Prieš tai maniau, kad galbūt per daug kritiškai žiūrių į Šiaulių savivaldybę ir jos veiklą. Tačiau vėl išaiškėjo eilinė situacija, kuri rodo, kad savivaldybė nesugeba efektyviai vykdyti projektų ir panaudoti lėšas, kurios jai padedamos ant lekštutės.

    Taip pat, straipsnyje kalbama, kad vis dar nėra aišku kiek lėšų savivaldybė gaus iš kelių direkcijos, nors dar gruodžio pradžioje buvo kalbama, kad suma sieks apie 2,2 mln. eurų/7,5 mln. litų.

    Kažin ar po rinkimų situacija bent kiek nors pasisuks į gerą...

    Gatvių lopymui gavo per daug pinigų?

    Kasmet Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos skirsto Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšas vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, remontuoti, prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti savivaldybėse. Pernai Šiaulių miestui buvo numatyta skirti 1 mln. 775 tūkst. Eur, bet visų lėšų Savivaldybė panaudoti nesugebėjo – buvo įsisavinta 125 695 Eur mažiau.

    Automobilių kelių direkcijos Vietinių kelių skyriaus vedėjo patarėja Neringa Kryževičienė „Šiauliai plius“ teigė, kad biudžete numatytos lėšos pervedamos tik tada, kai įvykdyti darbai pagrindžiami dokumentais. Kadangi pagal projektą visi numatyti darbai Šiaulių miesto gatvėse nebuvo atlikti, lėšos sumokėtos nebuvo. Jos atiduotos tiems, kuriems jų reikėjo labiau, kuriems lėšų numatytiems ir atliktiems darbams pritrūko. Pasak N. Kryževičienės, direkcijoje teigiama, kad Šiaulių miesto savivaldybė neatliko namų darbų. Palyginti su kitomis šalies Savivaldybėmis, tokie atvejai pasitaiko labai retai, mat visi suskuba skiriamas biudžeto lėšas panaudoti laiku.

    Peržiūrėjusi dokumentus, pašnekovė įvardijo, kad Šiauliuose lėšos nepervestos už neatliktus kelių remonto darbus trijose vietose – Dvaro g. ruože nuo Vytauto g. iki Aušros al., Stumbro g. ruožui tiesti nuo Dvaro g. iki Tilžės g. ir žiedinei sankryžai įrengti Dvaro g. – P. Lukšio g. sankryžoje.
    Visas straipsnis: http://www.delfi.lt/auto/laisva-pava....d?id=67231294
    Paskutinis taisė Xedos; 2015.02.22, 16:46.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Nesu tikras ar "ambicingu" reikia vadinti lyginimąsi su "didžiaisiais" miestais. Ar Šiauliai toks miestas? Ar gyventojų skaičius didėja? Pats laikas spręsti esamos struktūros optimizavimo klausimą, kad netolimoje ateityje nepritrūktų lėšų jos išlaikymui, o ne plėtrą ypač su tokiais objektais kaip tuneliai.
    Ambicingumas ir lyginimasis su didžiaisiais miestais neturi nieko bendro.

    Turint galvoje, kad Šiauliuose, neskaitant dviejų dviračių takų ir Baltų g., pastaruoju metu nebuvo vykdomi jokie infrastruktūros plėtros projektai, tunelį, tarp Ežero ir Išradėjų gatvių, tikrai galima vadinti ambicingu projektu, kuris kainuotų milijonus. Ar jo tikrai reikia čia jau kitas klausimas......

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Ambicingi projektai. Galėjo užsibrėžti ir dar ambicingesnius uždavinius, jei projektus žada įgyvendinti per 25 metus. Kad tik neatsitiktų taip, kad visi šie projektai taip ir liks tik popieriuose.


    http://etaplius.lt/per-25-erius-metu...infrastruktura
    Nesu tikras ar "ambicingu" reikia vadinti lyginimąsi su "didžiaisiais" miestais. Ar Šiauliai toks miestas? Ar gyventojų skaičius didėja? Pats laikas spręsti esamos struktūros optimizavimo klausimą, kad netolimoje ateityje nepritrūktų lėšų jos išlaikymui, o ne plėtrą ypač su tokiais objektais kaip tuneliai.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Ambicingi projektai. Galėjo užsibrėžti ir dar ambicingesnius uždavinius, jei projektus žada įgyvendinti per 25 metus. Kad tik neatsitiktų taip, kad visi šie projektai taip ir liks tik popieriuose.

    Per 25-erius metus planuoja iš pagrindų pakeisti kelių infrastruktūrą

    Šiauliuose rengiamas Transporto organizavimo Šiauliuose specialusis planas. Saugaus eismo komisija – miesto vadovai, įmonių atstovai, kiti specialistai – sprendžia, kaip miesto gatvių infrastruktūra turėtų pasikeisti per ateinančius du dešimtmečius.

