Parašė vital7777
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip džiaugiamės, nes juokas pro ašaras. Jei infrastruktūra apgailėtina, tai ir patylėt kai kam reikėtų. O ne žviegt kaip skerdžiamiems, kokie visi durniai, nenori švaraus oro, ekologijos, fosilijos fanai ir t.t. Turim šaukštą, o planuojam išsemt jūrą, plika subine, o norim bėgt priekyje Europos ir pasaulio.
- 2 patinka
 
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
kas tie "jūs", kurie bėga prieky Europos ir pasaulio? 2019 metų duomenimis esame antri nuo galo EU.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
plika subine, o norim bėgt priekyje Europos ir pasaulio.
Top 5: Countries with lowest share of electric cars in the EU- Estonia – 0.3% (GDP of €21,160)
 - Lithuania – 0.4% (GDP of €17,340)
 - Slovakia – 0.4% (GDP of €17,270)
 - Greece – 0.4% (GDP of €17,500)
 - Poland – 0.5% (GDP of €13,780)
 
- Germany – 3.0% (GDP of €41,510)
 - United Kingdom – 3.1% (GDP of €37,780)
 - France – 2.8% (GDP of €35,960)
 - Italy – 0.9% (GDP of €29,610)
 - Spain – 1.4% ECVs (GDP of €26,440)
 
-
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kas tie jūs? Pamišę dėl ekologijos, nevertinantys situacijos bendrame kontekste.Parašė gerietis Rodyti pranešimąkas tie "jūs", kurie bėga prieky Europos ir pasaulio? 2019 metų duomenimis esame antri nuo galo EU.[/LIST]Na nebent jūsų "pasaulis" tai Rusija, tada iš tiesų lenkiame.
Šiap tai "norim bėgt" ir "bėgam" turi skirtingą reikšmę. Pradžiai įdėmiau skaityti tekstą reik įprast.
Nesugebam lauko tualetų panaikinti, kuriems pakeisti tereikia max kokių po pora tūkstantėlių vidutiniškai.
Nesugebam bent jau autoparko amžiaus vidurkio sumažinti, bet iš karto norit, kad pirktume elektromobilius už dešimtis tūkstančių ir dar be infrastruktūros.
Taip planuoti ir turėti tikslą yra gerai.. bet nereik atitrūkti nuo realybės.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
2019 metais bėgime nuogu užpakaliu į dilgėlės neatsilikome, bet dabar jau atsiliekame lygtais:Parašė digital Rodyti pranešimąEch, ir vėl atsiliekam nuo Estijos...
(Keistai atrodo Bulgarija ir Malta, pristačiusios krovimo stotelių, bet neturinčios EV :-)
Electric car charging points per 100km of road (+ market share) By country, 2020
Source:Source: ACEA, EAFO, ERF, EUROSTATCountry Charging points per 100 km Market share of ECVs Austria 6.1 9.5 Belgium 5.5 10.7 Bulgaria 0.8 - Croatia 2.3 1.9 Cyprus 0.5 0.5 Czech Republic 0.9 2.5 Denmark 4.4 16.4 Estonia 0.7 1.8 Finland 3.3 18.1 France 4.1 11.2 Germany 19.4 13.5 Greece 0.2 2.6 Hungary 0.6 4.7 Ireland 1 7.4 Italy 5.1 4.3 Latvia 0.5 2.7 Lithuania 0.2 1.1 Luxembourg 34.5 11.4 Malta 3.4 - Netherlands 47.5 25 Poland 0.4 1.9 Portugal 14.9 13.5 Romania 0.5 2.2 Slovakia 2 1.9 Slovenia 1.6 3.1 Spain 1.1 4.8 Sweden 5 32.2 
iš https://www.acea.auto/press-release/...100km-of-road/
-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kiek suprantu, mes fantazijose bėgame priekyje, o realiai stovime dilgėlėseParašė gerietis Rodyti pranešimą
2019 metais bėgime nuogu užpakaliu į dilgėlės neatsilikome, bet dabar jau atsiliekame lygtais:
(Keistai atrodo Bulgarija ir Malta, pristačiusios krovimo stotelių, bet neturinčios EV :-)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kas tie "jūs", kurie nesugebat panaikinti lauko tualetų?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nesugebam lauko tualetų panaikinti, kuriems pakeisti tereikia max kokių po pora tūkstantėlių vidutiniškai.
