Parašė Smauglys
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Nelabai matau racionalaus grūdo rinktis elektromobilį, kai prie jo į komplektą dar reikia nusipirkt namą priemiestyje ir paprastą automobilį tolimesnėms kelionėms. Kaina elektrinio irgi kaip ne kaip maždaug dvigubai didesnė nei panašios klasės mašinos su vidaus degimo varikliu.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąTurbūt elektromobilį šiai dienai gali svarstyti žmogus, turintis galimybę krauti privačiomis pastangomis - matyt privačiame name. Privatus namas matyt bus atokiau nuo centro - reiškias šeimoje bus ne vienas automobilis. Taigi galima turėti vieną kelioninį, o kitą(-us) elektrinius commute'inimui. Man atrodo tobulas receptas.
Viskas gan greitai keičiasi ir taip pat reikia galvoti, kiek VDV nuvertės antrinėj rinkoj, kai alternatyvos taps daugiau nei akivaizdžios. Jau sekančiais metais į stoteles numatoma investuoti 10 mil, kas duos 17 naujų greitų ir 150 paprastų miestuose. Jei tavo darbas maltis po Lietuvą - elektromobilis gal ir nėra optimalu, bet statistiniam lietuviui - puikus variantas.
Antrinėj rinkoj dabartiniai elektromobiliai irgi turėtų nuvertėt greičiau nei įprastiniai auto, vien dėl to, kad ten technologija sparčiau vystysis ir po 10 metų į dabartinį Leaf su jo 120 km nuvažiuojamu nuotoliu niekas nė žiūrėt nenorės.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Man tai juokingai skamba, kai elektromobilį lyginant su VDV automobiliais prikišama, kiek kainuoja VDV dalių keitimas, tarsi elektromobilis negendantis daiktas. Bet kažkodėl net nauji troleibusai genda ir pakankamai dažnai. Ir visokių perdegusių variklio apvijų, bei kontaktų keitimas tikrai kainuos ne ką pigiau nei pakeisti žvakes.
P.S. Beje žiemą elektromobilio neužstūmsi.Paskutinis taisė lietus; 2016.07.06, 20:30.
Comment
-
Siuo metu labai populereja PHEV. Ikraunami hibridiniai elektromobiliai. Pvz Mitsubishi Outlander PHEV iki 50km nuvaziuoja su ikrauta baterija o ilgesniem atstumam gali naudoti benzinini varikli. Dauguma gamintoju planuoja isleisti PHEV varaintus populiariem modeliam. Bent jau mano variantu tai butu idealu nes daugiausiai susuku vazinedamas i darba ir atgal kas bevirsija 50km, i tolimesnes keliones isvaziuoju keliolika kartu per metus. Dauguma seimu turi panasu gyvenimo buda del ko bent jau artimiausiu metu tokiek automobiliai turetu smarkiai ispopuliareti.Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąNelabai matau racionalaus grūdo rinktis elektromobilį, kai prie jo į komplektą dar reikia nusipirkt namą priemiestyje ir paprastą automobilį tolimesnėms kelionėms. Kaina elektrinio irgi kaip ne kaip maždaug dvigubai didesnė nei panašios klasės mašinos su vidaus degimo varikliu.
Antrinėj rinkoj dabartiniai elektromobiliai irgi turėtų nuvertėt greičiau nei įprastiniai auto, vien dėl to, kad ten technologija sparčiau vystysis ir po 10 metų į dabartinį Leaf su jo 120 km nuvažiuojamu nuotoliu niekas nė žiūrėt nenorės.
Comment
-
Na nereikia tos hiperbolizacijos. Taip, šiuo momentu komibloko gyventojui elektromobilis vis dar yra nepatogus dalykas. Bet ne visi taip gyvena.Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąNelabai matau racionalaus grūdo rinktis elektromobilį, kai prie jo į komplektą dar reikia nusipirkt namą priemiestyje ir paprastą automobilį tolimesnėms kelionėms. Kaina elektrinio irgi kaip ne kaip maždaug dvigubai didesnė nei panašios klasės mašinos su vidaus degimo varikliu.
Antrinėj rinkoj dabartiniai elektromobiliai irgi turėtų nuvertėt greičiau nei įprastiniai auto, vien dėl to, kad ten technologija sparčiau vystysis ir po 10 metų į dabartinį Leaf su jo 120 km nuvažiuojamu nuotoliu niekas nė žiūrėt nenorės.
Nelabai suprantu, kuo remiantis nurodomas dvigubas kainų skirtumas. Prasuk paiešką 3m naudotam su rida iki 50 k ir labai nustebsi.
Su besivystančiom technologijom pinga ir pati talpa, randasi trečiosios kompanijos, siūlančios praplėtimus, atnaujinimus. Pakeisti akuma tai ne pakeisti VDV, senus superka tiek gamintojas, tiek privatūs energijos saugojimui, kitiems projektams.
