Kaina koreliuoja su paplitimu. Jei kainos santykis bus toks kaip dabar, tai nepirks net verčiant visokiais dirbtiniais apribojimais. Ypač vargingesnėse šalyse.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kainas galima suvienodinti ir dabar pritaikant gudresnį marketingą. Pvz. bukletas su dviem variantais: pradinės įmokos vienodos, o vėliau norodomos statistinės vidutinės išlaidos kurui prie kekvienos mėnesinės įmokos eilutės. Žinoma su sąlyga, kad vidaus degimo modelių jau nebenori parduotiParašė booraz Rodyti pranešimąNu taip duoda su talpesne baterija perkant
 Bet kaina vistiek dar didesnė 2 kartus gaunasi pačio elektromobilio. Manau turėtų būti 400km ir ta pati kaina kaip automobilio tos pačios klasės, kas tikėtina bus 2027 ar dar anksčiau.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bėda ta, kad kuro vartotojai skirtingai suvartoja. Kol kas, kad "atmušti" skirtumą, reikia per metus 50000 km nuvažiuoti. Kažkokias schemas, aišku, galėtų paremti valstybės. Tačiau jau dabar matome, kad kažkokio dirbtinio forsavimo nežadama.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kainas galima suvienodinti ir dabar pritaikant gudresnį marketingą. Pvz. bukletas su dviem variantais: pradinės įmokos vienodos, o vėliau norodomos statistinės vidutinės išlaidos kurui prie kekvienos mėnesinės įmokos eilutės. Žinoma su sąlyga, kad vidaus degimo modelių jau nebenori parduoti
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tesla vehicles now dominates luxury segment in Europe, outselling flagship gas-powered German cars
<..>
According to market researchers JATO Dynamics (via Auto News Europe), Tesla’s Model S in Europe jumped 30 percent to 16,132 units in 2017.
The firm compares the vehicle to the Mercedes S class, which saw its sales grow 3 percent to 13,359 units, and the BMW 7 series had sales of 11,735 units – down 13 percent.
To be fair, that’s accounting for the entire European market. In their very own home market of Germany, premium German automakers are still beating Tesla in sales.
<..>
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kažkaip keliuose tikrai daugiau jų nesimato. Dar prieš metus parkinge stovėjo 3 Teslos (1 S ir 2 X), dabar nelikę nei vienos, pakeistos visokiais Cayennais. Bet čia gal statistiką daugiau įtakoja elektriniai Golfai ir Priusai už kurių akys neužliuna gatvėse, plius 600 per mažas skaičius kad jaustusi kažkas.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąPer praeitus metus elektromobilių skaičius Lietuvoje kone padvigubėjo, t.y. augimo tempai beveik +100%.

Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš tai kažkaip pajaučiau, kad vis dažniau gatvėse elektromobilių sutinku, nors ištiesų jų dar nėra labai daug. Beje, pagal populiarumą >50% elektromobilių Lietuvoje sudaro Nissan Leaf, po to eina Tesla model S ir BMV i3. Bet šiaip 600 (300 Vilniuje) dar nėra toks didelis skaičius, kad dažnai sutiktum. Antra vertus jis kasmet dvigubėja ir jeigu prieš tai tas dvigubėjimas nelabai jautės, nes nebuvo didelio skirtumo ar Lietuvos gatvėse važinėjo 100 ar 200 elektromobilių, tai dabar tas dvigubėjimas pradės jaustis, nes skirtumas tarp 600 ir 1200 elektromobilių jau matysis.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniuje tikrai jaučiasi, ypač centre, bet pvz. kai kuriuose kituose miestuose turbūt apskritai nesu matęs elektromobilio, šiaip ir 1200 nėra daug bendrame kelių milijonų registruotų automobilių parke, tik tiek, kad jie koncentruoti vienoje vietoje, tai ten matosi labiau. Nesenai buvau Osle, va ten tai normaliai jaučiasi, kad elektromobilių daug, Teslų kaip pas mus naujų golfų, tikėkimės, kad ir Lietuvoje greit bus panašiai.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAš tai kažkaip pajaučiau, kad vis dažniau gatvėse elektromobilių sutinku, nors ištiesų jų dar nėra labai daug. Beje, pagal populiarumą >50% elektromobilių Lietuvoje sudaro Nissan Leaf, po to eina Tesla model S ir BMV i3. Bet šiaip 600 (300 Vilniuje) dar nėra toks didelis skaičius, kad dažnai sutiktum. Antra vertus jis kasmet dvigubėja ir jeigu prieš tai tas dvigubėjimas nelabai jautės, nes nebuvo didelio skirtumo ar Lietuvos gatvėse važinėjo 100 ar 200 elektromobilių, tai dabar tas dvigubėjimas pradės jaustis, nes skirtumas tarp 600 ir 1200 elektromobilių jau matysis.
							
						Paskutinis taisė Lettered; 2018.02.21, 09:49.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip net jei toliau kasmet rinka augs po 100%, dar ne vieno dešimtmečio prireiks, kad elekromobiliai bendrame parke sudarytų nors kiek solidesnę dalį, bent kokį 20%. Norėtųsi greitesnio progresno, kaip pvz. 1990, kai per 10 metų praktiškai neliko tarybinių automobilių.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, nereikia norėti, kad per kelis metus elektromobilių kiekis padidėtų nuo 100 iki 500 tūkst. Tai neįmanoma jokiais būdais. Geriau yra žiūrėti į jų didėjimo tendenciją ir potencialą. O abu jie yra gana stiprūs. Įdomu bus pamatyti šių metų skaičius.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei elektromobilių skaičius augs po 100% kasmet, tai skaičiuojant nuo 600 elektromobilių pradinio taško, po 10 metų jų jau būtų 600.000, kas tikriausiai prilygsta pagrindui aktyvaus Lietuvos automobilių parko. Bet 100% augimas yra labai didelis, neaišku ar jis išsilaikys toks spartus, bet kad Lietuvos automobilių parkas pasikeistų iš esmės užtenka pakeisti ir 20% jo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na taip, bet tuo pačiu leidžiam nebesivežioti teisių, nes gi viską galima patikrinti internetu sistemoje. Tai toks vienas žingsnis pirmyn, vienas atgal.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAš spėju, kad tie skirtingi numeriai yra dėl to, kad kai kam būtų lengviau susigaudyti, visgi elektromobiliai turi tam tikrų privilegijų, tokių kaip važiavima A juosta ar nemokamą parkavimą.
Comment
 
Comment