Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prieš dešimtmetį per Discovery kanalą pasakojo apie vieną iš Ferrari. Tas konkretus naudotas ir senas automobilis buvo įvertintas 4 kartus brangiau už naujutėlį iš gamyklos.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Šiaip įdomu kodėl elektromobiliams nepadaro tiesiog PVM lengvatos, t.y. kad būtų galima įmonėms susigrąžinti PVM? Žinau daugybę įmonių, kurios tokiu atveju pirktų elektromobilius ir nereikėtų visokių brangių skatinimo priemonių kurti.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Na tai kokį juodais dųmais varomą dyzeli už 500 eurų nepavadinsi prabangos preke. Jeigu tokie netvarkingi nevažinėtu išvis ir būtų normalus automobilių taršos mokestis tada gal neturėtume didžiausio automobilių skaičiaus/gyv europoje.
        Tas anglimi kūrenamas passatas už 500 gana dažnai yra vienintelis būdas žmogui pasiekti darbą.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Jeigu tas automobilis yra anglimi kurenamas pasatas tai taip, nėra ko važinėti, o jeigu normalaus neįperki tada kraustaisi ten kur yra VT.
          O jei anglim kūrenamas prabangus X5?
          Su Tesla gali važiuot iš N. Vilnios?

          Comment


            Šiaip, kalbant apie tai, kad "žmonės neįpirks elektromobilių", tai gal Teslos ir neįpirks. Bet net dabar, iš esmės nesant senų elektromobilių, kokie VW e-Up ar senas Nissan Leaf kainuoja ne daugiau 10 tūkstančių eurų, o senstant jie dar pigs (o taip pat tikriausiai atsiras atsarginių baterijų rinka keitimui).

            Taip, kad ne neįpirks, o nebent bus psichologinė trauma persėdus nuo BMW 530 į VW e-Up "kibirą".
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą
              Šiaip, kalbant apie tai, kad "žmonės neįpirks elektromobilių", tai gal Teslos ir neįpirks. Bet net dabar, iš esmės nesant senų elektromobilių, kokie VW e-Up ar senas Nissan Leaf kainuoja ne daugiau 10 tūkstančių eurų, o senstant jie dar pigs (o taip pat tikriausiai atsiras atsarginių baterijų rinka keitimui).

              Taip, kad ne neįpirks, o nebent bus psichologinė trauma persėdus nuo BMW 530 į VW e-Up "kibirą".
              Statistika rodo, kad vis dar neįperkami ir atitinkamai artimiausiu metu nebus ir antrinės rinkos didelės.

              Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1621458861070.jpg Views:	0 Size:	89,2 kB ID:	1890845
              Flickr

              Comment


                Parašė index Rodyti pranešimą
                Šiaip, kalbant apie tai, kad "žmonės neįpirks elektromobilių", tai gal Teslos ir neįpirks. Bet net dabar, iš esmės nesant senų elektromobilių, kokie VW e-Up ar senas Nissan Leaf kainuoja ne daugiau 10 tūkstančių eurų, o senstant jie dar pigs (o taip pat tikriausiai atsiras atsarginių baterijų rinka keitimui).

                Taip, kad ne neįpirks, o nebent bus psichologinė trauma persėdus nuo BMW 530 į VW e-Up "kibirą".
                Sakyk tu ką nori, bet perlipus iš bmso į up'ą tikrai reiktų pas psichologą užsirašyt konsultacijom.

                Comment


                  Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

                  Sakyk tu ką nori, bet perlipus iš bmso į up'ą tikrai reiktų pas psichologą užsirašyt konsultacijom.
                  Kolega petrolhead’as persedo is M3 i Tesla. Tai anot jo vienintelis dalykas kurio pasiilgsta - tai garsas gazuojant, ir… marozu siulanciu padragint iki kito sviesoforo. Jei su M3 vazinejant daznai tokiu atsirasdavo, tai su Tesla niekas net nebando lenktyniaut. Iskaitant draudima, ekologijos mokescius, kura ir technine prieziura, Tesla apie 4 *kartus* pigiau per metus nei M3.