Taip, elektromobilis yra negendantis dalykas. Gerai, kartais gamintojai kokį lepsusą padaro, bet dažniausiai tai išlenda garantiniu periodu ir niekam nekelia galvos skausmo. Nes nėra šimtų tikslių mechaninių komponentų, kenčiančių mechanines ir termines apkrovas. Elektromobiliui net stabdžiai lėčiau dėvisi, nes dažnai stabdoma vien regeneravimu.Parašė lietus Rodyti pranešimąMan tai juokingai skamba, kai elektromobilį lyginant su VDV automobiliais prikišama, kiek kainuoja VDV dalių keitimas, tarsi elektromobilis negendantis daiktas. Bet kažkodėl net nauji troleibusai genda ir pakankamai dažnai. Ir visokių perdegusių variklio apvijų, bei kontaktų keitimas tikrai kainuos ne ką pigiau nei pakeisti žvakes.
P.S. Beje žiemą elektromobilio neužstūmsi.
Outlander'is neblogas variantas. Gal tik kiek mažokai galios kaip tokiai mašinai. Bet vis tiek periodiškai reikės servisinti VDV, plius 90% laiko jį tampytis aplinkui be reikalo. Kur tos kelionės? Į užsienį po truputį darosi nemadinga gadint laiką automobiliu, vietinėms būtų atrakcija greitas pakrovimas užkandžiaujant. Plius kaip ten bebūtų, turi iškart mokėt už du - jau daugiau akumo talpos..Parašė deep'as Rodyti pranešimąSiuo metu labai populereja PHEV. Ikraunami hibridiniai elektromobiliai. Pvz Mitsubishi Outlander PHEV iki 50km nuvaziuoja su ikrauta baterija o ilgesniem atstumam gali naudoti benzinini varikli. Dauguma gamintoju planuoja isleisti PHEV varaintus populiariem modeliam. Bent jau mano variantu tai butu idealu nes daugiausiai susuku vazinedamas i darba ir atgal kas bevirsija 50km, i tolimesnes keliones isvaziuoju keliolika kartu per metus. Dauguma seimu turi panasu gyvenimo buda del ko bent jau artimiausiu metu tokiek automobiliai turetu smarkiai ispopuliareti.
Lietuva maža šalis, be to tikrai nedaug kas reguliariai kursuoja Vilnius - Skuodas. Ok, 100-150 km dar kaip ir nejaukus įveikiamas nuotolis, bet tiek Bolt, tiek Leaf III, tiek Model 3 manau bus puikūs variantai.
Comment
-
Kelionės automobiliu į Lenkija, Austriją, Kroatiją yra gan populiarios.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąKur tos kelionės? Į užsienį po truputį darosi nemadinga gadint laiką automobiliu, vietinėms būtų atrakcija greitas pakrovimas užkandžiaujant.
Comment
-
Bėda dar tame, kad lietuviški autoservisai kratosi net hibridų elektrinės dalies remonto kaip velnias kryžiaus.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąTaip, elektromobilis yra negendantis dalykas. Gerai, kartais gamintojai kokį lepsusą padaro, bet dažniausiai tai išlenda garantiniu periodu ir niekam nekelia galvos skausmo. Nes nėra šimtų tikslių mechaninių komponentų, kenčiančių mechanines ir termines apkrovas. Elektromobiliui net stabdžiai lėčiau dėvisi, nes dažnai stabdoma vien regeneravimu.
Comment
-
Čia nėra jokių už ar prieš, viską lemia ekonominiai skaičiavimai. Panašiai kaip su Biedronka, jei žmonėms apsimoka važinėti kelis šimtus km, kad kažkiek eurų sutaupyti, reiškia ekonominė nauda yra. Žodžiu lietuviai praktiški ir skaičiuoti moka, kai tik apsimokės važinėti elektromobiliais ar bent įkraunamais hibridais, tą pačią dieną persės iš savo pasatų į teslas.Parašė Smauglys Rodyti pranešimąLaukiu nesulaukiu kol galėsiu įsigyti Tesla ar kažką panašaus.
Žmonės kurie už VDV, tai man skamba panašiai kaip kovotų už Nokia 3310 vs iPhone (ar bet kuris kitas touchscreenas), todėl kad gali paliesti mygtukus ir baterija laiko savaitę.
Bet kaip sakant nuo progreso nepabėgsi.
50.000 Eur apsimoka mokėti už bazinę tokio kibiro kainą? Kas tiek gali išleisti automobiliui tikrai kažkokį prabangesnį variantą rinksis.Parašė deep'as Rodyti pranešimąSiuo metu labai populereja PHEV. Ikraunami hibridiniai elektromobiliai. Pvz Mitsubishi Outlander PHEV iki 50km nuvaziuoja su ikrauta baterija o ilgesniem atstumam gali naudoti benzinini varikli. Dauguma gamintoju planuoja isleisti PHEV varaintus populiariem modeliam. Bent jau mano variantu tai butu idealu nes daugiausiai susuku vazinedamas i darba ir atgal kas bevirsija 50km, i tolimesnes keliones isvaziuoju keliolika kartu per metus. Dauguma seimu turi panasu gyvenimo buda del ko bent jau artimiausiu metu tokiek automobiliai turetu smarkiai ispopuliareti.
