Pirma ilgesnė kelionė (370 km) su iX1: 3 suaugę ir šiek tiek bagažo. Graži vėsi diena, tai važiavom be A/C. 106 km/h average, 20.9 kWh/100 km. Tikėjausi, kad bus bent 10% mažiau. Iš kitos pusės - atviro tipo ratlankiai ir platesnės padangos irgi ekonomijos neprideda.
Labiausiai įdomu bus didiesiems autogamintojams kurie iki dabar neturi nei vieno masiškai parduodamo EV.
Pvz. Renault (Megane EV nėra populiarus) arba Stellantis grupei (Fiat, Citroen, Maserati, Chrysler, Jeep ir saujelei kitų)
Renault yra alijanse su Nissan, o Nissan pamatus neblogus pasikloję su EV.
Stellintis po skėčiu turi Peugeot kurio EV ir neblogai parsiduoda. Fiat 500e Lietuvoj tik nepopuliarus, bet šiaip labai neblogai parduodamas EV iš Fiat'o.
Renault yra alijanse su Nissan, o Nissan pamatus neblogus pasikloję su EV.
Stellintis po skėčiu turi Peugeot kurio EV ir neblogai parsiduoda. Fiat 500e Lietuvoj tik nepopuliarus, bet šiaip labai neblogai parduodamas EV iš Fiat'o.
Kai kuriose šalyse, elektromobilių pardavimų skaičiai yra vieši, pvz Norvegijoje arba Švedijoje.
Pažiūrėjus į elektromobilių pardavimus, ten Nissan, Renault, Fiat ar Peugeot praktiškai nesimato.
Net jeigu matytusi, tas galimai nekeičia esmės.
Pradeda atrodyti kad yra labai daug naujų gamintojų kurie sugeba pagaminti atraktyvius ir konkurencingus EV. Ir pradeda atrodyti kad didelė dalis bus patikimi ir nebus trikdžių su taisymu ar priežiūra. Ta prasme kad bus visi taisymo ir servisų tinklai.
Ir tada klausimas – kas tokiu atveju suteikia konkurencingumą kokiam nors Renault, Jeep ar Honda?
Kodėl Nissan o ne BYD? Ar išvis ne koks nors "Chingdong Motors"?
Kai kuriose šalyse, elektromobilių pardavimų skaičiai yra vieši, pvz Norvegijoje arba Švedijoje.
Pažiūrėjus į elektromobilių pardavimus, ten Nissan, Renault, Fiat ar Peugeot praktiškai nesimato.
Net jeigu matytusi, tas galimai nekeičia esmės.
Pradeda atrodyti kad yra labai daug naujų gamintojų kurie sugeba pagaminti atraktyvius ir konkurencingus EV. Ir pradeda atrodyti kad didelė dalis bus patikimi ir nebus trikdžių su taisymu ar priežiūra. Ta prasme kad bus visi taisymo ir servisų tinklai.
Ir tada klausimas – kas tokiu atveju suteikia konkurencingumą kokiam nors Renault, Jeep ar Honda?
Kodėl Nissan o ne BYD? Ar išvis ne koks nors "Chingdong Motors"?
Nesuprantu esmės. Taigi tų skaičių topuose dabar ir yra normalių gamintojų elektromobiliai, o ne chingdongai. Norvegijoje ir Švedijoje kiniečių galima nusipirkti, bet jie nėra populiarūs. Tos dvi nuorodos atsako į klausimus pačios.
Kitas dalykas, tuose sąrašuose yra daaaug normalių gamintojų elektromobilių, o ne vos keletas prieš melejonus kiniečių, kaip kažkas čia piešia.
Kodėl Nissan o ne BYD? Ar išvis ne koks nors "Chingdong Motors"?
Kai pradėjo populiarėti Aliexpress, susigundžiau Homtom telefonu, kuris pagal apžvalgas ir technines charakteristikas atseit buvo samsung lygio, tik 2x pigesnis. Nuo to laiko perku tik Samsung
Kai pradėjo populiarėti Aliexpress, susigundžiau Homtom telefonu, kuris pagal apžvalgas ir technines charakteristikas atseit buvo samsung lygio, tik 2x pigesnis. Nuo to laiko perku tik Samsung
Geras palyginimas, bet nelabai sąžiningas.
Kiniečiai šiandien visiškai dominuoja išmaniųjų telefonų rinką.
Neatsilieka kokybe, bet visiškai dominuoja kiekiu.
Tik žiūrėti reikėtų ne į Homtom, bet Huawei, Oppo, Xiaomi ir kt.
Pažiūrėjus į Huawei Mate X3, Oppo Find N3 Flip ar Xiaomi Mi 13 Ultra neturėtų kilti abejonių kad čia yra tarp pačių geriausių telefonų kuriuos šiandien galima nusipirkti.
Nesuprantu esmės. Taigi tų skaičių topuose dabar ir yra normalių gamintojų elektromobiliai, o ne chingdongai. Norvegijoje ir Švedijoje kiniečių galima nusipirkti, bet jie nėra populiarūs. Tos dvi nuorodos atsako į klausimus pačios.
Kitas dalykas, tuose sąrašuose yra daaaug normalių gamintojų elektromobilių, o ne vos keletas prieš melejonus kiniečių, kaip kažkas čia piešia.
