Parašė Aleksio
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Instaliuota galia - 509MW, dabartiniu momentu gaminame 10MW (2%).Parašė index Rodyti pranešimąVėjo elektrinių stato ir statys daug.
Taip, aš sutinku - žiemos periodu "ventiliatoriai" sukasi kaip turi būti, bet dabar jų yra mažokai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pats tas Kauno savanorių prospekte nuo šviesoforo iki šviesoforoParašė booraz Rodyti pranešimąTesla Models S Plaid pirmoje vietoje ketvirčio mylios rezultatuose tarp serijinių transporto priemonių. Negana to bent 10 kartų pigesnė negu Bugatti, 7 kartus negu McLaren ar Ferrari.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fastest_production_cars_by_acceleration
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek atsimenu malūnėlio tarnavimo trukmė ~ 30m, taip kad atėjus 2050m didelę dalį dabar statomų ar stovinčių teks griauti. Tikiuosi iki to laiko įsigudrins kompozitines mentes utilizuoti.Parašė index Rodyti pranešimą
Hidroelektrinėms Lietuva išvis netinkama. Vėjo elektrinių stato ir statys daug.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne panikoj esmė... o viskam reik ruoštis.. rinka yra rinka, bet ji inertiška. Čia kaip ir su kondicionierių gamyba šią vasarą. Paklausa didesnė už pasiūlą ir rinka paklausos neuždengia, Naujų jėgainių taip greit nepastatysi. Tai pačiai vėjo jėgainei nuo minties, projekto iki paleidimo ne vieno mėnesio prireikia. O kuo tas užsienis uždengs jei visur poreikis augs.. nebent batkos atsiprašysim ir iš Astravo kibirais pirksim.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Mano komentaro tikslas yra parodyti, kad dabar panikuoti, jog Lietuvoje baigsis elektra neverta. Yra rinka. Didės elektros poreikis, didės ir gamyba. Jeigu ne valstybinė, tai privati. Jeigu ne Lietuvoje, tai iš užsienio.
Tikrai nebus taip, kad niekas nepirks elektromobilių, nes nebus elektros jiems kraut.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Verčia gyvenimiška praktika... nei viena naujovė kol kas Lietuvoj neprasidėjo be nesklandumu...Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kas verčia manyti, kad niekas nesiruošia ir neprognozuoja poreikių?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kur yra tie statomi poreikiai?Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kas verčia manyti, kad niekas nesiruošia ir neprognozuoja poreikių?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Konvertavus anglies elektirnių teritorijas į atomines elektrines ne tik smarkiai sumažėtų tarša, bet elektros būtų prigaminama tiek kad galėtu 5 lenkijas išmaitinti.Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Lenkai bus priversti uždaryti visas akmens anglimi kūrenamas elektrines, labai abejoju ar prioritetas bus prekyba užsienin.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal "žaliųjų" liniją atominės elektrinės nėra "žalios"Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Konvertavus anglies elektirnių teritorijas į atomines elektrines ne tik smarkiai sumažėtų tarša, bet elektros būtų prigaminama tiek kad galėtu 5 lenkijas išmaitinti.
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodėl? Juk lietaus ir vandens turime daug, beto yra nemažai jau esančių pastatytų užtvankų, kur nėra įrengtos hidroelektrinės.Parašė index Rodyti pranešimą
Hidroelektrinėms Lietuva išvis netinkama. Vėjo elektrinių stato ir statys daug.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
tokias žaliųjų linijas perpjovus paaiškės kad ten arbūzai.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Pagal "žaliųjų" liniją atominės elektrinės nėra "žalios"
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dabar oficiali politika yra esamų užtvankų naikinimas, apie jokį hidroenergijos panaudojimą kalbų nėra.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl? Juk lietaus ir vandens turime daug, beto yra nemažai jau esančių pastatytų užtvankų, kur nėra įrengtos hidroelektrinės.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet realiai nenaikina, tai jei užtvanka stovi pastatyta, kodėl nepanaudojus to elektrai gaminti?Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Dabar oficiali politika yra esamų užtvankų naikinimas, apie jokį hidroenergijos panaudojimą kalbų nėra.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Užtvankos buvimas nėra garantas, kad galima įrengti elektrinę. Reikia įvertinti vandens debitą ir jo svyravimą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet realiai nenaikina, tai jei užtvanka stovi pastatyta, kodėl nepanaudojus to elektrai gaminti?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Plokščias reljefas (kas reiškia, kad mažai elektros tenka paskandinti daug žemės), mažėjantis upių vandeningumas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl? Juk lietaus ir vandens turime daug, beto yra nemažai jau esančių pastatytų užtvankų, kur nėra įrengtos hidroelektrinės.
Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu bus problema su elektra Lietuvoje tai reiškia jog tiesiog mažiau važinėsime, o ne tai kad bus mažiau elektromobilių. Paskutinį kartą kai tikrinausi tai Lietuvoje negaminami automobiliai ir jei visi didieji automobilių gamintojai pradės gaminti tik elektromobilius, tuomet vienintelė alternatyva ateityje bus pirkti senus fosilinius automobilius, jei ir to kokia nors ES direktyva nepareguliuos mokesčiais.
