Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Užregistruosiu fiktyviai įmonei ir nemokėsiu. Ir ką tada?Parašė Tomas Rodyti pranešimąO kam kažką skirti? Mokėsi už viską.
Comment
-
Tavo fiktyvi įmonė kaip komercinis vartotojas mokės už įrengtą galią.
Tęsiant sąmokslo teorijas - ESO iš išmanių skaitiklių duomenų nustatys, kad pvz. naktimis pastoviai siurbi 11 kW. Oplia - uždės papildomą "tinklo laidų šildymo" mokestįIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Fiktyvi įmonė neturi sutarties su elektros operatoriumi. Ką tada?Parašė Tomas Rodyti pranešimąTavo fiktyvi įmonė kaip komercinis vartotojas mokės už įrengtą galią.
Tęsiant sąmokslo teorijas - ESO iš išmanių skaitiklių duomenų nustatys, kad pvz. naktimis pastoviai siurbi 11 kW. Oplia - uždės papildomą "tinklo laidų šildymo" mokestį
Comment
-
paims mano profilį, kad balių su pirtele darau?Parašė Tomas Rodyti pranešimąTai sakau - ESO pagal išmanių skaitiklių rodmenis sudarys tavo vartotojo profilį ir paims papildomai.
Comment
-
2013: In the world of high-end, exotic sportscars, Ferrari stands alone as the only manufacturer publicly taking a stand against the possibility of someday producing a fully electric car. Luca di Montezemolo, Ferrari's chairman, said that "we will never manufacture an electric car".
2017: Ferrari has no public plans to make electric cars, and both executives and Ferrari fans have said electric cars would not fit in with the company’s brand image.
2023: Ferrari plans to unveil its first fully electric Ferrari in the fourth quarter of 2025
- 2 patinka
Comment
-
Taip.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
paims mano profilį, kad balių su pirtele darau?
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Ne visi varguoliai ir perka EV dėl nemokomo įkrovimo. Kiti kad cool ir kad žalia.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai va kodėl nenori palikti rinkai ir bando drausti benzininius automobilius ateityje.
Pigiai jraunant mažai kad elektrinius perka, įsivaizduok kas būtų jei kainos vienodos būtų.-
Comment
-
Nes jiems už "kurą" žiemą sumokame visi iš bendro elektros tarifo.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKiti perka nes pasistačius saulės elektrinę už kurą mokėti nebereikia.
- 1 patinka
Comment
-
Niekas nekaltas kad neturi teslos.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nes jiems už "kurą" žiemą sumokame visi iš bendro elektros tarifo.
-
- 2 patinka
Comment
-
Man idomu kodel japonai nuo amerikonu taip stipriai atsilieka elektromobiliu gamyboj... net nuo korejieciu, europieciu, kinu, indu?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
just FYI, 50 kW yra 1 chargeris su galimybe naudotis 1 iš 2 DC kabelių, AC išvis chargeriais negalima vadint, ten charging station, tiesiog sujungia automobilio pakrovėją su elektros tinklais ir pasako kiek max gali srovės imt iš to laidoParašė Mørtã Rodyti pranešimą
Nea. LIDL turi triple charger, Is vienos dezes trys kabeliai, AC 43 kW pigesnis nei DC 50 kW.
nes sukišo daug pinigų į vandenilio nesąmonę ir neina pripažint kad nepataikė su technologijos pasirinkimuParašė Mørtã Rodyti pranešimąMan idomu kodel japonai nuo amerikonu taip stipriai atsilieka elektromobiliu gamyboj... net nuo korejieciu, europieciu, kinu, indu?Paskutinis taisė transpondster; 2023.06.07, 18:26.
- 1 patinka
Comment
-
Nemoka paskaičiuoti, kad už kurą jau sumokėjo statydami elektrinę?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKiti perka nes pasistačius saulės elektrinę už kurą mokėti nebereikia.
Comment
-
Už kurą sumoka parama elektrinėms, dėl to taip ir gerai.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nemoka paskaičiuoti, kad už kurą jau sumokėjo statydami elektrinę?
Comment
-
Tie amerikietiški pirmos kartos LEAFai su Type1 ir ChaDeMo, kuriuos papigiaja prisiperka liaudis, iš AC paima tik 7 kW (1ф-32A) ir tai ne visi, yra ir tik iki 16A. Tik viena karta maciau Tesla su CCS2 (iš Norvegijos), kuri is Type2 galejo paimti 22 kW. Kam tada stotele pasiruosus atiduoti 43 kW? Manau neekzistuoja tokie elektromobiliai.Paskutinis taisė Mørtã; 2023.06.08, 13:38.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Reno Zosės kai kurios mokėdavo 44 kW imt, kitų kaip ir nebuvo, tai taip 44 kW AC yra instaliuotos galios švaistymas.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąTie ameriketiški pirmos kartos LEAFai su Type1 ir ChaDeMo, kuriuos papigiaja prisiperka liaudis, iš AC paima tik 7 kW (1ф-32A) ir tai ne visi, yra ir tik iki 16A. Tik viena karta maciau Tesla su CCS2 (iš Norvegijos), kuri is Type2 galejo paimti 22 kW. Kam tada stotele pasiruosus atiduoti 43 kW? Manau neekzistuoja tokie elektromobiliai.
Comment
Comment