Parašė themanual
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kur kitas auto? Medis ne auto. Auto turi didesni plota i kuri atsitrenkia, tad tenka mazesne jega tai vietai. Parodik viens prie vieno, o ne cherry picking.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Tai ir rodom, matai skirtumą? Nepatiko testai, parodėm foto, dabar nėbėra kaip išsivartyti taip susimovus, tiesa? Paskutinis taisė RokasLT; 2020.02.03, 12:28. Paskutinis taisė RokasLT; 2020.02.03, 12:28.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turbūt kažkur nulėkė, nes jeigu taip BMW skyla be kito auto "pagalbos" tai reiškia iš vis totalūs kibirai.Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
 Kur kitas auto? Medis ne auto. 
 Pats parodyt, kaip atrodo BMW į kurią ant 200 km/h įvarius kita auto, tada galėsim palyginti, ar Tesla bloga.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkaip tema užsiciklino ties nesąmonėmis. Pakalbėkime geriau apie perspektyvas. Prieš 5 metus buvau beveik įsitikinęs, kad šiemet, kai ateis laikas keisti automobilį, žymi dalis siūlomų senųjų brandų jau bus EV ir PHEV už prieinamas kainas. Deja deja. Matyt net 2025 metais to nebus.
 Toyota net neplanuoja elektromobilio artimiausiu metu.
 VW kažkokie frankenšteinai ant senos bazės.
 Kainos kosminės, išskyrus silpnavariklius hibridus.
 V.ž. liūdnas vaizdas.
 Štai jums ir runkeliai kaimiečiai...  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasirinkimas bent jau plug-in hibridų, kaip ir EV tikrai išaugo, tik tiek, kad kainos nebiudžetinės.Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkaip tema užsiciklino ties nesąmonėmis. Pakalbėkime geriau apie perspektyvas. Prieš 5 metus buvau beveik įsitikinęs, kad šiemet, kai ateis laikas keisti automobilį, žymi dalis siūlomų senųjų brandų jau bus EV ir PHEV už prieinamas kainas. Deja deja. Matyt net 2025 metais to nebus.
 Toyota net neplanuoja elektromobilio artimiausiu metu.
 VW kažkokie frankenšteinai ant senos bazės.
 Kainos kosminės, išskyrus silpnavariklius hibridus.
 V.ž. liūdnas vaizdas.
 Štai jums ir runkeliai kaimiečiai... AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 EV kol kas entuziastų reikalas (neskaitant prabangesnių auto kategorijos), bet ir prognozuojama, kad apsimokės pirkti po kokių 5-10 metų. Gaila, kad Lietuvoje nėra nei subsidijos nei bent PVM lengvatos.Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkaip tema užsiciklino ties nesąmonėmis. Pakalbėkime geriau apie perspektyvas. Prieš 5 metus buvau beveik įsitikinęs, kad šiemet, kai ateis laikas keisti automobilį, žymi dalis siūlomų senųjų brandų jau bus EV ir PHEV už prieinamas kainas. Deja deja. Matyt net 2025 metais to nebus.
 Toyota net neplanuoja elektromobilio artimiausiu metu.
 VW kažkokie frankenšteinai ant senos bazės.
 Kainos kosminės, išskyrus silpnavariklius hibridus.
 V.ž. liūdnas vaizdas.
 Štai jums ir runkeliai kaimiečiai... Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.03, 10:56. Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.03, 10:56.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mieste kur daug auto, gal ne 200, o koks, max 150 km/h.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Turbūt kažkur nulėkė, nes jeigu taip BMW skyla be kito auto "pagalbos" tai reiškia iš vis totalūs kibirai. 
 Pats parodyt, kaip atrodo BMW į kurią ant 200 km/h įvarius kita auto, tada galėsim palyginti, ar Tesla bloga. 
 Tesla, kol kas nesutverta šoniniams smūgiams.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 BMW, Audi ir visos kitos kaip matom dar labiau nesutvertos, grįžtant prie analogiškų crashų:Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
 Mieste kur daug auto, gal ne 200, o koks, max 150 km/h.
 Tesla, kol kas nesutverta šoniniams smūgiams.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ....Toyota net neplanuoja elektromobilio artimiausiu metu.Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkaip tema užsiciklino ties nesąmonėmis. Pakalbėkime geriau apie perspektyvas. Prieš 5 metus buvau beveik įsitikinęs, kad šiemet, kai ateis laikas keisti automobilį, žymi dalis siūlomų senųjų brandų jau bus EV ir PHEV už prieinamas kainas. Deja deja. Matyt net 2025 metais to nebus.
 Toyota net neplanuoja elektromobilio artimiausiu metu.
 VW kažkokie frankenšteinai ant senos bazės.
 Kainos kosminės, išskyrus silpnavariklius hibridus.
 V.ž. liūdnas vaizdas.
 Štai jums ir runkeliai kaimiečiai... 
 Lexus isleido UX pilna elektra tik neaisku kada pasieks salonus
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Koks mastelis? Ir kaip mažo mastelio testas koreliuoja su pateiktais realiais pvz., kur plyšes tiek senesnis, tiek ir naujasnis modelis.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 BMW, Audi ir visos kitos kaip matom dar labiau nesutvertos, grįžtant prie analogiškų crashų:
 