Pažiūrėjus Norvegijos elektromobilių pardavimus (2023 Q3 iki šiandien) – ne vienas ir ne du Kinijos gamintojų automobiliai yra aukščiau nei bet kuris Renault, Honda, Jeep ar Lexus. Tos nuorodos indikuoja kad Kinijos gamintojai labai sėkmingai konkuruoja prieš ilgamečius autogamintojus. Labai gali būti kad didelė dalis ilgamečių automobilių gamintojų neturės jokių esminių struktininių privalumų prieš "Chingdong Motors".
Ar forume dar turime “KinIjA nEsUgeBa paGAmiNtI gErO EV” ar jau baigėsi tie laikai?
Kinija viena - nesugeba, Kinija su kitais ar nukopijuodama - sugeba. Esmė ta, kad debilai kapitalistai, besivaikydami papildomų centų ir viską iškeldami į Kiniją, jiems tiek daug davė kopijuojamo turinio, kad kinai juo remdamiesi gali patys pasigaminti tuos pačius dalykus.
Kinija viena - nesugeba, Kinija su kitais ar nukopijuodama - sugeba. Esmė ta, kad debilai kapitalistai, besivaikydami papildomų centų ir viską iškeldami į Kiniją, jiems tiek daug davė kopijuojamo turinio, kad kinai juo remdamiesi gali patys pasigaminti tuos pačius dalykus.
Ir kaip paaiškinti kad Audi perka EV platformą iš IM Motors?
Volvo skolinasi iš Geely. Volkswagen perka Xpeng. BMW (Mini) perka Great Wall Motors. Ir t.t.
Dar nepradeda atrodyti kad Kinijoje yra daug autogamintojų kurie šią akimirką turi geresnes EV platformas nei didelė dalis ilgamečių autogamintojų?
Ir kaip paaiškinti kad Audi perka EV platformą iš IM Motors?
Volvo skolinasi iš Geely. Volkswagen perka Xpeng. BMW (Mini) perka Great Wall Motors. Ir t.t.
Dar nepradeda atrodyti kad Kinijoje yra daug autogamintojų kurie šią akimirką turi geresnes EV platformas nei didelė dalis ilgamečių autogamintojų?
Kodėl MB naudoja Renault variklius? Kodėl pirmieji VW Sharan, Ford Galaxy ir Seat Alhambra buvo viena ir ta pati mašina? Kodėl Volvo V40/S40 ir Mitsubishi Carisma yra ant tos pačios platformos? Kodėl Lamborgini Diablo turi Nissan 300ZX priekines lempas? Kodėl didžioji dalis kemperių naudoja lengvųjų mašinų lempas arba autobusiukų platformas? Kodėl tie patys TRW stabdžių diskai modeliai gali būti naudojami begalėje įvairių modelių? Kodėl Mazda MX-5 ir Fiat Spider yra beveik ta pati mašina? Kodėl apskritai vyksta badge-engineeringas?
Atsakymas paprastas - pigiau gaunasi kažką pirkti arba kurti keliems, negu vieniems.
Manau kalbant apie Kinijos EV bandymus patekti ir įsitvirtinti Europos rinkose šitas BYD Seagull gali tapti absoliučiu game changer'iu:
Kaina Kinijoje nuo €9400 (305km range versija) iki €11300 (405km versija), Europoje, bent jau pagal dabartinę informaciją, kainos turi prasidėti nuo €12600.
Aišku sunku patikėti, kad ES leis pardavinėti už tokias kainas, nes tai visiškai nužudytų ne tik EV konkurentus su visokiom primityviom Dacia Spring už €17500, bet ir visokius Fabia, Jazz, Yaris ir panašius įprastus city car pasirinkimus už žymiai aukštesnę kainą, todėl manau kainas bandys maksimaliai kelti, bet net jeigu kainuos ir kaip Dacia Spring, tai yra tiesiog visiškai kito lygio specs'ų EV su pusantro karto didesne real world range, su dvigubai greitesniu fast charge, su daugiau vietos gale ir su nepalyginamai geresniu salono interjeru.
Lietuvoje, manau, labai greitai taptų vienų iš pardavimų lyderių.
Ir kaip paaiškinti kad Audi perka EV platformą iš IM Motors?
Volvo skolinasi iš Geely. Volkswagen perka Xpeng. BMW (Mini) perka Great Wall Motors. Ir t.t.
Dar nepradeda atrodyti kad Kinijoje yra daug autogamintojų kurie šią akimirką turi geresnes EV platformas nei didelė dalis ilgamečių autogamintojų?
Klausimas ar "skolinasi" ar kartu kuria.
Apie "geresnes EV platformas" galima prisižiūrėti youtubėje iš autoservisų.
Gamyba prasidės Vengrijoje, į ją investuojama 2 milijardai eurų.
BMW mano kad EV gamyba bus labai pelninga
Aišku, bus matyti kaip keisis pelningumas dėl "price pressure" iš konkurentų.
"Neue Klasse" bandys baterijų gamybos kainą sumažint perpus ir km/kWh padidinti su +25%.
Nuomonės?
The Neue Klasse, to be launched in 2025, is at the heart of the carmaker's efforts to replicate past successes and catch up with EV pioneer Tesla (NASDAQ:TSLA), which is also staging a return to the IAA this year.
"We are very profitable with electric cars ... already today," Zipse told reporters, adding that the Neue Klasse - or New Class - would be "very profitable."
Production of the new platform will start at the group's factory in Debrecen, Hungary, where BMW is investing 2 billion euros ($2.2 billion) in new battery-making and assembly operations for the Neue Klasse. It will later spread to sites in Munich, China and Mexico.
Development of the Neue Klasse is targeting to reduce battery pack costs by half and achieve 25% more range per kilowatt-hour, a key measure of efficiency, executives have said.
Comment