Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Važinėjimas šviežiu iš gamyklos elektromobiliu yra ganėtinai nedidelė eksploatacijos dalis. Diskutuojant apie kelionių realumą reiktų žiūrėt ir kaip važiuoja po 5 ar 10 metų nubėgęs 100 ar 200 tūkstančių kilometrų.
    Žiūrint iš Teslų, tai matau internete pavyzdžių su 25% degradacija po 250 000 km. Yra ir 12% po 210 000 km. Laisvai dar gali važiuoti.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Išsukinėt iš greitkelio ir ieškot kitos stotelės bei po to grįžt taip pat užtruks. O važiuojant su minimaliu rezervu nuvažiuot iki sekančios greitkelyje gali ir nebeužtekt.
    Mes vis dar apie tą programėlę kalbame (kuri žino kurias stoteles pasieksi), ar tu planuoji popieriniame žemėlapyje ieškoti stotelių?

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
      Žiūrint iš Teslų, tai matau internete pavyzdžių su 25% degradacija po 250 000 km. Yra ir 12% po 210 000 km. Laisvai dar gali važiuoti.
      Važiuot galima ir su 50% degradacija. Tiesiog skirsis nuvažiuojamas atstumas ir jautrumas temperatūrai.

      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
      Mes vis dar apie tą programėlę kalbame (kuri žino kurias stoteles pasieksi), ar tu planuoji popieriniame žemėlapyje ieškoti stotelių?
      Taip. Gali žinot, kad pasieksi stotelę dėl kurios kelionės trukmė prailgės valanda ar daugiau. Dėl stotelės vietos, jos spartos, užimtumo ir t.t.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Taip. Gali žinot, kad pasieksi stotelę dėl kurios kelionės trukmė prailgės valanda ar daugiau. Dėl stotelės vietos, jos spartos, užimtumo ir t.t.
        Nu tai belieka tau melstis kad iki kol visus suvarys į elektromobilius, pastatys tokią stotelę kad visiems užtektų

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          Nu tai belieka tau melstis kad iki kol visus suvarys į elektromobilius, pastatys tokią stotelę kad visiems užtektų
          Ir šalia atskirą elektrinę vien tik pilnu greičiu pakraut 100 tešlų? Daugiau vilties dėčiau į baterijų tobulėjimą, kad užtektų pasikraut daug rečiau.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Ir šalia atskirą elektrinę vien tik pilnu greičiu pakraut 100 tešlų? Daugiau vilties dėčiau į baterijų tobulėjimą, kad užtektų pasikraut daug rečiau.
            Na aš tiesiog važinėsiu ir krausiu pakeliui esančiose stotelėse be problemų kaip visi, bet kadangi tau jos visos visada pilnos tai tau teks palaukti kilnojamų branduolinių reaktorių.

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              Na aš tiesiog važinėsiu ir krausiu pakeliui esančiose stotelėse be problemų kaip visi, bet kadangi tau jos visos visada pilnos tai tau teks palaukti kilnojamų branduolinių reaktorių.
              Nu nereikia šiaudinių baidyklių. Nesakiau, kad visada pilnos. Sakiau, kad per ilgą kelionę yra nemaža tikimybė užsiraut ant pilnos ir tada gali sugriūt visas kelionės planas.

              Šiaip bus įdomu pažiūrėt kaip vyktų krovimasis su +/- dabartinėm technologijom kai „visi“ pradės krautis.

              Dėl „be problemų“ tai teko girdėt nemažai istorijų kaip tai viena tai kita stotelė neveikia. Ir ne tik internetuose, bet ir iš pirmų lūpų. Aišku ateityje gal tų problemų mažės.

              Comment


                Turiu po ofiso langais stotelę su 4 vietom. Kaip min 2 jų užimtos būna Sparko kibirais. Tai pastoviai matau, atvažiuoja žmonės, pasižiūri į sparkus kabančius su 96 proc ir išvažiuoja. Man smalsu ką operatorius apie tai galvoja, nes biznis tai švelniai tariant keistokas.
                *censored*

                Comment


                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                  Turiu po ofiso langais stotelę su 4 vietom. Kaip min 2 jų užimtos būna Sparko kibirais. Tai pastoviai matau, atvažiuoja žmonės, pasižiūri į sparkus kabančius su 96 proc ir išvažiuoja. Man smalsu ką operatorius apie tai galvoja, nes biznis tai švelniai tariant keistokas.
                  FB EV groups'e Igničio atstovas be detalių sakė kažką darys

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                    Kažkokie kosminiai nusidėvėjimai pas jus, ypač žinant jog pirmus keletą metų nusidėvėjimas iš viso bus nulinis, nes baterijoje yra integruotas nusidėvėjimo rezervas.
                    Nėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.

