Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
o kodėl valstybė turėtų?Parašė liutass Rodyti pranešimąO už kurą pats moki, ar valstybė apmoka?*censored*
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
šeip jau benzo daroma žala yra kartais mažesnė nei elektromobiliųParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na taip, kaip už daroma žalą nieko mokėti nereikia tai gali džiaugtis
							
						*censored*
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
šiaip jau didžiausia žala tavo automobilio yra drožiamos padangos dėl sunkios masės ir 230KW variklio kurios virsta dalelėmis ore ir sėda aplinkinių plaučiuose.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
šeip jau benzo daroma žala yra kartais mažesnė nei elektromobilių
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dažnas elektromobilis perspjautų aną parketniką tiek svoriu, tiek kilovatais.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
šiaip jau didžiausia žala tavo automobilio yra drožiamos padangos dėl sunkios masės ir 230KW variklio kurios virsta dalelėmis ore ir sėda aplinkinių plaučiuose.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
taip, todėl elektromobiliai tikrai nėra transporto problemų išeitis. Aš jau seniai siūlau nesuteikti jiesms jokių specialių išlygų (nemokamo parkavimo, važiavimo A juosta).Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dažnas elektromobilis perspjautų aną parketniką tiek svoriu, tiek kilovatais.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nu jo, vat 300 kg sunkesnis lexusas žemės padangom neliečiaParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
šiaip jau didžiausia žala tavo automobilio yra drožiamos padangos dėl sunkios masės ir 230KW variklio kurios virsta dalelėmis ore ir sėda aplinkinių plaučiuose.
 Jau kąs kas, bet masė tai taip konkrečiai ne elektromobilių pusėj 
*censored*
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Anglies elektrinėje pagaminta elektra išmeta kelis kartus mažiau nuodingų medžiagų nei automobilio vidaus degimo variklis degindamas benziną. Taip yra todėl kad ant elektrinės yra uždėti stiprūs filtrai kurių tavo automobilis nepavežtų. Bet šiaip elektrą reikia gaminti atominėse, o ne anglies ar skalunų.Parašė PukiS Rodyti pranešimąO, ekologai hipokritai sujudo
 Elektromobilis ir ekologija turbūt didžiausias šio amžiaus scamas 
 Kad tarša perkeliam kitur, tai jau ekologija? Nors jo, kam rūpi ten tie vaikai afrikos cobalto kasyklose, ar skalūnų ir anglies elektrinėse elektra pagaminta 
Aišku kad liečia, elektromobiliai nėra problemos sprendimas.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
nu jo, vat 300 kg sunkesnis lexusas žemės padangom neliečia
 Jau kąs kas, bet masė tai taip konkrečiai ne elektromobilių pusėj 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal valdiška mašinaParašė PukiS Rodyti pranešimą
o kodėl valstybė turėtų?
When a man lies, he murders some part of the world
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
https://www.youtube.com/watch?v=CIWv...el=PowerfulJRE čia šeip, nebloga laida apie kobaltą. 70 pro jo iš kongo, kur popieriuose "industrinė kasykla", o realybėj - rankinis darbas.*censored*
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tai vaikai vergai sakai jau ne kapitalas?Parašė PukiS Rodyti pranešimąhttps://www.youtube.com/watch?v=CIWv...el=PowerfulJRE čia šeip, nebloga laida apie kobaltą. 70 pro jo iš kongo, kur popieriuose "industrinė kasykla", o realybėj - rankinis darbas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tarša geriau lokalizuotose vietose, ar visur išėjus pro duris? Plius elektrinėse nereikia išmest 70% energijos pro duslintuvą ar radiatorių.Parašė PukiS Rodyti pranešimąO, ekologai hipokritai sujudo
 Elektromobilis ir ekologija turbūt didžiausias šio amžiaus scamas 
 Kad tarša perkeliam kitur, tai jau ekologija? Nors jo, kam rūpi ten tie vaikai afrikos cobalto kasyklose, ar skalūnų ir anglies elektrinėse elektra pagaminta 
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne tik perkelia kitur, bet ir n kartų sumažina bendrą taršą. Jei baterijų gamyba atrodo neekologiška, kaip tada atrodo naftos gavybos gręžiniai, tanklaiviai, naftos perdirbimo gamyklos, benzovežiai, degalinės? O tuos pačius VD variklius, tepalus gamykloje irgi be jokios taršos gamina?Parašė PukiS Rodyti pranešimąO, ekologai hipokritai sujudo
 Elektromobilis ir ekologija turbūt didžiausias šio amžiaus scamas 
 Kad tarša perkeliam kitur, tai jau ekologija? Nors jo, kam rūpi ten tie vaikai afrikos cobalto kasyklose, ar skalūnų ir anglies elektrinėse elektra pagaminta 
							
