/\ Prioritetas yra gyvenimo kokybė. Klimato atšilimas dar abejotinas klausimas.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Elektromobiliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tau ir nereiks pirkti antro, tu tiesiog naudosis VT paslaugomis.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNorvegai yra turtingi žmonės ir gali sau leisti pirkti po kelis automobilius: vieną - miestui, kitą - užmiesčio keliams.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
VT nevisada sugeba patenkinti poreikius, porą kartu į metus į centrą reikia nuzvažiuoti su automobiliu. Jeigu jau norėtų riboti eismą, geriau būtų grąžinti prieš 20 metų buvusį mokama įvažiavimą.Parašė andyour Rodyti pranešimąTau ir nereiks pirkti antro, tu tiesiog naudosis VT paslaugomis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokioje JAV transportas sudaro ~33% CO2 emisijų, kitose šalyse mažiau. Turi būti vykdomi "mažinimai" visuose sektoriuose norint kažko pasiekti. Klimato Kaitos nebesustabdysi, gali tik sušvelninti pasekmes su tais visais "mažinimais". Po kažkiek laiko Kaita stabilizuosis ir bus matyt kaip su tuo susitvarkys "carbon cycle" ir "water cycle". Taip, kad šaukštai po pietų kažką sustabdyti, dabar kalbama tik apie pasekmių mažinimus,Parašė andyour Rodyti pranešimą„Tokamak Energy“ kuria trečiąjį reaktorių ir tikisi, kad penktos kartos reaktorius galės perduoti energiją į elektrines iki 2030 – ųjų.
Realiai, užtektų JAV ir Europos miestų centre ir aplink juos uždrausti automobilių varomų degalais eismą. Visi persėstų į VT arba elektromobilius. Koncepsija tokia - mieste gali važinėti tik su elektromobiliu, o už miesto kaip nori. Degalų sunaudojimas turėtų kristi ženkliai, apie 90%. Miestai taptų švarūs, mažiau triukšmingi, klimato kaita sustotų. VT turi mažesnes sąnaudas, nes ne po vieną keleivį vežioja, todėl energijos suvartotų mažiau, nei visi keleiviai kiekvienas atskirai suvartoja su individualiais automobiliais. Gal išsiverstume ir be naftos deginimo elektrinėse, o padididant atsinaujinančios energijos gamybą, bei išnaudojant autominių perteklinę energiją.
Šaltinis: http://www3.epa.gov/climatechange/gh...portation.htmlPaskutinis taisė LAZAS_; 2015.12.26, 00:19.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Siekiant kviepuot svariu oru - butina isgyvendint dyzelius is miestu. Taikyti 0 PVM elektromobiliams ir koki nezymu PVM hibridams.
Is esmes, net jei LTU padarytu 0 PVM tai infrastruktura susikurtu pats privatus verslas. Nes Nissan Leaf be PVM kainuoja grubiai apie 26k eur, kas yra tas pats, kas dyzelinis tokios pacios klases automobilis, kas reikstu, jog imones darbuotojams galetu atnaujinti parkus elektromobiliais
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dyzelis kaip tik mažiau kenksmingas - jis vartoja mažiau degalų ir išmeta mažiau anglies dvideginio. Taip pat trauka yra tolygesne.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąSiekiant kviepuot svariu oru - butina isgyvendint dyzelius is miestu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Rūkantys žmonės taip pat išmeta teršalus tiesiai į miesto orą.Parašė andyour Rodyti pranešimąbet dizelinia atumobiliai išmeta teršalus ant žmonių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir perdžia? Eik išsiblaivykParašė Aleksio Rodyti pranešimąRūkantys žmonės taip pat išmeta teršalus tiesiai į miesto orą.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lyginant su benzinu, tai nors isskiria maciau CO2, bet isskiria labai daug kietuju daleliu ir kancerogenu. Dyzelis yra kompromisinis kuras, kuris CO2 iskiria maziau (del mazesnio kuro suvartojimo, lyginant toki pati kieki kuro - dyzelis turi daugiau co2), bet zmonem yra begale kartu labiau kenksmingas. Skatinant dyzeli, valdzia pasirinko klimato kaita prioritetu. Isgyvendinant dyzeli - pasirinktu zmoniu sveikata prioritetuParašė Aleksio Rodyti pranešimąDyzelis kaip tik mažiau kenksmingas - jis vartoja mažiau degalų ir išmeta mažiau anglies dvideginio. Taip pat trauka yra tolygesne.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Reiškia jis yra mažiau kenksmingas žmonijai.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąDyzelis yra kompromisinis kuras, kuris CO2 iskiria maziau (del mazesnio kuro suvartojimo, lyginant toki pati kieki kuro - dyzelis turi daugiau co2)
Tarp kitko - kaip per tokius šalčius sekasi akumuliatorinių auto vairuotojams?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na ne, gi aukščiau parašyta, ko kažkodėl nepacitavote - "bet isskiria labai daug kietuju daleliu ir kancerogenu".Parašė Aleksio Rodyti pranešimąReiškia jis yra mažiau kenksmingas žmonijai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kokios ten yra kietos dalelės? - suodžiai. Sutvarkai įsiurbimo-išmetimo procesą ir suodžių nelieka.Parašė digital Rodyti pranešimąNa ne, gi aukščiau parašyta, ko kažkodėl nepacitavote - "bet isskiria labai daug kietuju daleliu ir kancerogenu".
