Taigi teslos puslapyje kaip Lietuvos gyventojas gali rezervuoti model 3 jau nuo šio pavasario ir tikėčiau, kad 2018 pabaigoje ar 2019 jau galėtum nusipirkti (matyt parsivaryti iš surinkimo gamyklos Nyderlanduose).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Rimtai laukti net 2 metus? Taip pat Tesla 3 dizainas man asmeniškai nepatinka.Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąTaigi teslos puslapyje kaip Lietuvos gyventojas gali rezervuoti model 3 jau nuo šio pavasario ir tikėčiau, kad 2018 pabaigoje ar 2019 jau galėtum nusipirkti.
Comment
-
Kaina bent preliminari yra? Kaip tik reikės keisti mašiną, galvoju gal užsirezervuotiParašė Jegermeister Rodyti pranešimąTaigi teslos puslapyje kaip Lietuvos gyventojas gali rezervuoti model 3 jau nuo šio pavasario ir tikėčiau, kad 2018 pabaigoje ar 2019 jau galėtum nusipirkti (matyt parsivaryti iš surinkimo gamyklos Niederlanduose).
Comment
-
Pradinė kaina yra 35 tūkst.USD. https://www.teslamotors.com/en_EU/model3Parašė digital Rodyti pranešimąKaina bent preliminari yra? Kaip tik reikės keisti mašiną, galvoju gal užsirezervuoti
Comment
-
Bazinė komplektacija 35000 dolerių +PVM.Parašė digital Rodyti pranešimąKaina bent preliminari yra? Kaip tik reikės keisti mašiną, galvoju gal užsirezervuoti
Comment
-
Kolkas Lietuvoje elektromobilių įkrovimas yra akmens amžiuje nes jam tiesiog nėra didelės paklausos su 160 automobilių. Todėl su jais toli ir nenuvažiuosi dabar.Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąNelabai matau racionalaus grūdo rinktis elektromobilį, kai prie jo į komplektą dar reikia nusipirkt namą priemiestyje ir paprastą automobilį tolimesnėms kelionėms. Kaina elektrinio irgi kaip ne kaip maždaug dvigubai didesnė nei panašios klasės mašinos su vidaus degimo varikliu.
Antrinėj rinkoj dabartiniai elektromobiliai irgi turėtų nuvertėt greičiau nei įprastiniai auto, vien dėl to, kad ten technologija sparčiau vystysis ir po 10 metų į dabartinį Leaf su jo 120 km nuvažiuojamu nuotoliu niekas nė žiūrėt nenorės.
Kitas dalykas yra tai, kad pati elektromobilių technologija yra gan jauna, todėl dabar elektromobiliai yra labiau skirti tik tiems, kas gali leisti sau tokią prabangą turėti antra paprastą automobilį tolimesnėms kelionėms arba turi laiko kraut elektromobilius. Net neverta abejot kad ši technologija tobulės ir bus galima greičiau pasikraut arba toliau nuvažiuot su vienu krovimu. Arba abu. Tada elektromobiliai taps pigesni, nes tada vis daugiau gamintojų ims naudot tas technologijas ir dėl konkurencijos elektromobiliai tiesiog ims pigt.
Kolkas masinėje elektromobilių technologije labiausiai pažengę yra Tesla. Bet jie lygtais ir yra brangiausi. Betkokiu atveju, greičiausiai kad mano pirmas elektromobilis ir bus Tesla
Comment
-
Taip, rimtaiParašė Aleksio Rodyti pranešimąRimtai laukti net 2 metus? Taip pat Tesla 3 dizainas man asmeniškai nepatinka.
Teslos šiuo metu yra elektromobilių flagmanai, todėl gamintojai tiesiog nespėja gaminti jiems detalių ir gamykloje surinkinėt.
Comment
-
Bet ar taip bus visada ir visur? Bent jau prie mano darbo ADCParking krauna nemokamai, bet moki už parkingąParašė Aleksio Rodyti pranešimąNemokamai.
Beje, vietos beveik visada užimtos.
O patys darbdaviai spyriojasi, nenori iš viso nieko daryti. Nenuostabu, važiavimas dviračiu į darbą irgi beveik tabu.
Taip kad augant elektromobilių masiškumui, kažkas turėtų keistis.
Taip pat Emigraves trolinimas ne visai vietoj mūsų realijose.Paskutinis taisė Sula; 2016.07.08, 08:20.
