Prieš dešimtmetį per Discovery kanalą pasakojo apie vieną iš Ferrari. Tas konkretus naudotas ir senas automobilis buvo įvertintas 4 kartus brangiau už naujutėlį iš gamyklos.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tas anglimi kūrenamas passatas už 500 gana dažnai yra vienintelis būdas žmogui pasiekti darbą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Na tai kokį juodais dųmais varomą dyzeli už 500 eurų nepavadinsi prabangos preke. Jeigu tokie netvarkingi nevažinėtu išvis ir būtų normalus automobilių taršos mokestis tada gal neturėtume didžiausio automobilių skaičiaus/gyv europoje.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O jei anglim kūrenamas prabangus X5?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJeigu tas automobilis yra anglimi kurenamas pasatas tai taip, nėra ko važinėti, o jeigu normalaus neįperki tada kraustaisi ten kur yra VT.
 Su Tesla gali važiuot iš N. Vilnios?
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip, kalbant apie tai, kad "žmonės neįpirks elektromobilių", tai gal Teslos ir neįpirks. Bet net dabar, iš esmės nesant senų elektromobilių, kokie VW e-Up ar senas Nissan Leaf kainuoja ne daugiau 10 tūkstančių eurų, o senstant jie dar pigs (o taip pat tikriausiai atsiras atsarginių baterijų rinka keitimui).
 
 Taip, kad ne neįpirks, o nebent bus psichologinė trauma persėdus nuo BMW 530 į VW e-Up "kibirą". Post in English - fight censorship! Post in English - fight censorship!
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Statistika rodo, kad vis dar neįperkami ir atitinkamai artimiausiu metu nebus ir antrinės rinkos didelės.Parašė index Rodyti pranešimąŠiaip, kalbant apie tai, kad "žmonės neįpirks elektromobilių", tai gal Teslos ir neįpirks. Bet net dabar, iš esmės nesant senų elektromobilių, kokie VW e-Up ar senas Nissan Leaf kainuoja ne daugiau 10 tūkstančių eurų, o senstant jie dar pigs (o taip pat tikriausiai atsiras atsarginių baterijų rinka keitimui).
 
 Taip, kad ne neįpirks, o nebent bus psichologinė trauma persėdus nuo BMW 530 į VW e-Up "kibirą". 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sakyk tu ką nori, bet perlipus iš bmso į up'ą tikrai reiktų pas psichologą užsirašyt konsultacijom.Parašė index Rodyti pranešimąŠiaip, kalbant apie tai, kad "žmonės neįpirks elektromobilių", tai gal Teslos ir neįpirks. Bet net dabar, iš esmės nesant senų elektromobilių, kokie VW e-Up ar senas Nissan Leaf kainuoja ne daugiau 10 tūkstančių eurų, o senstant jie dar pigs (o taip pat tikriausiai atsiras atsarginių baterijų rinka keitimui).
 
 Taip, kad ne neįpirks, o nebent bus psichologinė trauma persėdus nuo BMW 530 į VW e-Up "kibirą". 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kolega petrolhead’as persedo is M3 i Tesla. Tai anot jo vienintelis dalykas kurio pasiilgsta - tai garsas gazuojant, ir… marozu siulanciu padragint iki kito sviesoforo. Jei su M3 vazinejant daznai tokiu atsirasdavo, tai su Tesla niekas net nebando lenktyniaut. Iskaitant draudima, ekologijos mokescius, kura ir technine prieziura, Tesla apie 4 *kartus* pigiau per metus nei M3.Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
 Sakyk tu ką nori, bet perlipus iš bmso į up'ą tikrai reiktų pas psichologą užsirašyt konsultacijom.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panašu kad moderatoriai ištrynė visą diskusiją, kuri prasidėjo nuo dabar prieš tave esančio posto. Markė nesvarbi, svarbu yra kad yra taršus, techniškai netvarkingas ir turėtu nepraeiti techninės apžiūros. Jei bus techniškai netvarkinga Tesla tai ir su ja reikia neleisti važiuoti.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 O jei anglim kūrenamas prabangus X5?
 Su Tesla gali važiuot iš N. Vilnios?
 
 Mane turbūt vėl akmenimis užmėtys baterijų pigimo entuziastai bet pirkti dėvėtą už 10k + keisti baterijas tai tada nelabai ir kaina besiskirs nuo naujo Leaf'o.Parašė index Rodyti pranešimąŠiaip, kalbant apie tai, kad "žmonės neįpirks elektromobilių", tai gal Teslos ir neįpirks. Bet net dabar, iš esmės nesant senų elektromobilių, kokie VW e-Up ar senas Nissan Leaf kainuoja ne daugiau 10 tūkstančių eurų, o senstant jie dar pigs (o taip pat tikriausiai atsiras atsarginių baterijų rinka keitimui).
 
 Taip, kad ne neįpirks, o nebent bus psichologinė trauma persėdus nuo BMW 530 į VW e-Up "kibirą". 
 