                  Comment


                    M3 lygint su Tesla yra stipru. Visiškai skirtingos mašinos.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      O jei anglim kūrenamas prabangus X5?
                      Su Tesla gali važiuot iš N. Vilnios?
                      Panašu kad moderatoriai ištrynė visą diskusiją, kuri prasidėjo nuo dabar prieš tave esančio posto. Markė nesvarbi, svarbu yra kad yra taršus, techniškai netvarkingas ir turėtu nepraeiti techninės apžiūros. Jei bus techniškai netvarkinga Tesla tai ir su ja reikia neleisti važiuoti.

                      Parašė index Rodyti pranešimą
                      Šiaip, kalbant apie tai, kad "žmonės neįpirks elektromobilių", tai gal Teslos ir neįpirks. Bet net dabar, iš esmės nesant senų elektromobilių, kokie VW e-Up ar senas Nissan Leaf kainuoja ne daugiau 10 tūkstančių eurų, o senstant jie dar pigs (o taip pat tikriausiai atsiras atsarginių baterijų rinka keitimui).

                      Taip, kad ne neįpirks, o nebent bus psichologinė trauma persėdus nuo BMW 530 į VW e-Up "kibirą".
                      Mane turbūt vėl akmenimis užmėtys baterijų pigimo entuziastai bet pirkti dėvėtą už 10k + keisti baterijas tai tada nelabai ir kaina besiskirs nuo naujo Leaf'o.

                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Statistika rodo, kad vis dar neįperkami ir atitinkamai artimiausiu metu nebus ir antrinės rinkos didelės.
                      Antrinė rinka pas mus visada pagrinde sudarė ne lietuvoje pirkti nauji o kai vakarų europietis pasikeičia ir seną parduoda.


                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Panašu kad moderatoriai ištrynė visą diskusiją, kuri prasidėjo nuo dabar prieš tave esančio posto.
                        Diskusija buvo jau ne apie elektromobilius, o apie viešąjį ir individualų transportą.
                        Tam yra "darnaus judumo" tema
                        https://www.miestai.net/forumas/foru...mobilis/page74

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Panašu kad moderatoriai ištrynė visą diskusiją, kuri prasidėjo nuo dabar prieš tave esančio posto. Markė nesvarbi, svarbu yra kad yra taršus, techniškai netvarkingas ir turėtu nepraeiti techninės apžiūros. Jei bus techniškai netvarkinga Tesla tai ir su ja reikia neleisti važiuoti.
                          Diskusija buvo apie tai, ar galima bus naudotis elektromobiliais ten, kur bus negalima naudoti VDV automobilius (pvz. minėtas maršrutas Žirmūnai-NMC ar Bendorėliai-Katedros a.)
                          Automobiliai be TA yra už įstatymo ribos. Neverta to net minėti. Nemanau, kad jie sudaro bent kiek ženklų procentą bent jau Vilniuje.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Diskusija buvo apie tai, ar galima bus naudotis elektromobiliais ten, kur bus negalima naudoti VDV automobilius (pvz. minėtas maršrutas Žirmūnai-NMC ar Bendorėliai-Katedros a.)
                            ???

                            Kažkaip jau ne pirmą kartą pasakojate apie ką buvo diskusija ir vis nepataikote.

                            Automobiliai be TA yra už įstatymo ribos. Neverta to net minėti. Nemanau, kad jie sudaro bent kiek ženklų procentą bent jau Vilniuje.
                            Esmė kad dabar jie važinėja ir TA gauna ir forume aiškina kad jie yra būtini.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              ???

                              Kažkaip jau ne pirmą kartą pasakojate apie ką buvo diskusija ir vis nepataikote.
                              Ištrintas tas gabalas.
                              Aš norėjau pritempti prie temos dėl to, kad kažkada elektromobiliai sudarys ženklią, o gal ir absoliučią asmeninio transporto dalį.

                              Esmė kad dabar jie važinėja ir TA gauna ir forume aiškina kad jie yra būtini.
                              Dabar aš jau nesupratau. Jei TA "gauna", tai vadinasi ir turi?


                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Ištrintas tas gabalas.
                                Aš norėjau pritempti prie temos dėl to, kad kažkada elektromobiliai sudarys ženklią, o gal ir absoliučią asmeninio transporto dalį.



                                Dabar aš jau nesupratau. Jei TA "gauna", tai vadinasi ir turi?

                                Techniškai netvarkingi praeina TA, neturi jokių taršos mokesčių, čia lietuvoje ne naujiena. Taip neturėtu būti, net jeigu tas anglim varomas yra priemesčio bajorui kaune į darbą važinėti.

                                Šiaip bus smagu žiūrėti kas vyks kai bus elektormobilių daugiau ir reikės atšaukti jiems leidimą važiuoti A juosta, nes kitaip A juostos bus beprasmės.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


                                  Šiaip bus smagu žiūrėti kas vyks kai bus elektormobilių daugiau ir reikės atšaukti jiems leidimą važiuoti A juosta, nes kitaip A juostos bus beprasmės.
                                  Šiaip dar didesnis bus smagumas, kai pradės elektros linijos raudonuoti. Kai ekologiskai nuriedėsi iki ESO galią krovimo stotelei pasididinti ir gausi "špygutę" - el. linijos pralaidumas išsemtas. Apie tai, kad el. tinklas tam nepritaikytas kažkodėl tylima.

                                  Comment


                                    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                    Šiaip dar didesnis bus smagumas, kai pradės elektros linijos raudonuoti. Kai ekologiskai nuriedėsi iki ESO galią krovimo stotelei pasididinti ir gausi "špygutę" - el. linijos pralaidumas išsemtas. Apie tai, kad el. tinklas tam nepritaikytas kažkodėl tylima.
                                    Tai ateityje aišku, kad reiks daug investuoti į elektros tinklus.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      Tai ateityje aišku, kad reiks daug investuoti į elektros tinklus.
                                      Ne ateityje, o jau vakar reikėjo pradėti investuoti. Elektros tinklą pakeisti, tai ne automobilį. Ką darysim kai vienam automobiliui pakrauti reikės dabartinio viso namukų kvartalo pajėgumų? Jau matau kaip visą Vilnių rausia O dabar politika - tu tik pirk elektromobilį, o vėliau nors ir tvanas.

                                      Comment


                                        Tai ir investuoja pastoviai - ir vakar, ir užvakar.

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Ne ateityje, o jau vakar reikėjo pradėti investuoti. Elektros tinklą pakeisti, tai ne automobilį. Ką darysim kai vienam automobiliui pakrauti reikės dabartinio viso namukų kvartalo pajėgumų? Jau matau kaip visą Vilnių rausia O dabar politika - tu tik pirk elektromobilį, o vėliau nors ir tvanas.
                                          Šiaip elektromobiliai kraunami naktį, kai elektros yra sunaudojama mažai ir tinklai neapkrauti. Elektromobiliai namuose kraunasi lėtai. 7-11 kW. Labai reikiant galima apriboti ir iki tų pačių 3kW. Taip pat, nereiktų įsivaizduoti, kad visi krauna savo elektromobilį nuo 0 iki 100% kiekvieną naktį. Tai tas apkrovimas turėtų išsidalinti. Nebent naktį iš sekmadienio į pirmadienį po gero oro savaitgalio, kai visas rajonėlis grįžta iš kelionių su tuščiais akumuliatoriais ir sugalvoja vienu metu įkišti krautis.

                                          Manau vietose kur reiks daug rausimo ir brangių investicijų į elektros tinklų stiprinimą (pvz. vietose kur iš nutolusių nuo miesto sodo namelių pasidarė konversija ir gavosi didelis priemiestinis individualių namų kvartalas) problemą spręs tai, kad pradės populiarėti saulės elektrinės ant privačių namukų stogų. Tokiu atveju aišku prireiks ir elektros akumuliacijos dieną, kad galėtum krautis per naktį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X