 
 
 Be to, kyla klausimas. Ar neturi itakos rezultatams testo metodai: tesla ant platformos vežama, o volvo su trosais tempiama.Paskutinis taisė RokasLT; 2020.02.03, 11:08.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip tiesiogiai ir koreliuoja, Tesla kaip matom mažiau skyla tiek ant mažo mastelio testo, tiek ant didelio, gražiai atsiskiria, kai tuo tarpu iš kitų auto iš vis nieko nelieka po rimtesnio crasho.Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
 Koks mastelis? Ir kaip mažo mastelio testas koreliuoja su pateiktais realiais pvz., kur plyšes tiek senesnis, tiek ir naujasnis modelis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi runkeliams Mercedes gamina dyzelinius plug-in'usParašė Sula Rodyti pranešimąKažkaip tema užsiciklino ties nesąmonėmis. Pakalbėkime geriau apie perspektyvas. Prieš 5 metus buvau beveik įsitikinęs, kad šiemet, kai ateis laikas keisti automobilį, žymi dalis siūlomų senųjų brandų jau bus EV ir PHEV už prieinamas kainas. Deja deja. Matyt net 2025 metais to nebus.
 Toyota net neplanuoja elektromobilio artimiausiu metu.
 VW kažkokie frankenšteinai ant senos bazės.
 Kainos kosminės, išskyrus silpnavariklius hibridus.
 V.ž. liūdnas vaizdas.
 Štai jums ir runkeliai kaimiečiai...   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kur tu radai, kad pagal saugumo reikalavimus parastas auto turi atsiskirti?! Is cia jusu pateiktu pvz., nei vienas nera analogiskas (auto i auto su soniniu smugiu). Be to, pateiktame pvz. su volvo: volvo tempiama su lynais, o tesla vezama ant platformos, moksliskai turi buti atliktas analogiskas testas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Taip tiesiogiai ir koreliuoja, Tesla kaip matom mažiau skyla tiek ant mažo mastelio testo, tiek ant didelio, gražiai atsiskiria, kai tuo tarpu iš kitų auto iš vis nieko nelieka po rimtesnio crasho.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 “moksliskai turi buti atliktas testas”, prajuokino sie zodziai is tamstos, zinant kad puse temos rasineji kad Euro NCAP yra nesamone, visa tiesa yra tik tam youtube video kur Tesla skilus.Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
 Kur tu radai, kad pagal saugumo reikalavimus parastas auto turi atsiskirti?! Is cia jusu pateiktu pvz., nei vienas nera analogiskas (auto i auto su soniniu smugiu). Be to, pateiktame pvz. su volvo: volvo tempiama su lynais, o tesla vezama ant platformos, moksliskai turi buti atliktas analogiskas testas.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kur as sakiau, kad nesamone? As sakau kad bet kokia organizacija galima apgauti, del mazo mastelio, del nevisapusisko patikrinimo (kas nutiko su VW dyzeliais). O video ir kito modelio nuotrauka tik irodo kad tesla ne visapusiskai saugi, o dar blogiau, tokiais atvejais, mirtina.Parašė Edd Rodyti pranešimą
 “moksliskai turi buti atliktas testas”, prajuokino sie zodziai is tamstos, zinant kad puse temos rasineji kad Euro NCAP yra nesamone, visa tiesa yra tik tam youtube video kur Tesla skilus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nelabai mirtina, visos sėdynės vietoje. Užtat mano nuotraukos įrodo, kad BMW ir visi kiti yra mirtini, nes iš auto nieko nelikę.Parašė RokasLT Rodyti pranešimąO video ir kito modelio nuotrauka tik irodo kad tesla ne visapusiskai saugi, o dar blogiau, tokiais atvejais, mirtina.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visos sedynes vietoje su lavonaisParašė Lettered Rodyti pranešimą
 Nelabai mirtina, visos sėdynės vietoje. Užtat mano nuotraukos įrodo, kad BMW ir visi kiti yra mirtini, nes iš auto nieko nelikę. 
 
 O is teslo lieka (goole search avariju rezultatai): https://www.google.lt/search?q=tesla...cvypmHQlziUhM:Paskutinis taisė RokasLT; 2020.02.03, 13:41.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://insideevs.com/news/396102/ps...gigafactories/Two plants - first in France and the second one in Germany - with a total of 48 GWh of installed manufacturing capacity
 French battery manufacturer Saft (part of Total since 2016) and the PSA Group (with its Opel brand) officially announced plans for two lithium-ion EV battery cell plants in Europe.
 The French-German alliance intends to establish a joint venture named Automotive Cell Company (ACC), with a total output of 48 GWh annually by 2030 (not as high as earlier rumors were suggesting - 64 GWh), through a €5 billion investment, supported by nearly €1.3 billion in public funding from the European Union.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu va, skiedžiat apie moksliškai atliktus testus, bet visi argumentai baigiasi google vaizdų paieškoje, tai apsispręskit, ar imam Euro NCAP rezultatus, ar guglinam, kas kurią auto ras labiau suvarytą?Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
 O is teslo lieka (goole search avariju rezultatai): https://www.google.lt/search?q=tesla...cvypmHQlziUhM:
 Comment



 
							
						


Comment