Parašė MedinisStrazdas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš citybee, spark, uber populiarumo matosi, kad memažai kam gaunasi ir pigiau. Taip pat iš wolt, bolt food, barboros, darbo iš namų populiarumo matosi, kad poreikio asmeninėms kelionėms taip pat mažėja, o auto vien dėl savaitgalio išvykos irgi neapsimoka turėti. Tas pats VT irgi gerėja. Taip pat seniau šeimai su vaikais du automobiliai buvo vos ne būtinybė, o dabar sočiai užtenka ir vieno.
 - 3 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taksi (uberis yra tik taksi su mokesčių vengimu) populiarumas nerodo pigumo. Kaiptik rodo, kad pajamos didėja ir žmonės glai leisti samdyti viaruotojus. Tas pats su maisto pristatymu, kaina didesnė dėp irstatymo bet žmonės perk patogumą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Iš citybee, spark, uber populiarumo matosi, kad memažai kam gaunasi ir pigiau. Taip pat iš wolt, bolt food, barboros, darbo iš namų populiarumo matosi, kad poreikio asmeninėms kelionėms taip pat mažėja, o auto vien dėl savaitgalio išvykos irgi neapsimoka turėti. Tas pats VT irgi gerėja. Taip pat seniau šeimai su vaikais du automobiliai buvo vos ne būtinybė, o dabar sočiai užtenka ir vieno.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, jei automobiliu nevažinėji kasdien tai CityBee yra pigiau nei pirkti naują/mažai naudotą automobilį ir dar mokėti už draudimą, eksploataciją. Gal tik tolimesnėms kelionėms savaitgaliais šiek tiek brangoka.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Taksi (uberis yra tik taksi su mokesčių vengimu) populiarumas nerodo pigumo. Kaiptik rodo, kad pajamos didėja ir žmonės glai leisti samdyti viaruotojus. Tas pats su maisto pristatymu, kaina didesnė dėp irstatymo bet žmonės perk patogumą.
 
 Jei vairuoji kiekvieną dieną ir pravažiuoji daug, aišku, kad pigiau bus turėti savo automobilį. Bet tikrai ne visi tiek daug vairuoja.Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš skaičiavau paga visas savo keliones, įskaitant ir savaitgalius į kitą miestą, tai man gavosi dvigubai brangiau nei savo pirkimas eksplotacija, skaičiuojant, kad naujas auto būtų naudojamas 10 metų. Mano kilometražas yra smarkiai mažesnis nei lietuvos vidurkis (<10 000 per metus kai vidurkis yra 20 000 per metus), taigi daugumai turbūt dar labiau neapsimoka citybee.Parašė index Rodyti pranešimą
 Na, jei automobiliu nevažinėji kasdien tai CityBee yra pigiau nei pirkti naują/mažai naudotą automobilį ir dar mokėti už draudimą, eksploataciją. Gal tik tolimesnėms kelionėms savaitgaliais šiek tiek brangoka.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai aš skaičiavausi tai savo pirkau irgi iš esmės tik dėl savaitgalių ir ilgesnių kelionių (bet pirkau seną pigų, nes dėl tiek važinėjimo gero pirkti neapsimokaParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Aš skaičiavau paga visas savo keliones, įskaitant ir savaitgalius į kitą miestą, tai man gavosi dvigubai brangiau nei savo pirkimas eksplotacija, skaičiuojant, kad naujas auto būtų naudojamas 10 metų. Mano kilometražas yra smarkiai mažesnis nei lietuvos vidurkis (<10 000 per metus kai vidurkis yra 20 000 per metus), taigi daugumai turbūt dar labiau neapsimoka citybee. ). Bet jei didžiąją dalį tarpmiestinių kelionių sugebėtum padengti viešuoju transportu tai vėl nelabai aišku ar automobilis apsimoka.
							
						Post in English - fight censorship! ). Bet jei didžiąją dalį tarpmiestinių kelionių sugebėtum padengti viešuoju transportu tai vėl nelabai aišku ar automobilis apsimoka.
							
						Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš skaičiavau ir variantą - citybee tik užmiesčiui, mieste VT. bet vistiek neapsimoka. Užmiesčiui VT naudoti yra tekę tai nelabai norisi.Parašė index Rodyti pranešimą
 Kai aš skaičiavausi tai savo pirkau irgi iš esmės tik dėl savaitgalių ir ilgesnių kelionių (bet pirkau seną pigų, nes dėl tiek važinėjimo gero pirkti neapsimoka ). Bet jei didžiąją dalį tarpmiestinių kelionių sugebėtum padengti viešuoju transportu tai vėl nelabai aišku ar automobilis apsimoka. ). Bet jei didžiąją dalį tarpmiestinių kelionių sugebėtum padengti viešuoju transportu tai vėl nelabai aišku ar automobilis apsimoka.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Citybee apsimoka tik mieste. O dėl viešojo transporto užmiestyje tai jei važiuoji traukiniais, nėra labai didelio diskomforto, tik aišku lieki apribotas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Aš skaičiavau ir variantą - citybee tik užmiesčiui, mieste VT. bet vistiek neapsimoka. Užmiesčiui VT naudoti yra tekę tai nelabai norisi.Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Traukinių geografija ir tvarkaraštis labai riboti.Parašė index Rodyti pranešimą
 Citybee apsimoka tik mieste. O dėl viešojo transporto užmiestyje tai jei važiuoji traukiniais, nėra labai didelio diskomforto, tik aišku lieki apribotas.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Priklausomai, kiek važinėji, jei kiekvieną savaitgalį ir kažkur toli (pvz. prie jūros, Druskininkus, Latviją ir pan.) tada neapsimoka, bet jei toli važiuoji tik kartą į mėnesį, tada apsimoka.Parašė index Rodyti pranešimą
 Citybee apsimoka tik mieste. O dėl viešojo transporto užmiestyje tai jei važiuoji traukiniais, nėra labai didelio diskomforto, tik aišku lieki apribotas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu pakliūni į vieną iš naujų truakinių kur trys vaikiško dydžio kėdės yra laikoma normaliu sodinimu tai diskonforto užtenka nenorėti važiuoti kelis metus. Čia neskaitant kitų šposų kaip diena prieš kelionę bilietų jau nėra tai gali bėgti pėsčiomis.Parašė index Rodyti pranešimą
 Citybee apsimoka tik mieste. O dėl viešojo transporto užmiestyje tai jei važiuoji traukiniais, nėra labai didelio diskomforto, tik aišku lieki apribotas.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai skaičiavau CityBee kainą pagal savo naudojimą - man CityBee būtent neapsimoka dėl nekasdienio naudojimo. Naudočiau kasdien į darbą centre - būtų pigiau nei nuosava. Bet už miesto labai kerta per kišenę kai turi laikyti rezervuotą.Parašė index Rodyti pranešimą
 Na, jei automobiliu nevažinėji kasdien tai CityBee yra pigiau nei pirkti naują/mažai naudotą automobilį ir dar mokėti už draudimą, eksploataciją. Gal tik tolimesnėms kelionėms savaitgaliais šiek tiek brangoka.
 