Comment
-
Dėl gamybos nėra visai taip. Tesla Model S gaminti spėja, nes dabar užsakius tiekimas yra po 2 mėnesių, o Tesla Model 3 iš vis dar negamina, o tik priima rezervacijas. Šiuo metu turi apie 400.000 rezervacijų. Planuoja pirmąsias mašinas parduoti 2017 pabaigoje. Žinoma pirmiausiai gaus Amerikos rinka, tada Europa, o po to likusieji. Taigi galvojant apie rezervacijas iš Lietuvos, manau kad realu yra gauti 2018 pabaigoje ar 2019 metais.Parašė spirit Rodyti pranešimąTaip, rimtai
Teslos šiuo metu yra elektromobilių flagmanai, todėl gamintojai tiesiog nespėja gaminti jiems detalių ir gamykloje surinkinėt.
Kas rimčiau domitės elektromobiliais, labai rekomenduoju pažiūrėti National geographic filmą apie Tesla. Tikrai sujudins pasąmonės gelmes ir išlaisvins svajones:
Kas nesuprantate angliškai, tai tas pats filmas yra youtube dubliuotas ir rusų kalba.Paskutinis taisė Jegermeister; 2016.07.08, 09:08.
Comment
-
Galima jausti propagandos patosą, bet šiaip filmas apie nuostabią idėją.Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąKas rimčiau domitės elektromobiliais, labai rekomenduoju pažiūrėti National geographic filmą apie Tesla. Tikrai sujudins pasąmonės gelmes ir išlaisvins svajones:
Youtube video
Kas nesuprantate angliškai, tai tas pats filmas yra youtube dubliuotas ir rusų kalba.
Be abejo teks apmokestinti. Lietuvoj max greitis apie 50 kW, o dauguma akumų dar gana maži, bet tarkim vidutinė Tesla per savo 120/135 kW Supercharger'į susiurbia apie 1000 kWh/metams. Jokia valstybė negalės sau leisti visiems judėt už dyką. Bet šiuo metu yra kaip yra.Parašė Sula Rodyti pranešimąBet ar taip bus visada ir visur? Bent jau prie mano darbo ADCParking krauna nemokamai, bet moki už parkingą
Beje, vietos beveik visada užimtos.
O patys darbdaviai spyriojasi, nenori iš viso nieko daryti. Nenuostabu, važiavimas dviračiu į darbą irgi beveik tabu.
Taip kad augant elektromobilių masiškumui, kažkas turėtų keistis.
Taip pat Emigraves trolinimas ne visai vietoj mūsų realijose.
Jau 220. Pažiūrėk į mano duotą nuorodą - pamatysi, kaip greitai viskas keičiasi. Vidutiniam lietuviui Teslos gali prireikti ~4 m palaukti - turėsi tiek laiko?Parašė spirit Rodyti pranešimąKolkas Lietuvoje elektromobilių įkrovimas yra akmens amžiuje nes jam tiesiog nėra didelės paklausos su 160 automobilių. Todėl su jais toli ir nenuvažiuosi dabar.
Kitas dalykas yra tai, kad pati elektromobilių technologija yra gan jauna, todėl dabar elektromobiliai yra labiau skirti tik tiems, kas gali leisti sau tokią prabangą turėti antra paprastą automobilį tolimesnėms kelionėms arba turi laiko kraut elektromobilius. Net neverta abejot kad ši technologija tobulės ir bus galima greičiau pasikraut arba toliau nuvažiuot su vienu krovimu. Arba abu. Tada elektromobiliai taps pigesni, nes tada vis daugiau gamintojų ims naudot tas technologijas ir dėl konkurencijos elektromobiliai tiesiog ims pigt.
Kolkas masinėje elektromobilių technologije labiausiai pažengę yra Tesla. Bet jie lygtais ir yra brangiausi. Betkokiu atveju, greičiausiai kad mano pirmas elektromobilis ir bus Tesla
Dizainas - skonio reikalas. Bet tai ir techniškai/technologiškai nesulyginami daiktai..Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąJei nenori laukti ir turi daug pinigų, gali už dvigubai didesnę kainą užsisakyti model S, kurį gautum jau po 2 mėnesių.
Man tai model 3 dizainas už Leaf geresnis gerokai:
Atvaizdas
Sako žmogus, naudojantis N 3310..Parašė Aleksio Rodyti pranešimąRimtai laukti net 2 metus? Taip pat Tesla 3 dizainas man asmeniškai nepatinka.
Taip, rimta dilema - toks ir buvo mano pirmas klausimas šioj temoj. Tesla bus geresnė, bet laukti gali tekti vieną automobilio eksploatacijos ciklą.Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąGalvojant apie naujo elektromobilio pirkimą iškyla dar viena dilema. Ar pirkti pavyzdžiui naują Leaf ir šiandien ar vizgi dar palaukti pora-trejetą metų ir rinktis tesla 3, kuri tai jau tikrai "džiugins".