Paskutinis taisė Lettered; 2016.07.07, 08:29.
Comment
-
Jei lietuviai mokėtų skaičiuoti, tai vidutinė alga nebūtų 600 EUR.Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia nėra jokių už ar prieš, viską lemia ekonominiai skaičiavimai. Panašiai kaip su Biedronka, jei žmonėms apsimoka važinėti kelis šimtus km, kad kažkiek eurų sutaupyti, reiškia ekonominė nauda yra. Žodžiu lietuviai praktiški ir skaičiuoti moka, kai tik apsimokės važinėti elektromobiliais ar bent įkraunamais hibridais, tą pačią dieną persės iš savo pasatų į teslas.
50.000 Eur apsimoka mokėti už bazinę tokio kibiro kainą? Kas tiek gali išleisti automobiliui tikrai kažkokį prabangesnį variantą rinksis.
Europoj jis kainuoja 40k, dar po 1 k sutaupysi kurui per metus, + subsidijos ~5k. Visai normalus variantas.
Comment
-
Vat kai "durni" lietuviai gaus daugiau, tuomet ir galės įsigyti gerus elektromobilius.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąJei lietuviai mokėtų skaičiuoti, tai vidutinė alga nebūtų 600 EUR.
O dabar pilstymas iš tuščio į kiaurą.
Beje, praktinis klausimas, o kaip mokama už elektrą pakrovimo stotelėse, kokiu tarifu?
Comment
-
Pilstymas? Pilstymas yra nenutuokiant nei velnio rašinėt.Parašė Sula Rodyti pranešimąVat kai "durni" lietuviai gaus daugiau, tuomet ir galės įsigyti gerus elektromobilius.
O dabar pilstymas iš tuščio į kiaurą.
Beje, praktinis klausimas, o kaip mokama už elektrą pakrovimo stotelėse, kokiu tarifu?
Comment
-
Superinis atsakymas.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąPilstymas? Pilstymas yra nenutuokiant nei velnio rašinėt.
Comment
-
"Normalus" nebent norvegams, ir tai ne visiems, bet tikrai ne lietuviams.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąJei lietuviai mokėtų skaičiuoti, tai vidutinė alga nebūtų 600 EUR.
Europoj jis kainuoja 40k, dar po 1 k sutaupysi kurui per metus, + subsidijos ~5k. Visai normalus variantas.
Protinga suma automobiliui įsigyti Lietuvoje yra penki vidutiniai atlyginimai, interviu naujienų tinklalapiui LRT.lt sako lengvųjų automobilių rinkos ekspertas Viktoras Daukšas.
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/auto/autonaujien....d?id=63206728Paskutinis taisė Lettered; 2016.07.07, 10:53.
Comment
-
Pasiimu išorinę bateriją. Nokia 3310 tikrai neimčiau.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąO kai važiuoji į gamtą kokiai savaitei, kur nėra elektros, ką pasiimi: 3310 ar obuolį?
Comment
-
Tikrai taip, turiu kas taip naudoja, ir jie yra stipriai atsilikę nuo gyvenimo.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu telefonas naudojamas tik skambučiams/SMS, tai ir senų modelių puikiai tinka.
Sukelia nepatogumų kitiems, nes nesugeba nei navigacijos įsijungti kai reikia, nenusiųsi jiems ir nuorodų, nei foto, nei papildomos info.
Comment
-
Nemokamai.Parašė Sula Rodyti pranešimąBeje, praktinis klausimas, o kaip mokama už elektrą pakrovimo stotelėse, kokiu tarifu?
3310 nelabai patiko. O štai 5110 - buvo superinis telefonas.Parašė Smauglys Rodyti pranešimąPasiimu išorinę bateriją. Nokia 3310 tikrai neimčiau.Paskutinis taisė Aleksio; 2016.07.07, 23:09.
Comment
-
Kad ją tik pradės tiekti pirmiems pirkėjams po po gerų metų, o matant kokia JAV paklausa, tai gali būti kaip SSRS laikais, kada naudotas automobilis kainuodavo daugiau nei naujas. O parduotuvė atsiras padidėjus paklausai, na kaip ir visokie Toyota ar Volkswagen centrai iš kart atsidarė atsiradus bent minimaliai paklausai.Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąGalvojant apie naujo elektromobilio pirkimą iškyla dar viena dilema. Ar pirkti pavyzdžiui naują Leaf ir šiandien ar vizgi dar palaukti pora-trejetą metų ir rinktis tesla 3, kuri tai jau tikrai "džiugins".
Paskutinis taisė Lettered; 2016.07.08, 00:07.
Comment
Comment