 Jei vairuoji kiekvieną dieną ir pravažiuoji daug, aišku, kad pigiau bus turėti savo automobilį. Bet tikrai ne visi tiek daug vairuoja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, normalu, kad kainos laikas nuo laiko didėja, kaip ir visų kitų paslaugų, taip pat aišku pasibaigus karantinui neliko laikinai sumažintų kainų ir akcijų.Parašė Tomas Rodyti pranešimąAr man tik atrodo, ar CityBee padidino kainas už nuovažiuotą kilometrą?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vokietijoje ir Prancūzijoje nauji elektromobiliai – praktiškai „nemokami“ https://www.delfi.lt/verslas/bloombe....d?id=84846165
 Automobilių pirkėjai Europoje šiuo metu gali įsigyti naujutėlį elektromobilį už mažesnę kainą, nei paprastai moka už mobiliojo telefono sutartį. Dėl naujų dosnių subsidijų kai kurie elektromobiliai netgi tapo nemokami.Trečiadienį „Carfellows“ pradės siūlyti lizingą „Daimler AG“ akumuliatoriniam automobiliui „Smart EQ“ už 9,90 euro per mėnesį. „Carfellows“ panašų pasiūlymą „Smart“ modeliui birželio mėnesį turėjo atšaukti, nes per tris dienas su jais susisiekė apie 1000 klientų, o automobilių gamintojas nepajėgė taip greitai tiekti automobilių, pasakoja R. Westdoerpas. Nors geriausi pasiūlymai – įskaitant „Carfellows“ siūlomą „Smart“ lizingą – paprastai būna skirti įmonės automobilių pirkėjams, nes privalumai apima mokesčių lengvatą ir galimybę susigrąžinti permoką, privatūs Vokietijos vairuotojai taip pat gali išsinuomoti elektromobilį iš jų tinklalapio vos už 39 eurus per mėnesį. Prancūzijoje, kur vyriausybė šiais metais padidino subsidijas iki 7000 eurų vienam automobiliui,„Zoe“ lizingas prasideda nuo 79 eurų per mėnesį.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 „Volta Zero“ dar nebuvo oficialiai pristatytas, o jau žadama, kad bus labai žalias: iš ko jis bus kuriamas? https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...as-220-1352052
 „Volta Trucks“, skandinavų elektrinių sunkvežimių startuolis, dar net nespėjo pristatyti savo pirmosios mašinos, o jau žada tapti žaliausiu sunkvežimių gamintoju pasaulyje. „Volta Zero“ bus oficialiai pristatytas šiek tiek vėliau šiais metais. Tai – elektrinis sunkvežimis, skirtas prekių išvežiojimui mieste. „Zero“ turi centrinę vairuotojo poziciją, puikų matomumą ir itin aptakų kėbulą. Pirkėjai galės rinktis skirtingas baterijų versijas, kurių talpa bus 160-200 kWh. To pakaks įveikti 150-200 km. Nedaug, bet prisiminkite, kad „Volta Zero“ yra skirtas miestui. „Zero“ aukštis – 3,47 metrai, plotis – 2,55m., ilgis – 9,46 m. Krovinių kėbule tilps 16 krovinių palečių, maksimalus krovinio svoris – 8,6 tonos. Maksimalus sunkvežimio greitis – 90 km/val. „Volta Trucks“ rūpinasi, kad sunkvežimis būtų gaminamas kiek įmanoma švariau. Gamykla taupiai naudos iš atsinaujinančių energijos šaltinių išgaunamą elektros energiją. Pats sunkvežimis, žinoma, net neturės išmetimo sistemos. Tačiau to nepakanka. „Volta Zero“ kėbulas bus gaminamas iš linų pluošto kompozito ir biologiškai irios dervos. Šis kompozitas nėra labai standus, todėl jis bus sutvirtintas vidiniais rėmais. Rezultatas – pakankamai lengvas ir žalias kėbulas.
 Linų pluošto kompozitas, kurį pasirinko „Volta Trucks“, iš tikrųjų nėra naujiena. Jis jau yra naudojamas automobilių sporte. Tiesą sakant, linų pluošto kompozitą, kurį naudos „Volta Zero“, sukūrė Europos Kosmoso Agentūra. „Volta Trucks“ skaičiuoja, kad šis sprendimas 75 proc. sumažins sunkvežimio gamyboje išskiriamą CO2 kiekį. Kompanija svajoja iki 2025-ųjų parduoti tiek sunkvežimių, kad logistikos pramonė išmestų 180 tūkstančių tonų mažiau CO2 nei naudodama įprastus dyzelinius sunkvežimius. Ar šis tikslas pasiekiamas? Sunku pasakyti, tačiau elektriniai miestų sunkvežimiai turi daug privalumų. Jie veikia labai tyliai, gali važiuoti į žemų emisijų zonas, yra labai ekonomiški.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Škoda pristatė vidutinio dydžio EV suv'ą, spėju bus graibstomas kaip saldainiukas, nes pagal išmatavimus tai jau konkurentas populiariausiems šeimyniniams suv'ams kaip Tiguan ar RAV4, su kuriais visokios mažytės Konos negalėjo konkuruoti, o etronai ar teslos "paprastiems" žmonėms buvo brangokos. Plius ir dizainas sakyčiau visai neblogas. 
 
 Paskutinis taisė Lettered; 2020.09.02, 01:11.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip rašiau liepą, birželį buvo registruotas rekordinis kiekis elektromobilių Lietuvoje (naujų ir naudotų) - 96. Jau liepą rekordas buvo pagerintas (133) ir panašūs skaičiai laikosi ir toliau: rugpjūtį 125, rugsėjį 127. Jei tokie skaičiai laikysis ir toliau, tuomet 2020 metai praėjusius aplenks dvigubai.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tesla atnaujino savo S ir X modelius.
 
 Tesla unveils new Model S with new interior, crazy steering wheel, and more
 
   
 Comment







Comment