Comment
-
Belaukdamas geresnio varianto niekada neįsigysi automobilio. Čia kaip su mobiliais: pirkti dabar ar laukti pusę metų naujesnio modelio? Išeis naujesnis ir tada galvosi ar pirkti dabar ar palaukti pusę metų kitos įmonės naujesnio modelio? Su auto kiek rimčiau, be abejo, suma ne 1k eurų. Bet esmė panaši: laukti porą metų ar imti dabar. O kai praeis pora metų, gal išleis naują Tesla S su dvigubai mažesne kaina. Ir galvosi: pirkti dabar ar palaukti dar porą metų.
Bet atsakymas: palaukti Tesla modelio. IMHO tai nesulyginami dalykai, ypač jeigu finansai ir situacija leidžia (nereikia automobilio čia ir dabar).
Comment
-
Kelių direkcija dar šiemet žada įrengti 10 pakrovimo aikštelių magistralėse (numatoma bendrai finansuoti Lietuvos Respublikos biudžeto ir Europos Sąjungos 2014-2020 m. struktūrinės paramos lėšomis):
Eil. Nr. Kelio Nr. Kelio pavadinimas Kelio km Kelio pusė
1 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 93,43 dešinė
2 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 96,62 kairė
3 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 141,67 kairė
4 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 142,45 dešinė
5 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 185,24 kairė
6 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 192,8 dešinė
7 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 238,03 dešinė
8 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 238,62 kairė
9 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 292,92 dešinė
10 A2 Vilnius–Panevėžys 80 kairė
Comment
-
Geriau nei nieko. Bet a) planuojama tik viena prieiga vienoj stotelėj b) kalbama apie 22 kW... Kol pastatys, tai tokia "infrastruktūra" primins radijo tašką. Truputį gaila, nes būtų galima galvot apie šiuo metu jau prieinamus 150 kW ir bent po kelias prieigas - žmonės tikrai pajustų saugumą keliauti elektromobiliu.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKelių direkcija dar šiemet žada įrengti 10 pakrovimo aikštelių magistralėse (numatoma bendrai finansuoti Lietuvos Respublikos biudžeto ir Europos Sąjungos 2014-2020 m. struktūrinės paramos lėšomis):
Eil. Nr. Kelio Nr. Kelio pavadinimas Kelio km Kelio pusė
1 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 93,43 dešinė
2 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 96,62 kairė
3 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 141,67 kairė
4 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 142,45 dešinė
5 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 185,24 kairė
6 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 192,8 dešinė
7 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 238,03 dešinė
8 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 238,62 kairė
9 A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 292,92 dešinė
10 A2 Vilnius–Panevėžys 80 kairė
Šiaip statymas kairėj ir dešinėj toj pačioj vietoj kol kas yra išteklių švaistymas.
Comment
-
Na ok, skaičius didesnis, bet mano pasakymo tai iš esmės nekeičia. Be to, aš gi nesakau, kad vat dabar imsiu užsakyt Teslą ir lauksiu tuos kelis metus. Palauksiu kokius 5-10 kol šita technologija bus labiau išvystyta ir gamybos pajėgumai praplėsti - tada matysiu. Galbūt imsiu iš viso ne iš gamyklos, o iš atstovybėj turimų arba iš "antrų rankų"Parašė Emigraves Rodyti pranešimąJau 220. Pažiūrėk į mano duotą nuorodą - pamatysi, kaip greitai viskas keičiasi. Vidutiniam lietuviui Teslos gali prireikti ~4 m palaukti - turėsi tiek laiko?
Comment
-
Tesla kol kas dar neįvykdė nei vieno savo nustatyto termino. Nuo leidimo išdavimo iki atidarymo praeina apie 1.5-2 m. Kol kas jie dar net neturi leidimo..Parašė Smauglys Rodyti pranešimąLaukiam kol Tesla pastatys savo SuperCharger'ių. Šiemet pirmasis turėtų būti Kaune, bet kol kas dar nevyksta niekas.
Comment
-
Kiek yra šiuo metu Lietuvoje registruotų Teslų?Parašė Emigraves Rodyti pranešimąTesla kol kas dar neįvykdė nei vieno savo nustatyto termino. Nuo leidimo išdavimo iki atidarymo praeina apie 1.5-2 m. Kol kas jie dar net neturi leidimo..
Comment
-
Vistiek jie skirti tranzitui, o ne vietiniams gyventojams.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKiek yra šiuo metu Lietuvoje registruotų Teslų?
Comment
Comment