Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Apriboju savo kelionės galimybes - vietoje to, kad važiuočiau į Palangą, nuvažiuoju į Palangą, tik į sekančią gatvę. Šiaip Palangoje ir dabar yra kroviklių, gali nuvaryt ir pajungt. Tu gulėsi ant smėliuko, o mašina krausis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai tada dar labiau apriboji savo kelionės galimybes ir tokių vietų konkurencija pastoviai didėja.
Comment
-
Negulėsi ilgai, kiti už tavęs laikiantys pasikrauti neduos ramybėsParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Apriboju savo kelionės galimybes - vietoje to, kad važiuočiau į Palangą, nuvažiuoju į Palangą, tik į sekančią gatvę. Šiaip Palangoje ir dabar yra kroviklių, gali nuvaryt ir pajungt. Tu gulėsi ant smėliuko, o mašina krausis.
Comment
-
Jei nuo kintamos srovės tai krautųsi kokias 6 valandas, po tiek gulėjimo iki kito sezono smėlio matyti nenorėčiau.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Negulėsi ilgai, kiti už tavęs laikiantys pasikrauti neduos ramybės
Comment
-
VW id4Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Jei nuo kintamos srovės tai krautųsi kokias 6 valandas, po tiek gulėjimo iki kito sezono smėlio matyti nenorėčiau.Kur čia tos 6 val? Ar pas nuomotojus jau trifazės rozetės kambariuose?Įprastas „220 lizdas“ 2.3 kW (09.8 km/h) 27h 43min
- 1 patinka
Comment
-
Tai reik skaityti ne tik ką parašiau, bet ir kas yra cituojama. Gi teorija buvo kad pas nuomotoją negausiu ir būsiu priverstas eiti iki viešo pakrovėjo. O ten su 11 kW nuo 10 iki kokių 80 per 6hParašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
VW id4Kur čia tos 6 val? Ar pas nuomotojus jau trifazės rozetės kambariuose?Įprastas „220 lizdas“ 2.3 kW (09.8 km/h) 27h 43min
- 1 patinka
Comment
-
Kam meluoti?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąMatau šitiems autoklubo fanams net nekilo mintos kad galima važiuoti ne maksimaliu leistinu greičiu jeigu baterija nelaiko.
„Įsėdęs į „Subaru Solterra“ ties Ukmerge, jau po 10 km pradėjau važiuoti 110 km/val. greičiu. Likus 50 km iki finišo, važiavau ne didesniu kaip 100 km/val. greičiu. Likus 30 km, greitį sumažinau iki 80 km/val. Likus apie 20 km, visiškai išjungiau šildymą, multimedijos ekraną ir važiavau 70 km/val. greičiu. Jei šildymas būtų veikęs, finišo nebūčiau pasiekęs“, – detalėmis dalijosi konkurso komisijos narys Vytautas Pilkauskas.
Jam įvažiavus į Vilnių, ties nusukimu į Mykolo Lietuvio gatvę, „Solterra“ turėjo 1 proc. baterijos įkrovos, borto kompiuteris rodė galimus nuvažiuoti 7 km. Iki finišo buvo likę dar 3,5 km, todėl beveik visą tą atstumą jis riedėjo neviršydamas 30 km/val. Taip buvo sugeneruota energijos dar vienam papildomam kilometrui.
Comment
-
Na taip, panašiai kaip ten kokiais 1890-aisias važinėdavo sadomazochistiniai entuziastai su benzininiais motorwagen'ais vietoj to kad važiuotų ir greičiau, ir patogiau su paprasta dvikinke brička.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąKažkoks sadomazochistinis eksperimentasIf a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Kas apie Palangos pakrovėjus - tai padėtis yra labai bloga.
Palangoje yra du pakrovėjai - prie stadiono, ten krauna nemokamai valandą, pastoviai eilės, daug marozų ir t.t. Kitas pakrovėjas - Lidle, kur iš principo yra labai nepatogus ir nedraugiškas vartotojui krovimas (pervedami pinigai už krovimą į priekį, pervedus ne visada veikia pakrovimas, pinigus grąžina per mėnesį ir t.t., pats paskaitęs tokius atsiliepimus nė karto nekroviau jokiame Lidle). Dar vienas "greitas" pakrovėjas yra šventojoje, ten gali nemokamai krauti 30 min.
Esmė tame, kad tie greiti - t.y. 45 kw. Tai čia ne jokie greiti, su tokiu greičiu normaliai nepasikrauni, turi stumdytis eilėse, ir t.t. vienu žodžiu nesąmonė visiška.
Automobilio palikti kai aplink tiek marozų nesinori, nes jie ateina rauna iš mašinos laidą nesvarbu jis užrakintas ar ne ir t.t.
Daugėja vietų, kur viešbučiai ar apgyvendinimo paslaugas teikiantys žmonės įsirengia lėto krovimo stoteles savo teritorijoje ir gali palikti automobilį krautis per naktį, taip jau patogiau, bet tokių daug nėra.
Vienintelė ko gero normali alternatyva Ignitis Klaipėdoje.
- 2 patinka
Comment
-
Panašu, kad elektrinių automobilių šviesią ateitį gaubia vis tirštesni debesys.
https://www.voiceofeurope.com/analys...mwcDDi5FjkQzLn K3PwiGk1jZO_avbYTu4
Comment
-
Per Žinių radiją <17val kalbėjo apie elektromibilius ir pan. tai šiuo metu jau nebėra jokių valstybės lygiu remiamų pakrovimo stotelių programų 18kai didžiausių miestų.
Kas yra 19, 20, ... ?
Tai reiškia, kad infrastruktūros vystymas bus komplikuotesnis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kia Sportage iš Wish. Ai pala...Parašė Taj MahalLync & co 01- dar vienas švediškas EV/ PHEV (surenkamas Kinijoje)
- yra elektrinė versija, bet EU tik PHEV
- mobile.de galima rasti pardavime nuo 20k
- apžvalga: https://www.autoexpress.co.uk/lynk-co/01


- 2 patinka
Comment
-
užsakau 2vnt.Parašė Taj MahalKokiu būdu Kia EV5 kaina Kinijoje yra 19k eurų?
Spekuliavimas kad Kia eina į minusą yra mažai tikėtinas.
Spekuliavimas kad Kinija Kia duoda pinigines subsidijas yra mažai tikėtinas.
Tai kaip?
https://www.kia.cn/activity/2023/11/ev5/index.html
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Abu variantai yra labai tikėtini, nes 19k gal vien tik metalas su projektavinu kainuoja.Parašė Taj MahalKokiu būdu Kia EV5 kaina Kinijoje yra 19k eurų?
Spekuliavimas kad Kia eina į minusą yra mažai tikėtinas.
Spekuliavimas kad Kinija Kia duoda pinigines subsidijas yra mažai tikėtinas.
Tai kaip?




https://www.kia.cn/activity/2023/11/ev5/index.html
Comment
-
Tai aišku, o kam deliverinti daugiau, juk pinigus jau gavo už rezervacijas.Parašė Taj Mahal
Gandai sako kad per didijį Cybertruck "delivery event" bus tik 10x Cybertruck.
https://insideevs.com/news/696922/te...deliveries-10/
- 1 patinka
Comment
-
Kadangi kelias dienas slampinėju Šanchajuje, tai visai įdomu pasidairyti, kas čia vyksta su mašinomis gatvėse ir kokie EV važinėja.
Šiaip pastebėjimai:
- Autoparkas kardinaliai pasikeitęs per paskutinius ~5 metus. Jeigu anksčiau visiškai ir absoliučiai dominavo VW su visais savo brandais (plius dar šiek tiek BMW ir MB), tai dabar pamatyti išvis bet kokią VW group mašiną gatvėję darosi sunku.
- Iš akies, EV dalis gatvėse virš 50%. Taksi/pavežėjai, Autobusai tik EV
- Per 3 dienas mačiau vieną VW ID EV
- Per tas pačias 3 dienas mačiau labai daug Teslų. Ne No.1, bet labai daug
- Top vietas užima BYD, nors dar sunku susigaudyti kinietiškuose EV modeliuose
Šiaip, reikia konstatuoti, kad VW Kinijoje kol kas visiškai susimovė su savo EV modeliais. Jų tiesiog nėra gatvėse, kas turbūt yra geriuasias indikatorius, ką žmonės perka. Teslos, kita vertus, ant kiekvieno kampo ir akivaizdu, kad tai yra huge success didžiausios autorinkos didžiausiame mieste.
Čia šiaip keli random shotai iš gatvių









Čia tas vienintelis vargšas ID.3, kurį mačiau



Paskutinis taisė John; 2023.11.23, 18:53.
- 11 patinka
Comment

Comment