						Paskutinis taisė Lettered; 2023.01.11, 14:06.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Yra automobilių trašos mokesčiai, plius mokesčiai/akcizai sudaro didelę dalį kuro kainos.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na taip, kaip už daroma žalą nieko mokėti nereikia tai gali džiaugtis
-
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
aha, tik realybėj elektromobilio pagaminimas ir utilizavimas gaunas brangesnis nei paprasto benzo gamyba ir visi jo išskirti teršalai kartu paėmus. Bet kai tarša ne mum - tai kaip ir px, paklausos pasiūlos ir išgyvenimo dėsniai visa dar puikiai veikia.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne tik perkelia kitur, bet ir n kartų sumažina bendrą taršą. Jei baterijų gamyba atrodo neekologiška, kaip tada atrodo naftos gavybos gręžiniai, tanklaiviai, naftos perdirbimo gamyklos, benzovežiai, degalinės? O tuos pačius VD variklius, tepalus gamykloje irgi be jokios taršos gamina?
*censored*
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gamyba brangesnė (kol kas), bet teršalų n kartų mažiau. Kaip ir sakiau, skaičiuokit, kiek teršalų išskiria visa grandinė naftos pramonės, o ne tik pats automobilis važinėdamas.Parašė PukiS Rodyti pranešimą
aha, tik realybėj elektromobilio pagaminimas ir utilizavimas gaunas brangesnis nei paprasto benzo gamyba ir visi jo išskirti teršalai kartu paėmus. Bet kai tarša ne mum - tai kaip ir px, paklausos pasiūlos ir išgyvenimo dėsniai visa dar puikiai veikia.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tarša geriau lokalizuotose vietose, ar visur išėjus pro duris? Plius elektrinėse nereikia išmest 70% energijos pro duslintuvą ar radiatorių.
The average coal-fired power plant in the United States operates near 33% efficiency.
Šaltinis: https://www.energy.gov/fecm/transfor...-power-systems
Pridedam elektros perdavimo tinklo, baterijų įkrovimo metu atsirandančius nuostolus, didesnes energijos sąnaudas dėl žymiai didesnės elektromobilių masės lyginant su benzininiais ar LPG varomais ir labai priartėsim prie VDV efektyvumo. Taip pat, reikia nepamiršti, kad gamybos tarša pagaminti elektromobilį taip pat žymiai didesnė.
Elektromobiliai ir jų žalumas yra "vaibas", o ne faktai.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, kobalto kasimas Kongo Demokratinėj Respublikoj, kuri tiekia 60-70% procentų pasaulio kobalto reikalingo baterijoms gaminti - labai "švarus" reikalas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gamyba brangesnė (kol kas), bet teršalų n kartų mažiau. Kaip ir sakiau, skaičiuokit, kiek teršalų išskiria visa grandinė naftos pramonės, o ne tik pats automobilis važinėdamas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gerai, kad naftos gavyba, transportavimas, perdirbimas, kuro tiekimas, tepalų gamyba nieko neteršia, tik anglimi (kurio atsisakoma) kūrenamos elektrinės.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
The average coal-fired power plant in the United States operates near 33% efficiency.
Šaltinis: https://www.energy.gov/fecm/transfor...-power-systems
Pridedam elektros perdavimo tinklo, baterijų įkrovimo metu atsirandančius nuostolus, didesnes energijos sąnaudas dėl žymiai didesnės elektromobilių masės lyginant su benzininiais ar LPG varomais ir labai priartėsim prie VDV efektyvumo. Taip pat, reikia nepamiršti, kad gamybos tarša pagaminti elektromobilį taip pat žymiai didesnė.
Elektromobiliai ir jų žalumas yra "vaibas", o ne faktai.
Kur kas švaresnis nei naftos pramonės visa grandinė.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Taip, kobalto kasimas Kongo Demokratinėj Respublikoj, kuri tiekia 60-70% procentų pasaulio kobalto reikalingo baterijoms gaminti - labai "švarus" reikalas.
Comment
 
Comment