Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Šiaip ABRP turi nustatymą įjungti kroviklių užimtumą ir realias oro sąlygas, tik už tai reikia susimokėti (lygtais kai kurie EV gamintojai turi šitą Premium dalyką integruotą į mašinos navigaciją). Taip pat pagal nutylėjimą šitas maršrutas buvo skaičiuotas su 5% akumuliatoriaus nusidėvėjimu, kurį irgi galima pakeisti pagal realią automobilio situaciją. Lygiai taip pat yra galimybė įvesti papildomą svorį. Tai „apie viską pagalvota“.
-
Tai viskas pagalvota. Bet koks gautųsi rezultatas visą tai įjungus? Nes kaip suprantu tamstos įmestas paskaičiavimas buvo nemokamas ir optimistinis.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Šiaip ABRP turi nustatymą įjungti kroviklių užimtumą ir realias oro sąlygas, tik už tai reikia susimokėti (lygtais kai kurie EV gamintojai turi šitą Premium dalyką integruotą į mašinos navigaciją). Taip pat pagal nutylėjimą šitas maršrutas buvo skaičiuotas su 5% akumuliatoriaus nusidėvėjimu, kurį irgi galima pakeisti pagal realią automobilio situaciją. Lygiai taip pat yra galimybė įvesti papildomą svorį. Tai „apie viską pagalvota“.
Ir šiaip, dėl kroviklio užimtumo, planuojant tokio dydžio kelionę, sakykim iš vakaro bus sunku nusimatyt ar kuris kroviklis pakeliui nebus užimtas pusės giminės važiuojančios iš baliaus sodyboje netoliese.
Comment
-
Nebuvo labai optimistinis, tik be gyvo oro (tik su sezoniniais vidurkiais, pvz. temp) ir tik su vairuotojo svoriu. Visa kita normaliai.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai viskas pagalvota. Bet koks gautųsi rezultatas visą tai įjungus? Nes kaip suprantu tamstos įmestas paskaičiavimas buvo nemokamas ir optimistinis.
Tu su šituo appsu važiuoji ir jis tau gyvai koreguoja maršrutą pagal užtimtumus.Parašė mantasm Rodyti pranešimąIr šiaip, dėl kroviklio užimtumo, planuojant tokio dydžio kelionę, sakykim iš vakaro bus sunku nusimatyt ar kuris kroviklis pakeliui nebus užimtas pusės giminės važiuojančios iš baliaus sodyboje netoliese.
Comment
-
Be gyvo oro ir su nenudrožta baterija. Vidurkiai labai savotiškas reikalas. Metų vidutinė temperatūra 10-15, bet gerą dalį metų reiks šildymo, kitą gerą dalį reiks kondicionieriaus. Nebent norisi visą dieną sėdėt šaltoj/karštoj mašinoj.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąNebuvo labai optimistinis, tik be gyvo oro (tik su sezoniniais vidurkiais, pvz. temp) ir tik su vairuotojo svoriu. Visa kita normaliai.
Ir tų koregavimų nematom šitam gražiam teoriniam vaizdelyje.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąTu su šituo appsu važiuoji ir jis tau gyvai koreguoja maršrutą pagal užtimtumus.
Comment
-
Nežinau kaip priėjai prie išvados, kad „vidutinė temperatūra“ reiškia kad tiesiog paima visų metų vidutinę temperatūrą. Be abejo įskaičiuoja kada reikia šildymo, kada reikia šaldymo. O ir skaičiuota su 5% nudrožtu akumu. Negi jau pamiršai du postus prieš?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Be gyvo oro ir su nenudrožta baterija. Vidurkiai labai savotiškas reikalas. Metų vidutinė temperatūra 10-15, bet gerą dalį metų reiks šildymo, kitą gerą dalį reiks kondicionieriaus. Nebent norisi visą dieną sėdėt šaltoj/karštoj mašinoj.
Jo, be gyvo kroviklių užimtumo čia tėra „gražus teorinis vaizdelis“Parašė mantasm Rodyti pranešimąIr tų koregavimų nematom šitam gražiam teoriniam vaizdelyje.
Gal dar kokių šiaudų rasi už kurių galėtum griebti, būtų smagu pasijuokti.
