Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Jei ima vidutinę, tai matyt ir tiks vidutiniu oru. Pusę metų ar metus pabus 5% nudrožtas, po to bus 10 ar 15 % nudrožtas ir pasikeis vaizdelis. Tuo tarpu su VDV mažai keičiasi situacija ir per 10-20 metų.
    Kažkokie kosminiai nusidėvėjimai pas jus, ypač žinant jog pirmus keletą metų nusidėvėjimas iš viso bus nulinis, nes baterijoje yra integruotas nusidėvėjimo rezervas.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Na tai atvažiuosi, krovikliai užimti ir rūkysi. Pora papildomų valandų tokioj kelionėj gali lemti nakvynę už degalinės ir griūnančius sekančios dienos planus.
    Nu tai važiuosi, tau appsas parodys kad užimtumas didesnis negu įprastai, ir nukreips ten kur yra vietos.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
      Kažkokie kosminiai nusidėvėjimai pas jus, ypač žinant jog pirmus keletą metų nusidėvėjimas iš viso bus nulinis, nes baterijoje yra integruotas nusidėvėjimo rezervas.
      Važinėjimas šviežiu iš gamyklos elektromobiliu yra ganėtinai nedidelė eksploatacijos dalis. Diskutuojant apie kelionių realumą reiktų žiūrėt ir kaip važiuoja po 5 ar 10 metų nubėgęs 100 ar 200 tūkstančių kilometrų.

      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
      Nu tai važiuosi, tau appsas parodys kad užimtumas didesnis negu įprastai, ir nukreips ten kur yra vietos.
      Išsukinėt iš greitkelio ir ieškot kitos stotelės bei po to grįžt taip pat užtruks. O važiuojant su minimaliu rezervu nuvažiuot iki sekančios greitkelyje gali ir nebeužtekt.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Važinėjimas šviežiu iš gamyklos elektromobiliu yra ganėtinai nedidelė eksploatacijos dalis. Diskutuojant apie kelionių realumą reiktų žiūrėt ir kaip važiuoja po 5 ar 10 metų nubėgęs 100 ar 200 tūkstančių kilometrų.
        Žiūrint iš Teslų, tai matau internete pavyzdžių su 25% degradacija po 250 000 km. Yra ir 12% po 210 000 km. Laisvai dar gali važiuoti.

        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Išsukinėt iš greitkelio ir ieškot kitos stotelės bei po to grįžt taip pat užtruks. O važiuojant su minimaliu rezervu nuvažiuot iki sekančios greitkelyje gali ir nebeužtekt.
        Mes vis dar apie tą programėlę kalbame (kuri žino kurias stoteles pasieksi), ar tu planuoji popieriniame žemėlapyje ieškoti stotelių?

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
          Žiūrint iš Teslų, tai matau internete pavyzdžių su 25% degradacija po 250 000 km. Yra ir 12% po 210 000 km. Laisvai dar gali važiuoti.
          Važiuot galima ir su 50% degradacija. Tiesiog skirsis nuvažiuojamas atstumas ir jautrumas temperatūrai.

          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
          Mes vis dar apie tą programėlę kalbame (kuri žino kurias stoteles pasieksi), ar tu planuoji popieriniame žemėlapyje ieškoti stotelių?
          Taip. Gali žinot, kad pasieksi stotelę dėl kurios kelionės trukmė prailgės valanda ar daugiau. Dėl stotelės vietos, jos spartos, užimtumo ir t.t.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Taip. Gali žinot, kad pasieksi stotelę dėl kurios kelionės trukmė prailgės valanda ar daugiau. Dėl stotelės vietos, jos spartos, užimtumo ir t.t.
            Nu tai belieka tau melstis kad iki kol visus suvarys į elektromobilius, pastatys tokią stotelę kad visiems užtektų

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              Nu tai belieka tau melstis kad iki kol visus suvarys į elektromobilius, pastatys tokią stotelę kad visiems užtektų
              Ir šalia atskirą elektrinę vien tik pilnu greičiu pakraut 100 tešlų? Daugiau vilties dėčiau į baterijų tobulėjimą, kad užtektų pasikraut daug rečiau.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Ir šalia atskirą elektrinę vien tik pilnu greičiu pakraut 100 tešlų? Daugiau vilties dėčiau į baterijų tobulėjimą, kad užtektų pasikraut daug rečiau.
                Na aš tiesiog važinėsiu ir krausiu pakeliui esančiose stotelėse be problemų kaip visi, bet kadangi tau jos visos visada pilnos tai tau teks palaukti kilnojamų branduolinių reaktorių.

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                  Na aš tiesiog važinėsiu ir krausiu pakeliui esančiose stotelėse be problemų kaip visi, bet kadangi tau jos visos visada pilnos tai tau teks palaukti kilnojamų branduolinių reaktorių.
                  Nu nereikia šiaudinių baidyklių. Nesakiau, kad visada pilnos. Sakiau, kad per ilgą kelionę yra nemaža tikimybė užsiraut ant pilnos ir tada gali sugriūt visas kelionės planas.

