Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Prašome skaičius ant stalo arba STFU
    Angliavandeniai, kurie sudega katilinių krosnyse, taip pat išskyria anglies dvideginį. Chemijos pamokose mokykloje apie tai pasakojo ir visi apie tai puikiai žino.
    Taip kad dyzelis, dyzelis, dyzelis. Ir tik su mechanine dėže.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Angliavandeniai, kurie sudega katilinių krosnyse, taip pat išskyria anglies dvideginį. Chemijos pamokose mokykloje apie tai pasakojo ir visi apie tai puikiai žino.
      Taip kad dyzelis, dyzelis, dyzelis. Ir tik su mechanine dėže.
      Prašiau skaičių, o ne vaikystės prisiminimų. Kiek vidutiniškai išmetama kenksmingų medžiagų į atmosferą kilometrui nuvažiuoto atstumo vidaus degimo varikliu ir kiek tam pačiam kilometrui elektromobilio suvartojamos elektros gamybai?

      Comment


        visi skaiciai 3-5psl atgal

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
          Prašiau skaičių, o ne vaikystės prisiminimų. Kiek vidutiniškai išmetama kenksmingų medžiagų į atmosferą kilometrui nuvažiuoto atstumo vidaus degimo varikliu ir kiek tam pačiam kilometrui elektromobilio suvartojamos elektros gamybai?
          Tau reikia, tu ir ieškok.

          Comment


            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
            Kad tą elektrą pagaminti išmetamos tos pačios dujos nes deginamas iškastinis kuras taigi tarša ta pati.
            Tai pagal tokią logiką, kam vežti šiukšles už miesto į savartyną, jei jas galima mesti tiesiog pro langą. Tarša gi ta pati...

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Angliavandeniai, kurie sudega katilinių krosnyse, taip pat išskyria anglies dvideginį.
              Už tai automobilių dvideginis sudega tau į veidą.

              Comment


                Padarom tokį eksperimentą... pajungiam žarną nuo dujų išmetimo vamzdžio atgal į automobilio saloną ir pažiūrėsim kiek išbūsit Po to pasakokit kaip vidaus degimo varikliai neteršia MIESTŲ.

                Comment


                  Nereiketu ir jokios jungties i salona, uztektu nuvaziuot i tokius miestus, kaip Pekina ar New Delhi

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Nereiketu ir jokios jungties i salona, uztektu nuvaziuot i tokius miestus, kaip Pekina ar New Delhi
                    Arba tiesiog prikišti nosį prie vamzdžio

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Arba tiesiog prikišti nosį prie vamzdžio
                      Dyzelio. Ir kilsteslti apsukas iki kokių 5000/s.

                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Comment


                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Nereiketu ir jokios jungties i salona, uztektu nuvaziuot i tokius miestus, kaip Pekina ar New Delhi
                          Pekine pagrindinis teršėjas yra pramonės įmonės. Taip pat nepamirškite, kad labai daug Kinijos gyventojų rūko, o cigarėčių dūmai yra labai kenksmingi. Delyje pagrindinė problema yra viešojo transporto neatitikimas miesto dydžiui - nėra nei tramvajų, nei troleibusų, metro perveža tik apie 3mln/d, kai panašaus dydžio Tokijuje - apie 9mln (ir tai iškart matosi).
                          Parašė index Rodyti pranešimą
                          Dyzelio. Ir kilsteslti apsukas iki kokių 5000/s.
                          Mano mašinoje ribotuvas suveikia jau prie 4700 (o realiai važiuojant gal net iki 4000 nepavyktų išsukti).

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Tau reikia, tu ir ieškok.
                            Man nereikia. Oponentas teigė, kad "tarša ta pati", tad tegul pagrindžia teiginį. Ar čia aš turėčiau įrodinėti, kad dieną šviečia saulė?

                            Comment


                              Nu mazu vaiku darzelis. Elektromobilis tikrai manau mieste yra zymiai ekologiskesne priemone nei VDV. Bet is cia rasinejanciu bent zinote kiek jie kainuoja. BMW i3 kainuoja ~40k EUR. Uz tiek gali rinktis dyzelini BMW 120d su kuriuo tikrai daugiau galima nuveikt.

                              Nissan Leaf kainuoja 2x brangiau nei analogas su VDV

                              Isvada tokia : kol elektromobiliu kainos nenukris iki VDV lygio,kol nebus galima nuvaziuot 700km su vienu ikrovimu,kol pilnas ikrovimas nebus trumpesnis nei 10min - tol ju pirkt visiskai neapsimoka. Nebent neturi kur det pinigu turi seimoje dar +2 masinas tuomet gali nusipirkt ant prikolo pasivazinet ir panasiai, nes durniausia kad ji galima panaudot tik mieste - o tam yra viesasis transportas.

