Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
DFDS prieš kelias dienas atsivežė į Klaipėdą rimtesnių batareikų ant ratų. Užsakymai 100+25 vnt, buvo daryti 2021 metų pabaigoje.
Foto autorius: https://www.facebook.com/erikas.cizauskas.9/-
Comment
-
Parašė Taj Mahal
Labai įdomiai su Volvo EX30 kaina.
Apačioje įmečiau palyginimą su kitais elektromobiliais, įskaitant miniatiūrinį Fiat 500e su miniatiūrinio dydžio baterija.
Žinau žmogų kuris pačioje 2021 pradžioje, kai tik pasirodė Škoda Enyaq, jį nusipirko už €35k. Šiandien dėvėtą parduotų už daugiau. O nauji nuo €50k (kainoraštis, archyvas)

Kainoraščiai
Volvo EX30 kol kas bus gaminamas tik Kinijoje, Geely gamykloje.
Nepaisant to kad visur pabrėžiamas "švediškumas" ir net sėdynės turės Švedijos vėliavėles.
The EX30 will be produced in the Zhangjiakou plant in China - which is operated by Geely (Reuters)
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.06.24, 11:15.
Comment
-
Kaip laikosi jų crash-testukai?Parašė Taj MahalSmulkių klaidų ir pats pastebėjau toje žinutėje, bet pagrindinė mintis lieka ta pati.
Turbūt yra 50+ elektromobilių gamintojų kurie bando tapti "masinės gamybos elektromobilių gamintojai".
Automobilių pramonėje to niekada nebuvo ir manau yra stiprių priežasčių manyti kad automobilių pramonėje artimiausią dešimtmetį bus milžiniškų pasikeitimų.
Tie nauji gamintojai sugeba pagabinti stebinančiai kokybiškus elektromobilius. Va keli produktai iš gamintojų, kurie prieš dešimtmetį nepardavinėjo jokių automobilių ar transporto priemonių.
O šiandien padaro elektromobilius kurie geriau vertinami už tuos elektromobilius ar automobilius kuriuos gamina etabliuoti gamintojai, t.y. Ford, Audi, Lexus ir kt.
Vienas dalykas, kai skiri platformai N metų, ją išsitestuoji, apakarstai plastmasiukais ir pardavinėji kaip "modelių gamą", kitas - kai iš plastmasiukų surenki kažką išoriškai panašaus į automobilį ir pardavinėji kaip gerą. Čįa ne mikrobangė ar televizorius.
- 3 patinka
Comment
-
Niekas ir nesiginčyja, suprojektuoti saugų saloną nebėra raketų mokslas. Kitas klausimas, kaio jis bus padarytas statistiniame nuo konvejerio nuriedėjusiame automobilyje. O čia yra daug kur taupyti, pradedant medžiagomis, baigiant kokybės kontrole.Parašė Taj Mahal
Neaišku kiek Leica prisideda.
Bet taip, kinietiškų telefonų gamintojai naudoja daug ne-kinietiškų fotokompetencijos tiekėjų.
Hasselblad (SE), Leica (DE), Carl Zeiss (DE), Sony (JP), Samsung (KR), DxO Labs (FR) ir dešimtis kitų.
Bet summa summarum – perki kinietiško gamintojo telefoną, kuris tuo metu turi vieną geriausių telefonų fotokamerų pasaulyje.
Tas pats bus ir su elektromobiliais.
Skirtumas tas, kad cherrovai veikianti telefono kamera nieko nenužudys.
Comment
-
Nemanau, kad bus. Kai perki opelį, žinai ko iš jo tikėtis po kokių 5-10 metų. Kai perki naują gamintoją, nežinai net ar jis garantinį atlaikys. Taip būna viskam, pradedant šluota, baigiant kažkuo brangiu. Aliexpresse kiniški šūdukai irgi atrodo gražiai, veikia gerai. Bet neilgai. Paskui greit sulūžta, greit nusidėvi arba nebeveikia.
Comment
-
Tai taip, perkant opelį ir tikiesi, kad jis po 5 metų bus dar gera mašina. O perkant Dacią tikiesi, kad ji vis dar nebus supuvusi. Elektromobiliuose vairas - elektronika, stabdis - elektronika, rankinis stabdis - irgi elektronika. Tikrai nepatikėčiau savo gyvybės elektronikai, kurią pilnai darė kinai. Žinau kinišką "sueis" ir kampų kirtimą ten, kur plika akimi nesimatys.Parašė Taj Mahal
Na taip. Bet tik laiko klausimas kol kažkurie iš naujų gamintojų bus žinomi kaip labai patvarių/patikimų elektromobilių gamintojai. Tik šiandien dar neaišku kurie. Apskritai elektromobiliuose mažiau trinties ir jie mažiau dėvisi.