Už "pora tūkstantėlių" neįrengsi tualeto patalpos name, nekalbant apie kanalizacijos tinklus. Nors tema daugiau psichologinė. Girdėjau apie žmones, kurie turi name WC, bet daro į kibirą ir anksti ryte pila į lietaus kanalizaciją gatvėje, nes "WC daug vandens prisuka".
Visiškai panaikinti lauko tualetai tik 17 pasaulio valstybių (su sąlyga kad jos nemeluoja). Tarp jų nėra nei JAV nei UK. Info iš čia: https://washmatters.wateraid.org/sit...ds_toilets.pdf
Taip planuoti ir turėti tikslą yra gerai.. bet nereik atitrūkti nuo realybės.
-
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lietuvoje yra mažiausia Anti-EV-axerių tarp Baltijos valstybių: tik 10% nenori įsigyti elektrinį automobilį. Latvijoje tokių 13% , Estijoje 16%.
https://baltics.news/2021/09/24/surv...-electric-car/
-
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai va pats ir pasakei... kai daliai žmonių įsivesti nuotekas yra neįkandama, kai daliai naudoti vandenį nuotekoms yra per brangu, mes svaigstam, kad apkrausim taršos mokesčiais ir persės visi į elektromobilius be infrastruktūros.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tai kas tie "jūs", kurie nesugebat panaikinti lauko tualetų?
Už "pora tūkstantėlių" neįrengsi tualeto patalpos name, nekalbant apie kanalizacijos tinklus. Nors tema daugiau psichologinė. Girdėjau apie žmones, kurie turi name WC, bet daro į kibirą ir anksti ryte pila į lietaus kanalizaciją gatvėje, nes "WC daug vandens prisuka".
Visiškai panaikinti lauko tualetai tik 17 pasaulio valstybių (su sąlyga kad jos nemeluoja). Tarp jų nėra nei JAV nei UK. Info iš čia: https://washmatters.wateraid.org/sit...ds_toilets.pdf
Taip planuoti ir turėti tikslą yra gerai.. bet nereik atitrūkti nuo realybės.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kai Afrikos vaikai miršta iš bado ir troškulio...Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai va pats ir pasakei... kai daliai žmonių įsivesti nuotekas yra neįkandama, kai daliai naudoti vandenį nuotekoms yra per brangu, mes svaigstam, kad apkrausim taršos mokesčiais ir persės visi į elektromobilius be infrastruktūros.
Kas tie jūs kurie svaigsta VISUS persodinti į elektromobilius?
P.S. Offtopic, bet kaip minėjau, daliai žmonių (senų dažniausiai) vandens "brangumo" problema ne ekonominė, o psichologinė. Vanduo "per brangu" , bet galėtų jie penkiaženklę sumą telefoniniams sukčiams atiduoti lengvai.Paskutinis taisė gerietis; 2021.10.25, 08:10.-
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būtent. Ne visus. Visi mužikai neturi teisės patogiai važinėti tomis pačiomis gatvėmis kaip ir ponai. Mužikus reikia pervežinėti daržinėse kaip šprotus suspaustus.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kai Afrikos vaikai miršta iš bado ir troškulio...
Kas tie jūs kurie svaigsta VISUS persodinti į elektromobilius?
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O prie ko čia Afrika? Kuo tai susiję su elektromobilių įsigyjimu, dedamais taršos mokesčiais?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kai Afrikos vaikai miršta iš bado ir troškulio...
Kas tie jūs kurie svaigsta VISUS persodinti į elektromobilius?
P.S. Offtopic, bet kaip minėjau, daliai žmonių (senų dažniausiai) vandens "brangumo" problema ne ekonominė, o psichologinė. Vanduo "per brangu" , bet galėtų jie penkiaženklę sumą telefoniniams sukčiams atiduoti lengvai.