 Antrinė rinka pas mus visada pagrinde sudarė ne lietuvoje pirkti nauji o kai vakarų europietis pasikeičia ir seną parduoda.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Statistika rodo, kad vis dar neįperkami ir atitinkamai artimiausiu metu nebus ir antrinės rinkos didelės.
 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Diskusija buvo jau ne apie elektromobilius, o apie viešąjį ir individualų transportą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPanašu kad moderatoriai ištrynė visą diskusiją, kuri prasidėjo nuo dabar prieš tave esančio posto.
 Tam yra "darnaus judumo" tema
 https://www.miestai.net/forumas/foru...mobilis/page74
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Diskusija buvo apie tai, ar galima bus naudotis elektromobiliais ten, kur bus negalima naudoti VDV automobilius (pvz. minėtas maršrutas Žirmūnai-NMC ar Bendorėliai-Katedros a.)Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Panašu kad moderatoriai ištrynė visą diskusiją, kuri prasidėjo nuo dabar prieš tave esančio posto. Markė nesvarbi, svarbu yra kad yra taršus, techniškai netvarkingas ir turėtu nepraeiti techninės apžiūros. Jei bus techniškai netvarkinga Tesla tai ir su ja reikia neleisti važiuoti.
 Automobiliai be TA yra už įstatymo ribos. Neverta to net minėti. Nemanau, kad jie sudaro bent kiek ženklų procentą bent jau Vilniuje.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ???Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Diskusija buvo apie tai, ar galima bus naudotis elektromobiliais ten, kur bus negalima naudoti VDV automobilius (pvz. minėtas maršrutas Žirmūnai-NMC ar Bendorėliai-Katedros a.)
 
 Kažkaip jau ne pirmą kartą pasakojate apie ką buvo diskusija ir vis nepataikote.
 
 Esmė kad dabar jie važinėja ir TA gauna ir forume aiškina kad jie yra būtini.Automobiliai be TA yra už įstatymo ribos. Neverta to net minėti. Nemanau, kad jie sudaro bent kiek ženklų procentą bent jau Vilniuje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ištrintas tas gabalas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 ???
 
 Kažkaip jau ne pirmą kartą pasakojate apie ką buvo diskusija ir vis nepataikote.
 Aš norėjau pritempti prie temos dėl to, kad kažkada elektromobiliai sudarys ženklią, o gal ir absoliučią asmeninio transporto dalį.
 
 Dabar aš jau nesupratau. Jei TA "gauna", tai vadinasi ir turi?Esmė kad dabar jie važinėja ir TA gauna ir forume aiškina kad jie yra būtini.
 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Techniškai netvarkingi praeina TA, neturi jokių taršos mokesčių, čia lietuvoje ne naujiena. Taip neturėtu būti, net jeigu tas anglim varomas yra priemesčio bajorui kaune į darbą važinėti.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Ištrintas tas gabalas.
 Aš norėjau pritempti prie temos dėl to, kad kažkada elektromobiliai sudarys ženklią, o gal ir absoliučią asmeninio transporto dalį.
 
 
 
 Dabar aš jau nesupratau. Jei TA "gauna", tai vadinasi ir turi?
 
 
 Šiaip bus smagu žiūrėti kas vyks kai bus elektormobilių daugiau ir reikės atšaukti jiems leidimą važiuoti A juosta, nes kitaip A juostos bus beprasmės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip dar didesnis bus smagumas, kai pradės elektros linijos raudonuoti. Kai ekologiskai nuriedėsi iki ESO galią krovimo stotelei pasididinti ir gausi "špygutę" - el. linijos pralaidumas išsemtas. Apie tai, kad el. tinklas tam nepritaikytas kažkodėl tylima.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 
 Šiaip bus smagu žiūrėti kas vyks kai bus elektormobilių daugiau ir reikės atšaukti jiems leidimą važiuoti A juosta, nes kitaip A juostos bus beprasmės.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ateityje aišku, kad reiks daug investuoti į elektros tinklus.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
 Šiaip dar didesnis bus smagumas, kai pradės elektros linijos raudonuoti. Kai ekologiskai nuriedėsi iki ESO galią krovimo stotelei pasididinti ir gausi "špygutę" - el. linijos pralaidumas išsemtas. Apie tai, kad el. tinklas tam nepritaikytas kažkodėl tylima.Post in English - fight censorship!
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne ateityje, o jau vakar reikėjo pradėti investuoti. Elektros tinklą pakeisti, tai ne automobilį. Ką darysim kai vienam automobiliui pakrauti reikės dabartinio viso namukų kvartalo pajėgumų? Jau matau kaip visą Vilnių rausiaParašė index Rodyti pranešimą
 Tai ateityje aišku, kad reiks daug investuoti į elektros tinklus. O dabar politika - tu tik pirk elektromobilį, o vėliau nors ir tvanas. O dabar politika - tu tik pirk elektromobilį, o vėliau nors ir tvanas.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip elektromobiliai kraunami naktį, kai elektros yra sunaudojama mažai ir tinklai neapkrauti. Elektromobiliai namuose kraunasi lėtai. 7-11 kW. Labai reikiant galima apriboti ir iki tų pačių 3kW. Taip pat, nereiktų įsivaizduoti, kad visi krauna savo elektromobilį nuo 0 iki 100% kiekvieną naktį. Tai tas apkrovimas turėtų išsidalinti. Nebent naktį iš sekmadienio į pirmadienį po gero oro savaitgalio, kai visas rajonėlis grįžta iš kelionių su tuščiais akumuliatoriais ir sugalvoja vienu metu įkišti krautis.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
 Ne ateityje, o jau vakar reikėjo pradėti investuoti. Elektros tinklą pakeisti, tai ne automobilį. Ką darysim kai vienam automobiliui pakrauti reikės dabartinio viso namukų kvartalo pajėgumų? Jau matau kaip visą Vilnių rausia O dabar politika - tu tik pirk elektromobilį, o vėliau nors ir tvanas. O dabar politika - tu tik pirk elektromobilį, o vėliau nors ir tvanas.
 
 Manau vietose kur reiks daug rausimo ir brangių investicijų į elektros tinklų stiprinimą (pvz. vietose kur iš nutolusių nuo miesto sodo namelių pasidarė konversija ir gavosi didelis priemiestinis individualių namų kvartalas) problemą spręs tai, kad pradės populiarėti saulės elektrinės ant privačių namukų stogų. Tokiu atveju aišku prireiks ir elektros akumuliacijos dieną, kad galėtum krautis per naktį.
 Comment











Comment