    Bene daugiausia atgarsių ir ginčų sulaukia svarbiausia idėja – sumažinti transporto eismą centrinėje miesto dalyje. Didžiulės automobilių spūstys, nuolat burzgiantys autobusai teršia orą, miestiečius vargina triukšmas.

    Miesto vadovai tikina, kad eismo srautus mažins nukreipdami automobilius kitomis gatvėmis. Taip užterštumo problemą esą sprendžia didieji pasaulio miestai.

    Transporto organizavimo specialiajame plane numatyta ir daugiau pokyčių – pavyzdžiui: įrengti automobilių tunelį, kuris jungtų Išradėjų ir Ežero gatves. Taip pat pietinėje miesto dalyje planuojama įrengti aplinkkelį, kuris prasidėtų nuo Vilniaus gatvės ir tęstųsi iki aplinkkelio, esančio netoli Aukštelkės gyvenvietės.

    Visus darbus planuojama atlikti už europines lėšas, taip pat prisidės miesto savivaldybė ir Lietuvos automobilių kelių direkcija. Kol kas neaišku kiek kainuos transporto organizavimo darbai.
    http://etaplius.lt/per-25-erius-metu...infrastruktura

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Įdomu kas bus nuveikta su šiomis papildomomis lėšomis. Jei, žinoma, toks 2015-ųjų biudžetas ir bus patvirtintas.

    Šiaulių miesto savivaldybėje vykusiame R. Sinkevičiaus ir miesto valdžios susitikime buvo paliestas lėšų, skiriamų miesto kelių palaikymui ir remontui klausimas.

    „2013 metais Šiaulių savivaldybė kelių priežiūrai iš centralizuotų fondų gavo 4 milijonus 381 tūkstantį litų. 2014 metais – 5 milijonus 397 tūkstančius, o projektuojame, kad 2015 metais ši suma sieks 7,5 milijono litų. Tad skiriamų lėšų augimas lyginant 2013 metus su 2015 metais yra beveik dvigubas“, - apie lėšas skiriamas Šiaulių miesto kelių tvarkymui kalbėjo R. Sinkevičius.
    http://snaujienos.lt/naujienos/miest...voje-nesibaig-

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Temų atskyrimas

    Sukurta atskira tema Dviračių takai Šiauliuose
    Pranešimai apie troleibusus perkelti į temą Šiaulių viešasis transportas

    Ačiū nariui Xedos už pasiūlymus ir už pranešimus apie Šiaulius

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Tai, kad šioje perėjoje Pramonės g. įrengė salelę tikrai puiku. Aš dar norėjau savivaldybei papriekaištauti kodėl niekaip nesugebama įrengti salelės Vytauto g. prie Šiaulių universiteto. Kol neperskaičiau, kad perėja buvo rekonstruota už verslo lėšas . Na, jei savivaldybė nesugeba įrengti net salelės, tada ko dar galima norėti....

    Beje, 15min.lt rašė, kad šiandien Vytauto g. perėjoje prie ŠU vėl buvo pertrenktas žmogus. Savivaldybės jau ne vieną kartą buvo prašoma ten įrengti salelę, įvyko ne viena nelaimė, bet prašymai atsimuša kaip į sieną...Dabar jau aišku kodėl - nėra pinigų net tam...

    Atnaujinta viena pavojingiausių mieste pėsčiųjų perėjų

    Mieste atnaujinta viena pavojingiausių nereguliuojama pėsčiųjų perėja Pramonės gatvėje. Įrengta, vadinamoji saugumo salelė, pastatyti nauji ryškūs kelio ženklai, perdažyta danga. Tokie darbai šįkart miestui nekainavo nė lito – šiauliečių saugumu pasirūpino verslo atstovai.

    Kaip sako miesto meras Justinas Sartauskas, toks verslo atstovų dėmesys buvo labai reikalingas, mat ši perėja – viena pavojingiausių Šiauliuose: aplink yra daug įmonių, netoliese įsikūrusi sporto mokykla, tad tiek pėsčiųjų, tiek automobilių srautas didžiulis.

    Pasak miesto mero, šiandien pristatyta atnaujinta perėja – jau penktoji, kurią Šiauliams modernizuoti padėjo verslininkai. Anot J. Sartausko, apskritai tiek Šiaulių savivaldybėje, tiek visoje šalyje vis daugiau dėmesio skiriama eismo saugumui užtikrinti.

    Tikimasi, kad toks nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų modernizavimas padės ženkliai sumažinti nelaimingų atsitikimų skaičių. Vien pernai Šiaulių mieste užregistruota beveik 40 eismo įvykių, kurių metu pėsčiųjų perėjose buvo sužeisti pėstieji. Visoje Lietuvoje per praėjusius metus tokių įvykių buvo gerokai per tūkstantį.

    http://etaplius.lt/atnaujinta-viena-...esciuju-pereju

    Komentuoti:

Working...
X