Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Ačiū už jūsų klausimą!Parašė 1252 Rodyti pranešimąKas tas „delivery event“?
“Delivery event for cars” iš anglų kalbos į lietuvių kalbą verčiamas kaip “automobilių pristatymo renginys”. Tai yra ypatinga proga, kai automobilių gamintojas pristato naujus automobilius savo klientams. Tokių renginių dažniausiai organizuojami siekiant paminėti naujo automobilio modelio pristatymą arba pažymėti etapą, susijusį su konkretaus automobilio gamyba. Šiuose renginiuose klientai paprastai kviečiami atvykti pasiimti savo naujus automobilius ir gali būti maloniai nustebinti specialiais renginiais ar pramogomis.
Pavyzdžiui, Lucid Motors neseniai šventė pirmųjų Lucid Air Dream Edition automobilių pristatymo pasaulio savininkų pristatymo renginį 2021 m. spalio 30 d. Įmonė surengė “California Dream Delivery” renginį, kuriame buvo pristatyti pirmieji Lucid Air Dream Edition savininkai. Klientams jų automobiliai buvo pristatyti paties CEO Peter Rawlinson, SVP of Design and Brand Derek Jenkins ir kitų Lucid šeimos narių. Po automobilių perdavimo renginio, daugiau nei 20 Lucid Air automobilių flotilė išvyko trumpam pravažiavimui.
Tikiuosi, kad tai padėjo!-
- 2 patinka
Comment
-
Ačiū, ChatGPT! Taip ir galvojau, kad čia kažkoks dar vienas Teslos šūdmaliavimo ir dėmesio nukreipimo renginukas.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Ačiū už jūsų klausimą!
“Delivery event for cars” iš anglų kalbos į lietuvių kalbą verčiamas kaip “automobilių pristatymo renginys”. Tai yra ypatinga proga, kai automobilių gamintojas pristato naujus automobilius savo klientams. Tokių renginių dažniausiai organizuojami siekiant paminėti naujo automobilio modelio pristatymą arba pažymėti etapą, susijusį su konkretaus automobilio gamyba. Šiuose renginiuose klientai paprastai kviečiami atvykti pasiimti savo naujus automobilius ir gali būti maloniai nustebinti specialiais renginiais ar pramogomis.
Pavyzdžiui, Lucid Motors neseniai šventė pirmųjų Lucid Air Dream Edition automobilių pristatymo pasaulio savininkų pristatymo renginį 2021 m. spalio 30 d. Įmonė surengė “California Dream Delivery” renginį, kuriame buvo pristatyti pirmieji Lucid Air Dream Edition savininkai. Klientams jų automobiliai buvo pristatyti paties CEO Peter Rawlinson, SVP of Design and Brand Derek Jenkins ir kitų Lucid šeimos narių. Po automobilių perdavimo renginio, daugiau nei 20 Lucid Air automobilių flotilė išvyko trumpam pravažiavimui.
Tikiuosi, kad tai padėjo!
- 2 patinka
Comment
-
Ant Tesla gali varyti kiek tik nori, bet du Tesla modeliai (3 & Y) jau šiandien parduoda daugiau nei visa Audi su savo 38 modelių gama.Parašė 1252 Rodyti pranešimąAčiū, ChatGPT! Taip ir galvojau, kad čia kažkoks dar vienas Teslos šūdmaliavimo ir dėmesio nukreipimo renginukas.
Comment
-
Teko vairuoti FAW Hongqi E-HS9.
TLDR: BMW iX netraukia.
Nei vairavimo savybėm nei medžiagų kokybe.
Ir kinietis dar priedo brangesnis.
Nuotrauka iš interneto.
Abu Hongqi, mano minėtas kairėje.

O čia minėtas BMW iX, nuotrauka irgi iš interneto:

Paskutinis taisė T-K-K; 2023.11.02, 22:46.
