Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    AC stotelės paprastai gali krauti 2 elektromobilius - 2x22kW=44kW. Ir taip, dauguma senesnių elektromobilių daugiau kaip 11 kW iš AC nepaima. Kai kurie šiuolaikiniai jau paima ir tuos 22.

    Taip, bendru atveju tai instaliuotos galios švaistymas. Todėl ir prikurta balansavimo sprendimų (kai tas 44 kW įvadas padalinamas pvz. 4 ar daugiau stotelių).
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Matyt suprato stoteliu gamintojai kad AC 22 kW yra racionalumo viršunė ir nebegamina galingesniu. Visos dabartines AC stoteles su Type 2 lizdu/kabeliu (Inbalance, Elinta, Ensto, Evioni, Ignitis, Įkrautas, Elektrum... ir t.t.) max 22 kW.
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Man rodos niekas niekad ir negamino daugiau kaip 22kW vienam laidui, nes ir tuos 22kW gali paimti pavieniai elektromobilių modeliai.
        Paskutinis taisė Tomas; 2023.06.08, 13:07.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          LIDLo standartine stotele (spinta), 3 kabeliai: AC Type2 - 43 kW, DC ChaDeMo - 50 kW, DC CCS - 50 kW.
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            LIDLo standartine stotele (spinta), 3 kabeliai: AC Type2 - 43 kW, DC ChaDeMo - 50 kW, DC CCS - 50 kW.
            AC įkrovimas maksimaliai galimipasiekit iki 22kW, DC leidžia krauti iki 50kW galios mūsų naudojamose pakrovimo stotelėse.
            E-mobilumas - www.lidl.lt
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Europoje fiziškai 50 kW DC stotelės dažnai turėdavo 44 kW AC 3ią kabelį pagrinde dėl Zosių, nes anksčiau Zosės ir Leafai buvo vieni iš populiariausių EV, bet kadangi naujesnės Zosės turi tik 22 AC ir dažnai DC, tai nėra tikslo tokios nesąmonės komplektuoti
              Paskutinis taisė transpondster; 2023.06.08, 16:11.

              Comment


                Parašė Taj Mahal
                Ką manot apie šitą?
                Spalva nepatinka.

                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Taj Mahal
                  Ką manot apie šitą?
                  Kainuos nuo €35k. Pinga elektromobiliai po truputį.



                  Volvo EV hečbekas už 35k Eur? Čia jau po 5k Eur paramos?
                  Kažkaip kaina su Volvo kainodara prasilenkia.

                  Comment


                    38k konfigūratorius rodo, bet su 49 kWh plytos formos auto tai nelabai kur navažiuosi

                    Comment


                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                      Volvo EV hečbekas už 35k Eur? Čia jau po 5k Eur paramos?
                      Kažkaip kaina su Volvo kainodara prasilenkia.

                      Reuters (archive):
                      MILAN, June 7 (Reuters) - Volvo Cars (VOLCARb.ST) launched its EX30 fully-electric small SUV on Wednesday with two battery options and a starting price of around 36,000 euros, as carmakers compete with Tesla (TSLA.O) to make electric vehicles (EVs) more affordable.
                      Carwow (archive):
                      The entry-level car starts from £33,795, rising to £38,545 for the long-range version. Volvo also plans to launch an even more affordable version that’ll cost around £31,000.
                      Bloomberg (archive):
                      With a starting price of $34,950, the EX30 notably does not charge a premium over internal combustion vehicles of similar power output. (Volvo’s gasoline-powered XC40, for instance, costs $36,350.)
                      Volvo (archive):
                      What’s more, the attractive pricing of the EX30 – which starts at around EUR 36,000 – means our customers get a premium all-electric SUV for a similar price as an internal combustion engine-powered equivalent.
                      Parama neįskaičiuota.

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Man rodos niekas niekad ir negamino daugiau kaip 22kW vienam laidui, nes ir tuos 22kW gali paimti pavieniai elektromobilių modeliai.
                        22 kW daro ne tam kad krauti 22 kW galia (tai tik papildomas bonusas), o kad būtų universalu, galėtų krauti 1 faze 7 kW. Nes jei stotelė 11 kW, tai duos vienfaziui automobiliui tik 3,6 kW, kaip ir buitinė rozetė.
                        Mane stebina kad to nesupranta net stotelių pardavėjai, ir klausinėja "o kam jums 22 kW stotelė, jei jūsų automobiliai kraunasi tik 11 kW ir 7 kW galia?".
                        -

                        Comment


                          Parašė Taj Mahal

                          Šiaip suprantu ką turi omenyje, nes elektrinė Opel Corsa (net ne Astra, o Corsa) kainuoja 35k EUR.
                          Kainoraštis ir archyvas.


                          Opel Astra plug-in hibridas nuo 42k.
                          Kainoraštis ir archyvas.
                          Nu aš būtent tuo ir stebiuosi, nes šiaip Volvo kainos bendrai paėmus būna ženkliai didesnės nei standartinių gamintojų. Vien jų hibridai kiek kainuoja, o čia full EV už ~35k Eur?
                          Na ką, gerai, tiesiog nustebino.