Ko tikėtis perkant Opelį?
Opel Insignia, nuo kokių 2015 pirmauja patvarume.
O ar kas pirks naują gamintoją už 50-70k eurų? Nebent tie, kurie kas 3 metus pagal sutartis keičia esamą mašiną į naują.
Mažiau dėvesi kas? Variklis tik. Visa kita dėvisi vienodai, važiuoklės gal net ir daugiau, padangos daugiau dėvisi.
- 3 patinka
Comment
-
Europiniuose gal ne, bet kituose tai taip. Buvo pagautas Suzukis, Renault, keli kinai už rankų. Vos ne pirmas googlo rezultatas:Parašė Taj Mahal
Manai kad gamintojai sukčiauja EuroNCAP testuose?
Jeigu tiesa, nesunku įrodyti. Galėtum prisirinkti žurnalistikos apdovanojimų.
https://www.carguide.ph/2023/04/toyo...afety.html?m=1
Toyota Chairman Akio Toyoda is apologizing after 88,123 of its vehicles were found to have been rigged in order to achieve side-impact crash test performance.Paskutinis taisė Egiuxz; 2023.06.25, 16:16.
- 1 patinka
Comment
-
AFAIR europinius reikalavimus, vairo ir darbinė stadžių sistemos privalo būti mechaninės, paliekant galimybę prijungti elektrinės jėgos / momento stiprinimo sistemas. Kol kas - jokių 'fly by wire'.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Tai taip, perkant opelį ir tikiesi, kad jis po 5 metų bus dar gera mašina. O perkant Dacią tikiesi, kad ji vis dar nebus supuvusi. Elektromobiliuose vairas - elektronika, stabdis - elektronika, rankinis stabdis - irgi elektronika.
Comment
-
Sakykim taip: testams skirti egzemplioriau surenkami gerokai atidžiau. Nes Eilinis Automobilis į avariją greičiausiai nepateks, o skirtas testams - pateks 100%.Parašė Taj Mahal
Manai kad gamintojai sukčiauja EuroNCAP testuose?
Jeigu tiesa, nesunku įrodyti. Galėtum prisirinkti žurnalistikos apdovanojimų.
Comment
-
Tuomet persiprašau dėl vairo ir stabdžių.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
AFAIR europinius reikalavimus, vairo ir darbinė stadžių sistemos privalo būti mechaninės, paliekant galimybę prijungti elektrinės jėgos / momento stiprinimo sistemas. Kol kas - jokių 'fly by wire'.
Galutinis mašinos sutabdymas kritiniu atveju vis tiek priklauso nuo elektronikos. Nei išjungsi variklio, nei išjungi pavaros, nei užtrauksi rankinį.
Comment
-
Viena yra paveiksliuke gražus konceptas. Kita yra masinė gamyba ir eksploatacija n+k metų. Po excelistų intervencijos ir surinkinėjant nebe inžinieriams. Tada ir prasideda salono barškesių išgaudymas, kėbulo panelių suvedimas, dažymo kokybiškumas ir pan ir t.t.Parašė Taj MahalSmulkių klaidų ir pats pastebėjau toje žinutėje, bet pagrindinė mintis lieka ta pati.
Turbūt yra 50+ elektromobilių gamintojų kurie bando tapti "masinės gamybos elektromobilių gamintojai".
Automobilių pramonėje to niekada nebuvo ir manau yra stiprių priežasčių manyti kad automobilių pramonėje artimiausią dešimtmetį bus milžiniškų pasikeitimų.
Tie nauji gamintojai sugeba pagabinti stebinančiai kokybiškus elektromobilius. Va keli produktai iš gamintojų, kurie prieš dešimtmetį nepardavinėjo jokių automobilių ar transporto priemonių.
O šiandien padaro elektromobilius kurie geriau vertinami už tuos elektromobilius ar automobilius kuriuos gamina etabliuoti gamintojai, t.y. Ford, Audi, Lexus ir kt.
Nieko nesakau, su laiku turi atsirasti kokybiški automobiliai iš kinijų, indijų, afrikų ir rytų europų. Kaip ir Japonija ar Korėja išgimdė savo. Bet vargu ar tai bus kažkoks tektoninis lūžis.
- 2 patinka
Comment
-
pasirodo BYD turi gerą privalumą kad gali rodyti elektros suvartojimą visiem daug aiškesniais vienetais kaip arklio galios valandomis
https://youtu.be/v3tGrE2SvwU?t=416
Comment


Comment