Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Iš pirmo žvilgsnio tai labai stipriai pigiau.
    1. Kaina Kinijoje.
    2. Ne elektrinis.

    -

    Comment


      MG EX4 Cybester
      • MG Cyberster, will be going into production and is expected to arrive in the UK in summer 2024. (MG)
      • All-electric convertible sports car
      • 0-60mph in under 3.0 seconds
      • Expected to cost £50,000 (Carwow)


      Comment


        DFDS prieš kelias dienas atsivežė į Klaipėdą rimtesnių batareikų ant ratų. Užsakymai 100+25 vnt, buvo daryti 2021 metų pabaigoje.

        Click image for larger version

Name:	DFDS_355445984_6567736113288230_3506011350381388283_n.jpg
Views:	267
Size:	103,3 kB
ID:	2059484
        Foto autorius: https://www.facebook.com/erikas.cizauskas.9/
        -

        Comment


          Parašė Taj Mahal

          Labai įdomiai su Volvo EX30 kaina.
          Apačioje įmečiau palyginimą su kitais elektromobiliais, įskaitant miniatiūrinį Fiat 500e su miniatiūrinio dydžio baterija.

          Žinau žmogų kuris pačioje 2021 pradžioje, kai tik pasirodė Škoda Enyaq, jį nusipirko už €35k. Šiandien dėvėtą parduotų už daugiau. O nauji nuo €50k (kainoraštis, archyvas)




          Kainoraščiai





          Volvo EX30 kol kas bus gaminamas tik Kinijoje, Geely gamykloje.
          Nepaisant to kad visur pabrėžiamas "švediškumas" ir net sėdynės turės Švedijos vėliavėles.

          The EX30 will be produced in the Zhangjiakou plant in China - which is operated by Geely (Reuters)

          Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.06.24, 11:15.

          Comment


            Nieko nuostabaus. Skalbimo mašinas, lygintuvus ir mikrobanges irgi daug kas gali gaminti.

            Comment


              Proton Malaizijoje nuo seno gamina automobilius. Kinietiškas Great wall irgi ne nuo elektromobilių pradėjo. Čia kiek iš atminties pastebėjau, kitų netikrinau.

              Comment


                Parašė Taj Mahal
                Smulkių klaidų ir pats pastebėjau toje žinutėje, bet pagrindinė mintis lieka ta pati.
                Turbūt yra 50+ elektromobilių gamintojų kurie bando tapti "masinės gamybos elektromobilių gamintojai".

                Automobilių pramonėje to niekada nebuvo ir manau yra stiprių priežasčių manyti kad automobilių pramonėje artimiausią dešimtmetį bus milžiniškų pasikeitimų.
                Tie nauji gamintojai sugeba pagabinti stebinančiai kokybiškus elektromobilius. Va keli produktai iš gamintojų, kurie prieš dešimtmetį nepardavinėjo jokių automobilių ar transporto priemonių.
                O šiandien padaro elektromobilius kurie geriau vertinami už tuos elektromobilius ar automobilius kuriuos gamina etabliuoti gamintojai, t.y. Ford, Audi, Lexus ir kt.

                Kaip laikosi jų crash-testukai?
                Vienas dalykas, kai skiri platformai N metų, ją išsitestuoji, apakarstai plastmasiukais ir pardavinėji kaip "modelių gamą", kitas - kai iš plastmasiukų surenki kažką išoriškai panašaus į automobilį ir pardavinėji kaip gerą. Čįa ne mikrobangė ar televizorius.

                Comment


                  Parašė Taj Mahal
                  Čia lygiai kaip su išmaniųjų telefonų fotokamerom. Pačioje pradžioje Kinijos telefonų gamintojai buvo pajuokos objektas. Paskui jau nebe. Šiandien galima sakyti pirmauja.
                  Leica turi gilias kiniškas šaknis.
                  Ypač Leica.

                  Comment


                    Parašė Taj Mahal

                    Neaišku kiek Leica prisideda.