Pigios naftos patys irgi neišgaunam, ateis metas kuomet mažmeninė kaina šaus į viršų nes nebeliks masto ekonomijos Lietuvą aprūpinti pigiu kuru. Nebent bandytų kooperuotis didesnis regionas kaip tarkim Rytų Europa, bet tikėtina to ir ES neleistų. O kur dar visokie akcizai ir ekologiniai mokesčiai.
Kalbant apie krovimąsi tai prie visokių ofisų ar daugiabučių nereikės kiekvienam automobiliui po krovimo stotelę, užteks turėti pakankamai laidų prijungti kiekvieną automobilį, o tuomet jau išmani sistema parinks kurį kuriuo metu ir kiek įkrauti pagal baterijos pakrovimo lygį, savininko įpročius, paslaugų planus, momentinius poreikius (savininkas nustatys per appsą) ir kainos priimtinumą (ekstra atvejais ir energijos prieinamumą tinkle). Kaina bus dinaminė ir jau vis dažniau kalbama jog ateityje elektromobiliai bus būtent ta elektros tinklo dalis kuri bus labiausiai atsakinga už tinklo balansavimą ir palengvins atsinaujinančių energijos šaltinių plėtrą, nes atsivers daug didesnės galimybės reguliuoti paklausą nei kad turime šiuo metu.
Dėl hidroelektrinių tai latviai turi bent tris dideles, kurias tikėtina būtų galima daug intensyviau naudoti kaip kaupyklas, kuomet rinkoje daugiau vėjo energijos. Nežinau galbūt tai jau ir daroma, jeigu techninės galimybės jose jau dabar pakankamos jog tai apsimokėtų daryti (nežinau kada paskutinį kartą buvo modernizuotos). Nebent yra kažkokios geologinės aplinkybės (grunto laidumas vandeniui?), jog nevertėtų to daryti kaip daro Norvegai ar Šveicarai savo hidroelektrinėse.
Žodžiu energetikos istorijoje buvo įveikta nemažai iššūkių, bus įveikti ir šie, ir greičiausiai tai bus daroma visos ES lygiu, todėl mums dabar pergyventi jog liksime ant ledo tikrai nereikia. Blogiausiu atveju importuosim brangesnę elektrą, kas paskatins žmones bent miestuose persėsti iš savo elektromobilių į troleibusus ir gaišti mažiau laiko spūstyse.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar nėra aišku ar visi didieji gamintojai pereis prie elektrinių ir kaip greitai jie tai padarys. ypač koks IKCO kuris gal ir nėra garsus bet gamina milijonais. Net ir uždraudus parduoti visus neelektrinius reikės dar kokio 15-20 metų kol dauguma automobilių kelyje pasikeis į elektrinius. Taip kad laiko padidinti elektros gamybos pajėgumus turime pakankamai.
Kas liečia ES mokesčius, tai kol kas net primityvaus taršos mokesčio nesugebėjo įvesti nors ES jau daug metų kartoja kad tai turėtu būti vienas pirmų dalykų kuriuos reikia keisti lietuvos mokesčių sistemoje.
Pigios naftos neišgauname (nors išgauname šiek tiek brangios ir kokybiškos naftos), bet turime vieną moderniausių ir efektyviausių perdirbimo fabrikų rytų europoje, taigi jeigu bus poreikis tai jos perdirbimas pas mus pasišalins vienas paskutinių regione.
Dėl hydroelektrinių tai gal pradžiai bent pabaikim statyti Kruonį kur pusė turbinų net nebuvo įrengta dėl komunistų propagandos.
Užtvenkimą galima mažinti formuojant dirbtinius šlaitus, bet tada nelieka galimybės tvenkinio naudoti kaip baterinio rezervo, kas būtų labai naudinga vis daugėjant nepastoviems šaltiniams kaip vėjas ar saulė.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na čia jau iš fantastikos srities.. "nereiks stotelės tik pakankamai laidų" wowParašė themanual Rodyti pranešimąKalbant apie krovimąsi tai prie visokių ofisų ar daugiabučių nereikės kiekvienam automobiliui po krovimo stotelę, užteks turėti pakankamai laidų prijungti kiekvieną automobilį, o tuomet jau išmani sistema parinks kurį kuriuo metu ir kiek įkrauti pagal baterijos pakrovimo lygį, savininko įpročius, paslaugų planus, momentinius poreikius (savininkas nustatys per appsą) ir kainos priimtinumą (ekstra atvejais ir energijos prieinamumą tinkle). Kaina bus dinaminė ir jau vis dažniau kalbama jog ateityje elektromobiliai bus būtent ta elektros tinklo dalis kuri bus labiausiai atsakinga už tinklo balansavimą ir palengvins atsinaujinančių energijos šaltinių plėtrą, nes atsivers daug didesnės galimybės reguliuoti paklausą nei kad turime šiuo metu.
 o visa kita  išvardinta gal ir bus tolimoje ateityje realu, kai automobilis taps pilnai autonominis ir pats galės nuvykti į krovimo tašką.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Naikina, ir jau nemažai panaikintų - https://www.google.com/search?q=panaikinta+uztvankaParašė Lettered Rodyti pranešimąBet realiai nenaikina, tai jei užtvanka stovi pastatyta, kodėl nepanaudojus to elektrai gaminti?
O šiaip ten labai mažai tos elektros būtų, visiškai neapsimoka, žalos daugiau negu naudos.
Comment
 

			
			
		
Comment