                  Šiaip bus įdomu pažiūrėt kaip vyktų krovimasis su +/- dabartinėm technologijom kai „visi“ pradės krautis.

                  Dėl „be problemų“ tai teko girdėt nemažai istorijų kaip tai viena tai kita stotelė neveikia. Ir ne tik internetuose, bet ir iš pirmų lūpų. Aišku ateityje gal tų problemų mažės.

                  Comment


                    Turiu po ofiso langais stotelę su 4 vietom. Kaip min 2 jų užimtos būna Sparko kibirais. Tai pastoviai matau, atvažiuoja žmonės, pasižiūri į sparkus kabančius su 96 proc ir išvažiuoja. Man smalsu ką operatorius apie tai galvoja, nes biznis tai švelniai tariant keistokas.
                    *censored*

                    Comment


                      Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                      Turiu po ofiso langais stotelę su 4 vietom. Kaip min 2 jų užimtos būna Sparko kibirais. Tai pastoviai matau, atvažiuoja žmonės, pasižiūri į sparkus kabančius su 96 proc ir išvažiuoja. Man smalsu ką operatorius apie tai galvoja, nes biznis tai švelniai tariant keistokas.
                      FB EV groups'e Igničio atstovas be detalių sakė kažką darys

                      Comment


                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                        Kažkokie kosminiai nusidėvėjimai pas jus, ypač žinant jog pirmus keletą metų nusidėvėjimas iš viso bus nulinis, nes baterijoje yra integruotas nusidėvėjimo rezervas.
                        Nėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.

                        Comment


                          Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                          Nėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.
                          Kažkuriose Tešlose buvo rezervs. Kurį už papildomus pinigus galėjai atsirakinti ir naudoti čia ir dabar aukodamas ilgaamžiškumas. Pamenu per kažkokią katastrofą evakuacijai buvo nemokamai įjungę.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kažkuriose Tešlose buvo rezervs. Kurį už papildomus pinigus galėjai atsirakinti ir naudoti čia ir dabar aukodamas ilgaamžiškumas. Pamenu per kažkokią katastrofą evakuacijai buvo nemokamai įjungę.
                            tiesa, bet ten specifiniams pereinamiesiems modeliams, ID3 pure irgi berods turi top buferį. Bet kokiu atveju ilgoj kelionėj jie veikia identiškai neapribotai versijai, nes DC nekrauni pilno.

                            Comment


                              Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                              Nėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.
                              Aš va iš šito sprendžiau
                              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240304_223920.png
Views:	408
Size:	6,0 kB
ID:	2115280
                              ioniq 6 kaip pvz.

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                Aš va iš šito sprendžiau
                                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240304_223920.png
Views:	408
Size:	6,0 kB
ID:	2115280
                                ioniq 6 kaip pvz.
                                čia turb9t atėmus top ir bottom buferius, bottom toks nelabai panaudojamas realiom sąlygom:
                                https://www.youtube.com/watch?v=YPCM...dex=15&t=1003s

                                top matosi kraunant:
                                https://www.youtube.com/watch?v=xQQ0...mUNF&index=116
                                ekrane rodo 100%, bet tikrovėj ~96,5%, Teslos top išskyrus soft locki'intus modelius visada tikras 100%, dauguma kitų turi bent kelis procentus paslėptus, tai teoriškai gali leist ateity, bet labai teoriškai

                                Comment


                                  Švedijoje buvo nemažai laikraščių straipsnių kad auga dėvėtų EV pasiūla ir kainos krenta greičiau nei VDV.

                                  Comment


                                    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                                    Švedijoje buvo nemažai laikraščių straipsnių kad auga dėvėtų EV pasiūla ir kainos krenta greičiau nei VDV.
                                    Savaime suprantama, nes VDV yra ilgaamžiskesnis daiktas, todėl ir kainą geriau išlaiko

                                    Comment


                                      Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                      FB EV groups'e Igničio atstovas be detalių sakė kažką darys
                                      aha, padarė vaizdelis šian - 3 sparkai ir kažkas su ev numeriais, bet nesikrauna
                                      *censored*

                                      Comment


                                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                        aha, padarė vaizdelis šian - 3 sparkai ir kažkas su ev numeriais, bet nesikrauna
                                        Pusiau valstybinė įstaiga, lauk padarymo po pusantrų metų

                                        Comment



                                          March 7 (Reuters)
                                          Battery electric vehicles will be, on average, cheaper to produce than a comparable internal combustion engine by 2027 thanks to new manufacturing methods that are lowering production costs, market research firm Gartner said on Thursday. Gartner expects production costs to drop considerably faster than the costs of batteries, which are the most expensive part of an EV and account for around 40% of the vehicle's price.
                                          Jau ne pirmą kartą skelbiama kad EV taps pigesni nei VDV. Dabar Gartner teigia kad tai įvyks 3 metų bėgyje.

                                          Paskutinis taisė DJ+; 2024.03.09, 08:21. Priežastis: skelbima ➡️ skelbiama

                                          Comment

                                          Working...
                                          X