                    Comment


                      Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                      Nėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.
                      Kažkuriose Tešlose buvo rezervs. Kurį už papildomus pinigus galėjai atsirakinti ir naudoti čia ir dabar aukodamas ilgaamžiškumas. Pamenu per kažkokią katastrofą evakuacijai buvo nemokamai įjungę.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Kažkuriose Tešlose buvo rezervs. Kurį už papildomus pinigus galėjai atsirakinti ir naudoti čia ir dabar aukodamas ilgaamžiškumas. Pamenu per kažkokią katastrofą evakuacijai buvo nemokamai įjungę.
                        tiesa, bet ten specifiniams pereinamiesiems modeliams, ID3 pure irgi berods turi top buferį. Bet kokiu atveju ilgoj kelionėj jie veikia identiškai neapribotai versijai, nes DC nekrauni pilno.

                        Comment


                          Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                          Nėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.
                          Aš va iš šito sprendžiau
                          Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240304_223920.png
Views:	410
Size:	6,0 kB
ID:	2115280
                          ioniq 6 kaip pvz.

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                            Aš va iš šito sprendžiau
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240304_223920.png
Views:	410
Size:	6,0 kB
ID:	2115280
                            ioniq 6 kaip pvz.
                            čia turb9t atėmus top ir bottom buferius, bottom toks nelabai panaudojamas realiom sąlygom:
                            https://www.youtube.com/watch?v=YPCM...dex=15&t=1003s

                            top matosi kraunant:
                            https://www.youtube.com/watch?v=xQQ0...mUNF&index=116
                            ekrane rodo 100%, bet tikrovėj ~96,5%, Teslos top išskyrus soft locki'intus modelius visada tikras 100%, dauguma kitų turi bent kelis procentus paslėptus, tai teoriškai gali leist ateity, bet labai teoriškai

                            Comment


                              Švedijoje buvo nemažai laikraščių straipsnių kad auga dėvėtų EV pasiūla ir kainos krenta greičiau nei VDV.

                              Comment


                                Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                                Švedijoje buvo nemažai laikraščių straipsnių kad auga dėvėtų EV pasiūla ir kainos krenta greičiau nei VDV.
                                Savaime suprantama, nes VDV yra ilgaamžiskesnis daiktas, todėl ir kainą geriau išlaiko

                                Comment


                                  Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                  FB EV groups'e Igničio atstovas be detalių sakė kažką darys
                                  aha, padarė vaizdelis šian - 3 sparkai ir kažkas su ev numeriais, bet nesikrauna
                                  *censored*

                                  Comment


                                    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                    aha, padarė vaizdelis šian - 3 sparkai ir kažkas su ev numeriais, bet nesikrauna
                                    Pusiau valstybinė įstaiga, lauk padarymo po pusantrų metų

                                    Comment



                                      March 7 (Reuters)
                                      Battery electric vehicles will be, on average, cheaper to produce than a comparable internal combustion engine by 2027 thanks to new manufacturing methods that are lowering production costs, market research firm Gartner said on Thursday. Gartner expects production costs to drop considerably faster than the costs of batteries, which are the most expensive part of an EV and account for around 40% of the vehicle's price.
                                      Jau ne pirmą kartą skelbiama kad EV taps pigesni nei VDV. Dabar Gartner teigia kad tai įvyks 3 metų bėgyje.

                                      Paskutinis taisė DJ+; 2024.03.09, 08:21. Priežastis: skelbima ➡️ skelbiama

                                      Comment


                                        Taip pat rašo kad EV taisymas po avarijų bus brangesnis, automobiliai po avarijų bus visai "nurašomi" dažniau nei šiandien ir brangs automobilių draudimas.

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                          Savaime suprantama, nes VDV yra ilgaamžiskesnis daiktas, todėl ir kainą geriau išlaiko
                                          Įdomu kodėl? Juk ir dabar teigiama, kad EV žymiai paprastesni – nėra sudėtingų agregatų, mažiau techninių skysčių, aukštų temperatūrų ir t.t.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X