Parašė themanual
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nejaugi tu neprisimeni, kai prieš 30 metų degalinėse benzino nebuvo, užtat bet kuris ZILo vairuotojas be problemų galėjo parduoti porą kanistrų?Parašė themanual Rodyti pranešimąO naftos kranelis šiais neramiais laikais gali bet kada užsisukti arba būti apribotas nekomercinei veiklai kad nestotų ekonomika.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Siaip tai bent jau mieste tai iskastiniu kuru varomus automobilius reiketu papildomai apmokestinti vien del to kad jie gadina zmonems sveikata (NO2 ir pan junginiai). Ir sveikata gadina absoliuciai visiems - vairuojantiems/nevairuojantiems. Ir nauji automobiliai beje taip pat ta daro, tik tiek kad maziau nei seni. Taigi jeigu jau laikom kad galim deti akcizus cigaretem/alkoholiui ir pan., tai kodel automobiliai turi buti isimtis? Tai kartu su investicijoms i pakrovimo infrastruktura manau puiki priemone paskatinti zmones rinktis automobilius, kurie nesa maziau zalos. O riaumuojimo ir benzo kvapo fanai uz savo keista potrauki gales tiesiog susimoketi brangiau. Aisku suprantu ir juos - tas nejaukumo jausmas, kai tu busi vienas su riaumuojanciu ir smarves ir dumu debesi paliekanciu auto tarp tyliai ir be kvapo vaziuojanciu. Tikrai turetu buti nejauku...
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Saulės jėgainė ant stogo kvaila, nebent taupant vietą reikia. Geriau yra nutolusi jėgainė, nes jos būna ant stovų kurie sukasi pagal saulės kampą ir dėl to turi daugiau effective hours.Parašė themanual Rodyti pranešimąToks pastebėjimas, jog retas automobilių varomų iškastiniu kuru fanas turi savo asmeninį naftos gręžinį ir perdirbimo gamyklą, ar pakankamai finansų jog užsakinėtų muziką
 Jokia fosilija nesuteiks tokio laisvės pojūčio kaip saulės jėgainė ant stogo, pora powerwallų ir elektromobilis. Dabar gyvendamas nuosavame name tokį komplektą ir rinkčiausi. O naftos kranelis šiais neramiais laikais gali bet kada užsisukti arba būti apribotas nekomercinei veiklai kad nestotų ekonomika. Ne kiekvienas tuomet išgalės turėti asmeninį vairuotoją kaip Ronaldo, kuris galėtų laukti kolonėlėje visą dieną kol cisterna atvažiuos.
Na daugiausia laisvės pojūčio pajusi išėjęs gyventi į miškus kaip partizanas, bet šiais laikais daugumai svarbiau komforto pojūtis, o ne laisvės.
Nuo visų ar nuo naujai parduodamų?Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
Čia 2020 duomenys. O stotelių duomenys dar senesi. Naujausiais duomenimis EV sudaro 2.5% nuo visų automobilių.
Na, jeigu lyginam su alkoholio akcizu, tai iškastinis kuras taip pat turi akcizą. O aš labiau norėčiau parutuliuoti minti apie apmokestinimą būtent mieste dūmijantiems. Kaip tai padaryti? Apmokestinti įvažiavimą netinka, nes jau esantys mieste gali jame važinėti be problemos. Apmokestinti pagrindines susisiekimo arterijas? Bet taip tik išstumsime daug vairuotojų į mažas kiemo gatveles dar labiau nuodijant vietinius gyventojus. Apmokestinti pagal gyvenamają vietą irgi netinka, nes yra tokie kaip pvz. aš kurie autoobiliį naudoja beveik vien keliomėns užmiestyje. Gal žinote kokį sprendimą?Parašė vital7777 Rodyti pranešimąSiaip tai bent jau mieste tai iskastiniu kuru varomus automobilius reiketu papildomai apmokestinti vien del to kad jie gadina zmonems sveikata (NO2 ir pan junginiai). Ir sveikata gadina absoliuciai visiems - vairuojantiems/nevairuojantiems. Ir nauji automobiliai beje taip pat ta daro, tik tiek kad maziau nei seni. Taigi jeigu jau laikom kad galim deti akcizus cigaretem/alkoholiui ir pan., tai kodel automobiliai turi buti isimtis? Tai kartu su investicijoms i pakrovimo infrastruktura manau puiki priemone paskatinti zmones rinktis automobilius, kurie nesa maziau zalos. O riaumuojimo ir benzo kvapo fanai uz savo keista potrauki gales tiesiog susimoketi brangiau. Aisku suprantu ir juos - tas nejaukumo jausmas, kai tu busi vienas su riaumuojanciu ir smarves ir dumu debesi paliekanciu auto tarp tyliai ir be kvapo vaziuojanciu. Tikrai turetu buti nejauku...