                              Comment


                                Tai ta pacia logika vadovaujantis... kodel buduliokai man mieste suka savo purvinus dyzelius ir nuodija gyventojus, kai mieste yra viesasis transportas?

                                Kazkaip ziuriu, kad didzioji dauguma sveikatos neskaiciuoja, tik paverkia kad vaistai brangus, kai jau suserga...

                                Comment


                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                  Nu mazu vaiku darzelis. Elektromobilis tikrai manau mieste yra zymiai ekologiskesne priemone nei VDV. Bet is cia rasinejanciu bent zinote kiek jie kainuoja. BMW i3 kainuoja ~40k EUR. Uz tiek gali rinktis dyzelini BMW 120d su kuriuo tikrai daugiau galima nuveikt.

                                  Nissan Leaf kainuoja 2x brangiau nei analogas su VDV

                                  Isvada tokia : kol elektromobiliu kainos nenukris iki VDV lygio,kol nebus galima nuvaziuot 700km su vienu ikrovimu,kol pilnas ikrovimas nebus trumpesnis nei 10min - tol ju pirkt visiskai neapsimoka. Nebent neturi kur det pinigu turi seimoje dar +2 masinas tuomet gali nusipirkt ant prikolo pasivazinet ir panasiai, nes durniausia kad ji galima panaudot tik mieste - o tam yra viesasis transportas.
                                  Truputį paradoksas gaunasi. Niekas nesiginčija, kad elektromobilių kaina yra patraukli. Tas pats ir su nuvažiuojamu atstumu bei pakrovimu. Nepaisant to, elektromobilių pardavimai auga sparčiai.

                                  Tikėtina, kad dabar jie patenkins daugiausiai uždirbančių asmenų poreikius, o tai (gamybos didinimas) leis sumažinti jų kainą ir ją padaryti prieinamesnę plačioms masėms.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Truputį paradoksas gaunasi. Niekas nesiginčija, kad elektromobilių kaina yra patraukli. Tas pats ir su nuvažiuojamu atstumu bei pakrovimu. Nepaisant to, elektromobilių pardavimai auga sparčiai.

                                    Tikėtina, kad dabar jie patenkins daugiausiai uždirbančių asmenų poreikius, o tai (gamybos didinimas) leis sumažinti jų kainą ir ją padaryti prieinamesnę plačioms masėms.
                                    Matai kai kuriose salyse kaip Olandija,Danija ar Norvegija - jiems nera taikomi mokesciai ir daug lengvatu, todel ten ir auga. Pas mus buvusiame ex-soc.lagery as nematau jokiu tendenciju,kad elektromobiliai ar hybridai taps populiarus bent prie dabartiniu salygu, nes neskaitant oro tarsos jie pries dyzelius del dinamikos ar kitu patogumu neturi. Jei Norvegijoj nuimtum mokescius visi jau kita diena sestu i VDV. Pamenu norvegas vienas nusipirkes GS450h labai nustebo,kad ant LT yra kas perka hybridus kaip pasakiau kad pas mus kainuoja 530d ar A6 3,0TDI labai panasiai kieki ir 450h

                                    Comment


                                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                      Matai kai kuriose salyse kaip Olandija,Danija ar Norvegija - jiems nera taikomi mokesciai ir daug lengvatu, todel ten ir auga. Pas mus buvusiame ex-soc.lagery as nematau jokiu tendenciju,kad elektromobiliai ar hybridai taps populiarus bent prie dabartiniu salygu, nes neskaitant oro tarsos jie pries dyzelius del dinamikos ar kitu patogumu neturi. Jei Norvegijoj nuimtum mokescius visi jau kita diena sestu i VDV. Pamenu norvegas vienas nusipirkes GS450h labai nustebo,kad ant LT yra kas perka hybridus kaip pasakiau kad pas mus kainuoja 530d ar A6 3,0TDI labai panasiai kieki ir 450h
                                      Nereikia vertinti visko vien tik iš savo kiemo. Bendra pasaulio statistika yra elektromobilių pusėje, pardavimai auga ir spartėja.

                                      Elektromobiliai turi nežmonišką dinamiką ir sukimo momentus. Dėl itin žemai esančio svorio centro ir dėl elektrinių variklių pajėgumų jie į šuns vietą deda net itin aukštos kainos galingus automobilius.

                                      Comment


                                        Kol kas elektromobilių rinka yra stumiama tik dėl valstybių duodamų subsidijų. Su ta mintimi, kad po 2020 rinka bus pakankamai išvystyta, kad galėtų būti komerciškai pelninga be subsidijų.

                                        Comment


                                          /\
                                          Sveikatos apsauga irgi kainuoja, ypač kai reikia žmones gydyti nuo plaučių vėžio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X