Comment
-
Jei ima vidutinę, tai matyt ir tiks vidutiniu oru. Pusę metų ar metus pabus 5% nudrožtas, po to bus 10 ar 15 % nudrožtas ir pasikeis vaizdelis. Tuo tarpu su VDV mažai keičiasi situacija ir per 10-20 metų.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąNežinau kaip priėjai prie išvados, kad „vidutinė temperatūra“ reiškia kad tiesiog paima visų metų vidutinę temperatūrą. Be abejo įskaičiuoja kada reikia šildymo, kada reikia šaldymo. O ir skaičiuota su 5% nudrožtu akumu. Negi jau pamiršai du postus prieš?
Na tai atvažiuosi, krovikliai užimti ir rūkysi. Pora papildomų valandų tokioj kelionėj gali lemti nakvynę už degalinės ir griūnančius sekančios dienos planus.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąJo, be gyvo kroviklių užimtumo čia tėra „gražus teorinis vaizdelis“
Gal dar kokių šiaudų rasi už kurių galėtum griebti, būtų smagu pasijuokti.
Comment
-
Kažkokie kosminiai nusidėvėjimai pas jus, ypač žinant jog pirmus keletą metų nusidėvėjimas iš viso bus nulinis, nes baterijoje yra integruotas nusidėvėjimo rezervas.Parašė mantasm Rodyti pranešimąJei ima vidutinę, tai matyt ir tiks vidutiniu oru. Pusę metų ar metus pabus 5% nudrožtas, po to bus 10 ar 15 % nudrožtas ir pasikeis vaizdelis. Tuo tarpu su VDV mažai keičiasi situacija ir per 10-20 metų.
Nu tai važiuosi, tau appsas parodys kad užimtumas didesnis negu įprastai, ir nukreips ten kur yra vietos.Parašė mantasm Rodyti pranešimąNa tai atvažiuosi, krovikliai užimti ir rūkysi. Pora papildomų valandų tokioj kelionėj gali lemti nakvynę už degalinės ir griūnančius sekančios dienos planus.
Comment
-
Važinėjimas šviežiu iš gamyklos elektromobiliu yra ganėtinai nedidelė eksploatacijos dalis. Diskutuojant apie kelionių realumą reiktų žiūrėt ir kaip važiuoja po 5 ar 10 metų nubėgęs 100 ar 200 tūkstančių kilometrų.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKažkokie kosminiai nusidėvėjimai pas jus, ypač žinant jog pirmus keletą metų nusidėvėjimas iš viso bus nulinis, nes baterijoje yra integruotas nusidėvėjimo rezervas.
Išsukinėt iš greitkelio ir ieškot kitos stotelės bei po to grįžt taip pat užtruks. O važiuojant su minimaliu rezervu nuvažiuot iki sekančios greitkelyje gali ir nebeužtekt.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąNu tai važiuosi, tau appsas parodys kad užimtumas didesnis negu įprastai, ir nukreips ten kur yra vietos.
- 1 patinka
Comment
-
Žiūrint iš Teslų, tai matau internete pavyzdžių su 25% degradacija po 250 000 km. Yra ir 12% po 210 000 km. Laisvai dar gali važiuoti.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Važinėjimas šviežiu iš gamyklos elektromobiliu yra ganėtinai nedidelė eksploatacijos dalis. Diskutuojant apie kelionių realumą reiktų žiūrėt ir kaip važiuoja po 5 ar 10 metų nubėgęs 100 ar 200 tūkstančių kilometrų.
Mes vis dar apie tą programėlę kalbame (kuri žino kurias stoteles pasieksi), ar tu planuoji popieriniame žemėlapyje ieškoti stotelių?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Išsukinėt iš greitkelio ir ieškot kitos stotelės bei po to grįžt taip pat užtruks. O važiuojant su minimaliu rezervu nuvažiuot iki sekančios greitkelyje gali ir nebeužtekt.
Comment
-
Važiuot galima ir su 50% degradacija. Tiesiog skirsis nuvažiuojamas atstumas ir jautrumas temperatūrai.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąŽiūrint iš Teslų, tai matau internete pavyzdžių su 25% degradacija po 250 000 km. Yra ir 12% po 210 000 km. Laisvai dar gali važiuoti.