Comment
-
Ne ant Teslos bendrai varau, bet ant Cybertrucko, Tesla trucko, autonominio vairavimo ir kitų Teslos skemų.Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Ant Tesla gali varyti kiek tik nori, bet du Tesla modeliai (3 & Y) jau šiandien parduoda daugiau nei visa Audi su savo 38 modelių gama.

- 2 patinka
Comment
-
Teslas kažkada turėjo geriausius sensorius autonominiam, bet pramiegojo šansą ir dabar atsilieka nuo kitų. O cybertruck tai anekdotu virtęs. Atsimenu, kai cybertruck turėjo būti pardavinėjamas 2022 metais.
P.S. strėlės testas niekaip neparodo ar jis neperšaunamas, o ir pats tikslas kažkokia nesąmonė, ne šarvuotis pinigams pervežti gi čia.
P.S.S. Kažkas dar thunderfoot žiūri?
- 1 patinka
Comment
-
Imponuoja panašiai kaip šitokia radija su 5000km ryšiu, t.y. būtų smagu jei tiesa, bet patvirtinti kad tai tiesa be gamintojo niekas kitas negali ir negalės.Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Tikrai taip.
Bet kad 3,5 tonos džipas 0-100 km/h padaro per 3,6 sekundes ir dar plaukia vandeniu, man imponuoja. Tau ne?
- 1 patinka
Comment
-
įdomumo dėlei šitokios racijos yra tikros, tiesiog naudoja SIM kortelęParašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Imponuoja panašiai kaip šitokia radija su 5000km ryšiu, t.y. būtų smagu jei tiesa, bet patvirtinti kad tai tiesa be gamintojo niekas kitas negali ir negalės.
Comment
-
nuo ko atsilieka? Gal nuo feikinio Huawei ADS (Autonomous Driving Support)?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTeslas kažkada turėjo geriausius sensorius autonominiam, bet pramiegojo šansą ir dabar atsilieka nuo kitų. O cybertruck tai anekdotu virtęs. Atsimenu, kai cybertruck turėjo būti pardavinėjamas 2022 metais.
P.S. strėlės testas niekaip neparodo ar jis neperšaunamas, o ir pats tikslas kažkokia nesąmonė, ne šarvuotis pinigams pervežti gi čia.
P.S.S. Kažkas dar thunderfoot žiūri?-
Comment
-
Nuo daug ko atsilieka:Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nuo ko atsilieka? Gal nuo feikinio Huawei ADS (Autonomous Driving Support)?
https://www.businessinsider.com/amaz...ng-2021-4?op=1
https://www.kbb.com/car-news/consume...-slips-to-7th/
https://www.consumerreports.org/cars...w-a2103632203/
- 1 patinka
Comment
-
Nuo visų lidarais paremtų sistemų.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nuo ko atsilieka? Gal nuo feikinio Huawei ADS (Autonomous Driving Support)?
- 2 patinka
Comment
-
Tesla 15a, Argo AI 3ia, two years later Ford, VW-backed Argo AI is shutting downParašė 1252 Rodyti pranešimą
Klausimas ar tešlos autopilotas tavo katę suvažinėjo kad tu taip tešlos nekenti?
Comment
-
Nuo tų lidarų, kurie "mato" kliūtis kai jų dar nesimato?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nuo visų lidarais paremtų sistemų.-
Comment
-
Diena.lt 2023.11.04
Eksperimentas: elektomobilių gamintojų šūkiai dužo į lietuviškus orus
Beveik už dyką įveikiami 400–500 km pagal gamintojų testų rezultatus – viliojantis įrašas elektromobilių pardavėjų reklamoje. Tačiau reklaminiai šūkiai yra tam, kad skatintų pirkti. Grupelė automobilių ekspertų nusprendė patikrinti, kaip gamintojų duomenys keičiasi susidūrę su lietuviška rudens realybe. (...)