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Maziau kenksmingas zmonijai yra benzinas, maziau kenksmingas ozono sluoksniui - dyzelis.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąReiškia jis yra mažiau kenksmingas žmonijai.
Tarp kitko - kaip per tokius šalčius sekasi akumuliatorinių auto vairuotojams?
Su hibridu - jokio skirtumo nepastebejau, til del apsnigtu gatviu ir isjungtos stabilumo kontroles - nukentejo galines padangos ir suvartojimas
 Vaziuojant iprastai - same sh...
Seses Leaf laikomas kieme dabar nupupsi ~90-100km su visais sildymais ijungtais (rekuperatorius, vairas, sedynes, veidroziai ir galinis stiklas) ir pasildymu kol nugramdo priekini stikla
Ko dar nepavyko padaryti nei vienai imonei ar mokslininku grupei pasaulyjParašė Aleksio Rodyti pranešimąKokios ten yra kietos dalelės? - suodžiai. Sutvarkai įsiurbimo-išmetimo procesą ir suodžių nelieka.
 Ka revoliucinio ketinate ponas pasiulyti siekiant visiskai panaikinti kietasias daleles ir kancerogenus dyzeliniame kure? Jei sugalvotum, kaip tai padaryti ir dar pasiulytum "cost effective way of doing it", nobelis garantuotas ir as visiskai rimtai.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kiek buvo įprastai?Parašė ViR2 Rodyti pranešimąSeses Leaf laikomas kieme dabar nupupsi ~90-100km su visais sildymais ijungtais (rekuperatorius, vairas, sedynes, veidroziai ir galinis stiklas) ir pasildymu kol nugramdo priekini stikla
Man vieną kartą per tech.apžiūrą užbrokavo mašiną dėl per didelio dūmingumo (nors prieš tai specialiai vizualiai apžiūrinėjau ir ant tuščių, ir gazuojant, ir šaltą, ir šiltą), nuvažiavau į servisą, sutvarkė interkulerį, viskas OK.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąKo dar nepavyko padaryti nei vienai imonei ar mokslininku grupei pasaulyj
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Hibridas šyla nuo akumuliatorių, o po to nuo variklio.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kaip hibridas (ar vien elektra), greitai įšyla salonas?
Elektrinių automobilių pas mus beveik nėra, tai sunku pasakyti, kaip jie susitvarko tokiu oru kaip dabar (-20C).
Tikrai būtų įdomu sužinoti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Telefono, fotoaparato baterija išsikrauna labai greitai tokiame šaltyje, kodėl turėtų su automobiliu būti kitaip? Ypač, jei dar visąlaik stovi šaltai lauke, o ne garaže.Parašė Sula Rodyti pranešimąHibridas šyla nuo akumuliatorių, o po to nuo variklio.
Elektrinių automobilių pas mus beveik nėra, tai sunku pasakyti, kaip jie susitvarko tokiu oru kaip dabar (-20C).
Tikrai būtų įdomu sužinoti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mano hibridas syla gan greitai, sakyciau taip pat kaip ir pries tai benzininis automobilis (abu japonai). Dvi-trys minutes/kilometro ir jau jauciasi siluma.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kaip hibridas (ar vien elektra), greitai įšyla salonas?
Comment
 
Comment