                    Bet taip, kinietiškų telefonų gamintojai naudoja daug ne-kinietiškų fotokompetencijos tiekėjų.
                    Hasselblad (SE), Leica (DE), Carl Zeiss (DE), Sony (JP), Samsung (KR), DxO Labs (FR) ir dešimtis kitų.
                    Bet summa summarum – perki kinietiško gamintojo telefoną, kuris tuo metu turi vieną geriausių telefonų fotokamerų pasaulyje.

                    Tas pats bus ir su elektromobiliais.
                    Niekas ir nesiginčyja, suprojektuoti saugų saloną nebėra raketų mokslas. Kitas klausimas, kaio jis bus padarytas statistiniame nuo konvejerio nuriedėjusiame automobilyje. O čia yra daug kur taupyti, pradedant medžiagomis, baigiant kokybės kontrole.

                    Skirtumas tas, kad cherrovai veikianti telefono kamera nieko nenužudys.

                    Comment


                      Nemanau, kad bus. Kai perki opelį, žinai ko iš jo tikėtis po kokių 5-10 metų. Kai perki naują gamintoją, nežinai net ar jis garantinį atlaikys. Taip būna viskam, pradedant šluota, baigiant kažkuo brangiu. Aliexpresse kiniški šūdukai irgi atrodo gražiai, veikia gerai. Bet neilgai. Paskui greit sulūžta, greit nusidėvi arba nebeveikia.

                      Comment


                        Parašė Taj Mahal
                        Čia yra statistiniai nuo konvejerio riedantys automobiliai:
                        T.y. EuroNCAP atstovas atvažiuoja į gamyklos surinktų automobilių aikštelę, beda pirštu į automobilius ir juos nedelsiant išveža testavimui?

                        Lyg ir ne šiandien gimęs ...

                        Comment


                          Parašė Taj Mahal



                          Nuvažiuokit 400k kilometrų su benzinine, dyzeline, dujine mašina ar hibridu.
                          Ar 600-700k
                          Ar išvis 1,6 milijono.

                          Sėkmės!
                          Ar 159 2,4 jTDM'as.
                          Ant odometro ~290k ir panašu jog nebe pirmą kartą.

                          Comment


                            Parašė Taj Mahal

                            Na taip. Bet tik laiko klausimas kol kažkurie iš naujų gamintojų bus žinomi kaip labai patvarių/patikimų elektromobilių gamintojai. Tik šiandien dar neaišku kurie. Apskritai elektromobiliuose mažiau trinties ir jie mažiau dėvisi.

                            Ko tikėtis perkant Opelį?
                            Opel Insignia, nuo kokių 2015 pirmauja patvarume.
                            Tai taip, perkant opelį ir tikiesi, kad jis po 5 metų bus dar gera mašina. O perkant Dacią tikiesi, kad ji vis dar nebus supuvusi. Elektromobiliuose vairas - elektronika, stabdis - elektronika, rankinis stabdis - irgi elektronika. Tikrai nepatikėčiau savo gyvybės elektronikai, kurią pilnai darė kinai. Žinau kinišką "sueis" ir kampų kirtimą ten, kur plika akimi nesimatys.

                            O ar kas pirks naują gamintoją už 50-70k eurų? Nebent tie, kurie kas 3 metus pagal sutartis keičia esamą mašiną į naują.

                            Mažiau dėvesi kas? Variklis tik. Visa kita dėvisi vienodai, važiuoklės gal net ir daugiau, padangos daugiau dėvisi.

                            Comment


                              Parašė Taj Mahal

                              Manai kad gamintojai sukčiauja EuroNCAP testuose?
                              Jeigu tiesa, nesunku įrodyti. Galėtum prisirinkti žurnalistikos apdovanojimų.
                              Europiniuose gal ne, bet kituose tai taip. Buvo pagautas Suzukis, Renault, keli kinai už rankų. Vos ne pirmas googlo rezultatas:
                              https://www.carguide.ph/2023/04/toyo...afety.html?m=1

                              Toyota Chairman Akio Toyoda is apologizing after 88,123 of its vehicles were found to have been rigged in order to achieve side-impact crash test performance.
                              Paskutinis taisė Egiuxz; 2023.06.25, 16:16.