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei nerimtai, tai laisvės pojūčiui nepamiršk daržo prie namo, tvartelio su vištom ir vėjo jėgainės, nes lietuvišką cepelino spalvos žiemą saulės užteks tik elektromobilio pašildymui. O jei rimčiau, tai koks procentas statistinio Lietuvos gyventojo galėtų sau leisti tokį komplektuką: saulės elektrinė, saugykla ir elektromobilis.Parašė themanual Rodyti pranešimąToks pastebėjimas, jog retas automobilių varomų iškastiniu kuru fanas turi savo asmeninį naftos gręžinį ir perdirbimo gamyklą, ar pakankamai finansų jog užsakinėtų muziką
 Jokia fosilija nesuteiks tokio laisvės pojūčio kaip saulės jėgainė ant stogo, pora powerwallų ir elektromobilis. Dabar gyvendamas nuosavame name tokį komplektą ir rinkčiausi. O naftos kranelis šiais neramiais laikais gali bet kada užsisukti arba būti apribotas nekomercinei veiklai kad nestotų ekonomika. Ne kiekvienas tuomet išgalės turėti asmeninį vairuotoją kaip Ronaldo, kuris galėtų laukti kolonėlėje visą dieną kol cisterna atvažiuos.
Galim svaigt iki begalybės, kas būtų jeigu butų: yra čia ir dabar.. su kuo važiuojam ir ką galim įpirk.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš tik padariau pastebėjimą, jog eilinis lietuvis pirkdamas naudotą automobilį rinkai nieko nediktuoja, o pats pasiūlos irgi nekuria. Norint laisvės dabar geriausias įmanomas sprendimas ir yra mano paminėtas komplektas, o priešingu atveju teks vienaip ar kitaip prisitaikyti.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąJei nerimtai, tai laisvės pojūčiui nepamiršk daržo prie namo, tvartelio su vištom ir vėjo jėgainės, nes lietuvišką cepelino spalvos žiemą saulės užteks tik elektromobilio pašildymui.
Būtent, čia yra tuščia diskusija, nes mes Lietuvoje nei išgauname reikšmingą kiekį naftos, nei gaminame automobilius. Reikšmingiausią vaidmenį atliks Europos valstybės, kurios nuperka didžiausią kiekį naujų automobilių. Nuo jų sukuriamos paklausos (kurią ženkliai įtakoti gali tų valstybių politika) priklausys ką bus galima pirkti ir įpirkti Lietuvoje.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąO jei rimčiau, tai koks procentas statistinio Lietuvos gyventojo galėtų sau leisti tokį komplektuką: saulės elektrinė, saugykla ir elektromobilis.
Galim svaigt iki begalybės, kas būtų jeigu butų: yra čia ir dabar.. su kuo važiuojam ir ką galim įpirk.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
My bad, ne taip supratau.Parašė transpondster Rodyti pranešimą
pagal šito "juokautojo / negudro" teiginį suskaičiavau, kad 1000 reaktorių turint, visi DE auto turėtų 24/7 važinėt kad sunaudot tokį elektros kiekįPaskutinis taisė Taj Mahal; 2021.10.28, 15:54.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Va kas atsitinka kuomet šalyje atsiranda daug elektromobilių: nebelieka taršių ir iškastinį kurą naudojančių, kad surinkti mokesčius, kuriais būtų galima finansuoti kelių ir kitos infrastruktūros vystymą. Ir tada belieka tik apmokestinti ekologiškumą
When it comes to sales of electric cars, Norway is in a league of its own. In September, battery-powered electric vehicles accounted for 77.5 percent of all new cars sold. That figure makes Norway a world leader by a long way—leapfrogging over the UK, where 15 percent of new car sales were electric as of October, and the US, where that number is just 2.6 percent. ... But these incentives—and their success—have created a unique predicament: Norway is running out of dirty cars to tax.
It’s quite a big problem. The previous government—a center-right coalition that was replaced by a center-left minority government in October—estimated that the popularity of EVs was creating a 19.2 billion Norwegian krone ($2.32 billion) hole in the country’s annual revenue. While EVs might be great news for the environment, their rapid success in Norway is now forcing some serious fiscal consternation.
The problem was that people responded to the policy so well that it eradicated an important source of income for the government, says Anette Berve, spokesperson for the Norwegian Automobile Federation, a group representing car owners. “So this is a clash of two different goals.”
In an attempt to claw back lost income, officials are stripping electric cars of special status, sparking fierce debate and concern that the country could jeopardize its goal of selling no new cars with combustion engines by 2025. The toll charge exemption was first to go in 2017. Now, Norway’s center-left coalition government is considering removing a much broader list of incentives as part of ongoing budget negotiations.
There is widespread uncertainty about which taxes will be reintroduced. But the country’s car associations and environmental groups believe the four most likely to make a comeback are special taxes for plug-in hybrids, a special tax for second-hand EV sales, a tax for “luxury EVs” that cost more than 600,000 Norwegian krone ($68,650), and the resurrection of an annual ownership tax for EVs.
https://www.wired.co.uk/article/norw...ws_wired_daily
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Delfi.lt 2021.11.25
Perkančius elektromobilį ragina pagalvoti dukart
Jeigu mąstote apie elektromobilio įsigijimą ir tikitės, kad šitaip prisidėsite prie aplinkosaugos ir mažesnės taršos, galite pagalvoti dukart.