„Lietuvos žurnalistų autoklubas“ (LŽA) bandymus organizavo likus paskutinėms savaitėms iki žieminių greičio ribojimų magistraliniuose keliuose. Pretendentai į Metų elektromobilio nominaciją turėjo įveikti 200 km ir finišuoti ten pat, kur startavo. Vairuotojai važiavo Kelių eismo taisyklėse (KET) nustatytu maksimaliu leistinu 130 km/val. greičiu, o kelio remonto ruožuose vadovavosi ženklinimu ir atitinkamai mažino greitį. Elektromobiliuose veikė klimato kontrolės sistema, o vairuotojai klausėsi muzikos (...) Bandyme dalyvavo devyni modeliai.
Konkurso komisija vertino šiuos elektra varomus automobilius: „Audi SQ8 Sportback e-tron“, „Citroen e-C4 X“, „Hyundai IONIQ 6 EV“, „Hyundai KONA Electric Premium“, „Jeep Avenger Summit BEV“, „Mercedes-Benz EQE 500 4MATIC“, „Subaru Solterra“, „Toyota bZ4X“ ir „Volkswagen ID.3 Pro Performance“.
Bandymo dieną vyravo 2 °C šilumos, o išvažiavus į automagistralę protarpiais pradėdavo lyti ir net snigti. Vis dėlto galima sakyti, kad šiais metais konkursantams teko palankesnės sąlygos. Mat kelyje Vilnius–Panevėžys vyksta nemažai kelio remonto darbų, privertusių lėtinti greitį. Tai elektromobiliams naudinga, nes padeda sutaupyti baterijos įkrovos. Siekiant išlaikyti vienodas galimybes, kiekvienas eksperimente dalyvavęs elektromobilis turėjo būti įkrautas iki 100 proc. baterijos, o iki starto jais reikėjo nuvažiuoti 30 km. Bandymas prasidėjo Vilniuje, naujajame „SoliTek“ biure Mokslininkų gatvėje. Iš jos elektromobilių kolona pajudėjo A2 magistralės link.
Finišavo per plauką
Važiavimas lietuviško rudens sąlygomis didžiausiu leistinu greičiu yra kur kas didesnis iššūkis nei kasdienės kelionės mieste. Tai lėmė, kad elektromobiliams sekėsi sudėtingiau nei manyta.
„Jeep Avenger Summit BEV“ kompaktiškasis visureigis eksperimento finišo apskritai nepasiekė. Įvertinus riziką, kad pakeliui į Vilnių automobilis gali sustoti, buvo nutarta nerizikuoti ir jo bateriją įkrauti nuvažiavus 129 km. „Šis elektromobilių testas tik vieno ir, matyt, blogiausio, scenarijaus bandymas. Tačiau, įvertinus Lietuvos geografiją ir klimatą, toks scenarijus gali būti gana dažnas: greitkelis ir temperatūra apie 0 °C. Tai du labai smarkiai elektromobiliu nuvažiuojamą atstumą keičiantys veiksniai“, – aiškino komisijos narys Justas Lengvinas.
Su iššūkiais susidūrė ir kiti modeliai.
„Subaru Solterra“ finišą pasiekė su vos 1 proc. baterijos ir 5 km galimo nuvažiuoti atstumo likučiu.
„Įsėdęs į „Subaru Solterra“ ties Ukmerge, jau po 10 km pradėjau važiuoti 110 km/val. greičiu. Likus 50 km iki finišo, važiavau ne didesniu kaip 100 km/val. greičiu. Likus 30 km, greitį sumažinau iki 80 km/val. Likus apie 20 km, visiškai išjungiau šildymą, multimedijos ekraną ir važiavau 70 km/val. greičiu. Jei šildymas būtų veikęs, finišo nebūčiau pasiekęs“, – detalėmis dalijosi konkurso komisijos narys Vytautas Pilkauskas. Jam įvažiavus į Vilnių, ties nusukimu į Mykolo Lietuvio gatvę, „Solterra“ turėjo 1 proc. baterijos įkrovos, borto kompiuteris rodė galimus nuvažiuoti 7 km. Iki finišo buvo likę dar 3,5 km, todėl beveik visą tą atstumą jis riedėjo neviršydamas 30 km/val. Taip buvo sugeneruota energijos dar vienam papildomam kilometrui.