                          Comment


                            Aš dar del tu triple charger: DC (CHAdeMO/CCS) + AC (Type2). Supratau kad ta spinta turi tik viena AC/DC 50 kW keitikli ir tik todel vienu metu gali krautis tik vienas elektromobilis is DC. Bet kadangi is Type2 imama elektra ne per keitikli, tai šalia DC gali krautis ir AC, t.y. du automobiliai vienu metu. Tik manau kad AC nebeduos 22 kW, kaip anai Teslai iš Norvegijos, spinta netures tiek galios aprupinti vienu metu ir 50 kW DC ir 22 kW AC. Bet koki supuvusi LEAFa su Type1 laisvai priima, maciau tokiu situaciju ne karta... atvaziuoja LEAFas, DC uzimtas, AC laisvas, kad tusciai nelaukti DC (CHAdeMO), pasijungia prie AC (Type1) ir krauna savo maza gallia. Klausimas butu tox, ar mazins galia spinta AC kabeliui kai DC kraunasi?
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Ar nebus Volvo EX30 Dacia Spring dydžio?
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Parašė Taj Mahal

                                Labai įdomiai su Volvo EX30 kaina.
                                Apačioje įmečiau palyginimą su kitais elektromobiliais, įskaitant miniatiūrinį Fiat 500e su miniatiūrinio dydžio baterija.

                                Žinau žmogų kuris pačioje 2021 pradžioje, kai tik pasirodė Škoda Enyaq, jį nusipirko už €35k. Šiandien dėvėtą parduotų už daugiau. O nauji nuo €50k (kainoraštis, archyvas)




                                Kainoraščiai
                                Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                Ar nebus Volvo EX30 Dacia Spring dydžio?
                                Labai geras pastebėjimas! Ji sąlyginai maža, bet ne tokia maža.
                                Ir Dacia Spring baterija ir variklio galia labai stipriai mažesni.

                                Dydžių palyginimas (ilgis x plotis x aukštis, milimetrais)
                                • Volvo EX30 = 4234 x 1836 x 1550 (dydžio indeksas: 100%)
                                • Dacia Spring = 3734 x 1579 x 1516 (dydžio indeksas: 74%)
                                • Seat Cupra Born = 4322 x 1809 x 1537 (dydžio indeksas: 99,73%)

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                  Už kurą sumoka parama elektrinėms, dėl to taip ir gerai.
                                  Ai, tai aš sumoku už jų kurą? Nuostabu.
                                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                  Tie amerikietiški pirmos kartos LEAFai su Type1 ir ChaDeMo, kuriuos papigiaja prisiperka liaudis, iš AC paima tik 7 kW (1ф-32A) ir tai ne visi, yra ir tik iki 16A. Tik viena karta maciau Tesla su CCS2 (iš Norvegijos), kuri is Type2 galejo paimti 22 kW. Kam tada stotele pasiruosus atiduoti 43 kW? Manau neekzistuoja tokie elektromobiliai.
                                  Prie stotelės gali būti ir 2 ir 3 elektromobiliai prisijungę ir dalinsis tą 43 kW galią per visus.

                                  Comment


                                    Circle K vietoj galima būtų daryti Proof of Concept. Įsirengti vienoje ar keliose degalinėse, kurios yra didelės (didelė parduotuvė, maisto pasirinkimas, etc), santykinai daug galios, vienu metu krauti daugiau automobilių. Ir galbūt atsipirktų išskirtinumas, nes "yra ką veikt" kol krauna, o ir "didelė tikimybė, kad gausiu pasikrauti", bei "kraus greitai". Tai nebent krauniesi namie ir kelionėj nereikia - turbūt trauktų ten ?

                                    Comment


                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                      Circle K vietoj galima būtų daryti Proof of Concept. Įsirengti vienoje ar keliose degalinėse, kurios yra didelės (didelė parduotuvė, maisto pasirinkimas, etc), santykinai daug galios, vienu metu krauti daugiau automobilių. Ir galbūt atsipirktų išskirtinumas, nes "yra ką veikt" kol krauna, o ir "didelė tikimybė, kad gausiu pasikrauti", bei "kraus greitai". Tai nebent krauniesi namie ir kelionėj nereikia - turbūt trauktų ten ?
                                      Būtų labai gerai turėti galimybę krautis automobilį normaliom kainom, kol perki maistą, ar esi sporto klube ar tvakai reikalus mieste ir pan.

                                      Comment


                                        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                                        Galimybė krautis automobilį normaliom kainom, kol perki maistą ar kol esi sporto klube ar pan, būtų labai gera.
                                        Šiaip tai jo, gali krovimo funkcija migruoti masiškai iš degalinių į prekybos centrus. Klausimas, kokį išskirtinumą degalinės gali suteikti išskyrus buvimą "prie kelių".

                                        Comment


                                          Negi niekam kitam Volvo kaina neatrodo įspūdingai?

                                          Manau kad čia nieko unikalaus nėra, manau kad kelių metų bėgyje bus gausybė normalių elektromobilių 25-35 kEUR intervale. Tiesiog Volvo pirmieji parodė kas pasidarė įmanoma.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X