                              Comment


                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                Tai taip, perkant opelį ir tikiesi, kad jis po 5 metų bus dar gera mašina. O perkant Dacią tikiesi, kad ji vis dar nebus supuvusi. Elektromobiliuose vairas - elektronika, stabdis - elektronika, rankinis stabdis - irgi elektronika.
                                AFAIR europinius reikalavimus, vairo ir darbinė stadžių sistemos privalo būti mechaninės, paliekant galimybę prijungti elektrinės jėgos / momento stiprinimo sistemas. Kol kas - jokių 'fly by wire'.

                                Comment


                                  Parašė Taj Mahal

                                  Manai kad gamintojai sukčiauja EuroNCAP testuose?
                                  Jeigu tiesa, nesunku įrodyti. Galėtum prisirinkti žurnalistikos apdovanojimų.
                                  Sakykim taip: testams skirti egzemplioriau surenkami gerokai atidžiau. Nes Eilinis Automobilis į avariją greičiausiai nepateks, o skirtas testams - pateks 100%.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    AFAIR europinius reikalavimus, vairo ir darbinė stadžių sistemos privalo būti mechaninės, paliekant galimybę prijungti elektrinės jėgos / momento stiprinimo sistemas. Kol kas - jokių 'fly by wire'.
                                    Tuomet persiprašau dėl vairo ir stabdžių.

                                    Galutinis mašinos sutabdymas kritiniu atveju vis tiek priklauso nuo elektronikos. Nei išjungsi variklio, nei išjungi pavaros, nei užtrauksi rankinį.

                                    Comment


                                      Parašė Taj Mahal
                                      Smulkių klaidų ir pats pastebėjau toje žinutėje, bet pagrindinė mintis lieka ta pati.
                                      Turbūt yra 50+ elektromobilių gamintojų kurie bando tapti "masinės gamybos elektromobilių gamintojai".

                                      Automobilių pramonėje to niekada nebuvo ir manau yra stiprių priežasčių manyti kad automobilių pramonėje artimiausią dešimtmetį bus milžiniškų pasikeitimų.
                                      Tie nauji gamintojai sugeba pagabinti stebinančiai kokybiškus elektromobilius. Va keli produktai iš gamintojų, kurie prieš dešimtmetį nepardavinėjo jokių automobilių ar transporto priemonių.
                                      O šiandien padaro elektromobilius kurie geriau vertinami už tuos elektromobilius ar automobilius kuriuos gamina etabliuoti gamintojai, t.y. Ford, Audi, Lexus ir kt.
                                      Viena yra paveiksliuke gražus konceptas. Kita yra masinė gamyba ir eksploatacija n+k metų. Po excelistų intervencijos ir surinkinėjant nebe inžinieriams. Tada ir prasideda salono barškesių išgaudymas, kėbulo panelių suvedimas, dažymo kokybiškumas ir pan ir t.t.

                                      Nieko nesakau, su laiku turi atsirasti kokybiški automobiliai iš kinijų, indijų, afrikų ir rytų europų. Kaip ir Japonija ar Korėja išgimdė savo. Bet vargu ar tai bus kažkoks tektoninis lūžis.

                                      Comment


                                        pasirodo BYD turi gerą privalumą kad gali rodyti elektros suvartojimą visiem daug aiškesniais vienetais kaip arklio galios valandomis
                                        https://youtu.be/v3tGrE2SvwU?t=416

                                        Comment


                                          Fiat elektrinis furgonas e-Scudo krovimo greitį rodo tik kilometrais per valandą. Watas/kilowatas dar jiems neatrastas terminas.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X