Išeitis – keliauti rečiau
4 proc. baterijos likutį ir 17 km nuvažiuoti likusį atstumą finiše rodė „Toyota bZ4X“ borto kompiuteris. Su 10 proc. ir 26 km likučiu galutinį tašką pasiekė „Citroen e-C4 X“.
Didžiausias baterijos (47 proc.) ir nuvažiuojamo atstumo (208 km) likutis finiše užfiksuotas „Hyundai Ioniq 6“ modelyje. Anot V. Pilkausko, vargu ar finišas būtų pasiektas, jei automagistralėje nebūtų vykę tiek kelio darbų. Remonto ruožuose greitis buvo gerokai mažesnis, o tai situaciją palengvino ir finišą leido pasiekti ne tik „Subaru“, bet ir „Toyota“, „Citroen“ modeliams. „Bandymo rezultatai gali šokiruoti, tačiau tai nereiškia, kad reikėtų atsisakyti elektromobilių. Man tai sufleruoja, kad, turint elektromobilį ir įvertinus dabartinę greitųjų stotelių infrastruktūros situaciją, bus tiesiog gerokai mažiau spontaniškų išvykų. Prieš ilgesnę kelionę elektromobiliu reikia šiek tiek daugiau planuoti nei važiuojant įprastu automobiliu“, – įžvalgomis dalijosi ir J. Lengvinas.
Tiksliausias – „Mercedes“
Specialistų teigimu, visi gamintojai, prieš pateikdami elektromobilį rinkai, patikrina jį standartizuotuose WLTP testuose ir gautą nuvažiuojamo atstumo ir sąnaudų rezultatą nurodo kaip orientyrą pirkėjams. Palyginus oficialius duomenis su borto kompiuterių pateikta informacija po testo, galima sutrikti.
Pavyzdžiui, 71,4 kWh talpos bateriją turinčio „Toyota bZ4X“ deklaruojamas viena įkrova įveikiamas atstumas – 502 km, bet finiše, po įveiktų 196 km, borto kompiuteris rodė, kad baterijos užtektų įveikti tik papildomus 17 km. Mažiausias skirtumas tarp deklaruojamų duomenų ir gautų eksperimento metu užfiksuotas „Mercedes-Benz EQE SUV 500 4MATIC“. Panaši situacija ir su tokios pat talpos bateriją turinčiu „Subaru Solterra“. Deklaruojamas nuvažiuojamas atstumas yra 414 km, bet po bandymų borto kompiuteris rodė, kad automobilis papildomai galėtų įveikti vos 5 km.
Mažiausias skirtumas tarp deklaruojamų duomenų ir gautų eksperimento metu užfiksuotas „Mercedes-Benz EQE SUV 500 4MATIC“. Po eksperimento, 100 kWh talpos bateriją turinčio ir pagal deklaruojamus duomenis 464 km (pagal WLTP) įveikti galinčio automobilio borto kompiuteris rodė, kad elektromobilis galėtų įveikti dar 95 km.
Palyginus oficialius duomenis su atstumu, kuris būtų įveiktas važiuojant bandymo sąlygomis, galima matyti, kad eksperimente dalyvavę modeliai įveiktų 30–57 proc. mažesnį atstumą.
Kitokios WLTP sąlygos
Tiesa, komisijos nariai pastebėjo, kad tiesiogiai palyginti testų rezultatų neįmanoma. WLTP testai atliekami skaičiuojant energijos sąnaudas automobiliui važiuojant keturiais skirtingais ciklais: lėtai, vidutiniškai, greitai ir labai greitai. Pastarojo važiavimo metu trumpam laikui yra įsibėgėjama iki 131 km/val., o vidutinis greitis visų keturių WLTP ciklų metu tėra vos 46,5 km/val. Konkurse vykdyto bandymo metu šis rodiklis siekė vidutiniškai 74,2 km/val. (...)
https://www.diena.lt/naujienos/versl...s-orus-1146526
- 2 patinka
Comment





Comment