Taip. Gali žinot, kad pasieksi stotelę dėl kurios kelionės trukmė prailgės valanda ar daugiau. Dėl stotelės vietos, jos spartos, užimtumo ir t.t.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąMes vis dar apie tą programėlę kalbame (kuri žino kurias stoteles pasieksi), ar tu planuoji popieriniame žemėlapyje ieškoti stotelių?
Comment
-
Nu tai belieka tau melstis kad iki kol visus suvarys į elektromobilius, pastatys tokią stotelę kad visiems užtektųParašė mantasm Rodyti pranešimą
Taip. Gali žinot, kad pasieksi stotelę dėl kurios kelionės trukmė prailgės valanda ar daugiau. Dėl stotelės vietos, jos spartos, užimtumo ir t.t.
Comment
-
Ir šalia atskirą elektrinę vien tik pilnu greičiu pakraut 100 tešlų?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Nu tai belieka tau melstis kad iki kol visus suvarys į elektromobilius, pastatys tokią stotelę kad visiems užtektų
Daugiau vilties dėčiau į baterijų tobulėjimą, kad užtektų pasikraut daug rečiau.
- 2 patinka
Comment
-
Na aš tiesiog važinėsiu ir krausiu pakeliui esančiose stotelėse be problemų kaip visi, bet kadangi tau jos visos visada pilnos tai tau teks palaukti kilnojamų branduolinių reaktorių.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ir šalia atskirą elektrinę vien tik pilnu greičiu pakraut 100 tešlų?
Daugiau vilties dėčiau į baterijų tobulėjimą, kad užtektų pasikraut daug rečiau.
- 1 patinka
Comment
-
Nu nereikia šiaudinių baidyklių. Nesakiau, kad visada pilnos. Sakiau, kad per ilgą kelionę yra nemaža tikimybė užsiraut ant pilnos ir tada gali sugriūt visas kelionės planas.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Na aš tiesiog važinėsiu ir krausiu pakeliui esančiose stotelėse be problemų kaip visi, bet kadangi tau jos visos visada pilnos tai tau teks palaukti kilnojamų branduolinių reaktorių.
Šiaip bus įdomu pažiūrėt kaip vyktų krovimasis su +/- dabartinėm technologijom kai „visi“ pradės krautis.
Dėl „be problemų“ tai teko girdėt nemažai istorijų kaip tai viena tai kita stotelė neveikia. Ir ne tik internetuose, bet ir iš pirmų lūpų. Aišku ateityje gal tų problemų mažės.
- 2 patinka
Comment
-
FB EV groups'e Igničio atstovas be detalių sakė kažką darysParašė PukiS Rodyti pranešimąTuriu po ofiso langais stotelę su 4 vietom. Kaip min 2 jų užimtos būna Sparko kibirais. Tai pastoviai matau, atvažiuoja žmonės, pasižiūri į sparkus kabančius su 96 proc ir išvažiuoja. Man smalsu ką operatorius apie tai galvoja, nes biznis tai švelniai tariant keistokas.
Comment
-
Nėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kažkokie kosminiai nusidėvėjimai pas jus, ypač žinant jog pirmus keletą metų nusidėvėjimas iš viso bus nulinis, nes baterijoje yra integruotas nusidėvėjimo rezervas.
Comment
-
Kažkuriose Tešlose buvo rezervs. Kurį už papildomus pinigus galėjai atsirakinti ir naudoti čia ir dabar aukodamas ilgaamžiškumas. Pamenu per kažkokią katastrofą evakuacijai buvo nemokamai įjungę.Parašė transpondster Rodyti pranešimąNėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.
Comment
-
tiesa, bet ten specifiniams pereinamiesiems modeliams, ID3 pure irgi berods turi top buferį. Bet kokiu atveju ilgoj kelionėj jie veikia identiškai neapribotai versijai, nes DC nekrauni pilno.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kažkuriose Tešlose buvo rezervs. Kurį už papildomus pinigus galėjai atsirakinti ir naudoti čia ir dabar aukodamas ilgaamžiškumas. Pamenu per kažkokią katastrofą evakuacijai buvo nemokamai įjungę.
Comment
-
Aš va iš šito sprendžiauParašė transpondster Rodyti pranešimąNėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.
ioniq 6 kaip pvz.
Comment
Comment