Švedijos „Volvo“ teigimu, elektromobilių gamybos proceso metu išmetama 70 proc. daugiau teršalų nei gaminant automobilius su benzininiais varikliais. Kompanijos teigimu, gali prireikti iki devynerių metų eksploatavimo, kol elektrinė versija taps ekologiškesnė.
https://m.delfi.lt/auto/laisva-pavar...hp?id=88779815
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įvertinus elektros perdavimo tinklo plėtrai reikalingą aliuminį ir plieną - kaip "Anties" dainoj " ... sumą papuoškite nuliu ... ".Parašė Romas Rodyti pranešimąDelfi.lt 2021.11.25
Perkančius elektromobilį ragina pagalvoti dukart
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kokią įtaką klimato kaitai (pasauliniu mąstu) daro dūmai mieste ir dūmai kaime?Parašė vaidasp Rodyti pranešimąElektromobilis išneša taršą už miesto, čia didžiausias jo ekologiškumas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia tik tuo atveju jeigu automobilį perki į kolekciją paisdėti. Jeigu dar ir naudojiesi tai labai greitai apsiverčia taršumas.Parašė Romas Rodyti pranešimąDelfi.lt 2021.11.25
Perkančius elektromobilį ragina pagalvoti dukart
Didžioji dali aliuminio vakaruose yra pagaminama norvegijoje hydroeketrinių pajėgumais taigi daug CO2 nesudaro.Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Įvertinus elektros perdavimo tinklo plėtrai reikalingą aliuminį ir plieną - kaip "Anties" dainoj " ... sumą papuoškite nuliu ... ".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal tą straipsnį elektromobilis pasidaro ekologiškesniu prisukus virš 100k. Imant vidutinę ridą ir dar imant galimybę, kad dėl elektromobilio nuvažiuojamo atstumo ilgoms kelionėms kartais būtų nuomojamas kitas automobilis, tie 100k atrodo nelabai greit surenkami...Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia tik tuo atveju jeigu automobilį perki į kolekciją paisdėti. Jeigu dar ir naudojiesi tai labai greitai apsiverčia taršumas.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kokia dalis automobilių pasiekia savartynus/utilizaciją prieš prisukant 100k?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pagal tą straipsnį elektromobilis pasidaro ekologiškesniu prisukus virš 100k. Imant vidutinę ridą ir dar imant galimybę, kad dėl elektromobilio nuvažiuojamo atstumo ilgoms kelionėms kartais būtų nuomojamas kitas automobilis, tie 100k atrodo nelabai greit surenkami...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nuvažiuos 110 000 km UK, po to sėkmingai nuvažiuos dar mažiausiai 110 000 km Rytų Europoje, kol ateis laikas keisti bateriją. Šiaip pagrindinė originalaus PR pranešimo esmė buvo, kad didžiąją dalį EV lifetime emisijų lemia ne pats EV ir baterijų gamybos procesas, o gamybai ir važiavimui vartojamos elektros švarumas. Gamintojo skaičiavimais jau pagal dabartinę ES elektros energijos gamybos šaltinių struktūrą, EV emisijos aplenkia VDV emisijas ties 77 000 km. O nuvažiavus 200 000 km bendrai išmetama 28% mažiau CO2. Ženklus skirtumas, net ir įvertinant neįtrauktus kaštus, kaip infrastruktūros sukūrimas, baterijų perdirbimas.Švedijos automobilių gamintojas teigė, kad per visą automobilio eksploatavimo laikotarpį, elektrinė automobilio versija galiausiai tampa ekologiškesne, nors tą pasiekti galima tik nuvažiavus nuo 48 200 iki 110 000 km. Kad įveiktų tokį atstumą, vidutiniam Jungtinės Karalystės vairuotojui prireikia 4-9 metų, rašo thisismoney.co.uk.
							
						
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vis dažniau galima išgirsti kalbas iš mokslininkų, kad nemaža dalis žmones kankinančių lėtinių ligų yra pasekmė taršos. Šituos dalykus norint įrodyti yra sudėtingas darbas, nes nėra kaip atlikti tiesioginių tyrimų laboratorijose, bet pirminiai duomenys rodo į tai.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKokią įtaką klimato kaitai (pasauliniu mąstu) daro dūmai mieste ir dūmai kaime?
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tarša antroj vietoj po streso. Reikia visiems kraustytis į šūdų triobeles vidury niekur, kultyvuoti mažą ūkelį ir iš jo pramisti nesukant galvos.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Vis dažniau galima išgirsti kalbas iš mokslininkų, kad nemaža dalis žmones kankinančių lėtinių ligų yra pasekmė taršos. Šituos dalykus norint įrodyti yra sudėtingas darbas, nes nėra kaip atlikti tiesioginių tyrimų laboratorijose, bet pirminiai duomenys rodo į tai.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal tiek to. Bet taršą miestuose sumažinti tikrai įmanoma.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tarša antroj vietoj po streso. Reikia visiems kraustytis į šūdų triobeles vidury niekur, kultyvuoti mažą ūkelį ir iš jo pramisti nesukant galvos.
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment