Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Car sharingas išeina brangiau (skaičiavau dėl idomumo, man gautusi apie dvigubai brangiau citibee nomuotis kur aš važiuoju), tai mažesnės pajamos to neskatins.

    Tavo nuoroda parodo, kad automobilizacija amerikoje didėja ir didesnis skaičius žmonių turi automobilius. Tie +- skaičiai pagal valstijas man atorodo panašūs į vidinės migracijos skaičius. Valstijos kurios yra vidinės migracijos taikiniais (California, Teksasas, New Yorkas, Washingtonas) skaičius didėja, Vlastijos iš kurių migruotja mažėja. Reikėtu palyginti su gyvenotjų skaičiumi.
    Iš citybee, spark, uber populiarumo matosi, kad memažai kam gaunasi ir pigiau. Taip pat iš wolt, bolt food, barboros, darbo iš namų populiarumo matosi, kad poreikio asmeninėms kelionėms taip pat mažėja, o auto vien dėl savaitgalio išvykos irgi neapsimoka turėti. Tas pats VT irgi gerėja. Taip pat seniau šeimai su vaikais du automobiliai buvo vos ne būtinybė, o dabar sočiai užtenka ir vieno.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Iš citybee, spark, uber populiarumo matosi, kad memažai kam gaunasi ir pigiau. Taip pat iš wolt, bolt food, barboros, darbo iš namų populiarumo matosi, kad poreikio asmeninėms kelionėms taip pat mažėja, o auto vien dėl savaitgalio išvykos irgi neapsimoka turėti. Tas pats VT irgi gerėja. Taip pat seniau šeimai su vaikais du automobiliai buvo vos ne būtinybė, o dabar sočiai užtenka ir vieno.
      Taksi (uberis yra tik taksi su mokesčių vengimu) populiarumas nerodo pigumo. Kaiptik rodo, kad pajamos didėja ir žmonės glai leisti samdyti viaruotojus. Tas pats su maisto pristatymu, kaina didesnė dėp irstatymo bet žmonės perk patogumą.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Taksi (uberis yra tik taksi su mokesčių vengimu) populiarumas nerodo pigumo. Kaiptik rodo, kad pajamos didėja ir žmonės glai leisti samdyti viaruotojus. Tas pats su maisto pristatymu, kaina didesnė dėp irstatymo bet žmonės perk patogumą.
        Na, jei automobiliu nevažinėji kasdien tai CityBee yra pigiau nei pirkti naują/mažai naudotą automobilį ir dar mokėti už draudimą, eksploataciją. Gal tik tolimesnėms kelionėms savaitgaliais šiek tiek brangoka.

        Jei vairuoji kiekvieną dieną ir pravažiuoji daug, aišku, kad pigiau bus turėti savo automobilį. Bet tikrai ne visi tiek daug vairuoja.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą

          Na, jei automobiliu nevažinėji kasdien tai CityBee yra pigiau nei pirkti naują/mažai naudotą automobilį ir dar mokėti už draudimą, eksploataciją. Gal tik tolimesnėms kelionėms savaitgaliais šiek tiek brangoka.
          Aš skaičiavau paga visas savo keliones, įskaitant ir savaitgalius į kitą miestą, tai man gavosi dvigubai brangiau nei savo pirkimas eksplotacija, skaičiuojant, kad naujas auto būtų naudojamas 10 metų. Mano kilometražas yra smarkiai mažesnis nei lietuvos vidurkis (<10 000 per metus kai vidurkis yra 20 000 per metus), taigi daugumai turbūt dar labiau neapsimoka citybee.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Aš skaičiavau paga visas savo keliones, įskaitant ir savaitgalius į kitą miestą, tai man gavosi dvigubai brangiau nei savo pirkimas eksplotacija, skaičiuojant, kad naujas auto būtų naudojamas 10 metų. Mano kilometražas yra smarkiai mažesnis nei lietuvos vidurkis (<10 000 per metus kai vidurkis yra 20 000 per metus), taigi daugumai turbūt dar labiau neapsimoka citybee.
            Kai aš skaičiavausi tai savo pirkau irgi iš esmės tik dėl savaitgalių ir ilgesnių kelionių (bet pirkau seną pigų, nes dėl tiek važinėjimo gero pirkti neapsimoka ). Bet jei didžiąją dalį tarpmiestinių kelionių sugebėtum padengti viešuoju transportu tai vėl nelabai aišku ar automobilis apsimoka.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              Kai aš skaičiavausi tai savo pirkau irgi iš esmės tik dėl savaitgalių ir ilgesnių kelionių (bet pirkau seną pigų, nes dėl tiek važinėjimo gero pirkti neapsimoka ). Bet jei didžiąją dalį tarpmiestinių kelionių sugebėtum padengti viešuoju transportu tai vėl nelabai aišku ar automobilis apsimoka.
              Aš skaičiavau ir variantą - citybee tik užmiesčiui, mieste VT. bet vistiek neapsimoka. Užmiesčiui VT naudoti yra tekę tai nelabai norisi.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Aš skaičiavau ir variantą - citybee tik užmiesčiui, mieste VT. bet vistiek neapsimoka. Užmiesčiui VT naudoti yra tekę tai nelabai norisi.
                Citybee apsimoka tik mieste. O dėl viešojo transporto užmiestyje tai jei važiuoji traukiniais, nėra labai didelio diskomforto, tik aišku lieki apribotas.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Citybee apsimoka tik mieste. O dėl viešojo transporto užmiestyje tai jei važiuoji traukiniais, nėra labai didelio diskomforto, tik aišku lieki apribotas.
                  Traukinių geografija ir tvarkaraštis labai riboti.

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    Citybee apsimoka tik mieste. O dėl viešojo transporto užmiestyje tai jei važiuoji traukiniais, nėra labai didelio diskomforto, tik aišku lieki apribotas.
                    Priklausomai, kiek važinėji, jei kiekvieną savaitgalį ir kažkur toli (pvz. prie jūros, Druskininkus, Latviją ir pan.) tada neapsimoka, bet jei toli važiuoji tik kartą į mėnesį, tada apsimoka.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Citybee apsimoka tik mieste. O dėl viešojo transporto užmiestyje tai jei važiuoji traukiniais, nėra labai didelio diskomforto, tik aišku lieki apribotas.
                      Jeigu pakliūni į vieną iš naujų truakinių kur trys vaikiško dydžio kėdės yra laikoma normaliu sodinimu tai diskonforto užtenka nenorėti važiuoti kelis metus. Čia neskaitant kitų šposų kaip diena prieš kelionę bilietų jau nėra tai gali bėgti pėsčiomis.

                      Comment


                        Ar man tik atrodo, ar CityBee padidino kainas už nuovažiuotą kilometrą?
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą

                          Na, jei automobiliu nevažinėji kasdien tai CityBee yra pigiau nei pirkti naują/mažai naudotą automobilį ir dar mokėti už draudimą, eksploataciją. Gal tik tolimesnėms kelionėms savaitgaliais šiek tiek brangoka.

                          Jei vairuoji kiekvieną dieną ir pravažiuoji daug, aišku, kad pigiau bus turėti savo automobilį. Bet tikrai ne visi tiek daug vairuoja.
                          Kai skaičiavau CityBee kainą pagal savo naudojimą - man CityBee būtent neapsimoka dėl nekasdienio naudojimo. Naudočiau kasdien į darbą centre - būtų pigiau nei nuosava. Bet už miesto labai kerta per kišenę kai turi laikyti rezervuotą.

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Ar man tik atrodo, ar CityBee padidino kainas už nuovažiuotą kilometrą?
                            Taip, normalu, kad kainos laikas nuo laiko didėja, kaip ir visų kitų paslaugų, taip pat aišku pasibaigus karantinui neliko laikinai sumažintų kainų ir akcijų.
                            Flickr

                            Comment


                              Vokietijoje ir Prancūzijoje nauji elektromobiliai – praktiškai „nemokami“ https://www.delfi.lt/verslas/bloombe....d?id=84846165
                              Automobilių pirkėjai Europoje šiuo metu gali įsigyti naujutėlį elektromobilį už mažesnę kainą, nei paprastai moka už mobiliojo telefono sutartį. Dėl naujų dosnių subsidijų kai kurie elektromobiliai netgi tapo nemokami.Trečiadienį „Carfellows“ pradės siūlyti lizingą „Daimler AG“ akumuliatoriniam automobiliui „Smart EQ“ už 9,90 euro per mėnesį. „Carfellows“ panašų pasiūlymą „Smart“ modeliui birželio mėnesį turėjo atšaukti, nes per tris dienas su jais susisiekė apie 1000 klientų, o automobilių gamintojas nepajėgė taip greitai tiekti automobilių, pasakoja R. Westdoerpas. Nors geriausi pasiūlymai – įskaitant „Carfellows“ siūlomą „Smart“ lizingą – paprastai būna skirti įmonės automobilių pirkėjams, nes privalumai apima mokesčių lengvatą ir galimybę susigrąžinti permoką, privatūs Vokietijos vairuotojai taip pat gali išsinuomoti elektromobilį iš jų tinklalapio vos už 39 eurus per mėnesį. Prancūzijoje, kur vyriausybė šiais metais padidino subsidijas iki 7000 eurų vienam automobiliui,„Zoe“ lizingas prasideda nuo 79 eurų per mėnesį.
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                „Volta Zero“ dar nebuvo oficialiai pristatytas, o jau žadama, kad bus labai žalias: iš ko jis bus kuriamas? https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-220-1352052
                                „Volta Trucks“, skandinavų elektrinių sunkvežimių startuolis, dar net nespėjo pristatyti savo pirmosios mašinos, o jau žada tapti žaliausiu sunkvežimių gamintoju pasaulyje. „Volta Zero“ bus oficialiai pristatytas šiek tiek vėliau šiais metais. Tai – elektrinis sunkvežimis, skirtas prekių išvežiojimui mieste. „Zero“ turi centrinę vairuotojo poziciją, puikų matomumą ir itin aptakų kėbulą. Pirkėjai galės rinktis skirtingas baterijų versijas, kurių talpa bus 160-200 kWh. To pakaks įveikti 150-200 km. Nedaug, bet prisiminkite, kad „Volta Zero“ yra skirtas miestui. „Zero“ aukštis – 3,47 metrai, plotis – 2,55m., ilgis – 9,46 m. Krovinių kėbule tilps 16 krovinių palečių, maksimalus krovinio svoris – 8,6 tonos. Maksimalus sunkvežimio greitis – 90 km/val. „Volta Trucks“ rūpinasi, kad sunkvežimis būtų gaminamas kiek įmanoma švariau. Gamykla taupiai naudos iš atsinaujinančių energijos šaltinių išgaunamą elektros energiją. Pats sunkvežimis, žinoma, net neturės išmetimo sistemos. Tačiau to nepakanka. „Volta Zero“ kėbulas bus gaminamas iš linų pluošto kompozito ir biologiškai irios dervos. Šis kompozitas nėra labai standus, todėl jis bus sutvirtintas vidiniais rėmais. Rezultatas – pakankamai lengvas ir žalias kėbulas.
                                Linų pluošto kompozitas, kurį pasirinko „Volta Trucks“, iš tikrųjų nėra naujiena. Jis jau yra naudojamas automobilių sporte. Tiesą sakant, linų pluošto kompozitą, kurį naudos „Volta Zero“, sukūrė Europos Kosmoso Agentūra. „Volta Trucks“ skaičiuoja, kad šis sprendimas 75 proc. sumažins sunkvežimio gamyboje išskiriamą CO2 kiekį. Kompanija svajoja iki 2025-ųjų parduoti tiek sunkvežimių, kad logistikos pramonė išmestų 180 tūkstančių tonų mažiau CO2 nei naudodama įprastus dyzelinius sunkvežimius. Ar šis tikslas pasiekiamas? Sunku pasakyti, tačiau elektriniai miestų sunkvežimiai turi daug privalumų. Jie veikia labai tyliai, gali važiuoti į žemų emisijų zonas, yra labai ekonomiški.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Matėm kaip teslai sekėsi su elektriniu sunkvežimiu tai čia believe it when i see it.

                                  Comment


                                    Škoda pristatė vidutinio dydžio EV suv'ą, spėju bus graibstomas kaip saldainiukas, nes pagal išmatavimus tai jau konkurentas populiariausiems šeimyniniams suv'ams kaip Tiguan ar RAV4, su kuriais visokios mažytės Konos negalėjo konkuruoti, o etronai ar teslos "paprastiems" žmonėms buvo brangokos. Plius ir dizainas sakyčiau visai neblogas.

                                    Paskutinis taisė Lettered; 2020.09.02, 00:11.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      (video nežiūrėjau) ar kaina bus konkurencinga, nes jeigu panaši kaip etronai tai ir toliau bus brangokos.
                                      O šiaip geriau būtų atsisakytu tos neefektyvių SUV'ų mados bet čia dešimtmečiai skatinta problema.

                                      Comment


                                        Kaip rašiau liepą, birželį buvo registruotas rekordinis kiekis elektromobilių Lietuvoje (naujų ir naudotų) - 96. Jau liepą rekordas buvo pagerintas (133) ir panašūs skaičiai laikosi ir toliau: rugpjūtį 125, rugsėjį 127. Jei tokie skaičiai laikysis ir toliau, tuomet 2020 metai praėjusius aplenks dvigubai.

                                        Comment


                                          Tesla atnaujino savo S ir X modelius.

                                          Tesla unveils new Model S with new interior, crazy steering wheel, and more

                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X