Na taip ir įsivaizduoju, važinėjantys senais gendančiais dyzeliais turi psichologinių bėdų, todėl neperka naujų elektrinių. Ar tik nebūsi vienas iš tų banko analitikų, kurie teigia. kad turim finansų laisvai įpirkti naujus elektromobilius. Nu bet tokie užsispyrę parazitai, kad neperkam.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
už patogumas visada reik susimokėti papildomai.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąAš ne mužikas, bet kartu su smirdinčiais apsiskrepliavusiais tuberkulioznikais, ypatingai pandemijos metu, nenoriu trintis pečiais. Pakankamai ilgai atsivažinėjau visiems prieinamu transportu, kad žinočiau kas ten darosi.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne elektra nieko gero, o dabartinė lietuvos krovimo stotelių infrastruktūra nieko gero. Pvz kai dairiausi automobilio 2019 metais elektormobilį teko atmesti ir dėl to, kad nemažai mano tikslų pagal plugshare žemėlapį net nebuvo pakrpovimo stotelių, arba jos buvo pažymėtos kaip sugedusios, taigi net fiziškai būtų neįmanoma naudotis. Dabar situacija gerėja, bet dar toli iki to, kad elektromobilis taptu patogiu.Parašė Smauglys Rodyti pranešimąMan tai smagu žiūrėti fosilijų fanus kurie galvoja kad išgyvens ir rėkia į kairę į dėšinę kaip elektra nieko gero.
Šita jau jaučiau prieš 10+ metų, o dabar net nekyla abejonių.
Manau 100 metų atgal, tokių pačių rėkiančių buvo arklio vežimas vs automobilis
, laiptai vs ("bepilotis" žmogaus nevaldomas) liftas ir t.t.
Technologijos ir patogumai laimi prieš tamsuolius.
Čia labiau tiktu palyginus 100 metų atgal rėkimas, kad niekas neparduoda benzino nors automobiliai jau gatvėm važinėja.
Dalis žmonių neturėtu išvis turėti automobilio.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai va pats ir pasakei... kai daliai žmonių įsivesti nuotekas yra neįkandama, kai daliai naudoti vandenį nuotekoms yra per brangu, mes svaigstam, kad apkrausim taršos mokesčiais ir persės visi į elektromobilius be infrastruktūros.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Toks pastebėjimas, jog retas automobilių varomų iškastiniu kuru fanas turi savo asmeninį naftos gręžinį ir perdirbimo gamyklą, ar pakankamai finansų jog užsakinėtų muziką
 Jokia fosilija nesuteiks tokio laisvės pojūčio kaip saulės jėgainė ant stogo, pora powerwallų ir elektromobilis. Dabar gyvendamas nuosavame name tokį komplektą ir rinkčiausi. O naftos kranelis šiais neramiais laikais gali bet kada užsisukti arba būti apribotas nekomercinei veiklai kad nestotų ekonomika. Ne kiekvienas tuomet išgalės turėti asmeninį vairuotoją kaip Ronaldo, kuris galėtų laukti kolonėlėje visą dieną kol cisterna atvažiuos. 
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia 2020 duomenys. O stotelių duomenys dar senesi. Naujausiais duomenimis EV sudaro 2.5% nuo visų automobilių. O stotelių tankumo skaičiavimas ne visai teisingas nes tos šalys kurios turi geriau išplėtotą regioninių kelių tinklą gaus mažesnį balą nors ir turi daugiau stotelių. Aišku stotelių trūksta, bet reali situacija tikrai geresnė nei daugumoje pietų europos šalių, įskaitant Italiją ir Ispaniją.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
2019 metais bėgime nuogu užpakaliu į dilgėlės neatsilikome, bet dabar jau atsiliekame lygtais:
(Keistai atrodo Bulgarija ir Malta, pristačiusios krovimo stotelių, bet neturinčios EV :-)
Electric car charging points per 100km of road (+ market share) By country, 2020
Source:Source: ACEA, EAFO, ERF, EUROSTATCountry Charging points per 100 km Market share of ECVs Lithuania 0.2 1.1 
iš https://www.acea.auto/press-release/...100km-of-road/Dear Sir,
Comment
 
Comment